abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96461370
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:29 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

De Belgen moeten maar eens grote jongens worden.
Oh zeker. Belgen moeten mondiger worden, maar dat neemt niet weg dat Derksen geen beschaafde man is. Ik ben fan van em, maar ik vind het geen beschaafde man.
pi_96461453
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:31 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Oh zeker. Belgen moeten mondiger worden, maar dat neemt niet weg dat Derksen geen beschaafde man is. Ik ben fan van em, maar ik vind het geen beschaafde man.
Toch heb ik liever iemand zoals Derksen, waarbij je weet waar je aan toe bent. Het boeit mij ook niet zo of hij beschaafd is. Als het maar vermakelijk is.
pi_96461550
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:34 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Toch heb ik liever iemand zoals Derksen, waarbij je weet waar je aan toe bent. Het boeit mij ook niet zo of hij beschaafd is. Als het maar vermakelijk is.
Ja natuurlijk, ik kijk puur voor het vermaak en als Preudhomme zo wild zich gedraagt dan past een benaming als "dorpsidioot" daar prima bij. Hij heeft ook meestal wel argumenten en die heb je ook wel nodigal je scherpe bewoordingen gebruikt.
pi_96461573
Voor een provinciaal met lang haar is hij toch redelijk welbespraakt.
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:41:19 #30
127004 maril
Smeetsfan
pi_96461670
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:32 schreef Vinifera het volgende:

[..]

had ik niet eens door, en ik wist ook niet dat Aad de Mos zo goed frans kan.

maar wat is VI eigenlijk een relax en 'normaal' programma, als je dat dan vergelijkt met bijvoorbeeld zo'n Belgische tegenhanger, waar ze helemaal over de zeik gaan als er iemand eens wat geks roept.
Kom, kom het is niet altijd leuk wat Johan zegt, en als daar dan iets over wordt gezegd reageren ook wij net zo . Kijk maar naar de reacties boven je. Ik vind het soms best wel eng wat Derksen allemaal mag roepen hier. En daar iedereen bijkans geil op reageert, kritiekloos is misschien een beter woord.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zaterdag 7 mei 2011 @ 00:42:37 #31
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_96461720
Waarom staat die uitzending nog niet online verdomme. Vergeten op te nemen.
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
pi_96461731
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:41 schreef maril het volgende:

[..]

Kom, kom het is niet altijd leuk wat Johan zegt, en als daar dan iets over wordt gezegd reageren ook wij net zo . Kijk maar naar de reacties boven je. Ik vind het soms best wel eng wat Derksen allemaal mag roepen hier. En daar iedereen bijkans geil op reageert, kritiekloos is misschien een beter woord.
Gelukkig durven veel mensen wel gewoon te zeggen dat Mart Smeets een zelfingenomen kwal is, die er louter voor zichzelf zit.
pi_96461735
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:41 schreef maril het volgende:

[..]

Eng :')

Derksen heeft gewoon een lekker grote bek omdat het scoort op TV. In België hebben ze daar moeite mee (al ging die Franstalige Belg wel door het lint trouwens).
pi_96461905
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:42 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Gelukkig durven veel mensen wel gewoon te zeggen dat Mart Smeets een zelfingenomen kwal is, die er louter voor zichzelf zit.
Dat is een mening. Wel goed dat er mensen zijn die dat zeggen, maar Derksen zn mening over Smeets is geen mening waarvan je denkt: verrek ja. Je moet een standpunt kunnen uitleggen.
pi_96461965
Die man die door het lint ging is de Johan Derksen van Wallonië, Stéphane Pauwels. Heeft al jarenlang problemen met de Benoit Thans. Die vindt dat er een Vlaams complot heerst tegen de waalse clubs (momenteel is Standard de enige Waalse club in onze eredivisie). Benoit Thans zegt dan ook dat je roepers zoals Derksen en Pauwels niet ernstig hoeft te nemen. Waarop Pauwels heel theatraal de studio verlaat.

Wel grappig dat dit zo serieus genomen wordt in Nederland, net zoals het grappig is dat Derksen zijn uitspraak zo serieus genomen wordt in België. Knak hetzelfde in een andere taal.
pi_96462044
knak hetzelfde _O-
pi_96462235
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:48 schreef Drewie het volgende:
Die man die door het lint ging is de Johan Derksen van Wallonië, Stéphane Pauwels. Heeft al jarenlang problemen met de Benoit Thans. Die vindt dat er een Vlaams complot heerst tegen de waalse clubs (momenteel is Standard de enige Waalse club in onze eredivisie). Benoit Thans zegt dan ook dat je roepers zoals Derksen en Pauwels niet ernstig hoeft te nemen. Waarop Pauwels heel theatraal de studio verlaat.

Wel grappig dat dit zo serieus genomen wordt in Nederland, net zoals het grappig is dat Derksen zijn uitspraak zo serieus genomen wordt in België. Knak hetzelfde in een andere taal.
Dat is niet waar, er zitten 3 Waalse clubs in.
pi_96462326
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 mei 2011 23:58 schreef Vinifera het volgende:

[..]

o haha, ik wist niet dat ie er zelf al eentje bij optelde
Moeilijk hè, lezen. :')
pi_96462363
iemand een link naar de mp4? :P
pi_96462393
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Dat is niet waar, er zitten 3 Waalse clubs in.
Charleroi degradeert dit seizoen en Eupen is een Duitstalige club.
pi_96462476
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:59 schreef Drewie het volgende:

[..]

Charleroi degradeert dit seizoen en Eupen is een Duitstalige club.
Het is wel schraal gesteld met het Wallonische voetbal, dat moet ik toegeven ...
pi_96462635
Niemand een .mp4 bestandje van de uitzending? Volgens mij doen ze het gewoon express bij RTL Gemist. :(
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:16:11 #43
127004 maril
Smeetsfan
pi_96462898
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:42 schreef Absurditeit het volgende:

[..]

Daar kon ik op wachten _O-
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:25:04 #44
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_96463130
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:48 schreef Drewie het volgende:

Waar wordt het serieus genomen :D ? Ze werden nog niet uitgelachen voor hun overdreven gedoe. In België lopen mensen boos weg, bij VI zitten ze schaterlachend aan tafel. Ik mag hopen dat dit nuanceverschil je wel was opgevallen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 00:38 schreef DrDentz het volgende:
Voor een provinciaal met lang haar is hij toch redelijk welbespraakt.
Een boerenlul uit de Betuwe bedoel je.

[ Bericht 7% gewijzigd door Merkie op 07-05-2011 01:30:22 ]
2000 light years from home
pi_96463536
Morgen VI. :')
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:52:29 #46
127004 maril
Smeetsfan
pi_96463646
Dus met andere woorden we moeten wat Johan Derksen zegt niet serieus nemen?
pi_96463694
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:52 schreef maril het volgende:
Nee maar vaak wel met een korrelzout. Een tussenweg bestaat er vaak niet in zijn optiek :P
  zaterdag 7 mei 2011 @ 01:56:08 #48
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_96463709
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:52 schreef maril het volgende:
Natuurlijk wel.

Alsof de mening van een Belg relevant is. :')
Bedankt Hans.
pi_96463770
quote:
13s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:44 schreef HenkieVdV het volgende:
Morgen VI. :')
:?
★★★
pi_96463791
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 mei 2011 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Nee maar vaak wel met een korrelzout. Een tussenweg bestaat er vaak niet in zijn optiek :P
Dat is met eten ook zo. Of je propt je helemaal vol met schuimpjes en snoepbanaantjes of je eet alleen een bakje magere yoghurt op een dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')