Fijn!! beetje begeleidingquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik ook, maar ik val heel moeilijk af.
Kreeg bij de sportschool al te horen dat ik te weinig at, dat er wel wat veranderd mag worden aan de volgorde van eten (dus wanneer eet ik wat) en ik krijg een trainingschema.
Ik ben benieuwd
Dat!quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:24 schreef Phaidra het volgende:
Mogge.
Wat fijn dat je goed geslapen hebt Razz!
Zo last minute was het niet volgens mij?quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:35 schreef Blurred86 het volgende:
wow dat moet wel erg dure bodylotion zijn dan als 2 keer last minute een tas inchecken goedkoper is!![]()
goede reis xm!
Nee, idd. Was netjes twee uur van tevoren aanwezigquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zo last minute was het niet volgens mij?
Iets van 40 euro volgens mij, per keer! Dan denk je wel 3x na inderdaad.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:55 schreef Blurred86 het volgende:
ah zo! Ik ga er altijd maar vanuit dat iedereen europese vluchten met ryanair doetnvm my comment
phaidra, met last minute bedoelde ik op het laatste moment toch nog een tas inchecken (dus niet al bij je boeking aangeven dat je dat wilt). Dat is bij ryanair duurder.
Van Estee Lauderquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:48 schreef Perruche het volgende:
XM, nu ben ik erg benieuwd welke creme jij gebruikt.
thnxquote:
Ik ben niet echt verbaasdquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:43 schreef Perruche het volgende:
Aurum, ik dacht dat jij veel minder zou wegen, met die nette lijstjes van je!
Ryan Air is onder de streep vaak duurder als je meer bagage meeneemt. Ik vlieg meestal met Condor of Air Berlin. Ook goedkoop, maar met servicequote:Op donderdag 5 mei 2011 08:55 schreef Blurred86 het volgende:
ah zo! Ik ga er altijd maar vanuit dat iedereen europese vluchten met ryanair doetnvm my comment
phaidra, met last minute bedoelde ik op het laatste moment toch nog een tas inchecken (dus niet al bij je boeking aangeven dat je dat wilt). Dat is bij ryanair duurder.
uhuh, de truc is ook om alleen met handbagage te vliegenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ryan Air is onder de streep vaak duurder als je meer bagage meeneemt. Ik vlieg meestal met Condor of Air Berlin. Ook goedkoop, maar met service
Op die manier! Ryanair haalt overal extra geld uit, het is alleen supergoedkoop als je alleen met handbagage vliegt idd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:55 schreef Blurred86 het volgende:
Ze zijn nu meestal tussen de 25 - 40 in de aanbieding geloof ik. Maar ik ben meestal alsnog goedkoper uit met Air Berlin. Vreemd he?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
uhuh, de truc is ook om alleen met handbagage te vliegenhoe vaak ik al niet voor <10 euro naar londen ben gevlogen. Retour.
al heb ik die hele goedkope tickets al een tijdje niet langs zien komen eigenlijk.
jep, al zijn er gelukkig nog wel regelmatig no-taxes aanbiedingen! Aan air berlin heb ik zelf helaas niet zoveelquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze zijn nu meestal tussen de 25 - 40 in de aanbieding geloof ik. Maar ik ben meestal alsnog goedkoper uit met Air Berlin. Vreemd he?
Nee, Dusseldorf. En soms vanaf Koln/Bonn en heel soms vanaf Frankfurt. Maar nooit vanaf Aachenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:28 schreef Perruche het volgende:
Tink, sowieso is vliegen in Duitsland goedkoper. Ga je dan vanaf Aken?
In the good old times ging ik inderdaad voor 10 euro retour naar Milaan, London of Dublin. Maar nu lijkt het wel verleden tijd. Maar goed, toen was ik student en kon ik eventueel op andere dagen vliegen...
Goede kans dat je nergens meer last van krijgt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Fijne reis XM!
Ik heb gisteravond mijn laatste pijnstiller genomen en nu nog steeds geen buikpijn... dat zou kunnen betekenen dat het nu al gedaan is met de pijn?? dat zou mooi zijn
En nu hop, aan het werk, fijne dag allemaal!
Hoe was Rome eik? En hoe is het met de afgevallen low carb kilo's?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:42 schreef Goodbye het volgende:
Even snel een lijstjesdump![]()
O: bakje turkse yoghurt met muesli
T: 2 v boterhammen met geitenkaas
L: 2 v boterhammen met een beetje roomboter en runderrookvlees, kommetje soep
T: appel, 2 mandarijntjes, handje ongezouten noten
T: speltcracker met slankie smeerkaas sambal
S: bodypump
D: ovenschotel met gehakt, uitjes, aardappelpuree en spinazie
Nouja je zit aan de low carb toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:33 schreef V1z0R het volgende:
Was vanmorgen verbaast over de weegschaal, dat ding moet wel haast kapot wezen!
-4kg sinds maandag, dat kan dus nooit kloppen
Ik weet niet hoe het voor anderen hier is, maar als ik in de avond ga sporten ga ik of om 19:00 uur en heb ik voor die tijd een snack en pas avondeten na het sporten. Anders ga ik om 18:30 eten en om 20:30 sporten en als ik dan thuis kom om 22:00 uur heb ik niet gelijk honger...quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef V1z0R het volgende:
Beter toch Cali!?
Ik zeg lekkere D GB!
'k zie wel vaker dat sommige hier na hun D geen T meer hebben ook al is er die avond gesport...
Krijgen jullie dan nooit ontzettende honger zo rond 10uur ?
Rome was leukquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe was Rome eik? En hoe is het met de afgevallen low carb kilo's?
Hoeveel weeg je nu?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Rome was leukWel pizza/pasta/wit brood/ijs gegeten
En de kilo's zijn er nog af, ben nu stabiel, maar het mag van mij wel weer in de dalende lijn gaan nu
Ik eet nog een flink vullende avondmaaltijd na het sporten, ik vind het wel genoeg zo!quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef V1z0R het volgende:
Beter toch Cali!?
Ik zeg lekkere D GB!
'k zie wel vaker dat sommige hier na hun D geen T meer hebben ook al is er die avond gesport...
Krijgen jullie dan nooit ontzettende honger zo rond 10uur ?
Ik schommel tussen de 59 en de 60 (met een lengte van 1.63).quote:
Dat is toch prima? Dan lijk je op mijquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik schommel tussen de 59 en de 60 (met een lengte van 1.63).
quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is toch prima? Dan lijk je op mij
Echt low-carb is het niet, misschien wel geen brood en havermout meer maar nog wel genoeg noten en groente waar ook koolhydraten in zitten. Ach, misschien is het dalen in de KH's al genoeg dusquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nouja je zit aan de low carb toch?Kan dus best!
En goeiemorgen!
Ik ben gisteravond gewikkeld in dekbed + extra fleecedekentje als een blok in slaap gevallenVoel me nu beter, hopelijk blijft dat zo!
Hoeveel wil je er nog meer af dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Rome was leukWel pizza/pasta/wit brood/ijs gegeten
En de kilo's zijn er nog af, ben nu stabiel, maar het mag van mij wel weer in de dalende lijn gaan nu
Volgens mij is het geheim dan inderdaad echt sporten. Ik ben ook weer actiever bezig met gewichtjes (setjes van 50 van oefeningen waarvan ik de naam steeds vergeetquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb nog een flubby buik enzoAch, ik heb het sporten weer lekker opgepakt en dat moet ook een hoop doen als het goed is. En volgens mij eet ik ook prima nu
squatten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is het geheim dan inderdaad echt sporten. Ik ben ook weer actiever bezig met gewichtjes (setjes van 50 van oefeningen waarvan ik de naam steeds vergeet) en beenoefeningen (door je benen zakken (weet ook niet meer hoe dit heet
) en zie na twee weken duidelijk resultaat.
Squatten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
beenoefeningen (door je benen zakken (weet ook niet meer hoe dit heet)
Dat weet ik wel zeker, want qua gewicht vind ik het ook wel prima zo. Ik hoef echt niet 55 kilo te wegen (en dan alsnog slap vel te hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is het geheim dan inderdaad echt sporten. Ik ben ook weer actiever bezig met gewichtjes (setjes van 50 van oefeningen waarvan ik de naam steeds vergeet) en beenoefeningen (door je benen zakken (weet ook niet meer hoe dit heet
) en zie na twee weken duidelijk resultaat.
Nah, eigenlijk gaat het me dus niet echt om gewicht maar meer om de plekken waar je nog goed met je vinger in kunt drukkenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoeveel wil je er nog meer af dan?
Ik heb in Griekenland ook weer gewoon gegeten, met een keertje pizza, 4x een ijsje, (iedere keer maar 1 bolletje though) 2x een taartje, (Maar die ene was omdat ik jarig was en dat was eigenlijk maar een halve, maar dat was weer omdat het baklava was en als een baksteen zo zwaar) maar vooral bij het avondeten toch ook wel gelet op keuzes met veel groenten en we hebben een paar x zelf gekookt en ook dat was met veel groenten.
Ik was 600 gram aangekomen waarvan er nu weer 300 af is, dus valt mee.
Ik vind het schijnbaar moeilijk in te schatten wanneer het te weinig is. Ik let erop dat ik het niet koud krijg, koude handen etc.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben niet echt verbaasdheb het gevoel dat Aurum te weinig eet en dat haar lichaam in de spaarstand staat.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Inpakskills, I haz them.. Vijf outfits, vier paar schoenen, enorme toilettas, stijltang, alles in een handbagageformaatkoffertje. Zo op naar Oostende.
.
ik durfde het niet te vragen...quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:19 schreef Muis006 het volgende:
Maria, moet ik even op je buik komen springen?
Jaaa!quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:19 schreef Muis006 het volgende:
Maria, moet ik even op je buik komen springen?
QFT!quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaa!
Ben alleen bang dat het succes van een dergelijke onderneming maar tijdelijk zal zijn zolang ik nog niet klaar benNa 13 juni heeft het vast meer zin!
![]()
DaDWat ga je doen in Oostende?
Aurum: mooizoEr is ook niks mis met stevige shmecksay curves!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:06 schreef progje het volgende:
Goedemorgen, wakker worden in de zon op het balkon
Tof!quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gewoon een romantisch weekendje weg met de Baard, Maria.. We gaan zodra hij z'n werkmail afgesloten heeft.
.
ja! Van het weekend de schuur bij mijn ouders verder versieren (daar geven we het feest) en dan is geloof ik verder alles zo n beetje wel geregeld. Zit ook elke dag de weersvoorspelling te checken (hoe nutteloos)quote:
Toen al een geniaal creatieve geest.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mijn moeder heeft trouwens gisteren een plakboek gebracht met oude werkjes (vooral tekeningen) van me, van de peuterzaal en de basisschoolWat daar af en toe tussen zat
Soms hebben de juffen ernaast geschreven wat het moest zijn zoals ik dat hen vertelde, krijg je van die dingen als:
"Varken op TV"
"De krokodil wil muis opeten".Met ernaast nog een muis met daarbij: "Die muis wordt niet opgegeten".
"Die man heeft twee schoenen. Maar zijn lijf is er niet".
"Oma -- *naam zus* -- ik -- Opa was even plassen!".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |