Dank.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het vandaag (zaterdag) dus pas is terug te zien.
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:02 schreef Absurditeit het volgende:
Ik word trouwens een beetje emotioneel van het idee dat ik deze nacht waarsch. geen VI meer zie.
Ah, okquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het vandaag (zaterdag) dus pas is terug te zien.
Dan kijk je hier alle delen van (1 t/m 4), misschien houdt het de afkickverschijnselen een beetje in bedwang.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:02 schreef Absurditeit het volgende:
Ik word trouwens een beetje emotioneel van het idee dat ik deze nacht waarsch. geen VI meer zie.
'Heracles Heracles' ..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kijk je hier alle delen van (1 t/m 4), misschien houdt het de afkickverschijnselen een beetje in bedwang.
Die compilatie filmpjes van 'Goudenkoppel' blijven keer op keer geweldig. Vooral die geforceerde dagelijkse filmpjes voor Doordekken waar ze maar wat van moesten maken maar de irritatie van afsprongquote:
Dat is zo'n beetje het enige waarin Genee een wat grotere baas is. Hij verspreekt zich in verhouding erg weinig.quote:
Ik heb volgens mij deel 4 gepost omdat het de eerste was die ik kon vinden, maar ik zal ff kijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Ligt het aan mij of staan Part 2,3 en 4 niet op youtube?
Edit: Ach, ik geef het op. Zal wel net als vroeger rond 5 uur online komen.![]()
Geen probleem ik ga deel 3 weer eens bekijken. Ze moeten echt weer dagelijks filmpjes om 7 uur sochtends in het toilet van een Van der Valk hotel gaan makenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Tnx.
Ik keek bij t profiel van sigaarsnor.Dacht dat ze daarop stonden.
Rond 4:30 vind ik ook heerlijk: "Groningen" en dan dat hoofd erbij.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 02:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kijk je hier alle delen van (1 t/m 4), misschien houdt het de afkickverschijnselen een beetje in bedwang.
Onzin.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:12 schreef Drewie het volgende:
[..]
jullie begrijpen de context in België niet, net zoals ze hier de context van VI niet begrijpen. VI valt in België enkel via het internet te bekijken de meeste mensen weten uberhaupt niet wie Derksen is. Wanneer de hoofdredacteur van het grootste voetbalblad van Nederland dan onzin gaat roepen zoals: keepers zijn geen goede trainers, in België wordt er defensief gevoetbald, Kompany is een internationale meeloper, "die Hazard zou mischien wel een beetje kunnen voetballen". Dan denkt de gemiddelde belg die Derksen en zijn stijl niet kent: wat een belachelijke man is dat.
Ik als grote fan van VI kan de opmerking van Derksen wel plaatsen, hij ergert zich nu aan Preud'homme, maar wanneer Advocaat net zo te keer ging vond hij het best aangenaam. Derksen is journalistiek dan ook al jaren niet meer serieus te nemen. Het is wel een topentertainer.
Wij zijn dat?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:12 schreef Drewie het volgende:
[..]
jullie begrijpen de context in België niet, net zoals ze hier de context van VI niet begrijpen. VI valt in België enkel via het internet te bekijken de meeste mensen weten uberhaupt niet wie Derksen is. Wanneer de hoofdredacteur van het grootste voetbalblad van Nederland dan onzin gaat roepen zoals: keepers zijn geen goede trainers, in België wordt er defensief gevoetbald, Kompany is een internationale meeloper, "die Hazard zou mischien wel een beetje kunnen voetballen". Dan denkt de gemiddelde belg die Derksen en zijn stijl niet kent: wat een belachelijke man is dat.
Ik als grote fan van VI kan de opmerking van Derksen wel plaatsen, hij ergert zich nu aan Preud'homme, maar wanneer Advocaat net zo te keer ging vond hij het best aangenaam. Derksen is journalistiek dan ook al jaren niet meer serieus te nemen. Het is wel een topentertainer.
iddquote:Op zaterdag 7 mei 2011 09:32 schreef hello_moto1992 het volgende:
Waar is mijn vertrouwde mp4 op zaterdagochtend?
Toch wel opvallend dat Hansie die toch veel slechter bekend staat qua schorsingen maar ¾ jaar verplicht afwezig hoefde te zijn, terwijl Willem geloof ik wel 3 seizoenen 'geschorst' was...!quote:
Maril, Johan en Mart verschillen heus niet zo veel hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:41 schreef maril het volgende:
[..]
Kom, kom het is niet altijd leuk wat Johan zegt, en als daar dan iets over wordt gezegd reageren ook wij net zo . Kijk maar naar de reacties boven je. Ik vind het soms best wel eng wat Derksen allemaal mag roepen hier. En daar iedereen bijkans geil op reageert, kritiekloos is misschien een beter woord.
Behalve dat Johan niet arrogant is, om zichzelf kan lachen, gevoel voor humor heeft, een goede journalist is, zelf zijn boontjes dopt als ondernemer ipv van belastinggeld te leven, echt verstand van voetbal heeft, zijn mond durft open te doen, geen retenlikker is, een tv-programma vanaf de grond toe heeft opgebouwd, .....quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maril, Johan en Mart verschillen heus niet zo veel hoor.
Af en toe heeft Johan zelfs een echte Mart Smeets trui aan!
Alleeen ging het niet over Mart, en begrijp me goed ik vind VI leuk, zelfs leuker als Studio Voetbal en ik snap de kritiek naar Mart ik zit er niet mee, al afgeleerd. Maar waarom wordt het naar mijn voeten gegooit als ik kritiek heb op bv Johan Derksen,maar het kan ook een ander held van jullie zijn, Betekent dat dat ik dus niets mag zeggen als Maril Akkermans zonder dat Mart erbij wordt betrokken dat vind ik belachelijk. blijft staan btw Mart Smeets Rules.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maril, Johan en Mart verschillen heus niet zo veel hoor.
Af en toe heeft Johan zelfs een echte Mart Smeets trui aan!
[ http://img41.imageshack.us/img41/7683/snor.jpg (copy/paste deze link) ]
[ http://img833.imageshack.us/img833/7683/snor.jpg (copy/paste deze link) ]
ps. Als iemand weet hoe ik deze plaatjes aan de praat kan krijgen
En als er iemand achter hem een hartstilstand krijgt gewoon doorgaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:03 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Mart Smeets vind ik zo'n baas he. Met een wijntje erbij op een plein in Frankrijk elitair lopen doen over sport
Huh? Deed ie dat?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
En als er iemand achter hem een hartstilstand krijgt gewoon doorgaan.
Wat heeft dat met Mart Smeets te maken?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gewoon zo'n 3 dagen trial aanmaken bij hitnews en zoeken via binsearch
Niks?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Mart Smeets te maken?
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
quote:"Maar deze arme man die daar ligt, daar zou je het beste van hopen"
*Nog geen halve seconde later*
"Maarre, wat ga jij morgen doen?"
Wat een '9:00 tot 17:00, 5 dagen per week, ik doe wat betekenisloze arbeid op kantoor'-geneuzel.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 10:11 schreef pberends het volgende:
RTL is gewoon down, live with it. En aangezien iedereen weekend heeft kan het wel 's begin volgende week pas worden.
U bent VN-gezant naar het M-O vermoed ikquote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:11 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Wat een '9:00 tot 17:00, 5 dagen per week, ik doe wat betekenisloze arbeid op kantoor'-geneuzel.
7 dagen per week banketbakker.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 15:28 schreef msnk het volgende:
[..]
U bent VN-gezant naar het M-O vermoed ik?
Was een epileptische aanval.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:04 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Haha, classicquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |