Neequote:Op donderdag 5 mei 2011 14:54 schreef Perruche het volgende:
Tink, leuk! Jij bent een beetje hippie-style opgevoed of niet? ik koop ook graag obscure graansoorten en boonsoorten bij de biowinkel. Gierst, spelt, boekweit... lekker!
Wut?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:53 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben trouwensEindelijk binnen bij een club waar ik al twee jaar achteraan jaag. En hij klonk echt geinteresseerd
Inclusief zelfgevangen zoetwaterkreeft eten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Edit: Ik ben dus wel een beetje een hippie geweest (inclusief bus, reizen naar Zuid-Engeland, zweethutten, energiewerk etc. etc.), maar heb een afkeer gekregen van gezweef. Zelf jam maken, brood bakken en zelfvoorzienend zijn vind ik nog steeds heel tof.
Ik werk in de sales en dan moet je soms heel erg je best doen om een lead duidelijk te maken dat het toch best wel zinvol zou zijn als ze eens tijd nemen om een uurtje met je te praten.quote:
Mossel. En vis. En uit volkstuintjes gejatte boerenkoolquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Inclusief zelfgevangen zoetwaterkreeft eten?
Wel tof om helemaal zelfvoorzienend te zijn, maar de luilak in mij vindt dat veel te veel werk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mossel. En vis. En uit volkstuintjes gejatte boerenkool(en al het andere - echt gratis- eten dat je in de natuur kan vinden
)
Weleens Kamut pasta gegeten?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:54 schreef Perruche het volgende:
Tink, leuk! Jij bent een beetje hippie-style opgevoed of niet? ik koop ook graag obscure graansoorten en boonsoorten bij de biowinkel. Gierst, spelt, boekweit... lekker!
Geen ideequote:Op donderdag 5 mei 2011 15:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik twijfel. Komt het graan uit Zuid-Amerika?
Neem een ei. Geen fruit, dan gaat je trek in zoet nooit weg.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:12 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb het al niet echt op pasta...
De trek in zoet is er weerIk vind het toch wennen zo laag in KH's.
Dus maar even stukje fruit, mag nog net.
Ik eet zelf nauwelijks aardappelen, dus dan kom je al snel op pasta en rijst uitquote:
Nee. pasta eet ik alleen van harde tarwe uit de kopermalquote:
Mis ik iets?quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee. pasta eet ik alleen van harde tarwe uit de kopermalsorry.
Lekkerder dan volkorenpasta vind ik.quote:Maar ik ga het wel eens proberen, is het lekkerder?
Je mist niets maar ik ben een pasta snob, helaas. En ja ik weet dat het kansloos is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mis ik iets?
[..]
Lekkerder dan volkorenpasta vind ik.
Speaking of Italian.. die blijven er niet echt slank bijquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:18 schreef Perruche het volgende:
Heb het ook geen enkele Italiaan het ooit zien eten.
Nou, kamutpasta smaakt dus naar witte pasta, en ik ben blij dat ik daar achter ben want ik vind volkorenpasta ook niet te vreten.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
Je mist niets maar ik ben een pasta snob, helaas. En ja ik weet dat het kansloos is.
Daarnaast is volkorenpasta sowieso niet lekker (mijn mening). Eet het wel omdat het gezonder is maar sindsdien heb ik eigenlijk ook geen pasta meer gegetenHeb het ook geen enkele Italiaan het ooit zien eten.
Echt? Vooral vrouwen vind ik er slank hoor! In het noorden (ben niet bekend met het zuiden) heb ik weinig dikke vrouwen gezien. En ze leken ook allemaal erg bezig met hun gewicht. Nu eten ze natuurlijk ook geen pasta in de hoeveelheden die wij tot ons nemen, slechts als primo met erna nog groenten en vlees.quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Speaking of Italian.. die blijven er niet echt slank bij
Hm dat klinkt wel goed. Misschien maar eens proberenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:21 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, kamutpasta smaakt dus naar witte pasta, en ik ben blij dat ik daar achter ben want ik vind volkorenpasta ook niet te vreten.
Het is alleen wel volkoren dus, en dat vind ik een ontzettend voordeel.
Geen ei @ workquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Neem een ei. Geen fruit, dan gaat je trek in zoet nooit weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |