yep en dat zal ik de rest van mijn leven zoveel mogelijk blijven doen... Het bevalt me prima. Wissel mijn salades wel af met koolhydraat arm brood en eet af en toe wel eens wat aardappels e.d. Maar verder zoveel mogelijk low-carb, ik voel me daar echt prettig bij. Geen (vr)eetbuien meer en niet meer de hele dag trek.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:00 schreef V1z0R het volgende:
Hoe vordert het bij jou eigenlijk progje? Nog steeds low-carb?
yep.. Bij mijn ouders. Heb hem laatst om mijn oma haar verjaardag (dat was bij mijn ouders thuis) aan al mijn nichtjes laten zien (die komen niet op de bruiloft) dat was erg leukquote:
quote:yep en dat zal ik de rest van mijn leven zoveel mogelijk blijven doen... Het bevalt me prima. Wissel mijn salades wel af met koolhydraat arm brood en eet af en toe wel eens wat aardappels e.d. Maar verder zoveel mogelijk low-carb, ik voel me daar echt prettig bij. Geen (vr)eetbuien meer en niet meer de hele dag trek.
het stoepje verkoopt het. En allison brood van de ah bevat ook minder koolhydraten.quote:Koolhydraatarm brood? Hoe/wat/waar?
Ik heb het boek. Erg leuk om te lezen, maar ik heb er nog nooit iets uit gemaakt, omdat er altijd wel minimaal 2-3 dingen in de recepten staan die ik niet heb (sesamolie, bepaald soort bonen, cognac, saffraan, hoisinsaus). Er staan sowieso veel Aziatische dingen in en dat vind ik niet zo erg lekker. En hij werkt heel veel met verse kruiden zoals mint en koriander.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:17 schreef Ravka het volgende:
Ik zag in een lijstje iets voorbij komen van Ainsley Harriott. Iemand bekend met 'snel en slank' en zo-ja is dat een aanrader?
Allison is toch dat gortdroge brood? Ach-ja daar vergaat je zin in meer ook van dus dubbel zo effectief. Ik ga eens richting AH. Volkorencrackers zijn lekker namelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Allinson brood vind ik helaas echt niet lekkerIk zweer bij boerenvolkoren
![]()
Ravka: Ik heb Snel en Slank, net als veel anderen hier! Ikzelf heb er nog maar weinig uit gemaakt, eigenlijk. Maar er staan wel veelbelovende recepten in, toch
Ja nogalquote:Op donderdag 5 mei 2011 13:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat spannend Progje!
Vervelend dat je geen invloed op het weer hebt he?
Ja ik vind het ook niet lekker, die van het stoepje is wel lekker.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:26 schreef Ravka het volgende:
[..]
Allison is toch dat gortdroge brood? Ach-ja daar vergaat je zin in meer ook van dus dubbel zo effectief. Ik ga eens richting AH. Volkorencrackers zijn lekker namelijk.
O, goed te weten want ik ben ook niet zo van de Aziatische keuken. Maar staat er nog voldoende anders tussen of kan ik beter even verder kijken?quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:25 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb het boek. Erg leuk om te lezen, maar ik heb er nog nooit iets uit gemaakt, omdat er altijd wel minimaal 2-3 dingen in de recepten staan die ik niet heb (sesamolie, bepaald soort bonen, cognac, saffraan, hoisinsaus). Er staan sowieso veel Aziatische dingen in en dat vind ik niet zo erg lekker. En hij werkt heel veel met verse kruiden zoals mint en koriander.
Maar al bladerend kom ik net een tomatensoep tegen die me lekker lijkt, dus die ga ik binnenkort maken*tomaten op boodschappenlijstje schrijft*
Hoe bedoel je? Je hebt toch nog niet zo veel gegeten? Er mag nog wel wat bij.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:29 schreef Perruche het volgende:
Allison broodSowieso brood
Nieuw lijstje het is weer faaldag, zo 1x in de maand 2 dagen hongerlap tijd:
O: smoothie
T: pakje sultana, kerstomaatjes, 6 pecannoten
L: nu, broodje + salade ofzo
T: yoghurt met honing en walnoten
B: 2x 20 minuten fietsen
D: couscoussalade
Hm ja nu ik het zo opschrijf valt het mee. Dat pakje sultana, ev0l! Altijd die suiker, ik zou willen dat ik ervan af kon blijven.quote:Op donderdag 5 mei 2011 13:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je hebt toch nog niet zo veel gegeten? Er mag nog wel wat bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |