Hansie's dampen hingen er misschien nog.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:18 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Mjah, Emile had sinds 25 jaar weer eens een glaasje bier op. Hoe over the top kun je reageren
Het ging wel, maar het materiaal voor de vrijdag valt de laatste tijd gewoon tegenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 22:35 schreef Absurditeit het volgende:
Redelijke uitzending, weinig spectaculairs.
Hij was prima, maar volgende keer wel eerst even naar de haararchitect.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:29 schreef Jmsls het volgende:
Emile was in het begin wel scherp in de discussie tegen Johan en daarna had ie René ook te pakken.
Ja, dat Rotterdamse schoffie pakt de heren wel genadeloos aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 23:29 schreef Jmsls het volgende:
Emile was in het begin wel scherp in de discussie tegen Johan en daarna had ie René ook te pakken.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:01 schreef contactpersoon het volgende:
Hier dan: http://www.megaupload.com/?d=CQO2Q29S
Volgende keer gewoon in de nieuwsgroepen zoeken, doorgaans staat een aflevering er al binnen 30 minuten op.
Viel mij ook al op. Tenminste als je dat meisje bedoelt dat vrij hard lacht constant.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:00 schreef bascross het volgende:
Leuk meisje achter Wilfred. Jammer dat ze bier drinkt.
Die ja.quote:Op zondag 8 mei 2011 01:01 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Viel mij ook al op. Tenminste als je dat meisje bedoelt dat vrij hard lacht constant.
Dank.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 16:49 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
http://www.megavideo.com/?v=RWDQIBON speciaal voor 020'ers
Die schijt nu in zijn broek omdat Ajax kampioen gaat wordenquote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef DrDentz het volgende:
Zit die Jakhals er maandag?
'Als Twente de dubbel wint laat ik een Twents paard op m'n reet tatoeëren!'
Hij had toch al eerder een paard op zijn rug laten zetten?quote:Op zondag 8 mei 2011 20:36 schreef DrDentz het volgende:
Zit die Jakhals er maandag?
'Als Twente de dubbel wint laat ik een Twents paard op m'n reet tatoeëren!'
V/d Boog? Who the fuck is V/d Boogquote:Op zondag 8 mei 2011 21:14 schreef DrDentz het volgende:
Neh, Rik v/d Boog heeft al gezegd dat Ajax dit jaar weer geen kampioen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |