Heb je nog naar me gezwaaid?quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb de Wadden nog gezien vanuit het vliegtuig. Vlogen over noord-holland, friesland, groningen, denemarken, flink stuk zweden en toen over de baltische zee ricting finland.
Hotel is netjes, free wifi. Straks een welkomstborrel en morgen hele dag conferentie.
Ga zo richting de lobby, even buurt verkennen!
Naar jou, uniek en Jagar!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heb je nog naar me gezwaaid?![]()
Veel plezier!
Hermanquote:[b]Op donderdag 5 mei 2011 14:35
T: stukje "vriendschapskoek" die ik van mijn tante kreeg.Heb nog 4 porties deeg over die je eigenlijk moet doorgeven, maar ik ken niemand die daarop zit te wachten...
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:35 schreef Mini. het volgende:
Fijn dat je goed aangekomen bent XM, veel plezier!
Even een lijstje en dan ga ik lekker naar buiten... Beetje veel misschien, maar ja.
O: 1x volkorenbrood met avocado
T: klein bakje yoghurt
T: 1x brood met avocado, koffie met melk
L: spiegelei met 2 plakjes spek en 2 sneetjes brood, koffie met melk
T: drankje op een terras
D: fajitas met kip en groente (doorgeschoven van gisteren)
T: stukje "vriendschapskoek" die ik van mijn tante kreeg.Heb nog 4 porties deeg over die je eigenlijk moet doorgeven, maar ik ken niemand die daarop zit te wachten...
Toen ik een jaar of 8 was werd mn moeder echt gek van dat Hermanbrood. Telkens als we alles door hadden gegeven kwam er weer een tante of buurvrouw met een nieuw stukje Hermanquote:
quote:
Ik zal Coco er even op attenderen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:41 schreef V1z0R het volgende:
Wie is Herman?
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* V1z0R roept, hier troll, troll, troll, llort, llort!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Mijn trol was onsuccesvol.
Dit is m'n nieuwe account, tijdens deze account ga ik alleen nog maar afvallen wat een feest! Nu eerst naar het terras. Ik ben inderdaad een corpulente jongen uit het oosten van het land. Groetjes.
Suikerdips = vervelend! ik heb ze nu niet meer geloof ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef Mini. het volgende:
Herman ja.Best een leuk idee maar ik zie op moment niet echt veel mensen dus dat schiet niet op met doorgeven. Ik heb de overige 4 porties maar even in de diepvries geparkeerd.
Perruche: voor mij maakt het wel uit wanneer ik wat eet, want ik krijg de laatste tijd enorme suikerdips als ik niet regelmatig iets eet. Voor de lijn zou het in theorie niet zoveel uit moeten maken, toch?
Ja!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Mijn trol was onsuccesvol.
Dit is m'n nieuwe account, tijdens deze account ga ik alleen nog maar afvallen wat een feest! Nu eerst naar het terras. Ik ben inderdaad een corpulente jongen uit het oosten van het land. Groetjes.
Ja ik vond het concept altijd best wel icky xDquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef loveli het volgende:
Met andere woorden, stukje over de houdbaarheidsdatum.
Goed voor de weerstandquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja ik vond het concept altijd best wel icky xD
Ik denk het.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
ben ik de enige die de troll niet doorheeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |