V/d Boog? Who the fuck is V/d Boogquote:Op zondag 8 mei 2011 21:14 schreef DrDentz het volgende:
Neh, Rik v/d Boog heeft al gezegd dat Ajax dit jaar weer geen kampioen wordt.
Ik hoop het nietquote:Op zondag 8 mei 2011 12:38 schreef BOBOSIE het volgende:
De leukste gast aan tafel vond ik Willem Van Hanegem, en ik heb vernomen dat hij binnekort weer aanschuift bij de heren.
Weet iemand waneer ?
quote:
Willem wat vond je van de wedstrijd?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:29 schreef DrDentz het volgende:
Meh niks aan die Van Gangelen. Ik wil Boskamp of Hansie of de Kromme.
Vind je het gek? Wanneer Willem aan tafel zit lult Johan lekker mee en wordt er constant gedaan alsof alles wat hij zegt de grootste onzin is. Niet helemaal fair, want het programma trekt niet voor niets nu zoveel kijkers.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:23 schreef Suikeroom het volgende:
Van Hanegem komt 30 mei, en Wilfred had er weinig zin in
Dit dus. Dat zou hij bij Jack van Gelder bijvoorbeeld nooit doen. Het is wel grappig, maar het blijft een beetje goedkoop scoren.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:26 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Willem wat vond je van de wedstrijd?
"Waarom vraag je dat, je hebt zelf toch ook gekeken"
bij Studio Voetbal zei hij ook zoiets hoor.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus. Dat zou hij bij Jack van Gelder bijvoorbeeld nooit doen. Het is wel grappig, maar het blijft een beetje goedkoop scoren.
net zon mooiboy als Humberto Tan, snap niet dat Johan hem wel mag dan.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Van Gangelen is kampioen in open deuren in trappen. Hij lult altijd mee met Gijp of Derksen om hun zeker niet tegen zichzelf te krijgen. Bijzonder saaie gast.
Ook zoiets, ongeveer een beetje hetzelfde. Mijn punt is gewoon dat ik het aan de ene kant wel enorm grappig vind als ze Wilfred te kakken zetten, maar aan de andere kant weer een beetje makkelijk. Hij gaat er zelf ook zitten dus dan moet hij niet doen alsof alles wat hem gevraagd wordt belachelijk is.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
bij Studio Voetbal zei hij ook zoiets hoor.
Precies. Nu ben ik echt een fan van Willem hoor, maar geef mij dan toch maar de uitzendingen zoals ze nu zijn. Ik geniet er al sinds het WK van.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:21 schreef Waaghals het volgende:
Bij Willem heb je altijd het idee dat hij er alleen gaat zitten voor het geld en eigenlijk het liefste niks zegt.
Bij VI leek het altijd of elke vraag hem teveel was.
Ik zou het voor de zekerheid even opnemen.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:42 schreef PSVBOKKIE het volgende:
kijk morgen wel de herhaling moet vanavond werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |