abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96381363
Mijn Amsterdamse buuf heeft een nog Amsterdamsere meneer op bezoek, ze zitten in de tuin en ze hebben het al anderhalf uur over het weer. O+ Je moet het maar kunnen. :')
pi_96381799
zo, weer 30 min @ crosstrainer gestaan.. tijd om maar eens wat te gaan eten...

Wel erg fijn dat de zon weer zo lekker schijnt en het niet meer zo hard waait.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_96381857
Hoe vordert het bij jou eigenlijk progje? Nog steeds low-carb?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 5 mei 2011 @ 12:05:38 #204
70532 loveli
N
pi_96382067
Hangt je jurk al klaar?
crap in = crap out
pi_96382086
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:00 schreef V1z0R het volgende:
Hoe vordert het bij jou eigenlijk progje? Nog steeds low-carb?
yep en dat zal ik de rest van mijn leven zoveel mogelijk blijven doen... Het bevalt me prima. Wissel mijn salades wel af met koolhydraat arm brood en eet af en toe wel eens wat aardappels e.d. Maar verder zoveel mogelijk low-carb, ik voel me daar echt prettig bij. Geen (vr)eetbuien meer en niet meer de hele dag trek.
  donderdag 5 mei 2011 @ 12:07:35 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96382142
Ik verwacht vandaag een vreetmonstertjesdag, wat misschien te maken heeft met gisteren suboptimaal zijn en vandaag best wel weer prima voelen! Bouwstofjes hoezee, ik ga een uitsmijter maken :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_96382152
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 12:05 schreef loveli het volgende:
Hangt je jurk al klaar?
yep.. Bij mijn ouders. Heb hem laatst om mijn oma haar verjaardag (dat was bij mijn ouders thuis) aan al mijn nichtjes laten zien (die komen niet op de bruiloft) dat was erg leuk O+
pi_96384116
[..]

yep en dat zal ik de rest van mijn leven zoveel mogelijk blijven doen... Het bevalt me prima. Wissel mijn salades wel af met koolhydraat arm brood en eet af en toe wel eens wat aardappels e.d. Maar verder zoveel mogelijk low-carb, ik voel me daar echt prettig bij. Geen (vr)eetbuien meer en niet meer de hele dag trek.
[/quote]

Koolhydraatarm brood? Hoe/wat/waar? :P
pi_96384189
En kan iemand bij uitleggen hoe ik een quoot moet quoten!?
  Vis een optie? donderdag 5 mei 2011 @ 13:08:58 #210
70532 loveli
N
pi_96384285
Een quote in een quote wordt automatisch verwijderd. Dus de originele post opzoeken (klikken op de datum in de quote die je wilt quoten) en dan die quoten.

Alles wat tussen [qoute][/qoute] staat wordt gequote, wel quote goed spellen.

Mocht je dingen willen vertellen waarvan je niet wilt dat anderen ze quoten, dan zet je het zelf in een quote ;)
crap in = crap out
pi_96384432
quote:
quote:
Koolhydraatarm brood? Hoe/wat/waar? :P
het stoepje verkoopt het. En allison brood van de ah bevat ook minder koolhydraten.
pi_96384518
Dank loveli en progje!
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:16:14 #213
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96384566
Wat spannend Progje!
Vervelend dat je geen invloed op het weer hebt he?

Lijst:
O: 2 boterhammen ossenworst, beker melk
S: 2 uur wandelen
T's: appel, wortels, 2 cafe noir
L: boterham osseworst, beschuit kaas
T's: peer, mandarijn, blokje choco
D: 500 gr asperges, 100 gr achterham, 2 gepcheerde eieren
T: 450 gr magere kwark met mandarijn enzoetstof
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_96384589
Ik zag in een lijstje iets voorbij komen van Ainsley Harriott. Iemand bekend met 'snel en slank' en zo-ja is dat een aanrader?
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:22:01 #215
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96384769
Allinson brood vind ik helaas echt niet lekker :o Ik zweer bij boerenvolkoren :Y)

Ravka: Ik heb Snel en Slank, net als veel anderen hier! Ikzelf heb er nog maar weinig uit gemaakt, eigenlijk. Maar er staan wel veelbelovende recepten in, toch :Y
pi_96384924
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:17 schreef Ravka het volgende:
Ik zag in een lijstje iets voorbij komen van Ainsley Harriott. Iemand bekend met 'snel en slank' en zo-ja is dat een aanrader?
Ik heb het boek. Erg leuk om te lezen, maar ik heb er nog nooit iets uit gemaakt, omdat er altijd wel minimaal 2-3 dingen in de recepten staan die ik niet heb (sesamolie, bepaald soort bonen, cognac, saffraan, hoisinsaus). Er staan sowieso veel Aziatische dingen in en dat vind ik niet zo erg lekker. En hij werkt heel veel met verse kruiden zoals mint en koriander.

Maar al bladerend kom ik net een tomatensoep tegen die me lekker lijkt, dus die ga ik binnenkort maken :D *tomaten op boodschappenlijstje schrijft*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_96384963
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Allinson brood vind ik helaas echt niet lekker :o Ik zweer bij boerenvolkoren :Y)

Ravka: Ik heb Snel en Slank, net als veel anderen hier! Ikzelf heb er nog maar weinig uit gemaakt, eigenlijk. Maar er staan wel veelbelovende recepten in, toch :Y
Allison is toch dat gortdroge brood? Ach-ja daar vergaat je zin in meer ook van dus dubbel zo effectief. Ik ga eens richting AH. Volkorencrackers zijn lekker namelijk.
pi_96384977
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat spannend Progje!
Vervelend dat je geen invloed op het weer hebt he?
Ja nogal :@
Ik hoop echt dat het droog is, verder maakt het me niet zoveel uit.
Maar het lijkt me echt vervelend als het de hele dag keihard regent.
pi_96384994
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:26 schreef Ravka het volgende:

[..]

Allison is toch dat gortdroge brood? Ach-ja daar vergaat je zin in meer ook van dus dubbel zo effectief. Ik ga eens richting AH. Volkorencrackers zijn lekker namelijk.
Ja ik vind het ook niet lekker, die van het stoepje is wel lekker.
pi_96385025
We gaan dit weekend barbecuen zei mijn moeder, ik zie een recept voor sticky kipspiezen! *opschrijft* Mijn moeder heeft namelijk wel standaard tabasco en worchestersaus in huis :9
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:28:45 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_96385068
Wat ik trouwens ook wel gek vind is dat er voor een boek dat Snel en Slank eet, veelal maar weinig groente wordt gebruikt in zn receptjes! Of ligt dat aan mij?
pi_96385093
Allison brood :9 Sowieso brood :9

Nieuw lijstje het is weer faaldag, zo 1x in de maand 2 dagen hongerlap tijd:
O: smoothie
T: pakje sultana, kerstomaatjes, 6 pecannoten
L: nu, broodje + salade ofzo
T: yoghurt met honing en walnoten
B: 2x 20 minuten fietsen
D: couscoussalade
pi_96385118
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:25 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb het boek. Erg leuk om te lezen, maar ik heb er nog nooit iets uit gemaakt, omdat er altijd wel minimaal 2-3 dingen in de recepten staan die ik niet heb (sesamolie, bepaald soort bonen, cognac, saffraan, hoisinsaus). Er staan sowieso veel Aziatische dingen in en dat vind ik niet zo erg lekker. En hij werkt heel veel met verse kruiden zoals mint en koriander.

Maar al bladerend kom ik net een tomatensoep tegen die me lekker lijkt, dus die ga ik binnenkort maken :D *tomaten op boodschappenlijstje schrijft*
O, goed te weten want ik ben ook niet zo van de Aziatische keuken. Maar staat er nog voldoende anders tussen of kan ik beter even verder kijken?
  donderdag 5 mei 2011 @ 13:30:13 #224
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96385124
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:29 schreef Perruche het volgende:
Allison brood :9 Sowieso brood :9

Nieuw lijstje het is weer faaldag, zo 1x in de maand 2 dagen hongerlap tijd:
O: smoothie
T: pakje sultana, kerstomaatjes, 6 pecannoten
L: nu, broodje + salade ofzo
T: yoghurt met honing en walnoten
B: 2x 20 minuten fietsen
D: couscoussalade
Hoe bedoel je? Je hebt toch nog niet zo veel gegeten? Er mag nog wel wat bij.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_96385204
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 13:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Je hebt toch nog niet zo veel gegeten? Er mag nog wel wat bij.
Hm ja nu ik het zo opschrijf valt het mee. Dat pakje sultana, ev0l! Altijd die suiker, ik zou willen dat ik ervan af kon blijven.

Anyway, lunchtime! tot later :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')