Van Estee Lauderquote:Op donderdag 5 mei 2011 08:48 schreef Perruche het volgende:
XM, nu ben ik erg benieuwd welke creme jij gebruikt.
thnxquote:
Ik ben niet echt verbaasdquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:43 schreef Perruche het volgende:
Aurum, ik dacht dat jij veel minder zou wegen, met die nette lijstjes van je!
Ryan Air is onder de streep vaak duurder als je meer bagage meeneemt. Ik vlieg meestal met Condor of Air Berlin. Ook goedkoop, maar met servicequote:Op donderdag 5 mei 2011 08:55 schreef Blurred86 het volgende:
ah zo! Ik ga er altijd maar vanuit dat iedereen europese vluchten met ryanair doetnvm my comment
phaidra, met last minute bedoelde ik op het laatste moment toch nog een tas inchecken (dus niet al bij je boeking aangeven dat je dat wilt). Dat is bij ryanair duurder.
uhuh, de truc is ook om alleen met handbagage te vliegenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ryan Air is onder de streep vaak duurder als je meer bagage meeneemt. Ik vlieg meestal met Condor of Air Berlin. Ook goedkoop, maar met service
Op die manier! Ryanair haalt overal extra geld uit, het is alleen supergoedkoop als je alleen met handbagage vliegt idd.quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:55 schreef Blurred86 het volgende:
ah zo! Ik ga er altijd maar vanuit dat iedereen europese vluchten met ryanair doetnvm my comment
phaidra, met last minute bedoelde ik op het laatste moment toch nog een tas inchecken (dus niet al bij je boeking aangeven dat je dat wilt). Dat is bij ryanair duurder.
Ze zijn nu meestal tussen de 25 - 40 in de aanbieding geloof ik. Maar ik ben meestal alsnog goedkoper uit met Air Berlin. Vreemd he?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:24 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
uhuh, de truc is ook om alleen met handbagage te vliegenhoe vaak ik al niet voor <10 euro naar londen ben gevlogen. Retour.
al heb ik die hele goedkope tickets al een tijdje niet langs zien komen eigenlijk.
jep, al zijn er gelukkig nog wel regelmatig no-taxes aanbiedingen! Aan air berlin heb ik zelf helaas niet zoveelquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ze zijn nu meestal tussen de 25 - 40 in de aanbieding geloof ik. Maar ik ben meestal alsnog goedkoper uit met Air Berlin. Vreemd he?
Nee, Dusseldorf. En soms vanaf Koln/Bonn en heel soms vanaf Frankfurt. Maar nooit vanaf Aachenquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:28 schreef Perruche het volgende:
Tink, sowieso is vliegen in Duitsland goedkoper. Ga je dan vanaf Aken?
In the good old times ging ik inderdaad voor 10 euro retour naar Milaan, London of Dublin. Maar nu lijkt het wel verleden tijd. Maar goed, toen was ik student en kon ik eventueel op andere dagen vliegen...
Goede kans dat je nergens meer last van krijgt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:38 schreef _Calimero_ het volgende:
Fijne reis XM!
Ik heb gisteravond mijn laatste pijnstiller genomen en nu nog steeds geen buikpijn... dat zou kunnen betekenen dat het nu al gedaan is met de pijn?? dat zou mooi zijn
En nu hop, aan het werk, fijne dag allemaal!
Hoe was Rome eik? En hoe is het met de afgevallen low carb kilo's?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:42 schreef Goodbye het volgende:
Even snel een lijstjesdump![]()
O: bakje turkse yoghurt met muesli
T: 2 v boterhammen met geitenkaas
L: 2 v boterhammen met een beetje roomboter en runderrookvlees, kommetje soep
T: appel, 2 mandarijntjes, handje ongezouten noten
T: speltcracker met slankie smeerkaas sambal
S: bodypump
D: ovenschotel met gehakt, uitjes, aardappelpuree en spinazie
Nouja je zit aan de low carb toch?quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:33 schreef V1z0R het volgende:
Was vanmorgen verbaast over de weegschaal, dat ding moet wel haast kapot wezen!
-4kg sinds maandag, dat kan dus nooit kloppen
Ik weet niet hoe het voor anderen hier is, maar als ik in de avond ga sporten ga ik of om 19:00 uur en heb ik voor die tijd een snack en pas avondeten na het sporten. Anders ga ik om 18:30 eten en om 20:30 sporten en als ik dan thuis kom om 22:00 uur heb ik niet gelijk honger...quote:Op donderdag 5 mei 2011 09:49 schreef V1z0R het volgende:
Beter toch Cali!?
Ik zeg lekkere D GB!
'k zie wel vaker dat sommige hier na hun D geen T meer hebben ook al is er die avond gesport...
Krijgen jullie dan nooit ontzettende honger zo rond 10uur ?
Rome was leukquote:Op donderdag 5 mei 2011 09:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Hoe was Rome eik? En hoe is het met de afgevallen low carb kilo's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |