Die smiley...quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, en een 'ei'-tje bij de G en de L.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat goed dat het gelukt is Cali!
Know that while you sleep
Everything has changed
Ja best goed! Het kon natuurlijk alleen maar meevallen, met de grote angst die ik hadquote:
Mirena...quote:
Ik hoop het ook voor je!quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:06 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Mirena...
Vandaag was ongeveer de laatste dag van mijn menstruatie, heb nu wel weer iets meer gebloed, hoop dat dit na een paar dagen over gaat!
Jaquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:07 schreef Blurred86 het volgende:
goed zeg Phaidra!lekker gevoel is dat he
quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je!Bij mij heeft het maanden geduurd
.
Even als tegenhanger: bij mij stopte het directquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je!Bij mij heeft het maanden geduurd
.
Dat ja!quote:
Ik had heb dan wel koper maar bij mij stopte het ook vrij snel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Even als tegenhanger: bij mij stopte het direct. Daarna nog heel af en toe een klein beetje bruin spul, maar dat is alles.
Daarna was het wel okee en nee ik heb 'm sinds 2,5 maand niet meerquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Was het daarna wel oke? Heb je 'm nog?
Mag ik vragen waarom ie d'r uit is? (heb je vast wel eens verteld misschien hoor..quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daarna was het wel okee en nee ik heb 'm sinds 2,5 maand niet meer.
Ja, heb ik wel verteldquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:11 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom ie d'r uit is? (heb je vast wel eens verteld misschien hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |