Mij ook.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het is al een aantal jaar geleden dat ik die stripboeken heb gelezen, maar ik kreeg rillingen over mijn lichaam. Ik denk dat de stripboeken wellicht te heftig is voor die leeftijd.
Dat klinkt nog best tof!quote:
Ja, wat ik me ervan herinner zeker. Dus die zou ik je kinderen (nog) niet laten lezen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Huu, dat lijkt me een 'donker' boek.
Het vorige topic was gewoon te ontopic.quote:
Oh, ik geloof dat ik wel iets ouder was. Maar ja, zij horen het van hun moeder en jij kunt al hun vragen erover beantwoorden, dat helpt vast wel.quote:
is ook tofquote:
Tragisch en verdrietig, niet donker. Maar beslist niet bedoeld voor kinderen. Dan kan je ze beter Oorlogswinter van Jan Terlouw te lezen geven (of lezen ze geen Nederlands?).quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Huu, dat lijkt me een 'donker' boek.
Nee. Maar misschien over een paar jaar wel. Heb het boek hier in de kast staan, maar daar wacht ik nog even mee. Kijk wel even in de bieb voor een simpeler boek over oorlog,verlies en 'het kwaad' oid.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Tragisch en verdrietig, niet donker. Maar beslist niet bedoeld voor kinderen. Dan kan je ze beter Oorlogswinter van Jan Terlouw te lezen geven (of lezen ze geen Nederlands?).
Ja, en een 'ei'-tje bij de G en de L.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Merel liever een L
Gelijk heb je, denk ik. Jouw kinderen zijn eigenlijk ook echt nog te klein voor het reëel bestaande kwaad.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Maar misschien over een paar jaar wel. Heb het boek hier in de kast staan, maar daar wacht ik nog even mee. Kijk wel even in de bieb voor een simpeler boek over oorlog,verlies en 'het kwaad' oid.
Klinktquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef sigme het volgende:
Hond1 is uitgeput van drie dagen Wadden. Toen we vanmiddag nr2 erbij zetten werd 'ie toch weer heel energiek - te energiek, wou zo hard met het kleintje spelen dat we die maar in een bench hebben opgesloten met nr1 en bidden en blaffend naast. Nu is het beter en liggen ze beide rustig aan mijn voeten.
Nr2 schrok eerst wat van Nr1, maar heeft nu door dat terugbijten enorm helpt en nu is nr1 wat geintimideerd. Komt helemaal goed dus.
heldinquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:56 schreef _Calimero_ het volgende:
ik snap de "G" van Merel niet![]()
Maar ben de hele dag al een beetje daas van alle anti-hoest medicijnen en de oxazepam van gister.
Resultaat: er zit een spiraal in me en ik ben niet geflipt bij de arts
Wat leuk zeg dat jullie twee honden hebben nu! Hoe heet de tweede?quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef sigme het volgende:
Hond1 is uitgeput van drie dagen Wadden. Toen we vanmiddag nr2 erbij zetten werd 'ie toch weer heel energiek - te energiek, wou zo hard met het kleintje spelen dat we die maar in een bench hebben opgesloten met nr1 en bidden en blaffend naast. Nu is het beter en liggen ze beide rustig aan mijn voeten.
Nr2 schrok eerst wat van Nr1, maar heeft nu door dat terugbijten enorm helpt en nu is nr1 wat geintimideerd. Komt helemaal goed dus.
Hondjesquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:53 schreef sigme het volgende:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:56 schreef _Calimero_ het volgende:
Maar ben de hele dag al een beetje daas van alle anti-hoest medicijnen en de oxazepam van gister.
Goed zoquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:56 schreef _Calimero_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |