Toen ik een jaar of 8 was werd mn moeder echt gek van dat Hermanbrood. Telkens als we alles door hadden gegeven kwam er weer een tante of buurvrouw met een nieuw stukje Hermanquote:
quote:
Ik zal Coco er even op attenderen!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:41 schreef V1z0R het volgende:
Wie is Herman?
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* V1z0R roept, hier troll, troll, troll, llort, llort!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Mijn trol was onsuccesvol.
Dit is m'n nieuwe account, tijdens deze account ga ik alleen nog maar afvallen wat een feest! Nu eerst naar het terras. Ik ben inderdaad een corpulente jongen uit het oosten van het land. Groetjes.
Suikerdips = vervelend! ik heb ze nu niet meer geloof ikquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef Mini. het volgende:
Herman ja.Best een leuk idee maar ik zie op moment niet echt veel mensen dus dat schiet niet op met doorgeven. Ik heb de overige 4 porties maar even in de diepvries geparkeerd.
Perruche: voor mij maakt het wel uit wanneer ik wat eet, want ik krijg de laatste tijd enorme suikerdips als ik niet regelmatig iets eet. Voor de lijn zou het in theorie niet zoveel uit moeten maken, toch?
Ja!quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:44 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Mijn trol was onsuccesvol.
Dit is m'n nieuwe account, tijdens deze account ga ik alleen nog maar afvallen wat een feest! Nu eerst naar het terras. Ik ben inderdaad een corpulente jongen uit het oosten van het land. Groetjes.
Ja ik vond het concept altijd best wel icky xDquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef loveli het volgende:
Met andere woorden, stukje over de houdbaarheidsdatum.
Goed voor de weerstandquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja ik vond het concept altijd best wel icky xD
Ik denk het.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
ben ik de enige die de troll niet doorheeft?
Daar zat ik ook wel aan te denken ja, want er zit ook melk in, maar volgens google bederft hij niet door bepaalde enzymen die erin zitten oid.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:46 schreef loveli het volgende:
Met andere woorden, stukje over de houdbaarheidsdatum.
De laatste tijd eet ik expres alleen nog maar volkorendingen en geen zoetigheid, dus ik snap echt niet hoe het kan maar de dips zijn er nog steeds. Ben nu bezig om ook nog koffie te schrappen (of te doseren), dat helpt een beetje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
Suikerdips = vervelend! ik heb ze nu niet meer geloof ik![]()
en ik weet niet, ik heb "het gevoel" (lekker vaag) dat het wel uitmaakt wanneer ik eet. Bijv. niet eerst naar werk fietsen, dan op werk o-t-l-t-, maar eerst ontbijen, dan fietsen, dus wat meer verspreid. Maar goed misschien is het onzin hoor![]()
Eet je veel zoetigheid trouwens, met die zuikerdips? Sorry heb niet jouw lijstjes in mijn hoofd...hoi majesteit!
Ik heb thuis een -iotisch broodbakboek waarin wordt beschreven hoe je zelf Herman, zuurdesem, andere gefermenteerde broodbakdingen kunt makenquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:48 schreef Perruche het volgende:
Oh en als je in A'dam woont kom ik met liefde een Herman halen
Na een keer of 20 zal statistisch gezien het laatste restje oud spul zijn verdwenen uit het deeg. Er staat me iets van bij dat 20 een magisch getal was daarbij, maar het kan ook zijn dat dat homeopatisch isquote:Op donderdag 5 mei 2011 14:51 schreef Mini. het volgende:
Daar zat ik ook wel aan te denken ja, want er zit ook melk in, maar volgens google bederft hij niet door bepaalde enzymen die erin zitten oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |