abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96362305
Het vorige deel : [Gezond Slank] #1454: Tough Broccoli Love

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!
PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden

[ Bericht 0% gewijzigd door Mini. op 04-05-2011 21:40:15 ]
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_96362367
Ik denk toch dat je er goed aan gedaan hebt Tink... Hoe moeilijk voor ze ook :*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_96362389
Tink, ik kan me nog wel herinneren dat ik daar ook mee zat toen ik jong was. Heb toen ook boeken voor kinderen daar over gelezen (ook iets in stripvorm, staat me bij). Heeft mij toen wel geholpen om het te kunnen relativeren, denk ik.

Maar de interesse is er nog steeds, lees er graag boeken over of kijk films of documentaires. Heeft wel daar mee te maken, denk ik.

Ik vind het toch goed van je dat je er over begonnen bent, in ieder geval :*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_96362396
...en met Mini die geen creatieve TT weet. :')
Everything has changed
pi_96362400
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:34 schreef progje het volgende:
Ik denk toch dat je er goed aan gedaan hebt Tink... Hoe moeilijk voor ze ook :*
Dat ja :Y
het hoort er toch bij. Helaas.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96362427
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:34 schreef Mini. het volgende:
...en met Mini die geen creatieve TT weet. :')
Ach, dit doet het altijd goed! _O-
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_96362437
Bah. Ik wist niet dat La vita é bella op tv was, anders had ik hem eerder aangezet.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:35:52 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96362452
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:35 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Dat ja :Y
het hoort er toch bij. Helaas.
Precies. Ook dat hoort bij het leven en opgroeien. Dit soort dingen te weten komen en daar mee om leren gaan. Niet leuk, maar wel 'goed'.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_96362457
Ah, da's ook al zo'n treurige film :'(
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:37:03 #10
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96362529
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:35 schreef Goodbye het volgende:
Ah, da's ook al zo'n treurige film :'(
Ja, maar wel een erg mooie. O+ Moet hem toch eens op dvd kopen.
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:37:35 #11
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96362567
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:34 schreef Goodbye het volgende:
Tink, ik kan me nog wel herinneren dat ik daar ook mee zat toen ik jong was. Heb toen ook boeken voor kinderen daar over gelezen (ook iets in stripvorm, staat me bij). Heeft mij toen wel geholpen om het te kunnen relativeren, denk ik.

Maar de interesse is er nog steeds, lees er graag boeken over of kijk films of documentaires. Heeft wel daar mee te maken, denk ik.

Ik vind het toch goed van je dat je er over begonnen bent, in ieder geval :*
Maus toevallig? Die heb ik een paar jaar geleden 'gelezen', omdat mijn ex ze had liggen thuis.
Your body. Your soul. Your rituals.
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:39:13 #12
331 Merel
Be here now.
pi_96362651
Hoi! Moet nog bijlezen. Maar ik heb vandaag een g
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:39:35 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96362670
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Precies. Ook dat hoort bij het leven en opgroeien. Dit soort dingen te weten komen en daar mee om leren gaan. Niet leuk, maar wel 'goed'.
Ja.Maar ik vraag me nu af of ik er niet een paar jaartjes mee kon wachten. Dit soort dingen te weten komen en daarmee om leren gaan kan altijd nog.
Gisteren kwamen ze dankzij het Duitse kinderjournaal al op de hoogte van het bestaan van terroristen -O- en dat jongetje van 12 dat zichzelf heeft opgeblazen.

Kon beide thema's daardoor wel 'mooi' met elkaar verbinden. Heb verteld dat iedereen in principe goed is,maar dat de omstandigheden kunnen maken dat je slecht gaat handelen of zelfs bewust ''slecht'' wordt. Maar dat dat vaak een gevolg is van de situatie waar je in zit. Beetje kort door de bocht verhaal, maar ze konden er wel wat mee gelukkig.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:39:59 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96362695
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:39 schreef Merel het volgende:
Een harde of een zachte? :')
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:41:01 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96362745
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:37 schreef Rituals het volgende:

[..]

Maus toevallig? Die heb ik een paar jaar geleden 'gelezen', omdat mijn ex ze had liggen thuis.
Van Sendung mit die/der Maus? Daar heb ik nog wel een boek over Gott (met dubbel t :P ) van liggen dat ze graag lezen. Zal eens in de bieb oid kijken.
pi_96362770
Crap, mn reserve geheugenkaart van mn camera kwijt. En sta morgen op bevrijdingsfestival dus heb hem wel nodig :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_96362804
Mijn vriend zit nu echt zo'n wazige film te kijken, Dogtooth. Word er niet echt vrolijk van...

Hoe oud zijn je kinderen eigenlijk, Tink? Ik weet niet hoe dat in Duitsland zit, maar wij leerden op de basisschool ook al gewoon over de oorlog. Toch wel goed denk ik.
Everything has changed
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:42:54 #18
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96362855
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja.Maar ik vraag me nu af of ik er niet een paar jaartjes mee kon wachten. Dit soort dingen te weten komen en daarmee om leren gaan kan altijd nog.
Gisteren kwamen ze dankzij het Duitse kinderjournaal al op de hoogte van het bestaan van terroristen -O- en dat jongetje van 12 dat zichzelf heeft opgeblazen.

Kon beide thema's daardoor wel 'mooi' met elkaar verbinden. Heb verteld dat iedereen in principe goed is,maar dat de omstandigheden kunnen maken dat je slecht gaat handelen of zelfs bewust ''slecht'' wordt. Maar dat dat vaak een gevolg is van de situatie waar je in zit. Beetje kort door de bocht verhaal, maar ze konden er wel wat mee gelukkig.
Ik denk dat het beter is dat ze het van hun moeder horen dan van iemand anders. En hoe langer je wacht, hoe groter die kans wordt natuurlijk :). Maarja, wat weet ik er van, ik ben geen ouder :').
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:43:16 #19
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96362882
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:41 schreef Mini. het volgende:
Mijn vriend zit nu echt zo'n wazige film te kijken, Dogtooth. Word er niet echt vrolijk van...

Hoe oud zijn je kinderen eigenlijk, Tink? Ik weet niet hoe dat in Duitsland zit, maar wij leerden op de basisschool ook al gewoon over de oorlog. Toch wel goed denk ik.
6,5 en 8.
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:44:02 #20
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96362925
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:41 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Van Sendung mit die/der Maus? Daar heb ik nog wel een boek over Gott (met dubbel t :P ) van liggen dat ze graag lezen. Zal eens in de bieb oid kijken.
Andere Maus :+.

quote:
Het verhaal gaat over de strijd van Spiegelmans vader om als Poolse Jood te overleven tijdens de Holocaust.

Het boek volgt ook de moeilijke relatie tussen de auteur en zijn vader, en de gevolgen van de oorlog op de verschillende familiegeneraties. In 1992 kreeg het de Pulitzer-prijs Special Award.

De Joden worden voorgesteld als muizen, de Duitsers als katten, de Amerikanen als honden, de Polen als varkens, de Fransen als kikkers, Zweden als herten en zigeuners als motten. Een kind van een Jood en een Duitser wordt getoond als een muis met kattenstrepen.
pi_96362945
The boy in striped pyamas hier.
Ook best een mooie film.
pi_96362985
oorlogswinter hier!!!
Ja doei.
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:45:25 #23
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96362994
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

6,5 en 8.
Het is al een aantal jaar geleden dat ik die stripboeken heb gelezen, maar ik kreeg rillingen over mijn lichaam. Ik denk dat de stripboeken wellicht te heftig zijn voor die leeftijd.
pi_96363001
Ik was van plan Schindler's list te kijken (daar is het toch best de tijd voor he) maar het is Wild child geworden. Lekkere domme ontspannende film :+.
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:45:33 #25
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96363002
hier cellular and molecular immunology :')
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:45:34 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96363004
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:44 schreef Rituals het volgende:

[..]

Andere Maus :+.
[ afbeelding ]

[..]

Huu, dat lijkt me een 'donker' boek.
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:46:07 #27
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96363038
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:45 schreef Rituals het volgende:

[..]

Het is al een aantal jaar geleden dat ik die stripboeken heb gelezen, maar ik kreeg rillingen over mijn lichaam. Ik denk dat de stripboeken wellicht te heftig is voor die leeftijd.
Mij ook.
pi_96363041
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:45 schreef Blurred86 het volgende:
hier cellular and molecular immunology :')
Dat klinkt nog best tof! :D
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:46:38 #29
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96363068
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, wat ik me ervan herinner zeker. Dus die zou ik je kinderen (nog) niet laten lezen.
pi_96363135
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:35 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ach, dit doet het altijd goed! _O-
Het vorige topic was gewoon te ontopic. O-)
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

6,5 en 8.
Oh, ik geloof dat ik wel iets ouder was. Maar ja, zij horen het van hun moeder en jij kunt al hun vragen erover beantwoorden, dat helpt vast wel. :)
Everything has changed
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:47:58 #31
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96363156
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:46 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dat klinkt nog best tof! :D
is ook tof :7 maar staat wel een beetje sneu tussen al jullie films :P
pi_96363186
Hond1 & Hond2 hier.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:49:12 #33
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96363218
hoe gaat het met de honden Sigme? kunnen ze het goed vinden samen?
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:49:31 #34
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96363238
quote:
6s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:48 schreef sigme het volgende:
Hond1 & Hond2 hier.
Vinden ze het leuk samen?
pi_96363268
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Tragisch en verdrietig, niet donker. Maar beslist niet bedoeld voor kinderen. Dan kan je ze beter Oorlogswinter van Jan Terlouw te lezen geven (of lezen ze geen Nederlands?).
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_96363293
quote:
10s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:39 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Een harde of een zachte? :')
Beter dan een L.
Everything has changed
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:51:50 #37
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96363368
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Tragisch en verdrietig, niet donker. Maar beslist niet bedoeld voor kinderen. Dan kan je ze beter Oorlogswinter van Jan Terlouw te lezen geven (of lezen ze geen Nederlands?).
Nee. Maar misschien over een paar jaar wel. Heb het boek hier in de kast staan, maar daar wacht ik nog even mee. Kijk wel even in de bieb voor een simpeler boek over oorlog,verlies en 'het kwaad' oid.
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:52:16 #38
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96363399
quote:
9s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:50 schreef Mini. het volgende:

[..]

Beter dan een L.
Volgens mij heeft Merel liever een L :P
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:53:19 #39
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96363462
ik zat net op de bbc trouwens een stukje programma te kijken over 2 italiaanse chefkoks uit de UK die terug gaan naar Italie om te kijken of het nog net zo is als in hun jeugd oid http://www.bbc.co.uk/programmes/b011298x zag er echt leuk (en lekker :9) uit! ben de rest nu op aan het nemen om later te kijken.
pi_96363497
Hond1 is uitgeput van drie dagen Wadden. Toen we vanmiddag nr2 erbij zetten werd 'ie toch weer heel energiek - te energiek, wou zo hard met het kleintje spelen dat we die maar in een bench hebben opgesloten met nr1 en bidden en blaffend naast. Nu is het beter en liggen ze beide rustig aan mijn voeten.

Nr2 schrok eerst wat van Nr1, maar heeft nu door dat terugbijten enorm helpt en nu is nr1 wat geintimideerd. Komt helemaal goed dus O+.
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:54:49 #41
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96363563
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Merel liever een L :P
Ja, en een 'ei'-tje bij de G en de L.

pi_96363576
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. Maar misschien over een paar jaar wel. Heb het boek hier in de kast staan, maar daar wacht ik nog even mee. Kijk wel even in de bieb voor een simpeler boek over oorlog,verlies en 'het kwaad' oid.
Gelijk heb je, denk ik. Jouw kinderen zijn eigenlijk ook echt nog te klein voor het reëel bestaande kwaad.
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:55:24 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96363601
Dat klinkt goed Sigme.. beter dan oorlog zeg maar...

Wij gaan klaverjassen, gewoon omdat het kan
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:56:46 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96363687
quote:
7s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef sigme het volgende:
Hond1 is uitgeput van drie dagen Wadden. Toen we vanmiddag nr2 erbij zetten werd 'ie toch weer heel energiek - te energiek, wou zo hard met het kleintje spelen dat we die maar in een bench hebben opgesloten met nr1 en bidden en blaffend naast. Nu is het beter en liggen ze beide rustig aan mijn voeten.

Nr2 schrok eerst wat van Nr1, maar heeft nu door dat terugbijten enorm helpt en nu is nr1 wat geintimideerd. Komt helemaal goed dus O+.
Klinkt O+
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:56:52 #45
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_96363692
ik snap de "G" van Merel niet ;(

Maar ben de hele dag al een beetje daas van alle anti-hoest medicijnen en de oxazepam van gister.
Resultaat: er zit een spiraal in me en ik ben niet geflipt bij de arts *)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_96363730
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:56 schreef _Calimero_ het volgende:

Maar ben de hele dag al een beetje daas van alle anti-hoest medicijnen en de oxazepam van gister.
heldin *O*
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:57:26 #47
277802 _Calimero_
pi_96363738
quote:

Wat leuk zeg dat jullie twee honden hebben nu! Hoe heet de tweede?
pi_96363758
quote:

Hondjes O+ O+
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:57:46 #49
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96363759
quote:

^O^
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:57:56 #50
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96363770
quote:

Goed zo *O*. Hoe ging het?
pi_96363847
quote:
9s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, en een 'ei'-tje bij de G en de L.

[ afbeelding ]
Die smiley... :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat goed dat het gelukt is Cali! *O*
Everything has changed
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:00:04 #52
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96363910
Gefeliciteerd Mini! *O*
pi_96363944
Gooooooooo Mini *O*
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:00:56 #54
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96363970
Mini *O*.
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:02:34 #55
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96364084
congrats Mini! *O* wanneer is het gesprek?
pi_96364213
Weet ik nog niet, moeten we nog afspreken. Thanks allemaal. O+
Everything has changed
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:04:59 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96364240
Wat goed Mini! :Y
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:05:08 #58
277802 _Calimero_
pi_96364246
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:57 schreef Rituals het volgende:

[..]

Goed zo *O*. Hoe ging het?
Ja best goed! Het kon natuurlijk alleen maar meevallen, met de grote angst die ik had ;) en dat deed het dan ook gelukig!
Hele dag flinke buikpijn, maar met alle pijnstillers is dat goed te handhaven. Morgen maar weer eens aan het werk :Y
En ik heb een paarse adidas trainingsbroek aan mezelf cadeau gedaan. En met vriendje wezen lunchen en de hele dag met hem op de bank/in bed gehangen. heerlijk *O*
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:05:23 #59
277802 _Calimero_
pi_96364258
Gefeliciteerd Mini!! *O*
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:05:38 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96364275
Heb je Mirena of koper Cali?
pi_96364279
Tink, dat lijkt me wel heel verdrietig. Maar zo te horen heb je het goed opgevangen :* .
Beterschap voor Razz, loveli en huup!
Mini, gefeliciteerd! Goed nieuws zeg! *O*
Cali, stoer! Vergeet niet dat je nu een cadeautje mag heGoed zo! ;) .
Hond1 & 2 O+ O+ !

Ik ben zó trots op mezelf :@ : Ik heb net zomaar 20 min. achter elkaar hardgelopen! Ik stond er helemaal versteld van, zo goed ging het. Is het bikkelen over die f*cking rotsblokken op 4000 m. hoogte toch nog érgens goed voor geweest :+ .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_96364285
Tof he Mini *O*

Mn hakken zitten echt lekker :o. Ik loop er nu al op zonder te wiebelen.
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:06:41 #63
277802 _Calimero_
pi_96364332
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je Mirena of koper Cali?
Mirena...

Vandaag was ongeveer de laatste dag van mijn menstruatie, heb nu wel weer iets meer gebloed, hoop dat dit na een paar dagen over gaat!
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:07:27 #64
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96364384
goed zeg Phaidra! ^O^ lekker gevoel is dat he :D
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:07:51 #65
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96364415
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:06 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Mirena...

Vandaag was ongeveer de laatste dag van mijn menstruatie, heb nu wel weer iets meer gebloed, hoop dat dit na een paar dagen over gaat!
Ik hoop het ook voor je! :) Bij mij heeft het maanden geduurd :').
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:07:59 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96364425
Miniiiii! *O*

Ik heb gewinkeld met mn mams vandaag :7 Was gezellig! Nu hoofdpijn :') Aspirientje genomen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:08:33 #67
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96364470
20 minuten! Go Phaidra! O+
pi_96364505
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:07 schreef Blurred86 het volgende:
goed zeg Phaidra! ^O^ lekker gevoel is dat he :D
Ja 8-) ! En voor de vakantie had ik het nog geen 5 minuten volgehouden...
Er zit nog weinig snelheid in, ik heb uiteindelijk 2,7 km. afgelegd, dus maar 8,1 km/h.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:09:23 #69
277802 _Calimero_
pi_96364517
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:o Was het daarna wel oke? Heb je 'm nog?
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:09:55 #70
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96364545
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Even als tegenhanger: bij mij stopte het direct O+. Daarna nog heel af en toe een klein beetje bruin spul, maar dat is alles.
pi_96364596
quote:
11s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
20 minuten! Go Phaidra! O+
Dat ja! :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef Rituals het volgende:

[..]

Even als tegenhanger: bij mij stopte het direct O+. Daarna nog heel af en toe een klein beetje bruin spul, maar dat is alles.
Ik had heb dan wel koper maar bij mij stopte het ook vrij snel. :)
Everything has changed
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:10:51 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96364612
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

:o Was het daarna wel oke? Heb je 'm nog?
Daarna was het wel okee en nee ik heb 'm sinds 2,5 maand niet meer :).
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:11:43 #73
277802 _Calimero_
pi_96364681
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Daarna was het wel okee en nee ik heb 'm sinds 2,5 maand niet meer :).
Mag ik vragen waarom ie d'r uit is? (heb je vast wel eens verteld misschien hoor..

Edit: fijn te lezen dat het bij jou wel gelijk stopte Rituals! Geeft weer wat hoop :Y
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:12:29 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96364730
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:11 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom ie d'r uit is? (heb je vast wel eens verteld misschien hoor..
Ja, heb ik wel verteld ;). Maar hij zat 5 jaar, dus aan de max.
pi_96364855
Hoi! Even bijlezen, wat hebben jullie weer veel gepraat :P

Phaidra, goed hoor van je hardlopen!
En O+ hond 1 & 2. Fijn dat ze mekaar een beetje dulden.

Net 12 minuten geroeid, bodypump maar toen bezeerde ik m'n rug omdat het gewicht eraf viel omdat dat tangetje kapot was :') en toen nog buikspieren. Morgen beter.
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:14:42 #76
277802 _Calimero_
pi_96364878
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, heb ik wel verteld ;). Maar hij zat 5 jaar, dus aan de max.
Ah oke, goede reden, dus geen trouble ermee ^O^

Ik ga afsluiten dames, vriendje komt zo hierheen O+ vandaag onze eerste irritatie gehad en overleefd oO<
pi_96364913
Thnx ladies!

Dit brengt mijn daglijst op:
O: brinta
T: frambozenyoghurt, koffie met melk 2x
L: 2 bth met fricandeau
T: aardbeien
T: stroopkoek
D: volkoren spaghetti met pesto en zongedroogde tomaatjes
S: 20 min. hardlopen
T: glas appel/perensap en bakje volle sinaasappelkwark

Alleen wat weinig groenten, verder wel tevree!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:15:39 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96364944
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ah oke, goede reden, dus geen trouble ermee ^O^

Ik ga afsluiten dames, vriendje komt zo hierheen O+ vandaag onze eerste irritatie gehad en overleefd oO<
Behalve de aanvangsproblemen geen troubles meer nee. En niet meer ongesteld! Nu weer wel en ik heb het niet gemist :').

En, fijne avond! :W
pi_96365132
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Perruche het volgende:

Net 12 minuten geroeid, bodypump maar toen bezeerde ik m'n rug omdat het gewicht eraf viel omdat dat tangetje kapot was :') en toen nog buikspieren. Morgen beter.
Auw! :o
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_96365215
Hai, uiteten was lekker. Maar Down Under is lekkerder :+

O: Brinta
T: Snee volkoren met pindakaas
L: Drie snee-en volkoren met pindakaas
S: 3 km looprennen in 20 min w/
D: Salade Nicoise met een enorme tonijnmoot, creme brullee (ja, zo stond t op de kaart), 1 zoete witte wijn, 1 ijsthee, 1 latte machiato

En ik had mijn nieuwe seksay spijkerbroek aan, maar de knoop moest toch echt wel los in de auto oO< maar dat geeft niks want mijn ass is hawt in die broek. Al zeg ik het zelf >:O
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_96365376
owja lijstje

T: verse jus
S: 50 min krachttraining + 15 min cardio
O: eiwitshake (pas om 12:30)
T: babybell
L: antipasti bij een italiaans restaurantje in Utrecht (rond 15:30) + 2 prosecco
T: smoothie (met acai bessen, ananas,aardbei en 1 bolletje sorbetijs geloof ik)
D: 1 merquez worstje met gebakken uitjes en nog een restje van de griekse salade van gisteren. (ik kreeg niet meer worstjes op, ik zat echt nog vol van de late lunch + smoothie)
pi_96365939
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_96366028
*snif* zo sneu!
Ondanks dat sbs de aftiteling altijd zo stom doet...
pi_96366448
Zo, Oorlogswinter afgelopen, Mr.Mo onder de douche schoppen, zelf douchen, slapen :) O+

Morgen een hele dag O+ Syntax O+

:') ;(
Ja doei.
pi_96366462
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:18 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Auw! :o
:D ja hij ging zo aan een kant naar beneden en toen ging m'n spier verrekken. Stomme clipjes die de boel vast moeten houden.

Net lijstje trouwens!!
pi_96366502
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Perruche het volgende:

Goed bezig! Maar arme rug ;( :*
Ja doei.
pi_96366520
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:40 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D ja hij ging zo aan een kant naar beneden en toen ging m'n spier verrekken. Stomme clipjes die de boel vast moeten houden.

Net lijstje trouwens!!
auw! mooi balen zoiets
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:41:47 #88
331 Merel
Be here now.
pi_96366553
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:39 schreef Merel het volgende:
Hm daar ging even iets mis. Weet niet eens meer wat ik wilde zeggen.

Kwam net dit tegen in het tattoo-topic hier:
http://www.znojmotattoo.com/
http://www.myspace.com/on(...)eId%22%3A72396754%7D
https://www.facebook.com/(...)6307.158159717547561
Heb normaal niks met tattoo's, maar dit vind ik echt supergeweldig mooi! :o O+
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_96366582
Daglijstje, topchef afkijken en slapies doen:

O: smoothie met de bekende dingen
T: pruim
L: maisbol met 2 plakken kaas en rauwkost, kopje soep met croutons
T: hand ongezouten noten
T: plak ontbijtkoek
B: 2x 20 minuten fietsen
D: 200 gr rauwkost met olijfolie, restje chili, 1 opscheplepel rijst
S: roeien, bodypump, buikspieren
T: handje chips, thee met melk
pi_96366685
O+ thankies! "gelukkig" deden we niet nog lunges (normaal wel), dat belast mn onderrug ook altijd wel. Maar die zijn er blijkbaar uitgehaald? Nou ja.

Aurum, ik dacht dat jij veel minder zou wegen, met die nette lijstjes van je!

Merel, dat zijn geen tattoos maar waterverf shcilderijtjes :P zou het niet op m'n lijf willen maar inderdaad heel mooi gedaan :)
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:43:57 #91
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96366694
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:41 schreef Merel het volgende:

[..]

Hm daar ging even iets mis. Weet niet eens meer wat ik wilde zeggen.

Kwam net dit tegen in het tattoo-topic hier:
http://www.znojmotattoo.com/
http://www.myspace.com/on(...)eId%22%3A72396754%7D
https://www.facebook.com/(...)6307.158159717547561
Heb normaal niks met tattoo's, maar dit vind ik echt supergeweldig mooi! :o O+
Op een doek zou ik het mooi vinden, niet op mijn lichaam :P.
pi_96366713
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:43 schreef Perruche het volgende:
O+ thankies! "gelukkig" deden we niet nog lunges (normaal wel), dat belast mn onderrug ook altijd wel. Maar die zijn er blijkbaar uitgehaald? Nou ja.

lunges ;(
Ja doei.
pi_96366715
@Merel inderdaad heel mooi! O+

En go Mini! *O*

Goed bezig Phaidra! Erg fijn lijstje ook (muv o en de melk in de koffie maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk :P )!
pi_96366739
ik heb trek :@
Ja doei.
pi_96366807
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

lunges ;(
:D wat dan! En snel tandenpoetsen dan heb je geen zin meer in eten... :)
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:45:44 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96366810
Sjonge wat gaan jullie hard de laatste dagen. Doe es normaal }:|.

Wij gaan zo het laatste half uur van Schindler's List in. M'n ouders willen slapen, maar ze moeten het slot zien van mij :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_96366845
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:45 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D wat dan! En snel tandenpoetsen dan heb je geen zin meer in eten... :)
lunges zijn zó dodelijk!
Ja doei.
pi_96366965
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:46 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

lunges zijn zó dodelijk!
Dat is zo. Maar ook dodelijk voor hangbillen :P

Ik zag in de douche een soort van spieren trouwens in m'n armen en benen. :o
pi_96367187
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:48 schreef Perruche het volgende:

[..]

Dat is zo. Maar ook dodelijk voor hangbillen :P

Ik zag in de douche een soort van spieren trouwens in m'n armen en benen. :o
Ja dat heb ik opeens bij mijn armen :D

*blij*
pi_96367283
quote:

Merel, dat zijn geen tattoos maar waterverf shcilderijtjes :P zou het niet op m'n lijf willen maar inderdaad heel mooi gedaan :)
ik ook, maar ik val heel moeilijk af.

Kreeg bij de sportschool al te horen dat ik te weinig at, dat er wel wat veranderd mag worden aan de volgorde van eten (dus wanneer eet ik wat) en ik krijg een trainingschema.

Ik ben benieuwd :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_96367390
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:53 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik ook, maar ik val heel moeilijk af.

Kreeg bij de sportschool al te horen dat ik te weinig at, dat er wel wat veranderd mag worden aan de volgorde van eten (dus wanneer eet ik wat) en ik krijg een trainingschema.

Ik ben benieuwd :Y
Fijn!! beetje begeleiding :)

:W truste dames en heren.
pi_96367924
Bedankt Perr & IHFC! *glimt* :P
Wat goed aurum, hopelijk gaat het je helpen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:06:41 #103
331 Merel
Be here now.
pi_96368017
Slaap lekker allemaal :)
pi_96368123
Way to go voor Mini en Phaidra, een 'mooi dat het meeviel' voor Cali, en een 'wat hebben jullie toch een fijne mama' voor de kinderen van Tink. *O*.

En ik heb echt de allermooiste en liefste Baard. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:08:43 #105
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96368125
Ik ga ook langzaam afsluiten.
Veel plezier alvast in Helsinki XM!
pi_96368136
Ja, XM, veel plezier!
pi_96368983
Oja, veel plezier XM! :)

Ik ga voor de tv hangen, misschien met een mojito. :9

Welterusten dames!
Everything has changed
pi_96369257
Heel veel plezier XM! :)

Ik heb net een half uur met een heel licht verzet, heel rustig gefietst. B-)
Nu nog maar iets eten voordat ik naar bed ga. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  woensdag 4 mei 2011 @ 23:32:18 #109
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96369315
God, wat was het einde weer mooi O+ Ik ga alleen nooit weer een film kijken met mn moeder. Wat irritant zeg :').

trusten!
Niet meer actief op Fok!
pi_96370308
Wat zijn lunges?

Have fun in Helsinki XM, ik vond het een fijne stad O+.

Ik ben zó blij dat ik vandaag ben gegaan. Veel minder pijn, wang niet meer dik. Ja, die pillen en spoelen en pus spugen is naar, maar alles is beter dan wakker liggen van pijn. Truste y'all!
  donderdag 5 mei 2011 @ 06:26:59 #111
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96375329
:O

Thnx allemaal :).
pi_96375714
Ik heb een hele nacht O+ geslapen O+ .
pi_96375733
En omdat ik na alles wat ik eet moet spoelen ga ik 3 heel voedzame maaltijden eten. Hoef ik maar 3x te spoelen.

O: volle yoghurt met een banaan en vier scheppen brinta
L: tomatensoep, twee boterhammen met kaas, gekookt ei
D: gekookte aardappels, vissticks, spinazie á la crème
  Vis een optie? donderdag 5 mei 2011 @ 08:23:06 #114
70532 loveli
N
pi_96375811
Mogguh.
crap in = crap out
pi_96375823
Mogge.

Wat fijn dat je goed geslapen hebt Razz!
En O+ Calvin & Hobbes O+ in je sig!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 5 mei 2011 @ 08:28:30 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96375868
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2011 08:24 schreef Phaidra het volgende:
Mogge.

Wat fijn dat je goed geslapen hebt Razz!

Dat!

Ingecheckt en door douane. Rolkoffer toch maar in het ruim, anders moest ik mn dure bodylotion inleveren :{w.
  donderdag 5 mei 2011 @ 08:35:47 #117
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96375928
wow dat moet wel erg dure bodylotion zijn dan als 2 keer last minute een tas inchecken goedkoper is! :o

goede reis xm!
pi_96375946
Morning!

Goede reis en veel plezier XM :)

Hmm heb lekker geslapen maar wilde Echt Niet wakker worden vanochtend....
pi_96375988
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 08:35 schreef Blurred86 het volgende:
wow dat moet wel erg dure bodylotion zijn dan als 2 keer last minute een tas inchecken goedkoper is! :o

goede reis xm!
Zo last minute was het niet volgens mij?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_96376007
Bij een lijnvlucht hoef je niet te betalen voor je ruimbagage Blurred. :)
XM, het kost je vast maar een kwartiertje extra in Helsinki. :) Die vliegtuigen zijn vrij snel leeg. :)

Goedemorgen! c_/
Doe wat je niet durft.
  donderdag 5 mei 2011 @ 08:46:18 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96376023
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 08:42 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Zo last minute was het niet volgens mij?
Nee, idd. Was netjes twee uur van tevoren aanwezig :). En bagage inchecken is zo gebeurd en kost niks. Nieuwe creme kost me dik 40 euro. Nou, dan ga ik wel ff in de rij heur :Y.

Zitten nu bij de gate, over half uurtje boarden.
pi_96376048
En een planning, omdat het kan:

O:smoothie (nu is de spinazie op ;( )
T: bakje cherrytomaatjes (12 stuks?)
L: pistoletje met tonijnsalade, bouillon en wat rauwkost
T: handje noten, stukje fruit
D: couscoussalade. met feta, tomaat, komkommer, kikkererwten, olijven. Misschien nog een bijgerecht met aubergine.
B; nog een paar squats/lunges/buikspieroefeningen denk ik, en het huis opruimen.
pi_96376054
XM, nu ben ik erg benieuwd welke creme jij gebruikt.
  donderdag 5 mei 2011 @ 08:55:28 #124
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96376147
ah zo! Ik ga er altijd maar vanuit dat iedereen europese vluchten met ryanair doet :P nvm my comment :')

phaidra, met last minute bedoelde ik op het laatste moment toch nog een tas inchecken (dus niet al bij je boeking aangeven dat je dat wilt). Dat is bij ryanair duurder.
pi_96376189
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 08:55 schreef Blurred86 het volgende:
ah zo! Ik ga er altijd maar vanuit dat iedereen europese vluchten met ryanair doet :P nvm my comment :')

phaidra, met last minute bedoelde ik op het laatste moment toch nog een tas inchecken (dus niet al bij je boeking aangeven dat je dat wilt). Dat is bij ryanair duurder.
Iets van 40 euro volgens mij, per keer! Dan denk je wel 3x na inderdaad.
Boh jongens het is zo rustig op kantoor en ik heb ook niet bijster veel te doen...
pi_96376238
veel plezier xm! :W
Ja doei.
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:08:57 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96376359
quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2011 08:48 schreef Perruche het volgende:
XM, nu ben ik erg benieuwd welke creme jij gebruikt.
Van Estee Lauder :).
pi_96376370
Mogguh!

Veel plezier XM! :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:09:42 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96376371
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:00 schreef motorbloempje het volgende:
veel plezier xm! :W
thnx :). Zo boarden! Als er wifi is in het hotel: tot later! If not: tot zaterdag :').

:W
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:18:11 #130
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96376528
quote:
Ik ben niet echt verbaasd :@ heb het gevoel dat Aurum te weinig eet en dat haar lichaam in de spaarstand staat.
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:20:31 #131
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96376584
quote:

Ryan Air is onder de streep vaak duurder als je meer bagage meeneemt. Ik vlieg meestal met Condor of Air Berlin. Ook goedkoop, maar met service O+
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:24:35 #132
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96376667
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:20 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ryan Air is onder de streep vaak duurder als je meer bagage meeneemt. Ik vlieg meestal met Condor of Air Berlin. Ook goedkoop, maar met service O+
uhuh, de truc is ook om alleen met handbagage te vliegen ;) hoe vaak ik al niet voor <10 euro naar londen ben gevlogen. Retour. O+ al heb ik die hele goedkope tickets al een tijdje niet langs zien komen eigenlijk.
pi_96376679
quote:

Op die manier! Ryanair haalt overal extra geld uit, het is alleen supergoedkoop als je alleen met handbagage vliegt idd.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:26:06 #134
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96376691
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:24 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

uhuh, de truc is ook om alleen met handbagage te vliegen ;) hoe vaak ik al niet voor <10 euro naar londen ben gevlogen. Retour. O+ al heb ik die hele goedkope tickets al een tijdje niet langs zien komen eigenlijk.
Ze zijn nu meestal tussen de 25 - 40 in de aanbieding geloof ik. Maar ik ben meestal alsnog goedkoper uit met Air Berlin. Vreemd he?
pi_96376731
Tink, sowieso is vliegen in Duitsland goedkoper. Ga je dan vanaf Aken?

In the good old times ging ik inderdaad voor 10 euro retour naar Milaan, London of Dublin. Maar nu lijkt het wel verleden tijd. Maar goed, toen was ik student en kon ik eventueel op andere dagen vliegen...
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:28:58 #136
229513 Blurred86
Live Positive
pi_96376748
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:26 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ze zijn nu meestal tussen de 25 - 40 in de aanbieding geloof ik. Maar ik ben meestal alsnog goedkoper uit met Air Berlin. Vreemd he?
jep, al zijn er gelukkig nog wel regelmatig no-taxes aanbiedingen! Aan air berlin heb ik zelf helaas niet zoveel ;)
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:29:56 #137
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96376768
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:28 schreef Perruche het volgende:
Tink, sowieso is vliegen in Duitsland goedkoper. Ga je dan vanaf Aken?

In the good old times ging ik inderdaad voor 10 euro retour naar Milaan, London of Dublin. Maar nu lijkt het wel verleden tijd. Maar goed, toen was ik student en kon ik eventueel op andere dagen vliegen...
Nee, Dusseldorf. En soms vanaf Koln/Bonn en heel soms vanaf Frankfurt. Maar nooit vanaf Aachen :P
pi_96376847
Was vanmorgen verbaast over de weegschaal, dat ding moet wel haast kapot wezen!
-4kg sinds maandag, dat kan dus nooit kloppen :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:38:11 #139
277802 _Calimero_
pi_96376992
Fijne reis XM!

Ik heb gisteravond mijn laatste pijnstiller genomen en nu nog steeds geen buikpijn... dat zou kunnen betekenen dat het nu al gedaan is met de pijn?? dat zou mooi zijn *O*

En nu hop, aan het werk, fijne dag allemaal!
pi_96377094
En goedemorgen!

Beetje uitgeslapen, nu eitjes koken en eten, thee drinken, studeren, hardlopen, studeren, boodschappen doen :P
Ja doei.
pi_96377106
Even snel een lijstjesdump :+

O: bakje turkse yoghurt met muesli
T: 2 v boterhammen met geitenkaas
L: 2 v boterhammen met een beetje roomboter en runderrookvlees, kommetje soep
T: appel, 2 mandarijntjes, handje ongezouten noten
T: speltcracker met slankie smeerkaas sambal
S: bodypump
D: ovenschotel met gehakt, uitjes, aardappelpuree en spinazie
pi_96377200
Goeiemorgen!

Net lekker samen ontbeten met lief O+ Nadat hij uitgezeurd was over het feit dat ik maar niet kan uitslapen :')

Fijn dagje samen zo!
  Vis een optie? donderdag 5 mei 2011 @ 09:46:42 #143
70532 loveli
N
pi_96377224
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Fijne reis XM!

Ik heb gisteravond mijn laatste pijnstiller genomen en nu nog steeds geen buikpijn... dat zou kunnen betekenen dat het nu al gedaan is met de pijn?? dat zou mooi zijn *O*

En nu hop, aan het werk, fijne dag allemaal!
Goede kans dat je nergens meer last van krijgt.
crap in = crap out
pi_96377254
quote:
99s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:42 schreef Goodbye het volgende:
Even snel een lijstjesdump :+

O: bakje turkse yoghurt met muesli
T: 2 v boterhammen met geitenkaas
L: 2 v boterhammen met een beetje roomboter en runderrookvlees, kommetje soep
T: appel, 2 mandarijntjes, handje ongezouten noten
T: speltcracker met slankie smeerkaas sambal
S: bodypump
D: ovenschotel met gehakt, uitjes, aardappelpuree en spinazie

Hoe was Rome eik? En hoe is het met de afgevallen low carb kilo's?
pi_96377312
Beter toch Cali!? :D

Ik zeg lekkere D GB! :9

'k zie wel vaker dat sommige hier na hun D geen T meer hebben ook al is er die avond gesport...
Krijgen jullie dan nooit ontzettende honger zo rond 10uur ?
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:49:42 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96377316
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:33 schreef V1z0R het volgende:
Was vanmorgen verbaast over de weegschaal, dat ding moet wel haast kapot wezen!
-4kg sinds maandag, dat kan dus nooit kloppen :?
Nouja je zit aan de low carb toch? :D Kan dus best!

En goeiemorgen!
Ik ben gisteravond gewikkeld in dekbed + extra fleecedekentje als een blok in slaap gevallen :9 Voel me nu beter, hopelijk blijft dat zo! :Y
pi_96377403
Lijstje:

O: gekookt eitje, 2 volkoren beschuitjes met boter, 30+ kaas en marmelade
T: kwark met diepvriesfruit en zoetstof
S: stepshape/interval
L: 1x geroosterd brood met pindakaas, sambal en komkommer en 1x met gerookte kipfilet en zoete puntpaprika
T: wodka, gemengde noten
D: salade met spekjes, geitenkaas, gecarameliseerde walnoten, ui, paprika, gebakken champignons. Stukje brood erbij.
pi_96377434
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef V1z0R het volgende:

'k zie wel vaker dat sommige hier na hun D geen T meer hebben ook al is er die avond gesport...
Ik weet niet hoe het voor anderen hier is, maar als ik in de avond ga sporten ga ik of om 19:00 uur en heb ik voor die tijd een snack en pas avondeten na het sporten. Anders ga ik om 18:30 eten en om 20:30 sporten en als ik dan thuis kom om 22:00 uur heb ik niet gelijk honger... :)
pi_96377439
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Hoe was Rome eik? En hoe is het met de afgevallen low carb kilo's?
Rome was leuk O+ Wel pizza/pasta/wit brood/ijs gegeten _O- En de kilo's zijn er nog af, ben nu stabiel, maar het mag van mij wel weer in de dalende lijn gaan nu :7
pi_96377459
Ik heb wel nu honger :') zeker vanwege het sporten gisteren!
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:55:14 #151
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96377464
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Rome was leuk O+ Wel pizza/pasta/wit brood/ijs gegeten _O- En de kilo's zijn er nog af, ben nu stabiel, maar het mag van mij wel weer in de dalende lijn gaan nu :7
Hoeveel weeg je nu?
pi_96377465
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef V1z0R het volgende:

Ik eet nog een flink vullende avondmaaltijd na het sporten, ik vind het wel genoeg zo!
pi_96377485
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoeveel weeg je nu?
Ik schommel tussen de 59 en de 60 (met een lengte van 1.63).
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:56:49 #154
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96377501
Mijn daglijstje/planning:
o. roggenbol met geitensmeerkaas en paprika
t. 250 ml kwark met frambozen
t. appel
l. salade (sla, paprika, mozarella, wasabikaas) + roggenbrood met appelstroop
t. sinaasappel + wortels
d. weet ik nog niet, mogelijk weer uit eten
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:57:27 #155
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96377514
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:56 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik schommel tussen de 59 en de 60 (met een lengte van 1.63).
Dat is toch prima? Dan lijk je op mij :P
pi_96377539
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is toch prima? Dan lijk je op mij :P
:D O+

Ik heb nog een flubby buik enzo B-) Ach, ik heb het sporten weer lekker opgepakt en dat moet ook een hoop doen als het goed is. En volgens mij eet ik ook prima nu :)
pi_96377551
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nouja je zit aan de low carb toch? :D Kan dus best!

En goeiemorgen!
Ik ben gisteravond gewikkeld in dekbed + extra fleecedekentje als een blok in slaap gevallen :9 Voel me nu beter, hopelijk blijft dat zo! :Y
Echt low-carb is het niet, misschien wel geen brood en havermout meer maar nog wel genoeg noten en groente waar ook koolhydraten in zitten. Ach, misschien is het dalen in de KH's al genoeg dus :D

Blijkbaar ben ik toch wat anders... sport altijd van 18u. - 19.30/20u. daarna altijd wel een D van rond de 500kcal maar heb dan rond 22u.-23u. weer honger :{
pi_96377578
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hoeveel wil je er nog meer af dan?

Ik heb in Griekenland ook weer gewoon gegeten, met een keertje pizza, 4x een ijsje, (iedere keer maar 1 bolletje though) 2x een taartje, (Maar die ene was omdat ik jarig was en dat was eigenlijk maar een halve, maar dat was weer omdat het baklava was en als een baksteen zo zwaar :+ ) maar vooral bij het avondeten toch ook wel gelet op keuzes met veel groenten en we hebben een paar x zelf gekookt en ook dat was met veel groenten.

Ik was 600 gram aangekomen waarvan er nu weer 300 af is, dus valt mee.
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:59:58 #159
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96377580
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:58 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:D O+

Ik heb nog een flubby buik enzo B-) Ach, ik heb het sporten weer lekker opgepakt en dat moet ook een hoop doen als het goed is. En volgens mij eet ik ook prima nu :)
Volgens mij is het geheim dan inderdaad echt sporten. Ik ben ook weer actiever bezig met gewichtjes (setjes van 50 van oefeningen waarvan ik de naam steeds vergeet :') ) en beenoefeningen (door je benen zakken (weet ook niet meer hoe dit heet :') ) en zie na twee weken duidelijk resultaat.
pi_96377599
Lijstje:

O: 2 gekookte eitjes met wat kaas en achterham
S: hardlopen (3km om het blok heen)
T: roggebrood met pindakaas
L: grote bak Griekse Yoghurt met honing en wat fruit (moet nog boodschappen doen)
T: fruit
D: 2 fajitas van Ainsley met een beetje kip en héél veel groente O+
T: glaasje rode wijn en wat ongezouten cashewnoten
Ja doei.
pi_96377609
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Volgens mij is het geheim dan inderdaad echt sporten. Ik ben ook weer actiever bezig met gewichtjes (setjes van 50 van oefeningen waarvan ik de naam steeds vergeet :') ) en beenoefeningen (door je benen zakken (weet ook niet meer hoe dit heet :') ) en zie na twee weken duidelijk resultaat.
squatten? :)
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 5 mei 2011 @ 10:01:40 #162
70532 loveli
N
pi_96377622
quote:
beenoefeningen (door je benen zakken (weet ook niet meer hoe dit heet :') )
Squatten.
crap in = crap out
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:03:47 #163
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96377676
Netjes GeeBeetje!

Ik heb stille hoop dat ik zodra de Skripzi af is ineens leegloop als een luchtkussen B-) :')
pi_96377745
Goedemorgen, wakker worden in de zon op het balkon O+
pi_96377983
quote:

[..]

Dat weet ik wel zeker, want qua gewicht vind ik het ook wel prima zo. Ik hoef echt niet 55 kilo te wegen (en dan alsnog slap vel te hebben _O- )

Goede oefeningen zijn dat inderdaad!

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Hoeveel wil je er nog meer af dan?

Ik heb in Griekenland ook weer gewoon gegeten, met een keertje pizza, 4x een ijsje, (iedere keer maar 1 bolletje though) 2x een taartje, (Maar die ene was omdat ik jarig was en dat was eigenlijk maar een halve, maar dat was weer omdat het baklava was en als een baksteen zo zwaar :+ ) maar vooral bij het avondeten toch ook wel gelet op keuzes met veel groenten en we hebben een paar x zelf gekookt en ook dat was met veel groenten.

Ik was 600 gram aangekomen waarvan er nu weer 300 af is, dus valt mee.
Nah, eigenlijk gaat het me dus niet echt om gewicht maar meer om de plekken waar je nog goed met je vinger in kunt drukken _O- Dus sporten moet het zijn.

Keus in groente vond ik tegenvallen in Rome, maar kwam ook deels vanwege mijn verstuikte enkel, dan loop je ook niet uren te zoeken naar een restaurantje. Maar heb nooit het idee gehad dat ik teveel heb gegeten, though. Lekkerste avondmaal was een supervers tomatensoepje met mozzarella en daarna een plankje met allemaal italiaanse vleeswaren en kaasjes en daar salade en een warm groente prutje bij :9~
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:19:24 #166
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_96378098
Maria, moet ik even op je buik komen springen?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_96378114
Lijstje:
O: Yoghurt (roomyoghurt sinaasappel :9)
T: stukje boterkoek
L: 4 boterhammen 2 kaas/filet en 2 hagelslag
T: Appel
D: Lasagne (geroosterde paprika's)
T: nog geen idee

Kent iemand nog het verhaal van de webwinkel die geen geld terug wilde geven?
We blijken ook al webwinkels te hebben die door de gemeente gesponsort worden :')
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_96378125
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 09:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik ben niet echt verbaasd :@ heb het gevoel dat Aurum te weinig eet en dat haar lichaam in de spaarstand staat.
Ik vind het schijnbaar moeilijk in te schatten wanneer het te weinig is. Ik let erop dat ik het niet koud krijg, koude handen etc.

Venijnige met low carb eten is dat je eerder vol zit.... Dus ik ga de komende dagen langzaam weer wat meer carbs introduceren.

Het goede nieuws is dat ik geen probleem heb met mijn zelfbeeld. Ik ben niet onzeker, vind mijzelf niet minder mooi etc. Ik weet het maximale uit mijn curves te halen :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:20:13 #169
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96378127
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:01 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

squatten? :)
Jup.
pi_96378144
Inpakskills, I haz them. 8-) . Vijf outfits, vier paar schoenen, enorme toilettas, stijltang, alles in een handbagageformaatkoffertje. Zo op naar Oostende. *O*.
pi_96378189
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Inpakskills, I haz them. 8-) . Vijf outfits, vier paar schoenen, enorme toilettas, stijltang, alles in een handbagageformaatkoffertje. Zo op naar Oostende. *O*.
:o wow!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_96378233
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:19 schreef Muis006 het volgende:
ik durfde het niet te vragen... :@

O+ springkussens O+
Ja doei.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:24:00 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96378243
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:19 schreef Muis006 het volgende:
Jaaa!

Ben alleen bang dat het succes van een dergelijke onderneming maar tijdelijk zal zijn zolang ik nog niet klaar ben _O- Na 13 juni heeft het vast meer zin! *)

DaD _O_ Wat ga je doen in Oostende?

Aurum: mooizo :7 Er is ook niks mis met stevige shmecksay curves!
pi_96378271
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jaaa!

Ben alleen bang dat het succes van een dergelijke onderneming maar tijdelijk zal zijn zolang ik nog niet klaar ben _O- Na 13 juni heeft het vast meer zin! *)

DaD _O_ Wat ga je doen in Oostende?

Aurum: mooizo :7 Er is ook niks mis met stevige shmecksay curves!
QFT!
pi_96378277
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:06 schreef progje het volgende:
Goedemorgen, wakker worden in de zon op het balkon O+
O+

bij ons is het nog te koud -O-
pi_96378314
Gewoon een romantisch weekendje weg met de Baard, Maria. O+. We gaan zodra hij z'n werkmail afgesloten heeft. }:| .
pi_96378401
Gezellig O+
Ja doei.
  Vis een optie? donderdag 5 mei 2011 @ 10:28:54 #178
70532 loveli
N
pi_96378405
Voor mensen die geen inpakskills hebben, dit werkt bij mij geweldig:

Zachte binnenkoffers: eentje voor broeken en jurken, een kleinere voor shirts en een mini voor klein spul. Opeens heb ik geen giga weekendtas nodig, maar past alles in een minikoffertje.
crap in = crap out
pi_96378414
Ik wil ook op m'n balkon... ;(

Wel net lekker brood gehaald bij de bakker :s)
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:29:32 #180
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_96378429
Veel plezier DaD O+.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:29:58 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96378442
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gewoon een romantisch weekendje weg met de Baard, Maria. O+. We gaan zodra hij z'n werkmail afgesloten heeft. }:| .
Tof! O+ Enjoy *;

Ik ga vandaag maar even hard aan het werk, pfoei! *geen zin* :')
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:33:50 #182
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96378566
Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel fun DaD O+
Het wordt superweer dus je hebt geluk.. Geniet ervan
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_96378584
Veel plezier DaD!

Whaaa nog maar 1 week + 1 dag en dan is onze trouwdag gewoon al... Pffff wat gaat dat opeens snel!
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:34:47 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96378593
Goeiemorgen! Laatste dag hier. Ga vanavond na het eten terug.

Veel plezier DaD! :).

Ik moet buiten zitten van m'n moeder (god, wat voel ik me nu een klein kind :')), maar de verwarming is ook nog aan hier in huis _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_96378594
@progje: spannend hè? *O* :D
Ja doei.
pi_96378647
DaD enjoy! Gaat wel lukken denk ik met dat restaurantje (en de rest natuurlijk :D) :Y
pi_96378696
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
@progje: spannend hè? *O* :D
ja! Van het weekend de schuur bij mijn ouders verder versieren (daar geven we het feest) en dan is geloof ik verder alles zo n beetje wel geregeld. Zit ook elke dag de weersvoorspelling te checken (hoe nutteloos)
pi_96378829
Spannend progje O+

Veel plezier DaD!

Werken moet ik. Nu.
  donderdag 5 mei 2011 @ 10:43:03 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96378864
*werk-boks met Perruche. Meh :P

Progje O+ Leuuuk!
pi_96379554
Goeiemorgen!

Veel plezier DaD! :)
Everything has changed
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:06:48 #191
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_96379693
Ik kom ook maar eens mee koekeloeren in dit topic. Als ik nu niet ga opletten dan blijf ik wel doorgroeien.

Dingen waar ik aan moet werken:
Ontbijten
Bewegen
Meer drinken

Ik ga er vanuit dat dat al heel veel gaat schelen ;)

En buikspieroefeningen zouden ook niet gek zijn maar daar heb ik toch echt een bloedje hekel aan ;) Ik ben sinds 2 weken aan de Ritalin. Die schijnen eetlust verminderend te zijn waardoor je ook afvalt daarom probeer ik altijd sowieso al gegeten te hebben voordat ik die inneem. Maar ik denk niet dat ik daar van ga afvallen. Structuur in mijn eten (ipv niet ontbijten, soms lunchen en daardoor meer avondeten naar binnenschuiven) zou al een hoop schelen. En meer drinken. Als ik nu een liter per dag opdrink ben ik al trots op mezelf. Dat moet dus ook omhoog.

En bewegen. Met een auto voor de deur en de stad op 10 minuten loopafstand schiet dat ook niet op. Nouja een heel verhaal, ik ben benieuwd hoe lang ik het vol houd ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_96379863
Veel plezier DaD!

Squatten! O+ Dat mag/moet ik ook van de fysio!

*werk-bokst-mee*
Doe wat je niet durft.
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:18:52 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96380174
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:26:32 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96380482
Mijn moeder heeft trouwens gisteren een plakboek gebracht met oude werkjes (vooral tekeningen) van me, van de peuterzaal en de basisschool :D Wat daar af en toe tussen zat :') Soms hebben de juffen ernaast geschreven wat het moest zijn zoals ik dat hen vertelde, krijg je van die dingen als:

"Varken op TV"
"De krokodil wil muis opeten".Met ernaast nog een muis met daarbij: "Die muis wordt niet opgegeten".
"Die man heeft twee schoenen. Maar zijn lijf is er niet".
"Oma -- *naam zus* -- ik -- Opa was even plassen!". :')
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:27:51 #195
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96380535
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn moeder heeft trouwens gisteren een plakboek gebracht met oude werkjes (vooral tekeningen) van me, van de peuterzaal en de basisschool :D Wat daar af en toe tussen zat :') Soms hebben de juffen ernaast geschreven wat het moest zijn zoals ik dat hen vertelde, krijg je van die dingen als:

"Varken op TV"
"De krokodil wil muis opeten".Met ernaast nog een muis met daarbij: "Die muis wordt niet opgegeten".
"Die man heeft twee schoenen. Maar zijn lijf is er niet".
"Oma -- *naam zus* -- ik -- Opa was even plassen!". :')
Toen al een geniaal creatieve geest.
  Vis een optie? donderdag 5 mei 2011 @ 11:29:12 #196
70532 loveli
N
pi_96380589
Geen honger, misschien toch nog licht ziekjes.
crap in = crap out
pi_96380590
Veel plezier in Helsinki XM en DaD, oh wat gaan jullie heerlijk genieten dit weekend. Het wordt echt prachtig weer O+

Ik krijg mijn schoonouders op bezoek en jullie weten hoe dolletjes ik daarvan word ;) ze blijven maar een dagje, dus dat overleef ik wel.

En bedankt HPKW!! O+
  Vis een optie? donderdag 5 mei 2011 @ 11:30:39 #198
70532 loveli
N
pi_96380647
crap in = crap out
pi_96380684
:')!
Ja doei.
  donderdag 5 mei 2011 @ 11:41:45 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96381106
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 11:30 schreef loveli het volgende:
_O- En dan wat ie doet als ie er eindelijk is :')
pi_96381363
Mijn Amsterdamse buuf heeft een nog Amsterdamsere meneer op bezoek, ze zitten in de tuin en ze hebben het al anderhalf uur over het weer. O+ Je moet het maar kunnen. :')
pi_96381799
zo, weer 30 min @ crosstrainer gestaan.. tijd om maar eens wat te gaan eten...

Wel erg fijn dat de zon weer zo lekker schijnt en het niet meer zo hard waait.
pi_96381857
Hoe vordert het bij jou eigenlijk progje? Nog steeds low-carb?
  Vis een optie? donderdag 5 mei 2011 @ 12:05:38 #204
70532 loveli
N
pi_96382067
Hangt je jurk al klaar?
crap in = crap out
pi_96382086
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:00 schreef V1z0R het volgende:
Hoe vordert het bij jou eigenlijk progje? Nog steeds low-carb?
yep en dat zal ik de rest van mijn leven zoveel mogelijk blijven doen... Het bevalt me prima. Wissel mijn salades wel af met koolhydraat arm brood en eet af en toe wel eens wat aardappels e.d. Maar verder zoveel mogelijk low-carb, ik voel me daar echt prettig bij. Geen (vr)eetbuien meer en niet meer de hele dag trek.
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:07:35 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96382142
Ik verwacht vandaag een vreetmonstertjesdag, wat misschien te maken heeft met gisteren suboptimaal zijn en vandaag best wel weer prima voelen! Bouwstofjes hoezee, ik ga een uitsmijter maken :9
pi_96382152
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:05 schreef loveli het volgende:
Hangt je jurk al klaar?
yep.. Bij mijn ouders. Heb hem laatst om mijn oma haar verjaardag (dat was bij mijn ouders thuis) aan al mijn nichtjes laten zien (die komen niet op de bruiloft) dat was erg leuk O+
pi_96384116
[..]

yep en dat zal ik de rest van mijn leven zoveel mogelijk blijven doen... Het bevalt me prima. Wissel mijn salades wel af met koolhydraat arm brood en eet af en toe wel eens wat aardappels e.d. Maar verder zoveel mogelijk low-carb, ik voel me daar echt prettig bij. Geen (vr)eetbuien meer en niet meer de hele dag trek.
[/quote]

Koolhydraatarm brood? Hoe/wat/waar? :P
pi_96384189
En kan iemand bij uitleggen hoe ik een quoot moet quoten!?
  Vis een optie? donderdag 5 mei 2011 @ 13:08:58 #210
70532 loveli
N
pi_96384285
Een quote in een quote wordt automatisch verwijderd. Dus de originele post opzoeken (klikken op de datum in de quote die je wilt quoten) en dan die quoten.

Alles wat tussen [qoute][/qoute] staat wordt gequote, wel quote goed spellen.

Mocht je dingen willen vertellen waarvan je niet wilt dat anderen ze quoten, dan zet je het zelf in een quote ;)
crap in = crap out
pi_96384432
quote:
quote:
Koolhydraatarm brood? Hoe/wat/waar? :P
het stoepje verkoopt het. En allison brood van de ah bevat ook minder koolhydraten.
pi_96384518
Dank loveli en progje!
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:16:14 #213
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96384566
Wat spannend Progje!
Vervelend dat je geen invloed op het weer hebt he?

Lijst:
O: 2 boterhammen ossenworst, beker melk
S: 2 uur wandelen
T's: appel, wortels, 2 cafe noir
L: boterham osseworst, beschuit kaas
T's: peer, mandarijn, blokje choco
D: 500 gr asperges, 100 gr achterham, 2 gepcheerde eieren
T: 450 gr magere kwark met mandarijn enzoetstof
pi_96384589
Ik zag in een lijstje iets voorbij komen van Ainsley Harriott. Iemand bekend met 'snel en slank' en zo-ja is dat een aanrader?
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:22:01 #215
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96384769
Allinson brood vind ik helaas echt niet lekker :o Ik zweer bij boerenvolkoren :Y)

Ravka: Ik heb Snel en Slank, net als veel anderen hier! Ikzelf heb er nog maar weinig uit gemaakt, eigenlijk. Maar er staan wel veelbelovende recepten in, toch :Y
pi_96384924
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:17 schreef Ravka het volgende:
Ik zag in een lijstje iets voorbij komen van Ainsley Harriott. Iemand bekend met 'snel en slank' en zo-ja is dat een aanrader?
Ik heb het boek. Erg leuk om te lezen, maar ik heb er nog nooit iets uit gemaakt, omdat er altijd wel minimaal 2-3 dingen in de recepten staan die ik niet heb (sesamolie, bepaald soort bonen, cognac, saffraan, hoisinsaus). Er staan sowieso veel Aziatische dingen in en dat vind ik niet zo erg lekker. En hij werkt heel veel met verse kruiden zoals mint en koriander.

Maar al bladerend kom ik net een tomatensoep tegen die me lekker lijkt, dus die ga ik binnenkort maken :D *tomaten op boodschappenlijstje schrijft*
pi_96384963
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Allinson brood vind ik helaas echt niet lekker :o Ik zweer bij boerenvolkoren :Y)

Ravka: Ik heb Snel en Slank, net als veel anderen hier! Ikzelf heb er nog maar weinig uit gemaakt, eigenlijk. Maar er staan wel veelbelovende recepten in, toch :Y
Allison is toch dat gortdroge brood? Ach-ja daar vergaat je zin in meer ook van dus dubbel zo effectief. Ik ga eens richting AH. Volkorencrackers zijn lekker namelijk.
pi_96384977
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat spannend Progje!
Vervelend dat je geen invloed op het weer hebt he?
Ja nogal :@
Ik hoop echt dat het droog is, verder maakt het me niet zoveel uit.
Maar het lijkt me echt vervelend als het de hele dag keihard regent.
pi_96384994
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:26 schreef Ravka het volgende:

[..]

Allison is toch dat gortdroge brood? Ach-ja daar vergaat je zin in meer ook van dus dubbel zo effectief. Ik ga eens richting AH. Volkorencrackers zijn lekker namelijk.
Ja ik vind het ook niet lekker, die van het stoepje is wel lekker.
pi_96385025
We gaan dit weekend barbecuen zei mijn moeder, ik zie een recept voor sticky kipspiezen! *opschrijft* Mijn moeder heeft namelijk wel standaard tabasco en worchestersaus in huis :9
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:28:45 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96385068
Wat ik trouwens ook wel gek vind is dat er voor een boek dat Snel en Slank eet, veelal maar weinig groente wordt gebruikt in zn receptjes! Of ligt dat aan mij?
pi_96385093
Allison brood :9 Sowieso brood :9

Nieuw lijstje het is weer faaldag, zo 1x in de maand 2 dagen hongerlap tijd:
O: smoothie
T: pakje sultana, kerstomaatjes, 6 pecannoten
L: nu, broodje + salade ofzo
T: yoghurt met honing en walnoten
D: couscoussalade
pi_96385118
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:25 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb het boek. Erg leuk om te lezen, maar ik heb er nog nooit iets uit gemaakt, omdat er altijd wel minimaal 2-3 dingen in de recepten staan die ik niet heb (sesamolie, bepaald soort bonen, cognac, saffraan, hoisinsaus). Er staan sowieso veel Aziatische dingen in en dat vind ik niet zo erg lekker. En hij werkt heel veel met verse kruiden zoals mint en koriander.

Maar al bladerend kom ik net een tomatensoep tegen die me lekker lijkt, dus die ga ik binnenkort maken :D *tomaten op boodschappenlijstje schrijft*
O, goed te weten want ik ben ook niet zo van de Aziatische keuken. Maar staat er nog voldoende anders tussen of kan ik beter even verder kijken?
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:30:13 #224
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96385124
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:29 schreef Perruche het volgende:
Allison brood :9 Sowieso brood :9

Nieuw lijstje het is weer faaldag, zo 1x in de maand 2 dagen hongerlap tijd:
O: smoothie
T: pakje sultana, kerstomaatjes, 6 pecannoten
L: nu, broodje + salade ofzo
T: yoghurt met honing en walnoten
D: couscoussalade
Hoe bedoel je? Je hebt toch nog niet zo veel gegeten? Er mag nog wel wat bij.
pi_96385204
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Je hebt toch nog niet zo veel gegeten? Er mag nog wel wat bij.
Hm ja nu ik het zo opschrijf valt het mee. Dat pakje sultana, ev0l! Altijd die suiker, ik zou willen dat ik ervan af kon blijven.

Anyway, lunchtime! tot later :)
pi_96385249
Bij 'mijn' AH staan de halfjes koolhydraatarm brood naast de halfjes Allinson. Oh, en vers Allinson brood :9.
pi_96385878
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:30 schreef Ravka het volgende:

[..]

O, goed te weten want ik ben ook niet zo van de Aziatische keuken. Maar staat er nog voldoende anders tussen of kan ik beter even verder kijken?
Ik denk dat er betere en praktischere kookboeken zijn dan. Ik heb alleen geen titels voor je als het perse slank moet zijn. Ik zou dan wel een kookboek nemen dat door een Nederlands iemand is geschreven, ik vind kookboeken door"buitenlandse" koks (Nigella, Jamie O. etc) maar mwoah, erg leuk om te lezen, maar als je van een heel boek maar 2 recepten echt kunt maken is het wel een beetje jammer.
pi_96385887
quote:
3s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat ik trouwens ook wel gek vind is dat er voor een boek dat Snel en Slank eet, veelal maar weinig groente wordt gebruikt in zn receptjes! Of ligt dat aan mij?
Hij focust ook in de uitleg heel erg op het beperken van vet, vind ik. Bij veel dingen kun je natuurlijk wel zelf extra groente toevoegen.
Ik heb dat boek dus ook. :+ Ik vind dat er eigenlijk best veel lekkere dingen in staan. De curry en de fajitas heb ik al meerdere keren gemaakt, en de bonenburger ook. Ik moest ook de eerste keer even wat dingen in huis halen die ik niet standaard had, maar zo leer je nog eens wat nieuws kennen. :)

Damn, ze zijn op minder dan 10 meter van hier aan het heien en het hele gebouw trilt... :D Zo even naar de stad (bikini-shoppen :o), als we dan terugkomen zijn ze klaar voor vandaag.
Everything has changed
pi_96385941
Ik heb trouwens ook een paar vega-kookboeken, dat is vaak vanzelf al wat gezonder. De dunne vegetariër vind ik wel leuk, voor de dikke heb ik geen geld maar daar heb ik ook goede dingen over gehoord.
Everything has changed
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:52:34 #230
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96386040
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:48 schreef Mini. het volgende:

[..]

Hij focust ook in de uitleg heel erg op het beperken van vet, vind ik. Bij veel dingen kun je natuurlijk wel zelf extra groente toevoegen.
Ik heb dat boek dus ook. :+ Ik vind dat er eigenlijk best veel lekkere dingen in staan. De curry en de fajitas heb ik al meerdere keren gemaakt, en de bonenburger ook. Ik moest ook de eerste keer even wat dingen in huis halen die ik niet standaard had, maar zo leer je nog eens wat nieuws kennen. :)

Damn, ze zijn op minder dan 10 meter van hier aan het heien en het hele gebouw trilt... :D Zo even naar de stad (bikini-shoppen :o), als we dan terugkomen zijn ze klaar voor vandaag.
Ahzo! Ja das waar. :Y Moet bekennen dat ik voornamelijk naar de recepten heb gekeken en de uitleg een beetje links heb laten liggen :@
pi_96386142
Heb nog een aantal reviews gelezen en heb het kookboek besteld. Ben benieuwd! Grappig dat het zo bekend is hier. Trouwens is allison in het algemeen koolhydraat-armer of alleen die van AH?
pi_96386220
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ahzo! Ja das waar. :Y Moet bekennen dat ik voornamelijk naar de recepten heb gekeken en de uitleg een beetje links heb laten liggen :@
Ik heb het toevallig laatst eens zitten lezen, maar je mist er niet echt veel aan. Het is een beetje kort door de bocht, alleen maar vet schrappen. Ach ja, hij is natuurlijk kok en geen diëtist. :P
Everything has changed
pi_96386313
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:17 schreef Ravka het volgende:
ja, en ja O+
Ja doei.
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:01:19 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96386400
huukiiiipuuuuuuuu!

pi_96386449
Wie had dat gedacht, wi-fi in Finse hotels! :o
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:03:50 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96386516
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:56 schreef Mini. het volgende:

[..]

Ik heb het toevallig laatst eens zitten lezen, maar je mist er niet echt veel aan. Het is een beetje kort door de bocht, alleen maar vet schrappen. Ach ja, hij is natuurlijk kok en geen diëtist. :P
Good to know! Moet uberhaupt weer eens door mn receptjes heen bladeren, moet licht-doch-voedzaam eten verzinnen :P Vanavond weer Zumba O+

Ohai XMert! Heb je het naar je zin? :Y)
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:05:55 #237
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96386610
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:02 schreef V1z0R het volgende:
Wie had dat gedacht, wi-fi in Finse hotels! :o
Komt vast doordat ik een Nokia heb :P.
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:07:27 #238
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96386668
Haai XM :D

Eet nu lelker verse waddenbrood :9 (volkorenbrood met rogge)
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:19:01 #239
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96387193
Heb de Wadden nog gezien vanuit het vliegtuig :). Vlogen over noord-holland, friesland, groningen, denemarken, flink stuk zweden en toen over de baltische zee ricting finland.

Hotel is netjes, free wifi :7. Straks een welkomstborrel en morgen hele dag conferentie.

Ga zo richting de lobby, even buurt verkennen! :)

pi_96387224
Veel plezier XM! :W
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:25:52 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96387515
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb de Wadden nog gezien vanuit het vliegtuig :). Vlogen over noord-holland, friesland, groningen, denemarken, flink stuk zweden en toen over de baltische zee ricting finland.

Hotel is netjes, free wifi :7. Straks een welkomstborrel en morgen hele dag conferentie.

Ga zo richting de lobby, even buurt verkennen! :)

Heb je nog naar me gezwaaid? :7

Veel plezier! *O*
pi_96387516
Hi. Lunch op. Koffie. Nog 3 uur.
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:29:07 #243
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96387659
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Heb je nog naar me gezwaaid? :7

Veel plezier! *O*
Naar jou, uniek en Jagar! :Y
pi_96387804
Vik, Billy en Sigme niet? }:| :P
pi_96387928
Afvallen, gezond eten eten en genoeg sporten hoe moeilijk kan het zijn? Gewoon doen.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_96387937
Fijn dat je goed aangekomen bent XM, veel plezier! :)

Even een lijstje en dan ga ik lekker naar buiten... Beetje veel misschien, maar ja.
O: 1x volkorenbrood met avocado
T: klein bakje yoghurt
T: 1x brood met avocado, koffie met melk
L: spiegelei met 2 plakjes spek en 2 sneetjes brood, koffie met melk
T: drankje op een terras
D: fajitas met kip en groente (doorgeschoven van gisteren)
T: stukje "vriendschapskoek" die ik van mijn tante kreeg. :+ Heb nog 4 porties deeg over die je eigenlijk moet doorgeven, maar ik ken niemand die daarop zit te wachten...
Everything has changed
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:36:37 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96387969
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:29 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Naar jou, uniek en Jagar! :Y
*;
pi_96388032
quote:
0s.gif [b]Op donderdag 5 mei 2011 14:35
T: stukje "vriendschapskoek" die ik van mijn tante kreeg. :+ Heb nog 4 porties deeg over die je eigenlijk moet doorgeven, maar ik ken niemand die daarop zit te wachten...
Herman O+ !
  Vis een optie? donderdag 5 mei 2011 @ 14:38:01 #249
70532 loveli
N
pi_96388039
Coco en vaiz, voedertijd!
crap in = crap out
pi_96388078
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:35 schreef Mini. het volgende:
Fijn dat je goed aangekomen bent XM, veel plezier! :)

Even een lijstje en dan ga ik lekker naar buiten... Beetje veel misschien, maar ja.
O: 1x volkorenbrood met avocado
T: klein bakje yoghurt
T: 1x brood met avocado, koffie met melk
L: spiegelei met 2 plakjes spek en 2 sneetjes brood, koffie met melk
T: drankje op een terras
D: fajitas met kip en groente (doorgeschoven van gisteren)
:o herman! kan je die ook per post versturen? :P leuk!

Maakt het eigenlijk uit wanneer je je eten opeet? (rare zin :P ). Zeg maar, dat je in plaats van o, t, t gewoon o, t, l doet, met dezelfde hoeveelheden?

Verder vind ik het helemaal niet zo veel eigenlijk :)
pi_96388098
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:37 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Herman O+ !
GMTA. * Boks *
pi_96388184
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:39 schreef Perruche het volgende:

[..]

GMTA. * Boks *
Toen ik een jaar of 8 was werd mn moeder echt gek van dat Hermanbrood. Telkens als we alles door hadden gegeven kwam er weer een tante of buurvrouw met een nieuw stukje Herman :')
pi_96388207
Wie is Herman?
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:38 schreef loveli het volgende:
Coco en vaiz, voedertijd!

* V1z0R roept, hier troll, troll, troll, llort, llort!
pi_96388320
Mijn trol was onsuccesvol.

Dit is m'n nieuwe account, tijdens deze account ga ik alleen nog maar afvallen wat een feest! Nu eerst naar het terras. Ik ben inderdaad een corpulente jongen uit het oosten van het land. Groetjes.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:44:25 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96388329
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:41 schreef V1z0R het volgende:
Wie is Herman?

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

* V1z0R roept, hier troll, troll, troll, llort, llort!
Ik zal Coco er even op attenderen! O+
  Vis een optie? donderdag 5 mei 2011 @ 14:44:55 #257
70532 loveli
N
pi_96388357
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

Dit is m'n nieuwe account, tijdens deze account ga ik alleen nog maar afvallen wat een feest! Nu eerst naar het terras. Ik ben inderdaad een corpulente jongen uit het oosten van het land. Groetjes.
O+
crap in = crap out
pi_96388358
Herman ja. :D Best een leuk idee maar ik zie op moment niet echt veel mensen dus dat schiet niet op met doorgeven. Ik heb de overige 4 porties maar even in de diepvries geparkeerd. :P

Perruche: voor mij maakt het wel uit wanneer ik wat eet, want ik krijg de laatste tijd enorme suikerdips als ik niet regelmatig iets eet. Voor de lijn zou het in theorie niet zoveel uit moeten maken, toch?
Everything has changed
pi_96388388
Vizor, herman is vriendschapsbrood, helemaal hip in de jaren 90. Iemand maakt een deeg/beslag, en geeft steeds een stukje door aan vrienden. Die voederen Hermanm, maken hem groter zeg mar, en als het genoeg is geven zij ook weer een stuk weg. Dus je begint met 1 desem en dat gaat door in alle Hermans. :9
  Vis een optie? donderdag 5 mei 2011 @ 14:46:19 #260
70532 loveli
N
pi_96388424
Met andere woorden, stukje over de houdbaarheidsdatum.
crap in = crap out
pi_96388435
Ik vraag me af wie er ooit op de hilarische naam Herman is gekomen.
pi_96388459
Herman was er in de jaren 80 en volgens mij zelfs 70, ook al :)
pi_96388500
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef Mini. het volgende:
Herman ja. :D Best een leuk idee maar ik zie op moment niet echt veel mensen dus dat schiet niet op met doorgeven. Ik heb de overige 4 porties maar even in de diepvries geparkeerd. :P

Perruche: voor mij maakt het wel uit wanneer ik wat eet, want ik krijg de laatste tijd enorme suikerdips als ik niet regelmatig iets eet. Voor de lijn zou het in theorie niet zoveel uit moeten maken, toch?
Suikerdips = vervelend! ik heb ze nu niet meer geloof ik :o

en ik weet niet, ik heb "het gevoel" (lekker vaag) dat het wel uitmaakt wanneer ik eet. Bijv. niet eerst naar werk fietsen, dan op werk o-t-l-t-, maar eerst ontbijen, dan fietsen, dus wat meer verspreid. Maar goed misschien is het onzin hoor :P
Eet je veel zoetigheid trouwens, met die zuikerdips? Sorry heb niet jouw lijstjes in mijn hoofd...

:W hoi majesteit!
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:48:39 #264
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96388523
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

Ja!
pi_96388529
Oh en als je in A'dam woont kom ik met liefde een Herman halen :P
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:48:49 #266
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96388532
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef loveli het volgende:
Ja ik vond het concept altijd best wel icky xD
pi_96388592
ben ik de enige die de troll niet doorheeft?
Ja doei.
pi_96388612
'k vind Herman maar een slet :{w
pi_96388646
quote:
10s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja ik vond het concept altijd best wel icky xD
Goed voor de weerstand :7
  Vis een optie? donderdag 5 mei 2011 @ 14:51:07 #270
70532 loveli
N
pi_96388658
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
ben ik de enige die de troll niet doorheeft?
Ik denk het.
crap in = crap out
pi_96388661
quote:
Daar zat ik ook wel aan te denken ja, want er zit ook melk in, maar volgens google bederft hij niet door bepaalde enzymen die erin zitten oid.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef Perruche het volgende:

[..]

Suikerdips = vervelend! ik heb ze nu niet meer geloof ik :o

en ik weet niet, ik heb "het gevoel" (lekker vaag) dat het wel uitmaakt wanneer ik eet. Bijv. niet eerst naar werk fietsen, dan op werk o-t-l-t-, maar eerst ontbijen, dan fietsen, dus wat meer verspreid. Maar goed misschien is het onzin hoor :P
Eet je veel zoetigheid trouwens, met die zuikerdips? Sorry heb niet jouw lijstjes in mijn hoofd...

:W hoi majesteit!
De laatste tijd eet ik expres alleen nog maar volkorendingen en geen zoetigheid, dus ik snap echt niet hoe het kan maar de dips zijn er nog steeds. Ben nu bezig om ook nog koffie te schrappen (of te doseren), dat helpt een beetje.
Als ik Herman weer ontdooi mag je gerust een bakje komen halen. :D In Utrecht dan wel.
Everything has changed
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:51:23 #272
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96388675
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef Perruche het volgende:
Oh en als je in A'dam woont kom ik met liefde een Herman halen :P
Ik heb thuis een -iotisch broodbakboek waarin wordt beschreven hoe je zelf Herman, zuurdesem, andere gefermenteerde broodbakdingen kunt maken O+
De recepten zijn trouwens geweldig. In mijn huisvrouwentijd aten we bijna alleen maar zelf gebakken / gekneed / gevormd / gemalen etc. Het leukste van dit boek vind ik nog wel de obscure graansoorten die gebruikt worden O+
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:53:24 #273
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96388787
Ik ben trouwens *O* Eindelijk binnen bij een club waar ik al twee jaar achteraan jaag. En hij klonk echt geinteresseerd *O*
  Vis een optie? donderdag 5 mei 2011 @ 14:53:31 #274
70532 loveli
N
pi_96388796
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef Mini. het volgende:
Daar zat ik ook wel aan te denken ja, want er zit ook melk in, maar volgens google bederft hij niet door bepaalde enzymen die erin zitten oid.
Na een keer of 20 zal statistisch gezien het laatste restje oud spul zijn verdwenen uit het deeg. Er staat me iets van bij dat 20 een magisch getal was daarbij, maar het kan ook zijn dat dat homeopatisch is :')
crap in = crap out
pi_96388841
oeh mini ja van koffie krijg ik een beetje hartkloppingen :') dus ik houd het op 1 kopje espresso per dag, max. Alleen tijdens kantoordagen, in het weekend niet of caffeinevrij. Dan met veel suiker omdat het anders niet lekker smaakt... jaja.

Tink, leuk! Jij bent een beetje hippie-style opgevoed of niet? ik koop ook graag obscure graansoorten en boonsoorten bij de biowinkel. Gierst, spelt, boekweit... lekker!
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:55:45 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96388916
quote:
Zit volgens mij al in het woord 'gisten": intramoleculaire omzetting met afbraak onder vrijwording van energie van organisch substraat. Ook wel fermenteren.
pi_96388917
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Na een keer of 20 zal statistisch gezien het laatste restje oud spul zijn verdwenen uit het deeg. Er staat me iets van bij dat 20 een magisch getal was daarbij, maar het kan ook zijn dat dat homeopatisch is :')
Wat bedoel je met oud spul?
Je doet er dus melk in en dan staat hij nog een week ofzo op kamertemperatuur voor je hem bakt, dat vond ik wel apart. Maar er zitten natuurlijk levende gistcellen in die telkens weer delen dus misschien zorgen die dat hij goed blijft.
Everything has changed
  Vis een optie? donderdag 5 mei 2011 @ 14:56:41 #278
70532 loveli
N
pi_96388957
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:55 schreef Mini. het volgende:
Wat bedoel je met oud spul?
Bloem van 20 jaar geleden.
crap in = crap out
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:56:43 #279
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96388960
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:35 schreef Mini. het volgende:

O+ Dat is leuk!
  Vis een optie? donderdag 5 mei 2011 @ 14:57:20 #280
70532 loveli
N
pi_96388992
One down, three to go!
crap in = crap out
  donderdag 5 mei 2011 @ 14:57:27 #281
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96389000
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:54 schreef Perruche het volgende:

Tink, leuk! Jij bent een beetje hippie-style opgevoed of niet? ik koop ook graag obscure graansoorten en boonsoorten bij de biowinkel. Gierst, spelt, boekweit... lekker!
Nee :') Absoluut niet (kanswijkjongere ;( )
Maar ik ben zelf een halve hippie, net als mijn voorlopers uit de jaren '60. Eerst feesten en duurzaam doen, daarna het grote graaien O+ :')

Edit: Ik ben dus wel een beetje een hippie geweest (inclusief bus, reizen naar Zuid-Engeland, zweethutten, energiewerk etc. etc.), maar heb een afkeer gekregen van gezweef. Zelf jam maken, brood bakken en zelfvoorzienend zijn vind ik nog steeds heel tof.

[ Bericht 10% gewijzigd door Tinkepink op 05-05-2011 15:02:29 ]
pi_96389251
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:53 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben trouwens *O* Eindelijk binnen bij een club waar ik al twee jaar achteraan jaag. En hij klonk echt geinteresseerd *O*
Wut?
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:03:18 #283
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96389331
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Edit: Ik ben dus wel een beetje een hippie geweest (inclusief bus, reizen naar Zuid-Engeland, zweethutten, energiewerk etc. etc.), maar heb een afkeer gekregen van gezweef. Zelf jam maken, brood bakken en zelfvoorzienend zijn vind ik nog steeds heel tof.
Inclusief zelfgevangen zoetwaterkreeft eten? :P
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:03:20 #284
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96389333
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:01 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wut?
Ik werk in de sales en dan moet je soms heel erg je best doen om een lead duidelijk te maken dat het toch best wel zinvol zou zijn als ze eens tijd nemen om een uurtje met je te praten.
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:04:07 #285
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96389370
quote:
2s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:03 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Inclusief zelfgevangen zoetwaterkreeft eten? :P
Mossel. En vis. En uit volkstuintjes gejatte boerenkool :@ (en al het andere - echt gratis- eten dat je in de natuur kan vinden O+ )
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:05:06 #286
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96389417
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Mossel. En vis. En uit volkstuintjes gejatte boerenkool :@ (en al het andere - echt gratis- eten dat je in de natuur kan vinden O+ )
Wel tof om helemaal zelfvoorzienend te zijn, maar de luilak in mij vindt dat veel te veel werk.
pi_96389428
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 14:54 schreef Perruche het volgende:
Weleens Kamut pasta gegeten?
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:09:49 #288
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96389681
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:05 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik twijfel. Komt het graan uit Zuid-Amerika?
pi_96389740
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik twijfel. Komt het graan uit Zuid-Amerika?
Geen idee :)
http://www.kamut.com/
Ik vind het een mooie vervanger voor volkoren pastas (die ik persoonlijk niet zo lekker vind).
pi_96389812
Ik heb het al niet echt op pasta... :{

De trek in zoet is er weer }:| Ik vind het toch wennen zo laag in KH's.
Dus maar even stukje fruit, mag nog net.
pi_96389884
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:12 schreef V1z0R het volgende:

De trek in zoet is er weer }:| Ik vind het toch wennen zo laag in KH's.
Dus maar even stukje fruit, mag nog net.
Neem een ei. Geen fruit, dan gaat je trek in zoet nooit weg.
pi_96389924
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:12 schreef V1z0R het volgende:
Ik eet zelf nauwelijks aardappelen, dus dan kom je al snel op pasta en rijst uit :)
Overigens hou ik ook van pasta, dus dat komt mooi uit :P
pi_96389957
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:05 schreef lezzer het volgende:

[..]

Nee. pasta eet ik alleen van harde tarwe uit de kopermal :') sorry.

Maar ik ga het wel eens proberen, is het lekkerder?
pi_96390019
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:15 schreef Perruche het volgende:

[..]

Nee. pasta eet ik alleen van harde tarwe uit de kopermal :') sorry.
Mis ik iets? :@
quote:
Maar ik ga het wel eens proberen, is het lekkerder?
Lekkerder dan volkorenpasta vind ik.
pi_96390089
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:16 schreef lezzer het volgende:

[..]

Mis ik iets? :@

[..]

Lekkerder dan volkorenpasta vind ik.
Je mist niets maar ik ben een pasta snob, helaas. En ja ik weet dat het kansloos is.

Daarnaast is volkorenpasta sowieso niet lekker (mijn mening). Eet het wel omdat het gezonder is maar sindsdien heb ik eigenlijk ook geen pasta meer gegeten :@ Heb het ook geen enkele Italiaan het ooit zien eten.
  Vis een optie? donderdag 5 mei 2011 @ 15:19:24 #296
70532 loveli
N
pi_96390116
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:18 schreef Perruche het volgende:
Heb het ook geen enkele Italiaan het ooit zien eten.
Speaking of Italian.. die blijven er niet echt slank bij ;)
crap in = crap out
pi_96390239
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

Je mist niets maar ik ben een pasta snob, helaas. En ja ik weet dat het kansloos is.

Daarnaast is volkorenpasta sowieso niet lekker (mijn mening). Eet het wel omdat het gezonder is maar sindsdien heb ik eigenlijk ook geen pasta meer gegeten :@ Heb het ook geen enkele Italiaan het ooit zien eten.
Nou, kamutpasta smaakt dus naar witte pasta, en ik ben blij dat ik daar achter ben want ik vind volkorenpasta ook niet te vreten.
Het is alleen wel volkoren dus, en dat vind ik een ontzettend voordeel.
pi_96390275
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Speaking of Italian.. die blijven er niet echt slank bij ;)
Echt? Vooral vrouwen vind ik er slank hoor! In het noorden (ben niet bekend met het zuiden) heb ik weinig dikke vrouwen gezien. En ze leken ook allemaal erg bezig met hun gewicht. Nu eten ze natuurlijk ook geen pasta in de hoeveelheden die wij tot ons nemen, slechts als primo met erna nog groenten en vlees.
  donderdag 5 mei 2011 @ 15:23:15 #299
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96390282
Ik vind volkorenpasta wel lekker. :D Alleen niet al-dente. Moet wel een beetje doorgekookt zijn :')
pi_96390302
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:21 schreef lezzer het volgende:

[..]

Nou, kamutpasta smaakt dus naar witte pasta, en ik ben blij dat ik daar achter ben want ik vind volkorenpasta ook niet te vreten.
Het is alleen wel volkoren dus, en dat vind ik een ontzettend voordeel.
Hm dat klinkt wel goed. Misschien maar eens proberen :) Thanks voor de tip!
pi_96390321
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 15:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Neem een ei. Geen fruit, dan gaat je trek in zoet nooit weg.
Geen ei @ work :{
Maar heb ook twee blokjes parmezaanse kaas en een plakje schwarzwalder schinken erbij gepakt :')

En anders had ik ook moeten wachten tot m'n D i.v.m. 2u. voor training geen KH regel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')