Dat jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:34 schreef progje het volgende:
Ik denk toch dat je er goed aan gedaan hebt Tink... Hoe moeilijk voor ze ook
Ach, dit doet het altijd goed!quote:
Precies. Ook dat hoort bij het leven en opgroeien. Dit soort dingen te weten komen en daar mee om leren gaan. Niet leuk, maar wel 'goed'.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat ja![]()
het hoort er toch bij. Helaas.
Ja, maar wel een erg mooie.quote:
Maus toevallig? Die heb ik een paar jaar geleden 'gelezen', omdat mijn ex ze had liggen thuis.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:34 schreef Goodbye het volgende:
Tink, ik kan me nog wel herinneren dat ik daar ook mee zat toen ik jong was. Heb toen ook boeken voor kinderen daar over gelezen (ook iets in stripvorm, staat me bij). Heeft mij toen wel geholpen om het te kunnen relativeren, denk ik.
Maar de interesse is er nog steeds, lees er graag boeken over of kijk films of documentaires. Heeft wel daar mee te maken, denk ik.
Ik vind het toch goed van je dat je er over begonnen bent, in ieder geval
Ja.Maar ik vraag me nu af of ik er niet een paar jaartjes mee kon wachten. Dit soort dingen te weten komen en daarmee om leren gaan kan altijd nog.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Precies. Ook dat hoort bij het leven en opgroeien. Dit soort dingen te weten komen en daar mee om leren gaan. Niet leuk, maar wel 'goed'.
Een harde of een zachte?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:39 schreef Merel het volgende:
Hoi! Moet nog bijlezen. Maar ik heb vandaag een g
Van Sendung mit die/der Maus? Daar heb ik nog wel een boek over Gott (met dubbel tquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maus toevallig? Die heb ik een paar jaar geleden 'gelezen', omdat mijn ex ze had liggen thuis.
Ik denk dat het beter is dat ze het van hun moeder horen dan van iemand anders. En hoe langer je wacht, hoe groter die kans wordt natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja.Maar ik vraag me nu af of ik er niet een paar jaartjes mee kon wachten. Dit soort dingen te weten komen en daarmee om leren gaan kan altijd nog.
Gisteren kwamen ze dankzij het Duitse kinderjournaal al op de hoogte van het bestaan van terroristenen dat jongetje van 12 dat zichzelf heeft opgeblazen.
Kon beide thema's daardoor wel 'mooi' met elkaar verbinden. Heb verteld dat iedereen in principe goed is,maar dat de omstandigheden kunnen maken dat je slecht gaat handelen of zelfs bewust ''slecht'' wordt. Maar dat dat vaak een gevolg is van de situatie waar je in zit. Beetje kort door de bocht verhaal, maar ze konden er wel wat mee gelukkig.
6,5 en 8.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:41 schreef Mini. het volgende:
Mijn vriend zit nu echt zo'n wazige film te kijken, Dogtooth. Word er niet echt vrolijk van...
Hoe oud zijn je kinderen eigenlijk, Tink? Ik weet niet hoe dat in Duitsland zit, maar wij leerden op de basisschool ook al gewoon over de oorlog. Toch wel goed denk ik.
Andere Mausquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van Sendung mit die/der Maus? Daar heb ik nog wel een boek over Gott (met dubbel t) van liggen dat ze graag lezen. Zal eens in de bieb oid kijken.
quote:Het verhaal gaat over de strijd van Spiegelmans vader om als Poolse Jood te overleven tijdens de Holocaust.
Het boek volgt ook de moeilijke relatie tussen de auteur en zijn vader, en de gevolgen van de oorlog op de verschillende familiegeneraties. In 1992 kreeg het de Pulitzer-prijs Special Award.
De Joden worden voorgesteld als muizen, de Duitsers als katten, de Amerikanen als honden, de Polen als varkens, de Fransen als kikkers, Zweden als herten en zigeuners als motten. Een kind van een Jood en een Duitser wordt getoond als een muis met kattenstrepen.
Het is al een aantal jaar geleden dat ik die stripboeken heb gelezen, maar ik kreeg rillingen over mijn lichaam. Ik denk dat de stripboeken wellicht te heftig zijn voor die leeftijd.quote:
Mij ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het is al een aantal jaar geleden dat ik die stripboeken heb gelezen, maar ik kreeg rillingen over mijn lichaam. Ik denk dat de stripboeken wellicht te heftig is voor die leeftijd.
Dat klinkt nog best tof!quote:
Ja, wat ik me ervan herinner zeker. Dus die zou ik je kinderen (nog) niet laten lezen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Huu, dat lijkt me een 'donker' boek.
Het vorige topic was gewoon te ontopic.quote:
Oh, ik geloof dat ik wel iets ouder was. Maar ja, zij horen het van hun moeder en jij kunt al hun vragen erover beantwoorden, dat helpt vast wel.quote:
is ook tofquote:
Tragisch en verdrietig, niet donker. Maar beslist niet bedoeld voor kinderen. Dan kan je ze beter Oorlogswinter van Jan Terlouw te lezen geven (of lezen ze geen Nederlands?).quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Huu, dat lijkt me een 'donker' boek.
Nee. Maar misschien over een paar jaar wel. Heb het boek hier in de kast staan, maar daar wacht ik nog even mee. Kijk wel even in de bieb voor een simpeler boek over oorlog,verlies en 'het kwaad' oid.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Tragisch en verdrietig, niet donker. Maar beslist niet bedoeld voor kinderen. Dan kan je ze beter Oorlogswinter van Jan Terlouw te lezen geven (of lezen ze geen Nederlands?).
Ja, en een 'ei'-tje bij de G en de L.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Merel liever een L
Gelijk heb je, denk ik. Jouw kinderen zijn eigenlijk ook echt nog te klein voor het reëel bestaande kwaad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Maar misschien over een paar jaar wel. Heb het boek hier in de kast staan, maar daar wacht ik nog even mee. Kijk wel even in de bieb voor een simpeler boek over oorlog,verlies en 'het kwaad' oid.
Klinktquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef sigme het volgende:
Hond1 is uitgeput van drie dagen Wadden. Toen we vanmiddag nr2 erbij zetten werd 'ie toch weer heel energiek - te energiek, wou zo hard met het kleintje spelen dat we die maar in een bench hebben opgesloten met nr1 en bidden en blaffend naast. Nu is het beter en liggen ze beide rustig aan mijn voeten.
Nr2 schrok eerst wat van Nr1, maar heeft nu door dat terugbijten enorm helpt en nu is nr1 wat geintimideerd. Komt helemaal goed dus.
heldinquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:56 schreef _Calimero_ het volgende:
ik snap de "G" van Merel niet![]()
Maar ben de hele dag al een beetje daas van alle anti-hoest medicijnen en de oxazepam van gister.
Resultaat: er zit een spiraal in me en ik ben niet geflipt bij de arts
Wat leuk zeg dat jullie twee honden hebben nu! Hoe heet de tweede?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef sigme het volgende:
Hond1 is uitgeput van drie dagen Wadden. Toen we vanmiddag nr2 erbij zetten werd 'ie toch weer heel energiek - te energiek, wou zo hard met het kleintje spelen dat we die maar in een bench hebben opgesloten met nr1 en bidden en blaffend naast. Nu is het beter en liggen ze beide rustig aan mijn voeten.
Nr2 schrok eerst wat van Nr1, maar heeft nu door dat terugbijten enorm helpt en nu is nr1 wat geintimideerd. Komt helemaal goed dus.
Hondjesquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef sigme het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Maar ben de hele dag al een beetje daas van alle anti-hoest medicijnen en de oxazepam van gister.
Goed zoquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Die smiley...quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, en een 'ei'-tje bij de G en de L.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat goed dat het gelukt is Cali!
Know that while you sleep
Everything has changed
Ja best goed! Het kon natuurlijk alleen maar meevallen, met de grote angst die ik hadquote:
Mirena...quote:
Ik hoop het ook voor je!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:06 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Mirena...
Vandaag was ongeveer de laatste dag van mijn menstruatie, heb nu wel weer iets meer gebloed, hoop dat dit na een paar dagen over gaat!
Jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:07 schreef Blurred86 het volgende:
goed zeg Phaidra!lekker gevoel is dat he
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je!Bij mij heeft het maanden geduurd
.
Even als tegenhanger: bij mij stopte het directquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je!Bij mij heeft het maanden geduurd
.
Dat ja!quote:
Ik had heb dan wel koper maar bij mij stopte het ook vrij snel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Even als tegenhanger: bij mij stopte het direct. Daarna nog heel af en toe een klein beetje bruin spul, maar dat is alles.
Daarna was het wel okee en nee ik heb 'm sinds 2,5 maand niet meerquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Was het daarna wel oke? Heb je 'm nog?
Mag ik vragen waarom ie d'r uit is? (heb je vast wel eens verteld misschien hoor..quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daarna was het wel okee en nee ik heb 'm sinds 2,5 maand niet meer.
Ja, heb ik wel verteldquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:11 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom ie d'r uit is? (heb je vast wel eens verteld misschien hoor..
Ah oke, goede reden, dus geen trouble ermeequote:Op woensdag 4 mei 2011 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, heb ik wel verteld. Maar hij zat 5 jaar, dus aan de max.
Behalve de aanvangsproblemen geen troubles meer nee. En niet meer ongesteld! Nu weer wel en ik heb het niet gemistquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ah oke, goede reden, dus geen trouble ermee![]()
Ik ga afsluiten dames, vriendje komt zo hierheenvandaag onze eerste irritatie gehad en overleefd
Auw!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Perruche het volgende:
Hoi! Even bijlezen, wat hebben jullie weer veel gepraat
Phaidra, goed hoor van je hardlopen!
Enhond 1 & 2. Fijn dat ze mekaar een beetje dulden.
Net 12 minuten geroeid, bodypump maar toen bezeerde ik m'n rug omdat het gewicht eraf viel omdat dat tangetje kapot wasen toen nog buikspieren. Morgen beter.
quote:
Goed bezig! Maar arme rugquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:14 schreef Perruche het volgende:
Hoi! Even bijlezen, wat hebben jullie weer veel gepraat
Phaidra, goed hoor van je hardlopen!
Enhond 1 & 2. Fijn dat ze mekaar een beetje dulden.
Net 12 minuten geroeid, bodypump maar toen bezeerde ik m'n rug omdat het gewicht eraf viel omdat dat tangetje kapot wasen toen nog buikspieren. Morgen beter.
auw! mooi balen zoietsquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:40 schreef Perruche het volgende:
[..]ja hij ging zo aan een kant naar beneden en toen ging m'n spier verrekken. Stomme clipjes die de boel vast moeten houden.
Net lijstje trouwens!!
Hm daar ging even iets mis. Weet niet eens meer wat ik wilde zeggen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:39 schreef Merel het volgende:
Hoi! Moet nog bijlezen. Maar ik heb vandaag een g
Op een doek zou ik het mooi vinden, niet op mijn lichaamquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:41 schreef Merel het volgende:
[..]
Hm daar ging even iets mis. Weet niet eens meer wat ik wilde zeggen.
Kwam net dit tegen in het tattoo-topic hier:
http://www.znojmotattoo.com/
http://www.myspace.com/on(...)eId%22%3A72396754%7D
https://www.facebook.com/(...)6307.158159717547561
Heb normaal niks met tattoo's, maar dit vind ik echt supergeweldig mooi!![]()
lungesquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:43 schreef Perruche het volgende:
thankies! "gelukkig" deden we niet nog lunges (normaal wel), dat belast mn onderrug ook altijd wel. Maar die zijn er blijkbaar uitgehaald? Nou ja.
Aurum, ik dacht dat jij veel minder zou wegen, met die nette lijstjes van je!
lunges zijn zó dodelijk!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:45 schreef Perruche het volgende:
[..]wat dan! En snel tandenpoetsen dan heb je geen zin meer in eten...
Dat is zo. Maar ook dodelijk voor hangbillenquote:
Ja dat heb ik opeens bij mijn armenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar ook dodelijk voor hangbillen
Ik zag in de douche een soort van spieren trouwens in m'n armen en benen.
ik ook, maar ik val heel moeilijk af.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:43 schreef Perruche het volgende:
thankies! "gelukkig" deden we niet nog lunges (normaal wel), dat belast mn onderrug ook altijd wel. Maar die zijn er blijkbaar uitgehaald? Nou ja.
Merel, dat zijn geen tattoos maar waterverf shcilderijtjeszou het niet op m'n lijf willen maar inderdaad heel mooi gedaan
Fijn!! beetje begeleidingquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik ook, maar ik val heel moeilijk af.
Kreeg bij de sportschool al te horen dat ik te weinig at, dat er wel wat veranderd mag worden aan de volgorde van eten (dus wanneer eet ik wat) en ik krijg een trainingschema.
Ik ben benieuwd
Dat!quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:24 schreef Phaidra het volgende:
Mogge.
Wat fijn dat je goed geslapen hebt Razz!
Zo last minute was het niet volgens mij?quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:35 schreef Blurred86 het volgende:
wow dat moet wel erg dure bodylotion zijn dan als 2 keer last minute een tas inchecken goedkoper is!![]()
goede reis xm!
Nee, idd. Was netjes twee uur van tevoren aanwezigquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zo last minute was het niet volgens mij?
Iets van 40 euro volgens mij, per keer! Dan denk je wel 3x na inderdaad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:55 schreef Blurred86 het volgende:
ah zo! Ik ga er altijd maar vanuit dat iedereen europese vluchten met ryanair doetnvm my comment
phaidra, met last minute bedoelde ik op het laatste moment toch nog een tas inchecken (dus niet al bij je boeking aangeven dat je dat wilt). Dat is bij ryanair duurder.
Van Estee Lauderquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:48 schreef Perruche het volgende:
XM, nu ben ik erg benieuwd welke creme jij gebruikt.
thnxquote:
Ik ben niet echt verbaasdquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:43 schreef Perruche het volgende:
Ryan Air is onder de streep vaak duurder als je meer bagage meeneemt. Ik vlieg meestal met Condor of Air Berlin. Ook goedkoop, maar met servicequote:Op donderdag 5 mei 2011 08:55 schreef Blurred86 het volgende:
ah zo! Ik ga er altijd maar vanuit dat iedereen europese vluchten met ryanair doetnvm my comment
phaidra, met last minute bedoelde ik op het laatste moment toch nog een tas inchecken (dus niet al bij je boeking aangeven dat je dat wilt). Dat is bij ryanair duurder.
uhuh, de truc is ook om alleen met handbagage te vliegenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ryan Air is onder de streep vaak duurder als je meer bagage meeneemt. Ik vlieg meestal met Condor of Air Berlin. Ook goedkoop, maar met service
Op die manier! Ryanair haalt overal extra geld uit, het is alleen supergoedkoop als je alleen met handbagage vliegt idd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:55 schreef Blurred86 het volgende:
Ze zijn nu meestal tussen de 25 - 40 in de aanbieding geloof ik. Maar ik ben meestal alsnog goedkoper uit met Air Berlin. Vreemd he?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
uhuh, de truc is ook om alleen met handbagage te vliegenhoe vaak ik al niet voor <10 euro naar londen ben gevlogen. Retour.
al heb ik die hele goedkope tickets al een tijdje niet langs zien komen eigenlijk.
jep, al zijn er gelukkig nog wel regelmatig no-taxes aanbiedingen! Aan air berlin heb ik zelf helaas niet zoveelquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze zijn nu meestal tussen de 25 - 40 in de aanbieding geloof ik. Maar ik ben meestal alsnog goedkoper uit met Air Berlin. Vreemd he?
Nee, Dusseldorf. En soms vanaf Koln/Bonn en heel soms vanaf Frankfurt. Maar nooit vanaf Aachenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:28 schreef Perruche het volgende:
Tink, sowieso is vliegen in Duitsland goedkoper. Ga je dan vanaf Aken?
In the good old times ging ik inderdaad voor 10 euro retour naar Milaan, London of Dublin. Maar nu lijkt het wel verleden tijd. Maar goed, toen was ik student en kon ik eventueel op andere dagen vliegen...
Goede kans dat je nergens meer last van krijgt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Fijne reis XM!
Ik heb gisteravond mijn laatste pijnstiller genomen en nu nog steeds geen buikpijn... dat zou kunnen betekenen dat het nu al gedaan is met de pijn?? dat zou mooi zijn
En nu hop, aan het werk, fijne dag allemaal!
Hoe was Rome eik? En hoe is het met de afgevallen low carb kilo's?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:42 schreef Goodbye het volgende:
Even snel een lijstjesdump![]()
O: bakje turkse yoghurt met muesli
T: 2 v boterhammen met geitenkaas
L: 2 v boterhammen met een beetje roomboter en runderrookvlees, kommetje soep
T: appel, 2 mandarijntjes, handje ongezouten noten
T: speltcracker met slankie smeerkaas sambal
S: bodypump
D: ovenschotel met gehakt, uitjes, aardappelpuree en spinazie
Nouja je zit aan de low carb toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:33 schreef V1z0R het volgende:
Was vanmorgen verbaast over de weegschaal, dat ding moet wel haast kapot wezen!
-4kg sinds maandag, dat kan dus nooit kloppen
Ik weet niet hoe het voor anderen hier is, maar als ik in de avond ga sporten ga ik of om 19:00 uur en heb ik voor die tijd een snack en pas avondeten na het sporten. Anders ga ik om 18:30 eten en om 20:30 sporten en als ik dan thuis kom om 22:00 uur heb ik niet gelijk honger...quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef V1z0R het volgende:
Beter toch Cali!?
Ik zeg lekkere D GB!
'k zie wel vaker dat sommige hier na hun D geen T meer hebben ook al is er die avond gesport...
Krijgen jullie dan nooit ontzettende honger zo rond 10uur ?
Rome was leukquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe was Rome eik? En hoe is het met de afgevallen low carb kilo's?
Hoeveel weeg je nu?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Rome was leukWel pizza/pasta/wit brood/ijs gegeten
En de kilo's zijn er nog af, ben nu stabiel, maar het mag van mij wel weer in de dalende lijn gaan nu
Ik eet nog een flink vullende avondmaaltijd na het sporten, ik vind het wel genoeg zo!quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef V1z0R het volgende:
Beter toch Cali!?
Ik zeg lekkere D GB!
'k zie wel vaker dat sommige hier na hun D geen T meer hebben ook al is er die avond gesport...
Krijgen jullie dan nooit ontzettende honger zo rond 10uur ?
Ik schommel tussen de 59 en de 60 (met een lengte van 1.63).quote:
Dat is toch prima? Dan lijk je op mijquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik schommel tussen de 59 en de 60 (met een lengte van 1.63).
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is toch prima? Dan lijk je op mij
Echt low-carb is het niet, misschien wel geen brood en havermout meer maar nog wel genoeg noten en groente waar ook koolhydraten in zitten. Ach, misschien is het dalen in de KH's al genoeg dusquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nouja je zit aan de low carb toch?Kan dus best!
En goeiemorgen!
Ik ben gisteravond gewikkeld in dekbed + extra fleecedekentje als een blok in slaap gevallenVoel me nu beter, hopelijk blijft dat zo!
Hoeveel wil je er nog meer af dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Rome was leukWel pizza/pasta/wit brood/ijs gegeten
En de kilo's zijn er nog af, ben nu stabiel, maar het mag van mij wel weer in de dalende lijn gaan nu
Volgens mij is het geheim dan inderdaad echt sporten. Ik ben ook weer actiever bezig met gewichtjes (setjes van 50 van oefeningen waarvan ik de naam steeds vergeetquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb nog een flubby buik enzoAch, ik heb het sporten weer lekker opgepakt en dat moet ook een hoop doen als het goed is. En volgens mij eet ik ook prima nu
squatten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is het geheim dan inderdaad echt sporten. Ik ben ook weer actiever bezig met gewichtjes (setjes van 50 van oefeningen waarvan ik de naam steeds vergeet) en beenoefeningen (door je benen zakken (weet ook niet meer hoe dit heet
) en zie na twee weken duidelijk resultaat.
Squatten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
beenoefeningen (door je benen zakken (weet ook niet meer hoe dit heet)
Dat weet ik wel zeker, want qua gewicht vind ik het ook wel prima zo. Ik hoef echt niet 55 kilo te wegen (en dan alsnog slap vel te hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is het geheim dan inderdaad echt sporten. Ik ben ook weer actiever bezig met gewichtjes (setjes van 50 van oefeningen waarvan ik de naam steeds vergeet) en beenoefeningen (door je benen zakken (weet ook niet meer hoe dit heet
) en zie na twee weken duidelijk resultaat.
Nah, eigenlijk gaat het me dus niet echt om gewicht maar meer om de plekken waar je nog goed met je vinger in kunt drukkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er nog meer af dan?
Ik heb in Griekenland ook weer gewoon gegeten, met een keertje pizza, 4x een ijsje, (iedere keer maar 1 bolletje though) 2x een taartje, (Maar die ene was omdat ik jarig was en dat was eigenlijk maar een halve, maar dat was weer omdat het baklava was en als een baksteen zo zwaar) maar vooral bij het avondeten toch ook wel gelet op keuzes met veel groenten en we hebben een paar x zelf gekookt en ook dat was met veel groenten.
Ik was 600 gram aangekomen waarvan er nu weer 300 af is, dus valt mee.
Ik vind het schijnbaar moeilijk in te schatten wanneer het te weinig is. Ik let erop dat ik het niet koud krijg, koude handen etc.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben niet echt verbaasdheb het gevoel dat Aurum te weinig eet en dat haar lichaam in de spaarstand staat.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Inpakskills, I haz them.. Vijf outfits, vier paar schoenen, enorme toilettas, stijltang, alles in een handbagageformaatkoffertje. Zo op naar Oostende.
.
ik durfde het niet te vragen...quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:19 schreef Muis006 het volgende:
Maria, moet ik even op je buik komen springen?
Jaaa!quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:19 schreef Muis006 het volgende:
Maria, moet ik even op je buik komen springen?
QFT!quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaa!
Ben alleen bang dat het succes van een dergelijke onderneming maar tijdelijk zal zijn zolang ik nog niet klaar benNa 13 juni heeft het vast meer zin!
![]()
DaDWat ga je doen in Oostende?
Aurum: mooizoEr is ook niks mis met stevige shmecksay curves!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:06 schreef progje het volgende:
Goedemorgen, wakker worden in de zon op het balkon
Tof!quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gewoon een romantisch weekendje weg met de Baard, Maria.. We gaan zodra hij z'n werkmail afgesloten heeft.
.
ja! Van het weekend de schuur bij mijn ouders verder versieren (daar geven we het feest) en dan is geloof ik verder alles zo n beetje wel geregeld. Zit ook elke dag de weersvoorspelling te checken (hoe nutteloos)quote:
Toen al een geniaal creatieve geest.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn moeder heeft trouwens gisteren een plakboek gebracht met oude werkjes (vooral tekeningen) van me, van de peuterzaal en de basisschoolWat daar af en toe tussen zat
Soms hebben de juffen ernaast geschreven wat het moest zijn zoals ik dat hen vertelde, krijg je van die dingen als:
"Varken op TV"
"De krokodil wil muis opeten".Met ernaast nog een muis met daarbij: "Die muis wordt niet opgegeten".
"Die man heeft twee schoenen. Maar zijn lijf is er niet".
"Oma -- *naam zus* -- ik -- Opa was even plassen!".
yep en dat zal ik de rest van mijn leven zoveel mogelijk blijven doen... Het bevalt me prima. Wissel mijn salades wel af met koolhydraat arm brood en eet af en toe wel eens wat aardappels e.d. Maar verder zoveel mogelijk low-carb, ik voel me daar echt prettig bij. Geen (vr)eetbuien meer en niet meer de hele dag trek.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:00 schreef V1z0R het volgende:
Hoe vordert het bij jou eigenlijk progje? Nog steeds low-carb?
yep.. Bij mijn ouders. Heb hem laatst om mijn oma haar verjaardag (dat was bij mijn ouders thuis) aan al mijn nichtjes laten zien (die komen niet op de bruiloft) dat was erg leukquote:
quote:yep en dat zal ik de rest van mijn leven zoveel mogelijk blijven doen... Het bevalt me prima. Wissel mijn salades wel af met koolhydraat arm brood en eet af en toe wel eens wat aardappels e.d. Maar verder zoveel mogelijk low-carb, ik voel me daar echt prettig bij. Geen (vr)eetbuien meer en niet meer de hele dag trek.
het stoepje verkoopt het. En allison brood van de ah bevat ook minder koolhydraten.quote:Koolhydraatarm brood? Hoe/wat/waar?
Ik heb het boek. Erg leuk om te lezen, maar ik heb er nog nooit iets uit gemaakt, omdat er altijd wel minimaal 2-3 dingen in de recepten staan die ik niet heb (sesamolie, bepaald soort bonen, cognac, saffraan, hoisinsaus). Er staan sowieso veel Aziatische dingen in en dat vind ik niet zo erg lekker. En hij werkt heel veel met verse kruiden zoals mint en koriander.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:17 schreef Ravka het volgende:
Ik zag in een lijstje iets voorbij komen van Ainsley Harriott. Iemand bekend met 'snel en slank' en zo-ja is dat een aanrader?
Allison is toch dat gortdroge brood? Ach-ja daar vergaat je zin in meer ook van dus dubbel zo effectief. Ik ga eens richting AH. Volkorencrackers zijn lekker namelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Allinson brood vind ik helaas echt niet lekkerIk zweer bij boerenvolkoren
![]()
Ravka: Ik heb Snel en Slank, net als veel anderen hier! Ikzelf heb er nog maar weinig uit gemaakt, eigenlijk. Maar er staan wel veelbelovende recepten in, toch
Ja nogalquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat spannend Progje!
Vervelend dat je geen invloed op het weer hebt he?
Ja ik vind het ook niet lekker, die van het stoepje is wel lekker.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:26 schreef Ravka het volgende:
[..]
Allison is toch dat gortdroge brood? Ach-ja daar vergaat je zin in meer ook van dus dubbel zo effectief. Ik ga eens richting AH. Volkorencrackers zijn lekker namelijk.
O, goed te weten want ik ben ook niet zo van de Aziatische keuken. Maar staat er nog voldoende anders tussen of kan ik beter even verder kijken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb het boek. Erg leuk om te lezen, maar ik heb er nog nooit iets uit gemaakt, omdat er altijd wel minimaal 2-3 dingen in de recepten staan die ik niet heb (sesamolie, bepaald soort bonen, cognac, saffraan, hoisinsaus). Er staan sowieso veel Aziatische dingen in en dat vind ik niet zo erg lekker. En hij werkt heel veel met verse kruiden zoals mint en koriander.
Maar al bladerend kom ik net een tomatensoep tegen die me lekker lijkt, dus die ga ik binnenkort maken*tomaten op boodschappenlijstje schrijft*
Hoe bedoel je? Je hebt toch nog niet zo veel gegeten? Er mag nog wel wat bij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:29 schreef Perruche het volgende:
Allison broodSowieso brood
Nieuw lijstje het is weer faaldag, zo 1x in de maand 2 dagen hongerlap tijd:
O: smoothie
T: pakje sultana, kerstomaatjes, 6 pecannoten
L: nu, broodje + salade ofzo
T: yoghurt met honing en walnoten
B: 2x 20 minuten fietsen
D: couscoussalade
Hm ja nu ik het zo opschrijf valt het mee. Dat pakje sultana, ev0l! Altijd die suiker, ik zou willen dat ik ervan af kon blijven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je hebt toch nog niet zo veel gegeten? Er mag nog wel wat bij.
Ik denk dat er betere en praktischere kookboeken zijn dan. Ik heb alleen geen titels voor je als het perse slank moet zijn. Ik zou dan wel een kookboek nemen dat door een Nederlands iemand is geschreven, ik vind kookboeken door"buitenlandse" koks (Nigella, Jamie O. etc) maar mwoah, erg leuk om te lezen, maar als je van een heel boek maar 2 recepten echt kunt maken is het wel een beetje jammer.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:30 schreef Ravka het volgende:
[..]
O, goed te weten want ik ben ook niet zo van de Aziatische keuken. Maar staat er nog voldoende anders tussen of kan ik beter even verder kijken?
Hij focust ook in de uitleg heel erg op het beperken van vet, vind ik. Bij veel dingen kun je natuurlijk wel zelf extra groente toevoegen.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat ik trouwens ook wel gek vind is dat er voor een boek dat Snel en Slank eet, veelal maar weinig groente wordt gebruikt in zn receptjes! Of ligt dat aan mij?
Ahzo! Ja das waar.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:48 schreef Mini. het volgende:
[..]
Hij focust ook in de uitleg heel erg op het beperken van vet, vind ik. Bij veel dingen kun je natuurlijk wel zelf extra groente toevoegen.
Ik heb dat boek dus ook.Ik vind dat er eigenlijk best veel lekkere dingen in staan. De curry en de fajitas heb ik al meerdere keren gemaakt, en de bonenburger ook. Ik moest ook de eerste keer even wat dingen in huis halen die ik niet standaard had, maar zo leer je nog eens wat nieuws kennen.
Damn, ze zijn op minder dan 10 meter van hier aan het heien en het hele gebouw trilt...Zo even naar de stad (bikini-shoppen
), als we dan terugkomen zijn ze klaar voor vandaag.
Ik heb het toevallig laatst eens zitten lezen, maar je mist er niet echt veel aan. Het is een beetje kort door de bocht, alleen maar vet schrappen. Ach ja, hij is natuurlijk kok en geen diëtist.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ahzo! Ja das waar.Moet bekennen dat ik voornamelijk naar de recepten heb gekeken en de uitleg een beetje links heb laten liggen
ja, en jaquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:17 schreef Ravka het volgende:
Ik zag in een lijstje iets voorbij komen van Ainsley Harriott. Iemand bekend met 'snel en slank' en zo-ja is dat een aanrader?
Good to know! Moet uberhaupt weer eens door mn receptjes heen bladeren, moet licht-doch-voedzaam eten verzinnenquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:56 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik heb het toevallig laatst eens zitten lezen, maar je mist er niet echt veel aan. Het is een beetje kort door de bocht, alleen maar vet schrappen. Ach ja, hij is natuurlijk kok en geen diëtist.
Komt vast doordat ik een Nokia hebquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:02 schreef V1z0R het volgende:
Wie had dat gedacht, wi-fi in Finse hotels!
Heb je nog naar me gezwaaid?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb de Wadden nog gezien vanuit het vliegtuig. Vlogen over noord-holland, friesland, groningen, denemarken, flink stuk zweden en toen over de baltische zee ricting finland.
Hotel is netjes, free wifi. Straks een welkomstborrel en morgen hele dag conferentie.
Ga zo richting de lobby, even buurt verkennen!
Naar jou, uniek en Jagar!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heb je nog naar me gezwaaid?![]()
Veel plezier!
Hermanquote:[b]Op donderdag 5 mei 2011 14:35
T: stukje "vriendschapskoek" die ik van mijn tante kreeg.Heb nog 4 porties deeg over die je eigenlijk moet doorgeven, maar ik ken niemand die daarop zit te wachten...
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:35 schreef Mini. het volgende:
Fijn dat je goed aangekomen bent XM, veel plezier!
Even een lijstje en dan ga ik lekker naar buiten... Beetje veel misschien, maar ja.
O: 1x volkorenbrood met avocado
T: klein bakje yoghurt
T: 1x brood met avocado, koffie met melk
L: spiegelei met 2 plakjes spek en 2 sneetjes brood, koffie met melk
T: drankje op een terras
D: fajitas met kip en groente (doorgeschoven van gisteren)
T: stukje "vriendschapskoek" die ik van mijn tante kreeg.Heb nog 4 porties deeg over die je eigenlijk moet doorgeven, maar ik ken niemand die daarop zit te wachten...
Toen ik een jaar of 8 was werd mn moeder echt gek van dat Hermanbrood. Telkens als we alles door hadden gegeven kwam er weer een tante of buurvrouw met een nieuw stukje Hermanquote:
quote:
Ik zal Coco er even op attenderen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:41 schreef V1z0R het volgende:
Wie is Herman?
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* V1z0R roept, hier troll, troll, troll, llort, llort!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Mijn trol was onsuccesvol.
Dit is m'n nieuwe account, tijdens deze account ga ik alleen nog maar afvallen wat een feest! Nu eerst naar het terras. Ik ben inderdaad een corpulente jongen uit het oosten van het land. Groetjes.
Suikerdips = vervelend! ik heb ze nu niet meer geloof ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef Mini. het volgende:
Herman ja.Best een leuk idee maar ik zie op moment niet echt veel mensen dus dat schiet niet op met doorgeven. Ik heb de overige 4 porties maar even in de diepvries geparkeerd.
Perruche: voor mij maakt het wel uit wanneer ik wat eet, want ik krijg de laatste tijd enorme suikerdips als ik niet regelmatig iets eet. Voor de lijn zou het in theorie niet zoveel uit moeten maken, toch?
Ja!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Mijn trol was onsuccesvol.
Dit is m'n nieuwe account, tijdens deze account ga ik alleen nog maar afvallen wat een feest! Nu eerst naar het terras. Ik ben inderdaad een corpulente jongen uit het oosten van het land. Groetjes.
Ja ik vond het concept altijd best wel icky xDquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef loveli het volgende:
Met andere woorden, stukje over de houdbaarheidsdatum.
Goed voor de weerstandquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja ik vond het concept altijd best wel icky xD
Ik denk het.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
ben ik de enige die de troll niet doorheeft?
Daar zat ik ook wel aan te denken ja, want er zit ook melk in, maar volgens google bederft hij niet door bepaalde enzymen die erin zitten oid.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef loveli het volgende:
De laatste tijd eet ik expres alleen nog maar volkorendingen en geen zoetigheid, dus ik snap echt niet hoe het kan maar de dips zijn er nog steeds. Ben nu bezig om ook nog koffie te schrappen (of te doseren), dat helpt een beetje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Suikerdips = vervelend! ik heb ze nu niet meer geloof ik![]()
en ik weet niet, ik heb "het gevoel" (lekker vaag) dat het wel uitmaakt wanneer ik eet. Bijv. niet eerst naar werk fietsen, dan op werk o-t-l-t-, maar eerst ontbijen, dan fietsen, dus wat meer verspreid. Maar goed misschien is het onzin hoor![]()
Eet je veel zoetigheid trouwens, met die zuikerdips? Sorry heb niet jouw lijstjes in mijn hoofd...hoi majesteit!
Ik heb thuis een -iotisch broodbakboek waarin wordt beschreven hoe je zelf Herman, zuurdesem, andere gefermenteerde broodbakdingen kunt makenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef Perruche het volgende:
Oh en als je in A'dam woont kom ik met liefde een Herman halen
Na een keer of 20 zal statistisch gezien het laatste restje oud spul zijn verdwenen uit het deeg. Er staat me iets van bij dat 20 een magisch getal was daarbij, maar het kan ook zijn dat dat homeopatisch isquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef Mini. het volgende:
Daar zat ik ook wel aan te denken ja, want er zit ook melk in, maar volgens google bederft hij niet door bepaalde enzymen die erin zitten oid.
Zit volgens mij al in het woord 'gisten": intramoleculaire omzetting met afbraak onder vrijwording van energie van organisch substraat. Ook wel fermenteren.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef loveli het volgende:
Wat bedoel je met oud spul?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Na een keer of 20 zal statistisch gezien het laatste restje oud spul zijn verdwenen uit het deeg. Er staat me iets van bij dat 20 een magisch getal was daarbij, maar het kan ook zijn dat dat homeopatisch is
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:35 schreef Mini. het volgende:
Neequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:54 schreef Perruche het volgende:
Tink, leuk! Jij bent een beetje hippie-style opgevoed of niet? ik koop ook graag obscure graansoorten en boonsoorten bij de biowinkel. Gierst, spelt, boekweit... lekker!
Wut?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:53 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben trouwensEindelijk binnen bij een club waar ik al twee jaar achteraan jaag. En hij klonk echt geinteresseerd
Inclusief zelfgevangen zoetwaterkreeft eten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Edit: Ik ben dus wel een beetje een hippie geweest (inclusief bus, reizen naar Zuid-Engeland, zweethutten, energiewerk etc. etc.), maar heb een afkeer gekregen van gezweef. Zelf jam maken, brood bakken en zelfvoorzienend zijn vind ik nog steeds heel tof.
Ik werk in de sales en dan moet je soms heel erg je best doen om een lead duidelijk te maken dat het toch best wel zinvol zou zijn als ze eens tijd nemen om een uurtje met je te praten.quote:
Mossel. En vis. En uit volkstuintjes gejatte boerenkoolquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Inclusief zelfgevangen zoetwaterkreeft eten?
Wel tof om helemaal zelfvoorzienend te zijn, maar de luilak in mij vindt dat veel te veel werk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mossel. En vis. En uit volkstuintjes gejatte boerenkool(en al het andere - echt gratis- eten dat je in de natuur kan vinden
)
Weleens Kamut pasta gegeten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:54 schreef Perruche het volgende:
Tink, leuk! Jij bent een beetje hippie-style opgevoed of niet? ik koop ook graag obscure graansoorten en boonsoorten bij de biowinkel. Gierst, spelt, boekweit... lekker!
Geen ideequote:Op donderdag 5 mei 2011 15:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik twijfel. Komt het graan uit Zuid-Amerika?
Neem een ei. Geen fruit, dan gaat je trek in zoet nooit weg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:12 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb het al niet echt op pasta...
De trek in zoet is er weerIk vind het toch wennen zo laag in KH's.
Dus maar even stukje fruit, mag nog net.
Ik eet zelf nauwelijks aardappelen, dus dan kom je al snel op pasta en rijst uitquote:
Nee. pasta eet ik alleen van harde tarwe uit de kopermalquote:
Mis ik iets?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee. pasta eet ik alleen van harde tarwe uit de kopermalsorry.
Lekkerder dan volkorenpasta vind ik.quote:Maar ik ga het wel eens proberen, is het lekkerder?
Je mist niets maar ik ben een pasta snob, helaas. En ja ik weet dat het kansloos is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mis ik iets?
[..]
Lekkerder dan volkorenpasta vind ik.
Speaking of Italian.. die blijven er niet echt slank bijquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:18 schreef Perruche het volgende:
Heb het ook geen enkele Italiaan het ooit zien eten.
Nou, kamutpasta smaakt dus naar witte pasta, en ik ben blij dat ik daar achter ben want ik vind volkorenpasta ook niet te vreten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Je mist niets maar ik ben een pasta snob, helaas. En ja ik weet dat het kansloos is.
Daarnaast is volkorenpasta sowieso niet lekker (mijn mening). Eet het wel omdat het gezonder is maar sindsdien heb ik eigenlijk ook geen pasta meer gegetenHeb het ook geen enkele Italiaan het ooit zien eten.
Echt? Vooral vrouwen vind ik er slank hoor! In het noorden (ben niet bekend met het zuiden) heb ik weinig dikke vrouwen gezien. En ze leken ook allemaal erg bezig met hun gewicht. Nu eten ze natuurlijk ook geen pasta in de hoeveelheden die wij tot ons nemen, slechts als primo met erna nog groenten en vlees.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Speaking of Italian.. die blijven er niet echt slank bij
Hm dat klinkt wel goed. Misschien maar eens proberenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, kamutpasta smaakt dus naar witte pasta, en ik ben blij dat ik daar achter ben want ik vind volkorenpasta ook niet te vreten.
Het is alleen wel volkoren dus, en dat vind ik een ontzettend voordeel.
Geen ei @ workquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Neem een ei. Geen fruit, dan gaat je trek in zoet nooit weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |