Oh wat leukquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
Okee, ik vat hem, poezie wordt niet gewaardeerd![]()
Dan maar dit
![]()
![]()
Na 20 sec begint de pretquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:15 schreef Ferdo het volgende:
Ik durf niet te klikken, maar krijg het gevoel dat ik dan toch liever voor de poëzie ga.
Het gaat gewoon over dat het voorjaar is en lekker weer enzoquote:Op woensdag 4 mei 2011 19:18 schreef Bastard het volgende:
Ik begrijp ook niet waar de gedicht over gaat zeg maar
En ik klikte!quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Na 20 sec begint de pret, kun je rustig klikken hoor Ferdo
Jajaquote:
Het gaat niet om bagatelliseren, het gaat om claims die niet bij bewijs passen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 11:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit is wat jij en anderen hier continu doen. WERKELIJK ALLES bagatelliseren! Dat er geen flight data recorder en voice recorder gegevens zijn van beide vluchten die het WTC hebben geraakt is voor jullie niet verdacht. NOOIT is iets verdacht.
Daarom kap ik er mee. Zolang er mensen zoals jij en Hoppahoppa in dit topic alles op zo'n manier verkankeren, heb ik geen zin meer om mijn best te doen.
Chapeau jongen!
Wacht eerst maar even afquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:14 schreef Gray het volgende:
He, wat jammer dat j0kkebrok is gekapt met het 9/11 topic, doordat het topic menigmaal werd gekaapt (jaja!) door persoonlijke aanvallen of frustraties. Ik vind het altijd jammer om te zien dat iemand zich zo aangevallen kan voelen door kritiek.
Als men zich iets beter zou kunnen distantieren en hun gevoel er zoveel mogelijk buiten laten, dan zouden discussies zowel beter verlopen als langer.
Ik kan prima tegen kritiek. Maar het eeuwige gezeik om een topic change ben ik flink zat ja. Ik heb me de laatste tijd weer op andere zaken gericht die prima discussievoer kunnen zijn, maar ook dat is voor de heren Hoppahoppa, Tuinhek en anderen weer niet goed. Wat willen ze nou eigenlijk? Willen ze wel over 911 praten of zijn ze hier om het topic te frustreren? Ik denk het laatste...quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:14 schreef Gray het volgende:
He, wat jammer dat j0kkebrok is gekapt met het 9/11 topic, doordat het topic menigmaal werd gekaapt (jaja!) door persoonlijke aanvallen of frustraties. Ik vind het altijd jammer om te zien dat iemand zich zo aangevallen kan voelen door kritiek.
Als men zich iets beter zou kunnen distantieren en hun gevoel er zoveel mogelijk buiten laten, dan zouden discussies zowel beter verlopen als langer.
JB ik denk ten eerste dat je het je iets minder aan moet trekken.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik kan prima tegen kritiek. Maar het eeuwige gezeik om een topic change ben ik flink zat ja. Ik heb me de laatste tijd weer op andere zaken gericht die prima discussievoer kunnen zijn, maar ook dat is voor de heren Hoppahoppa, Tuinhek en anderen weer niet goed. Wat willen ze nou eigenlijk? Willen ze wel over 911 praten of zijn ze hier om het topic te frustreren? Ik denk het laatste...
Dan moet je voor de onion gaan werkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:29 schreef Loppe het volgende:
En wat als het eerste een bom was en het tweede een vliegtuig en een bom?
Ik denk persoonlijk dat daar inderdaad meer te halen valt. Misschien zou dat ooit eens een losse thread moeten worden. Daar is echt nog veel te tonen dat mensen over het algemeen niet weten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:32 schreef Odysseuzzz het volgende:
Als ik Jokkebrok was zou ik na het eerste jaar al moe worden. :p
Dat hele 9 en twee eendjes gedoe..
Kinderen die toen geboren zijn zitten nu al zo'n beetje stiekum aan de drank en sigaretten.
Kijk liever hoe het is gebruikt om mensen van alles door de strot te duwen. En wat er werkelijk nodig is voor damage control op het vlak van mensenrechten en privacy. Maar ja, ieder zijn ding natuurlijk. Ik denk iig niet dat op dit vlak de geschiedenis op internetfora wordt geschreven.
Ik wijs voornamelijk op anomalieën in het officiële verhaal. Die worden altijd stuk voor stuk gebagatelliseerd door een groepje users waaronder ook jij valt. Denk je dat het dan nog leuk is om een discussie met jullie te gaan voeren. Ik weet bij voorbaat al wat de reactie zal zijn, als ik weer iets aankaart.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
JB ik denk ten eerste dat je het je iets minder aan moet trekken.
Ten tweede, wat ik hierboven schreef, als je extreme claims maakt, zullen de aanwijzingen altijd tegen vallen. Door dus wat gematigder te zijn in de claim, heb je minder te bewijzen en zal het minder snel voelen alsof het wordt gebagatelliseerd.
ten derde, respect dat jij wel in gaat op de zaken die je claimt, je zit in een positie waar je niet alleen je eigen uitspraken moet verdedigen maar ook vaan die van anderen, misschien dat iets meer afstand daarvan nemen helpt. Jij bent niet aanspreekbaar op wat b.v. een Bankfurt claimt.
Wat als het eerste een komkommer was en het tweede een banaan en een granaatappel?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:29 schreef Loppe het volgende:
En wat als het eerste een bom was en het tweede een vliegtuig en een bom?
zou je 50 topics schelen, me dunktquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat als het eerste een komkommer was en het tweede een banaan en een granaatappel?
Anders kom je nog even for good old times posten in deel 50 zeurdoosquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat als het eerste een komkommer was en het tweede een banaan en een granaatappel?
Ik heb in ieder geval enorm veel respect voor alles wat je gepost hebt over 9/11. Daarvoor alleen al kudo's.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik wijs voornamelijk op anomalieën in het officiële verhaal. Die worden altijd stuk voor stuk gebagatelliseerd door een groepje users waaronder ook jij valt. Denk je dat het dan nog leuk is om een discussie met jullie te gaan voeren. Ik weet bij voorbaat al wat de reactie zal zijn, als ik weer iets aankaart.
Natuurlijk kun je altijd wel iets bedenken wat een zaak kan verklaren, maar als je weigert naar het totaalplaatje te kijken, puur omdat je gericht bent op debunking, dan is het geen discussie meer te noemen. Dit is al tijden zo aan de gang en nu deeltje 50 is bereikt, vind ik het eigenlijk wel prima zo. Ik ben al veel te lang doorgegaan met deze onzindiscussies.
Ik weet niet of je hebt gelezen wat ik heb getypt, maar dat is ongeveer mijn punt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik wijs voornamelijk op anomalieën in het officiële verhaal. Die worden altijd stuk voor stuk gebagatelliseerd door een groepje users waaronder ook jij valt. Denk je dat het dan nog leuk is om een discussie met jullie te gaan voeren. Ik weet bij voorbaat al wat de reactie zal zijn, als ik weer iets aankaart.
Natuurlijk kun je altijd wel iets bedenken wat een zaak kan verklaren, maar als je weigert naar het totaalplaatje te kijken, puur omdat je gericht bent op debunking, dan is het geen discussie meer te noemen. Dit is al tijden zo aan de gang en nu deeltje 50 is bereikt, vind ik het eigenlijk wel prima zo. Ik ben al veel te lang doorgegaan met deze onzindiscussies.
Nee sorry... geen trek meer. Bedankt iigquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval enorm veel respect voor alles wat je gepost hebt over 9/11. Daarvoor alleen al kudo's.
Ik hoop wel dat je je niet laat ontmoedigen en in je eigen jubileumtopic komt posten Jokkebrok.
Kijk je snapt het wel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hebt gelezen wat ik heb getypt, maar dat is ongeveer mijn punt.
Als je naar het totaalplaatje wil kijken is het slim het totaalplaatje te beschrijven
Als je denkt dat iets echt absoluut niet mogelijk is en ingaat tegen natuurwetten, leg dat uit
Al;s je iets vreemd vind, zeg dat dan
Wanneer je claims niet matchen met wat je bedoelt & wat je laat zien, krijg je al snel reacties die kunnen voelen alsof mensen het bagatelliseren. Als je 10 claimt en je levert 5 valt het tegen en beginnen mensen over waarom het minder is. Als je 5 claimt en je levert 5, kunnen mensen daar niet over beginnen.
hahaha, de ironie van diequote:Op woensdag 18 mei 2011 12:56 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Kijk je snapt het wel.
Als je bijvoorbeeld claimt (zie ander topci) dat 'tegenover iedere [een generieke stelling dus] leugen 10+ waarheden staan' moet je ook een bewijs op hetzelfde, generieke niveau.
Het trieste is dat je bij mensen als J0kkebr0k continu kan lopen zeuren en zuigen, terwijl je er niet mee kunt omgaan als iemand bij jou hetzelfde doet.
Misschien hoog tijd om je houding eens te heroverwegen. Zou niet alleen prettig zijn voor jezelf, maar voor ons allemaal hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. claim van je ontgaat je helemaal of niet?
Kijk, als je alleen maar gaat lopen kwallen, onwaarheden als waarheden verkondigt, mij woorden in mijn mond leg die ik niet heb gezegd, anderen beledigt en geen greintje inzicht in je eigen claims toont, heb ik 0.0 behoefte om het ook maar ergens met je over te hebben.
Dat jij dan in andere threads me op komt zoeken om me nogmaals te proberen te beledigen zegt meer over jou dan over mij.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
quote:Op woensdag 18 mei 2011 13:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
hahaha, de ironie van dieAls je liever hebt dat ik er een ander woord voor gebruik prima. Als je een claim van algemene/absolutistische strekking maakt moet je hem ook op dat niveau bewijzen en dat kun je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. claim van je ontgaat je helemaal of niet?
Ik heb je er al een paar keer op gewezen dat jij vaak opmerkingen van anderen doortrekt en ze vervolgens op een denigrerende manier probeert af te doen, en idem voor het zeuren om bewijs en/of bronnen.
Waarom je er dan zo'n probleem van maakt als je een keer een koekje van eigen deeg krijgt begrijp ik ten eerste niet en vind ik ten tweede erg kinderachtig van je.
Prima om het hier verder bij te laten, ik hoop dat je er in het vervolg wat meer op gaat letten.
haha maak je weer dezelfde fout =]quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:00 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Als je liever hebt dat ik er een ander woord voor gebruik prima. Als je een claim van algemene/absolutistische strekking maakt moet je hem ook op dat niveau bewijzen en dat kun je niet.
Ik heb je er al een paar keer op gewezen dat jij vaak opmerkingen van anderen doortrekt en ze vervolgens op een denigrerende manier probeert af te doen, en idem voor het zeuren om bewijs en/of bronnen.
Waarom je er dan zo'n probleem van maakt als je een keer een koekje van eigen deeg krijgt begrijp ik ten eerste niet en vind ik ten tweede erg kinderachtig van je.
Prima om het hier verder bij te laten, ik hoop dat je er in het vervolg wat meer op gaat letten.
De fout is?quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:04 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
haha maak je weer dezelfde fout =]
Goed hoorquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:53 schreef Lavenderr het volgende:
Maar goed, nu weten we nog steeds niet hoe het met de visjes van ATuinhek gaat.
Super toffe slakjes?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Goed hoorTis nu 'af' qua de levende dieren in mijn nieuwe aquarium. Afgelopen zondag heb ik een paar super toffe slakjes gehaald, samen met een paar schelpdiertjes en garnalen.
En die garnalenvisjes zijn ook allemaal in leven gebleven?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Goed hoorTis nu 'af' qua de levende dieren in mijn nieuwe aquarium. Afgelopen zondag heb ik een paar super toffe slakjes gehaald, samen met een paar schelpdiertjes en garnalen.
Slakken neuk je niet, daar leg je zout opquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Super toffe slakjes?
Weleens geneukt?
Weet jij wat Tuinhek thuis uitspookt?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Slakken neuk je niet, daar leg je zout op
Ja, hij heeft een mooi aquariumquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Weet jij wat Tuinhek thuis uitspookt?
Anders tief je even een end op met dat soort opmerkingen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Super toffe slakjes?
Weleens geneukt?
Gevoelige snaar?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Anders tief je even een end op met dat soort opmerkingen?
Idd, als Salvador dat nu zou zeggen...maar Jokkerbrok....beetje raar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Anders tief je even een end op met dat soort opmerkingen?
WHUT?!?!#@!quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Super toffe slakjes?
Weleens geneukt?
Nou nou... j0kkebr0k maakt ook weleens een grap. Dat de grap soms niet gesnapt of gewaardeerd wordt is een tweede.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:35 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Idd, als Salvador dat nu zou zeggen...maar Jokkerbrok....beetje raar.
Hehe, het klinkt wat bitter en niet grappig.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou nou... j0kkebr0k maakt ook weleens een grap. Dat de grap soms niet gesnapt of gewaardeerd wordt is een tweede.
Dat is ook zo. Het was iig niet als sneer bedoeld, maar het werd zo wel opgevat.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hehe, het klinkt wat bitter en niet grappig.
Maar dat is altijd lastig met tekst enzo.
Bij dit soort dingen mis je toch de stem en de gelaatsuitdrukking.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Het was iig niet als sneer bedoeld, maar het werd zo wel opgevat.
Ja, als het een post van Salvador was geweest had ik het wel grappig gevonden.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Het was iig niet als sneer bedoeld, maar het werd zo wel opgevat.
Zout er over.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bij dit soort dingen mis je toch de stem en de gelaatsuitdrukking.
Zand er over?
Echtwelquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:35 schreef Gray het volgende:
[..]
WHUT?!?!#@!
Aquariumslakjes en garnaaltjes zijn supercool!
Over een week ook bij mij weer garnaaltjes erin!Daarna de visjes.
Daar zijn nou smileys voor uitgevonden...quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er stond toch een smiley.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Daar zijn nou smileys voor uitgevonden...
Jawel, maar niet de goeie. Zo als het er staat leest het als een sneer.quote:
Je eigen posts blinken ook niet altijd uit van de tact, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jawel, maar niet de goeie. Zo als het er staat leest het als een sneer.
D'r zitten inderdaad twee uit de meerval familie tussenquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
Echt geweldig die visjes Tuinhek, en wat kléin!
Wat een lange sprieten hebben sommige van die beestjes , en die ene lijkt wel een mini-meerval.
Inderdaad, laat onze beste vriendelijke jokkebrok maar lekker sneren. Gebrek van zijn kant zullen we maar zeggenquote:
Hehe, de definitie van sneer komt toch dichter bij deze post dan bij die van hem.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Inderdaad, laat onze beste vriendelijke jokkebrok maar lekker sneren. Gebrek van zijn kant zullen we maar zeggen
Zal ik het dan maar sussen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hehe, de definitie van sneer komt toch dichter bij deze post dan bij die van hem.![]()
* Odysseuzzz wat kolen op het vuur gooit.
Vandaar de "quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:29 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hehe, de definitie van sneer komt toch dichter bij deze post dan bij die van hem.![]()
* Odysseuzzz wat kolen op het vuur gooit.
Zo, en na dit excuus is het klaar met de sneertjes.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar sussen?
Ja hoor Tuinhek, je hebt gelijk.Veel plezier met je super toffe slakjes
Laat m ook een keer, hij houdt zich altijd in.. dit is JB's dag!quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Inderdaad, laat onze beste vriendelijke jokkebrok maar lekker sneren. Gebrek van zijn kant zullen we maar zeggen
Ik probeer al 5 minuten een leuke sneer te bedenken en het lukt gewoon niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Laat m ook een keer, hij houdt zich altijd in.. dit is JB's dag!
quote:Op woensdag 18 mei 2011 18:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik probeer al 5 minuten een leuke sneer te bedenken en het lukt gewoon niet.
Ja, lach er maar om. Het komt gewoon door die druk op mijn schouders. Ik ga er aan onderdoor.quote:
Faalquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik probeer al 5 minuten een leuke sneer te bedenken en het lukt gewoon niet.
Vet coole shit.quote:
Het is wel waar maar met de getallen 2, 0, 1 en 2.... is dat toch alles behalve raar?quote:5: De spelen van 2012 waar met het logo ZION van is te maken
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 15:56 schreef Odysseuzzz het volgende:
Lees ik ook steeds vaker:
[..]
Het is wel waar maar met de getallen 2, 0, 1 en 2.... is dat toch alles behalve raar?
Hehe, ik denk ik post het maar even hier...geen zin in een heel topic daarover.
Niet ver gezocht maar simpel te verklaren door de getallen zelf, toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje ver gezocht imho
Dat sowieso, maar die punt maakt het verdachtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Niet ver gezocht maar simpel te verklaren door de getallen zelf, toch?
Je moet wel echt zoeken naar die getallen. Iemand die dat niet doet zal het niet zien, en kan er dus ook geen betekenis aan geven. Het is net die vage rekensommen waar men in de numerologie vaak mee komt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Niet ver gezocht maar simpel te verklaren door de getallen zelf, toch?
Oke, hmmm.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar die punt maakt het verdacht![]()
Hoezo het leest toch gewoon als 2012? Dat is letterlijk het geval? Niet zo vaag.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:45 schreef Gray het volgende:
[..]
Je moet wel echt zoeken naar die getallen. Iemand die dat niet doet zal het niet zien, en kan er dus ook geen betekenis aan geven. Het is net die vage rekensommen waar men in de numerologie vaak mee komt.
Dat is waar, ik vraag me dat nu ook af.quote:Wel vraag ik me af wáárom de designer heeft gekozen voor die punt. Nou hoeft design niet altijd nuttig te zijn, maar wanneer je een boodschap uit wil beelden en overbrengen is het meestal niet verstandig extra's toe te voegen waar het nut niet uit blijkt.
Wanneer je die cijfers op een bepaalde manier draait en verplaatst wel ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:55 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Oke, hmmm.
[..]
Hoezo het leest toch gewoon als 2012? Dat is letterlijk het geval? Niet zo vaag.
Precies mijn punt.quote:[..]
Dat is waar, ik vraag me dat nu ook af.Maar zelfs zonder die punt zouden mensen er Zion van maken.
En met die punt nog wat sneller. Hij blijft opmerkelijk, nietwaar?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:55 schreef Odysseuzzz het volgende:
Dat is waar, ik vraag me dat nu ook af.Maar zelfs zonder die punt zouden mensen er Zion van maken.
Ik ken weinig meisjes met zulke gedachtes.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:14 schreef oompaloompa het volgende:
ik dacht dat het lisa simpson was die een bj gaf
De subliminals zijn nog perverser dan wat oompaloompa zoal ziet, haha.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:45 schreef GoudIsEcht het volgende:
Wat zijn de subliminals in dat Telegraaf-stuk?
Je bedoelt die pedoporn met die kleine meisjes?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 17:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
De subliminals zijn nog perverser dan wat oompaloompa zoal ziet, haha.
Maar die oude vieze ongeschoren piraat van de afbeelding lijkt visueel de kust te verkennen.
Nee, ik bedoel de opmaak van de pagina. Zonder te weten wat de verhalen zijn die bij de afbeeldingen horen, verteld het zo z'n eigen verhaal. Een verhaal over een ongeschoren oude man die naar kleine kinderen staart.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:00 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Je bedoelt die pedoporn met die kleine meisjes?
Uhmm...ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 18:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel de opmaak van de pagina. Zonder te weten wat de verhalen zijn die bij de afbeeldingen horen, verteld het zo z'n eigen verhaal. Een verhaal over een ongeschoren oude man die naar kleine kinderen staart.
In the eye of the beholder. Maar of dat nu als grap is of met andere opzet, of zelfs "toeval" maakt voor de projectie niet veel meer uit.
Ik vond het iig wel opmerkelijk.
Ik heb ook een aantal jaren grafisch vormgeven gedaan. Vandaar dat ik daar misschien meer op let dan gemiddeld en toeval ook bijna kan uitsluiten.quote:
Lijkt mij (op het eerste gezicht) een losgeslagen malloot; een attractie. Geen insider.quote:
Nou, Alistair Crowley was wel een insider hoor. Die heeft zelfs zijn eigen Tarot-kaarten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:30 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Lijkt mij (op het eerste gezicht) een losgeslagen malloot; een attractie. Geen insider.
(Ken hem verder niet echt.)
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:30 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Lijkt mij (op het eerste gezicht) een losgeslagen malloot; een attractie. Geen insider.
(Ken hem verder niet echt.)
Ja, dat vroeg ik me ook al af.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeg waar blijft die monsterOPpost van je .
Nou dan komt het misschien nog voor het nieuwe deelquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook al af.Afgelopen weekend wilde ik eraan zitten op m'n werk, was ik m'n usb stick vergeten.
12 uur door een raampje zitten staren, zonder iets te doen.
Dit weekend nog eens proberen.
Vrij? Was het maar zo. Doordeweeks full time studeren. Gelukkig heb ik er plezier in, want anders... Nou ja, meestal heb ik er plezier in.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dan komt het misschien nog voor het nieuwe deel
Hee maar lekker, jij werkt sweekends en bent doordeweeks vrij, goed gedaan
Ben benieuwd. Topic zakt nu aardig weg. Zelfs Hoppahoppa lijkt zijn "interesse" te hebben verloren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook al af.Afgelopen weekend wilde ik eraan zitten op m'n werk, was ik m'n usb stick vergeten.
12 uur door een raampje zitten staren, zonder iets te doen.
Dit weekend nog eens proberen.
Wegzakken is niet erg .. je hebt liever kwaliteit dan kwantiteit zeg ik altijd maar. En zo opeens geeft er iemand weer een schopje.. en loopt het weer door.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Topic zakt nu aardig weg. Zelfs Hoppahoppa lijkt zijn "interesse" te hebben verloren.
Dat is ook wel zo ja. We zullen zien.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wegzakken is niet erg .. je hebt liever kwaliteit dan kwantiteit zeg ik altijd maar. En zo opeens geeft er iemand weer een schopje.. en loopt het weer door.
Maar ook een insider met de big-boys?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, Alistair Crowley was wel een insider hoor. Die heeft zelfs zijn eigen Tarot-kaarten.
Wist veel van occulte dingen.Ja, wellicht een losgeslagen idioot, kán. Maar daarom niet minder een insider in dit soort zaken.
Hier vind je oa wel een en ander over deze excentrieke persoon http://nl.wikipedia.org/wiki/Aleister_Crowleyquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:10 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Maar ook een insider met de big-boys?
Interessante man, maar hij lijkt me geen illuminatus.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier vind je oa wel een en ander over deze excentrieke persoon http://nl.wikipedia.org/wiki/Aleister_Crowley
hij was geen bankier of staatsman oidquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:25 schreef GoudIsEcht het volgende:
Interessante man, maar hij lijkt me geen illuminatus.
Hij lijkt me wel bijzonder juist omdat hij zo opvallend is.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:43 schreef Loppe het volgende:
[..]
hij was geen bankier of staatsman oid
maar mijn inziens staat hij heel hoog op die ladder
moeilijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
lol
http://www.dailymail.co.u(...)r-suicide-rates.html
Oompaloompa wordt volgens mij zeiknat als je een wetenschapper bent. Zoals een jochie graag piloot wil worden... whehe.. zoiets.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:19 schreef oompaloompa het volgende:
hahaha kijk naar deze aper vanuit de lhc: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21517374
[..]
moeilijk
Ik heb geen idee wat je hier überhaupt probeert te zeggen en hoe dat relateert aan de post van mij die je quote?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oompaloompa wordt volgens mij zeiknat als je een wetenschapper bent. Zoals een jochie graag piloot wil worden... whehe.. zoiets.
Wetenschap is HET stopwoord voor Oompaloompa. Zeer doorzichtig overigens
Je hebt gedronken he?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oompaloompa wordt volgens mij zeiknat als je een wetenschapper bent. Zoals een jochie graag piloot wil worden... whehe.. zoiets.
Wetenschap is HET stopwoord voor Oompaloompa. Zeer doorzichtig overigens
Damnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:19 schreef oompaloompa het volgende:
hahaha kijk naar deze aper vanuit de lhc: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21517374
Vast dat wij kloons zijn ofzoquote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je hier überhaupt probeert te zeggen en hoe dat relateert aan de post van mij die je quote?
Wat. De. F?!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:19 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
moeilijk
Ik had wel gehoord dat dat zo ging, bij dergelijke centraquote:
Lol, staat hun fietsenmaker er soms ook bij?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:19 schreef oompaloompa het volgende:
Niet zo moeilijk:quote:[..]
moeilijk
En de huisartsen van hun fietsenmaker. En de postbodes van die huisartsenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Lol, staat hun fietsenmaker er soms ook bij?
[..]
Niet zo moeilijk:
Ja, als je alles naar filosofishe debatten over ethiek wilt sturen wordt alles moeilijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Moeilijk als in een mening over te vormen, zie positieve en negatieve aspecten en is redelijk een filosofisch debat over wat etisch is en wat niet denk ik.
waarom dystopisch en niet utopisch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, als je alles naar filosofishe debatten over ethiek wilt sturen wordt alles moeilijk.Je kunt ook gewoon meteen stellen dat het dystopische symptoombestrijding is.
In een utopie zou zoiets natuurlijk niet eens in iemand opkomen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:52 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
waarom dystopisch en niet utopisch?
ja omdat ze elke dag lithium binnen krijgenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
In een utopie zou zoiets natuurlijk niet eens in iemand opkomen.
Lithium is een onderdrukker. Het haalt de pieken en dalen uit het leven/de belevingen. Ik denk niet dat dat als utopisch ideaal overeind blijft.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ja omdat ze elke dag lithium binnen krijgen
geen ongeluk geen verdriet geen oorlog, geen verkrachting, klinkt best utopischquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:04 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Lithium is een onderdrukker. Het haalt de pieken en dalen uit het leven/de belevingen. Ik denk niet dat dat als utopisch ideaal overeind blijft.
eerder robotischquote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
geen ongeluk geen verdriet geen oorlog, geen verkrachting, klinkt best utopisch
Is dat dan slecht?quote:
slecht als in niet utopisch maar dystopisch.quote:
Die zaken kunnen nog wel bestaan toch, alleen worden bijgaande emoties onderdrukt.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja maar is dat slecht?quote:
***oompaloompa macro tijd*** lees de post / link / het stukjequote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:51 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Die zaken kunnen nog wel bestaan toch, alleen worden bijgaande emoties onderdrukt.
Dé post/link/hét stukje?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:53 schreef oompaloompa het volgende:
***oompaloompa macro tijd*** lees de post / link / het stukje
***oompaloompa macro over***
In welke situatie/wanneer zou dat het geval zijn?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
How many scientists does it take to find a new elementary particlequote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
En de huisartsen van hun fietsenmaker. En de postbodes van die huisartsen
Moeilijk als in een mening over te vormen, zie positieve en negatieve aspecten en is redelijk een filosofisch debat over wat etisch is en wat niet denk ik.
Ik vind het heel erg moeilijk om er een mening over te vormen. Aan de ene kant " voelt" het fout, een beetje zoals Odysseuzzz denk ik bedoelt. Aan de andere kant, als het dat soort zaken voorkomt, wat is dan een rationele reden om tegen te zijn?quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:58 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Dé post/link/hét stukje?
Ik begrijp jouw comments soms niet.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:42 schreef Odysseuzzz het volgende:
lol
http://www.dailymail.co.u(...)r-suicide-rates.html
Dan niet over lithium?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 16:13 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ging over de vraag of dat soort vooruitzichten utopisch of dystopisch zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:04 schreef GoudIsEcht het volgende:
Goed dat stukje over lithium dus.
Ging deze opmerking:
[..]
Dan niet over lithium?
Ja welk soort vooruitzichten en op basis van wat?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ging over de vraag of dat soort vooruitzichten utopisch of dystopisch zijn.
Nee vooruitzichten van een maakare wereld ten koste van autonomiteit.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:08 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Ja welk soort vooruitzichten en op basis van wat?
Vooruitzichten op basis van lithiumgebruik toch?
Is mss de oorzaak van die depressies?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:12 schreef oompaloompa het volgende:
Nee vooruitzichten van een maakare wereld ten koste van autonomiteit.
Abstract gezien is dat denk ik zeker waar. Zijn veel situaties waarin mensen zich machteloos voelen iets te kunnen doen waardoor ze depressief worden. Maar in dhet artikel wordt een effect gevonden van toevoegen lithium in extreem lage hoeveelheden aan drinkwater dat er voor zorgt dat het antal zelfmoorden, criminaliteit en verkrachtingen afneemt in die gebieden. De vraag is dan in hoeverre zoiets een goed iets is of een slecht iets. Aan de ene kant zorgt het dus voor miner negatieve gebeurtenissen, aan de andere kant is het de vraga in hoeverre je je zo met mensen mag bemoeien.quote:
Mja, zorgen het meer eten van fruit en groenten ook niet voor een beter welbevinden?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Abstract gezien is dat denk ik zeker waar. Zijn veel situaties waarin mensen zich machteloos voelen iets te kunnen doen waardoor ze depressief worden. Maar in dhet artikel wordt een effect gevonden van toevoegen lithium in extreem lage hoeveelheden aan drinkwater dat er voor zorgt dat het antal zelfmoorden, criminaliteit en verkrachtingen afneemt in die gebieden. De vraag is dan in hoeverre zoiets een goed iets is of een slecht iets. Aan de ene kant zorgt het dus voor miner negatieve gebeurtenissen, aan de andere kant is het de vraga in hoeverre je je zo met mensen mag bemoeien.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Abstract gezien is dat denk ik zeker waar. Zijn veel situaties waarin mensen zich machteloos voelen iets te kunnen doen waardoor ze depressief worden. Maar in dhet artikel wordt een effect gevonden van toevoegen lithium in extreem lage hoeveelheden aan drinkwater dat er voor zorgt dat het antal zelfmoorden, criminaliteit en verkrachtingen afneemt in die gebieden. De vraag is dan in hoeverre zoiets een goed iets is of een slecht iets. Aan de ene kant zorgt het dus voor miner negatieve gebeurtenissen, aan de andere kant is het de vraga in hoeverre je je zo met mensen mag bemoeien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet doen. Je moet dat soort problemen bij de oorzaak pakken. De overheid kan zich ook afvragen waardoor al die mensen depressief worden. Mischien omdat ze geen baan hebben of omdat ze torenhoge schulden hebben. Dat lijkt mij een veel betere investering.leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
Ja dat denk ik wel. Daar kun je ook dezelfde vragen opwerpen. Stel nou dat b.v. de overheid slechte snacks meer zou belasten en groente en fruit goedkoper maken omdat dat gezonder is voor de bevolking, is dat een goed iets of een slecht iets?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:35 schreef Loppe het volgende:
[..]
Mja, zorgen het meer eten van fruit en groenten ook niet voor een beter welbevinden?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:08 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]Ja is een metaal, net zoals bijna alle andere mineralen in water. (bv natrium, keukenzout (Natrium-chloride), los je ook op in water wanneer je er mee kookt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet doen. Je moet dat soort problemen bij de oorzaak pakken. De overheid kan zich ook afvragen waardoor al die mensen depressief worden. Mischien omdat ze geen baan hebben of omdat ze torenhoge schulden hebben. Dat lijkt mij een veel betere investering.
Deels heb je gelijk met wat je zegt, deels zijn dat soort zaken ook biologisch. Wat die man in dat stukje ook zegt, in sommige gebieden zit er standaard iets meer in het water, waarom zou je de mensen in andere gebieden dat positief effect onthouden?
Zoals ik al zei, ik vind het een moeilijk iets
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
toch beter, hier heeft men nog een keuzequote:Ja dat denk ik wel. Daar kun je ook dezelfde vragen opwerpen. Stel nou dat b.v. de overheid slechte snacks meer zou belasten en groente en fruit goedkoper maken omdat dat gezonder is voor de bevolking, is dat een goed iets of een slecht iets?
Ja maar je hebt het nu toch over een losse Lithium verbinding (dus alleen Lithium als in het element)?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel. Daar kun je ook dezelfde vragen opwerpen. Stel nou dat b.v. de overheid slechte snacks meer zou belasten en groente en fruit goedkoper maken omdat dat gezonder is voor de bevolking, is dat een goed iets of een slecht iets?
[..]
Ja is een metaal, net zoals bijna alle andere mineralen in water. (bv natrium, keukenzout (Natrium-chloride), los je ook op in water wanneer je er mee kookt)
Deels heb je gelijk met wat je zegt, deels zijn dat soort zaken ook biologisch. Wat die man in dat stukje ook zegt, in sommige gebieden zit er standaard iets meer in het water, waarom zou je de mensen in andere gebieden dat positief effect onthouden?
Zoals ik al zei, ik vind het een moeilijk iets
Waar haal je die afweging (maakbaar vs autonomiteit) vandaan, en wat heeft dat met lithium te maken?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee vooruitzichten van een maakare wereld ten koste van autonomiteit.
Zodra zouten in water oplossen vallen ze uiteen in ionen dus ook bij het keukenzout heb je losse natrium-atomen in je waterquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:02 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
Ja maar je hebt het nu toch over een losse Lithium verbinding (dus alleen Lithium als in het element)?
Lithium is een alkalimetaal een reageerd dus ook heftig met water :
Niet dat het verder iets toevoegt aan het verhaal
Ik zit hier met mijn macaroni BNW filmpjes te kijken, betere zaterdagavond is er niet![]()
Dat is een afweging die ik moeilijk vind om te makenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:20 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Waar haal je die afweging (maakbaar vs autonomiteit) vandaan, en wat heeft dat met lithium te maken?
Bij het water ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:06 schreef Loppe het volgende:
[..]
toch beter, hier heeft men nog een keuze
Hij is niet de enige er worden een stuk meer mensen geciteerd.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:10 schreef GoudIsEcht het volgende:
Ik begrijp niet waarom dat spul in het water moet.
We hebben als een hersentimmersector waar miljarden omgaan. Daar kunnen ze dat spul toch voorschrijven indien nodig?
Het Mount Sinai Hospital waar de 'specialist' die de toevoeging bepleit mee is verbonden, is trouwens ook de mind-control plek voor Britney Spears etc.
Geen zuivere koffie dus.
quote:'There was widespread ignorance about what lithium does.'
The professor at the University of California in San Diego said he still believed introducing it would be a 'great initiative.'
'People today are drinking water this is more and more thoroughly purified, to the point where it is devoid of nutritional benefit,' he said
Ben ik helemaal met je eens, daarom vind ik het ook een moeilijk puntquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:39 schreef Odysseuzzz het volgende:
Als soort gelijke grap op Speld.nl had gestaan vondt je het vast niet meer dan een grap. Sterker nog: lol
Je hebt wel gelijk dat je er heel lang stil bij kunt gaan staan. En vragen van maakbaarheid en autonomiteit zijn actueel. Kijk alleen al in de bejaardenhuizen en wat daar voor middelen rond gaan. Alleen al uit gemakzucht en zogenaamde kostenbesparing.
Om het nu onder het kopje preventie te stoppen gaat ook veel te ver. Als je iedereen aan een boom vastmaakt kunnen ze ook niemand verkrachten.
Maar als dat toevoegen nou criminaliteit en verkrachtingen voorkomt, is het dan nog wel symptoombestrijding en niet daadwerkelijk het aanpakken van de oorzaak?quote:Wat voor de één een dystopie is kan voor de ander een soort utopie zijn.
Maar symptoombestrijding, en dus onderdrukking, past nu eenmaal beter in een dystopisch beeld.
Ja, filosofishe debatten over ethiek/moraliteit. Of wetenschappelijk onderzoek over de exacte werking van lithium bij verschillende omstandigheden, mensen en hoeveelheden. Daar kunnen duizende mensen honderde jaren lang mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens, daarom vind ik het ook een moeilijk punt
Zoals je zegt als je iedereen overal helemaal in beperkt is het natuurlijk niet goed, maar als het niet echt beperkend is?
[..]
Maar als dat toevoegen nou criminaliteit en verkrachtingen voorkomt, is het dan nog wel symptoombestrijding en niet daadwerkelijk het aanpakken van de oorzaak?
Even er van uitgaande dat wat er staat correct is en de hoeveelheid lithium die we binnen krijgen over de jaren af is genomen terwijl het een essentiële rol speelt in het brein.
(ik probeer je niet voor het blok o.i.d. te zetten trouwens, probeer gewoon af te tasten wanneer het wel moreel zou zijn en wanneer niet)
Zijn betrokkenheid (of dat van het Mnt Sinai) doet toch een alarmbelletje rinkelen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:22 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Hij is niet de enige er worden een stuk meer mensen geciteerd.
Ja, data en interpretatie. Zodra die Mount Sinai kerel zich er tegenaan bemoeit heb ik extra twijfels (en die moet je sowieso altijd bij dit soort claims - veel variabelen in het spel - hebben), zelfs als dit onderzoek van een andere kerel zou komen. Bovendien lijkt de vraag of je verkrachtingen en criminaliteit niet op een andere manier zou moeten of kunnen aanpakken me een terechte.quote:Daarnaast gaat het niet om mensen met depressies maar om de effecten op veel verschillende zaken.
Als het aantal verkrachtingen af neemt kun je niet claimen dat dat achteraf "behandeld" kan worden. Zelfde geldt voor criminaliteit.
Het lijkt me dat je dan die mineralen weer kan proberen toe te voegen. Waarom lithium daarvoor een surrogaat zou zijn wordt nergens duidelijk gemaakt. Lijkt me echt flauwekul.quote:Als laatste is het niet het extra toevoegen maar juist omdat water in sommige streken steeds minder mineralen bevat dat ze het daar toe willen voegen.
Het is vooral een keuze die men niet maakt. Een paar malloten 'bovenin' kiezen er op ten duur voor aan de hand van een berg flauwekulargumenten en leugens. Het gros van de betrokkenen heeft geen stem.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:26 schreef Loppe het volgende:
't Blijft een keuze die men maakt uit angst. Volgens mij al vanaf de eerste stap verkeerd.
Ja dat is zeker allemaal waarquote:Op zaterdag 28 mei 2011 22:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, filosofishe debatten over ethiek/moraliteit. Of wetenschappelijk onderzoek over de exacte werking van lithium bij verschillende omstandigheden, mensen en hoeveelheden. Daar kunnen duizende mensen honderde jaren lang mee bezig zijn.
Ik vond het eigenlijk vooral grappig omdat fictie nu wordt ingehaald. En nader bekeken spookt het al wat langer rond.
Mijn voorstelling is dat het ook hele andere effecten heeft dan slechts die symptoombestrijding. Het spreekt iig tot de verbeelding.
Als je jezelf bedenkt dat sommige brillante artiesten, denkers en wetenschappers juist aan allerhande kwalen leden/lijden. Dan kun je jezelf ook afvragen of een "one fits all" oplossing niet verschrikkelijk uit den boze is.
Dus dan loopt de morele vraag eerder samen met de proportie/schaal. Of wordt het een puur pragmatisch probleem van niet alle eieren in dezelfde mand. Et cetera.
Nog los van het recht op schoon drinkwater.
Er waren meerde onderzoeken genoemd in dat artikelquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:56 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Zijn betrokkenheid (of dat van het Mnt Sinai) doet toch een alarmbelletje rinkelen.
[..]
Ja, data en interpretatie. Zodra die Mount Sinai kerel zich er tegenaan bemoeit heb ik extra twijfels (en die moet je sowieso altijd bij dit soort claims - veel variabelen in het spel - hebben), zelfs als dit onderzoek van een andere kerel zou komen. Bovendien lijkt de vraag of je verkrachtingen en criminaliteit niet op een andere manier zou moeten of kunnen aanpakken me een terechte.
[..]
Het lijkt me dat je dan die mineralen weer kan proberen toe te voegen. Waarom lithium daarvoor een surrogaat zou zijn wordt nergens duidelijk gemaakt. Lijkt me echt flauwekul.
Ja nog één. Er wordt ook opgemerkt dat mensen aan mind-control dachten.quote:Op zondag 29 mei 2011 00:03 schreef oompaloompa het volgende:
Er waren meerde onderzoeken genoemd in dat artikel
Nee, maar je kan je wel afvragen of deze additieve methode ten eerste werkelijk effectief is (dat is helemaal niet bewezen, er wordt over een verband gesproken, dat is natuurlijk zo slap als wat), en ten tweede of hij eventuele bijwerkingen rechtvaardigt.quote:Dat er andere methodes zijn betekent niet dat het effect niet additief is
quote:Lithium is een mineraal dus ze willen precies doen wat je suggereert; die mineralen weer toevoegen.
Hmm nee 4, niet 2quote:Op zondag 29 mei 2011 00:14 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Ja nog één. Er wordt ook opgemerkt dat mensen aan mind-control dachten.
[..]
Bijwerkingen zouden net zo hard in dat "slappe verband" aanwezig moeten zijn geweest.quote:Nee, maar je kan je wel afvragen of deze additieve methode ten eerste werkelijk effectief is (dat is helemaal niet bewezen, er wordt over een verband gesproken, dat is natuurlijk zo slap als wat), en ten tweede of hij eventuele bijwerkingen rechtvaardigt.
Ja het zou inderdaad een stuk beter zijn gewoon alle mineralen toe te voegen, extra lood is goed voor de mensquote:![]()
Dankzij zuivering bevat water tegenwoordig een stuk minder mineralen dan vroeger, dus we doen er maar weer een willekeurig mineraal bij...
Onzin natuurlijk. Als demineralisatie een argument zou zijn zou er gepleit moeten worden voor het toevoegen van mineralen in dezelfde verhouding als ze vroeger in het water zaten.
Niet alles wat van nature voorkomt is goed, hè?quote:Op zondag 29 mei 2011 00:14 schreef GoudIsEcht het volgende:
Dankzij zuivering bevat water tegenwoordig een stuk minder mineralen dan vroeger, dus we doen er maar weer een willekeurig mineraal bij...
Onzin natuurlijk. Als demineralisatie een argument zou zijn zou er gepleit moeten worden voor het toevoegen van mineralen in dezelfde verhouding als ze vroeger in het water zaten.
Een paar jaar terug een piek met focussen op dat soort zaken. De aanleiding was misschien de crediet- en voedselcrisis. Toen ging ik erg veel lezen/bekijken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:44 schreef oompaloompa het volgende:
Ik vraag me af, de mensen hier hoeveel uur spenderen jullie per week met BNW-zaken?
Zat een beetje te googlen en de creepy stalker uit te hangen en zie bepaalde personen echt enorme hoeveelheden posts overal verspreid maken. Iets wat bijna een dagtaak lijkt.. Vraag me af of dat een incident is, of dat de diehards allemaal zoveel tijd op blogs / fora etc spenderen?
Ik vraag me af waarom samenzweringen zo fascinerend voor mensen zijn. Ik merk ook bij mezelf dat de tv-series die ik het leukste vind altijd de series zijn met complotten, samenzweringen en rondom smiechterig gedrag.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Een paar jaar terug een piek met focussen op dat soort zaken. De aanleiding was misschien de crediet- en voedselcrisis. Toen ging ik erg veel lezen/bekijken.
Daarvoor las ik ook wel graag boeken over samenzweringen, Umberto Eco enz. Ook met patenten, rechten en privacy had ik al een affiniteit. En met "misleidende" media in meer algemene zin.
Maar ik maak hieruit op dat je dat nu een stuk minder doet dan vroeger, weet je hoe dat komt dat je dat nu minder doet? Ik heb een tijd gehad dat ik heel erg door bepaalde zaken gefascineerd was, maar dat was voordat internet echt heel erg populair en beschikbaar voor mij was, ik denk dat dat de reden is dat ik er toen niet helemaal head over heels in gedoken ben..quote:Hoe dan ook het werd een mix van sensatie en interesse. Ik nam toen in mijn vrije tijd, vrijwel daagelijks, een bad in alles wat ik kon vinden. Niet dat ik alles voor waar aannam maar destijds was ik echt van overtuigt dat er iets goed mis zou gaan. Het beeld, mijn beeld: de dollar stort in en trekt de wereld mee. Tijdspanne: 2 jaar, oid.
Maar gelukkig heeft dat dus reeds nog geen extreme vormen aangenomen. Tenminste, niet zoals ik die voor me zag.
De wereld wordt steeds "kleiner". Waar je vroeger de informatie niet kon krijgen ligt het nu veel meer op straat. Ik denk alleen dat het nog een lange tijd zal duren voordat (als) het ooit aangepakt zal worden. Het meerendeel van de mensen lijkt het gewoon niets te interesseren terwijl er echt veel zwart-op-wit bewijs ligt van de meest gruwelijke daden...quote:En nu vind ik het nog steeds een interessant verschijnsel. En de onderwerpen voedsel, privacy en rechten vinden al steeds meer hun weg buiten BNW. Zo zijn ook de wereldwijde ondemocratische organen steeds meer in het "grote mensen" nieuws. En (wel of niet) tot mijn verbazing niet eens altijd als de grote heilbrengers.
Ben ik met je eens, er wordt hier vaak gedaan alsof het zwart-wit is. Wanneer je niet in de meest extreme verhalen gelooft, dat je meteen naif denkt dat alles goed is. Uiteindelijk kun je niet ontkennen dat er mensen & groepen zijn die misbruik maken van, en geld verdienen over de ruggen van onschuldigen.quote:Deze tijden klik ik nog steeds op linkjes die als erg "BNW" zouden kunnen worden bestempeld. Vaak ook om te zien hoe "full of shit" ze zijn. Maar de scheiding van "BNW" en "niet BNW" valt uiteindelijk moeilijk te maken.
De links-rechts discussie is nog vermoeitender dan de 9-11 discussiequote:Op Fok vond ik het vooral leuk omdat in dit subforum de hele links/rechts discussie niet plaats vindt. En de fanatiekelingen als Lambiek en Ali geven het wat kleur.
Maar uiteindelijk zul je eerst uiteen moeten zetten wat typisch BNW is. Voordat iemand een antwoord op je vraag kan geven.
Aalex Joons is ook een soap. Alleen maak die soap helaas dat "anders globalisten" idioten lijken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom samenzweringen zo fascinerend voor mensen zijn. Ik merk ook bij mezelf dat de tv-series die ik het leukste vind altijd de series zijn met complotten, samenzweringen en rondom smiechterig gedrag.
Ja veel minder, die piek was misschien 1 maand in 2007(?). Beetje einde novelty value, en overdose.quote:Maar ik maak hieruit op dat je dat nu een stuk minder doet dan vroeger, weet je hoe dat komt dat je dat nu minder doet? Ik heb een tijd gehad dat ik heel erg door bepaalde zaken gefascineerd was, maar dat was voordat internet echt heel erg populair en beschikbaar voor mij was, ik denk dat dat de reden is dat ik er toen niet helemaal head over heels in gedoken ben..
Ja.quote:Ben ik met je eens, er wordt hier vaak gedaan alsof het zwart-wit is. Wanneer je niet in de meest extreme verhalen gelooft, dat je meteen naif denkt dat alles goed is. Uiteindelijk kun je niet ontkennen dat er mensen & groepen zijn die misbruik maken van, en geld verdienen over de ruggen van onschuldigen.
Ja.quote:De links-rechts discussie is nog vermoeitender dan de 9-11 discussie
Op internet kun je idd je wereld bijna net zo klein an groot maken als je wilt.quote:Je hebt gelijk, het is meer dat ik iemand van hier op allerlei andere borden tegenkwam en toch wel schrok van de hoeveelheid.
[code]
Tja, ik ga wel eens in op bijvoorbeeld patent kwesties op andere fora. Kweenie of je mij aan het stalken bent?Guess not. :/
[/code]
Ik denk dat met dit soort theorieën, net als vele andere internet-dingen (kuch wow) er wel ergens een grens ligt, wanneer het een verslaving wordt. Maar dat is meer een gevoel dan een gefundeerde claim
Maak je niet druk, ik interesseer me totaal niet voor patentenquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:57 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aalex Joons is ook een soap. Alleen maak die soap helaas dat "anders globalisten" idioten lijken.
[..]
Ja veel minder, die piek was misschien 1 maand in 2007(?). Beetje einde novelty value, en overdose.
[..]
Ja.
[..]
Ja.
[..]
Op internet kun je idd je wereld bijna net zo klein an groot maken als je wilt.
Ook kun je dus aanwijzingen vinden voor zowel je gevoel als een vermoeden van een gefundeerde claim, hehehe.
In het perspectief van vechten, vluchten en overweldiging: is vluchten de verslaving, imo.
Bij mij was het eerder een tijdelijke overweldiging. Als je in die termen wilt praten. En achteraf nog steeds interessante materie.
Hoe dan ook BNW is geen verslaving voor mij.Roken wel. :/ Blame the industry.
Zou geen kwaad kunnen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:03 schreef oompaloompa het volgende:
Maak je niet druk, ik interesseer me totaal niet voor patenten
Ja, ik heb wel eens wat van zulke testen bestudeerd en die zijn over het algemeen niet samengesteld voor paranoide of zelfs ruimdenkende mensen.quote:Er is idd wel wat onderzoek over mensen die in conspiracytheories geloven maar dat is veelal van buitenaf, niet zo heel erg valide. Nou lijkt het me ook moeilijk om mensen die overal complotten in zien persoonlijkheidsvragenlijsten etc in te laten vullen
Good luck.quote:Roken doe ik al 2 jaar bij vlagen. Ik ben zo goed in stoppen dat ik regelmatig stop met stoppen :/
Wat is werkelijkheid? Vluchten was functioneel m.b.t. direct gevaar. Maar waar ik op doel is idd het uit de weg gaan van minder direct fysieke zaken.quote:Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met vluchten, bedoel je vluchten uit de werkelijkheid? (zo interpreteerde ik het iig)
quote:Op donderdag 9 juni 2011 00:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Zou geen kwaad kunnen.
[..]
Ja, ik heb wel eens wat van zulke testen bestudeerd en die zijn over het algemeen niet samengesteld voor paranoide of zelfs ruimdenkende mensen.
[..]
Good luck.
[..]
Wat is werkelijkheid? Vluchten was functioneel m.b.t. direct gevaar. Maar waar ik op doel is idd het uit de weg gaan van minder direct fysieke zaken.
Daarbuiten zou het dus zo'n beetje cultuureel zijn of iets niet of wel onder "de werkelijkheid" valt. Maar binnen onze cultuur kun je het wel stellen zoals je deed. lol
Hehe, hmmm nope gebruik eigenlijk slechts meer geaccepteerde middelen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:40 schreef oompaloompa het volgende:
Soms heb ik het idee dat je eerst een dikke joint hebt gerookt voordat je post
Ik ook.quote:Maar ben het voor de rest met je eens
Solipsisme is zon leuke levensbeschouwing, ik snap niet dat er niet meer mensen in gelovenquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:05 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Hehe, hmmm nope gebruik eigenlijk slechts meer geaccepteerde middelen.![]()
Het is wel flauw en bijdehand om te vragen wat werkelijkheid is natuurlijk. Maar ja, u bestaat niet. [ afbeelding ]
[..]
Ik ook.
Solipsisme moet een grap zijn want ik besta ook niet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Solipsisme is zon leuke levensbeschouwing, ik snap niet dat er niet meer mensen in geloven
Is ook zo tof als m'n vriendin dat op de piano gaat spelen. Die haalt dan eens diep adem en zet zich soort van schrap voor de snelle stukkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Inderdaad zeg! Ben er helemaal stil van.
Van een ander slag, maar zeker ook mooi:
Je zou het zeggen hequote:Op woensdag 15 juni 2011 18:33 schreef Bastard het volgende:
Vanavond maansverduistering, staat er nog iets te gebeuren, misschien is het een teken?
Ik kan wel voor een volle maan zorgen, als je wil.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:33 schreef Bastard het volgende:
Vanavond maansverduistering, staat er nog iets te gebeuren, misschien is het een teken?
Nee doe het niet!quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik kan wel voor een volle maan zorgen, als je wil.
Als je maar niet gaat 'moonen'quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik kan wel voor een volle maan zorgen, als je wil.
Ik denk dat je nu de grap uitlegtquote:
Ik ben ook zo doortastend he.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu de grap uitlegt
Explaining a joke is like dissecting a frog. Nobody wants to do it, and the frog dies.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu de grap uitlegt
Oeh, dat zijn eigenlijk twee topics.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:11 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben trouwens net pas thuis Gray dus ik beloof niks, sorry :/
Sowieso welke kant wil je op, gewoon de vraag in hoeverre zaken als leeftijd meegenomen moeten worden of juist niet, of nog veel abstracter als "wat is gerechtigheid / wanneer is iets rechtvaardig"?
Sterkquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Explaining a joke is like dissecting a frog. Nobody wants to do it, and the frog dies.
Ik ook dus dat komt goed uit!quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:23 schreef Gray het volgende:
[..]
Oeh, dat zijn eigenlijk twee topics.
Persoonlijk ga ik liever voor de abstractere variant.
Ik ga het doen wanneer ik iets nuchterder benquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:55 schreef Gray het volgende:
[..]
Btw, ga jij nu dat topic aanmaken, of wil je dat ik het doe?
Hehe, is goed hoor. Ik heb geen haast.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik ga het doen wanneer ik iets nuchterder ben
Wil er de tijd voor nemen, maar zit een tikkie krap in diezelfde tijd deze week (sollicitaties etc.)
Het werd net zo gezellig hier.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:45 schreef Gray het volgende:
[..]
Hehe, is goed hoor. Ik heb geen haast.
Doen we de rest bespreken wel via pm, hoeven we de slowchat niet op te nemen met praten over topics voor andere subfora.
Dus je kan kiezen? Of ga je een paar tegelijk doen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:47 schreef oompaloompa het volgende:
Heb ze ongeveer al gescoord
Nu een beetje wachten op afhandeling en officieel maken enzo
Ik kan denk ik wel kiezen, maar de keuze ligt redelijk voor de hand, maar moet de andere keuze nog informeren, dus daarom praat ik zo geheimzinnigquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je kan kiezen? Of ga je een paar tegelijk doen?
Aha, ja, snap ik. Wel een weelde hoor, kunnen kiezenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:02 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik kan denk ik wel kiezen, maar de keuze ligt redelijk voor de hand, maar moet de andere keuze nog informeren, dus daarom praat ik zo geheimzinnig
Terwijl de BNW'ers altijd zulke sociale mensen zijn in de omgang!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:18 schreef RaXz het volgende:
De SC hier staat voor Stof chat? Want er verzameld hier al aardig wat stof, wat een dooie boel.
Huh? Lambiekje een vrouw?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:26 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
maar dan zijn lambiekje en hoppahoppa ook vrouw?
twisted
ze zijn allemaal cloons van elkaarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huh? Lambiekje een vrouw?![]()
Hoppa vrouw? Nee geloof ik niet.
Maar ja, als 2+2 5 kan zijn kun je dit natuurlijk ook niet uitsluiten he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.open je ogen!
2+2=5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Silverdigger2 op 12-07-2011 18:37:51 (Ash vergeten... Gotta catch them all) ]
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Thanks, zal Lambiekje straks als ik thuis ben, vragen de op van wat meer info te voorzien.
Als het een reeks blijft kan ik misschien we een leuke standaard op in elkaar flanzen?
Jaquote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 @ 11:15 schreef Danny het volgende:
sinds de ov chipkaart gebruik ik geen ov meer. rij liever honderd rondjes op zoek naar een parkeerplek dan dat ik zo'n ding aanschaf en zeven jaar lang wordt bijgehouden wanneer ik op welk station in of uitstap.
enz enzquote:Op woensdag 18 november 2009 @ 19:28 schreef Danny het volgende:De meeste van die dingen zijn op sneaky wijze ingevoerd en worden, geheel volgens mijn verwachting overigens, aangekaart om NOG extremere privacyschendingen door te voeren. Het hellende vlak is zo ongeveer een verticale muur aan het worden.
En nog steeds zijn er mensen die roepen 'als je niks te verbergen hebt maakt het ook niet uit'.
Ik kan niet opmaken uit je post wie je nu bedoeld. Danny of Lambiek?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 08:50 schreef Loppe het volgende:
Z'n vertrouwen in de overheid is zowat omgekeerd evenredig met de hoeveelheid info die hij over zichzelf op internet zet.
Omgekeerde wereld zeker?
Ik kan je verzekeren dat er bij de overheid ook mensen werken. Je weet wel, met allerhande menselijke trekjes enzo. Het is heus geen beest waar je schrik van moet hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 22:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik kan niet opmaken uit je post wie je nu bedoeld. Danny of Lambiek?
Daarbij, het zelf publiek maken van je persoonlijke dingetjes is geensinds een inbreuk op privacy. Dan zou je eigen geld uitgeven ook diefstal moeten zijn?
Dat er misbruik gemaakt kan worden van gegevens houdt je altijd natuurlijk. Maar er zijn zeker ook voordelen die komen met openheid en dingen publiekelijk maken. Die staan echter los van privacyschendingen, daar valt namelijk alleen te verliezen.
Geen idee waarom je daar over zou beginnen. Een beetje een open deur dat er mensen werken? Het sluit niet aan op wat ik daar schreef. En ook is het ook nog steeds niet duidelijk over wie je het nu had.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:30 schreef Loppe het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat er bij de overheid ook mensen werken. Je weet wel, met allerhande menselijke trekjes enzo. Het is heus geen beest waar je schrik van moet hebben.
Laat me het zo stellen, als Danny het goed voorheeft met de users van Fok! waarom zou hij dan achterdochtig moeten zijn tegenover de overheid die het goed zou moeten voorhebben met zijn burgers?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 16:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
Geen idee waarom je daar over zou beginnen. Een beetje een open deur dat er mensen werken? Het sluit niet aan op wat ik daar schreef. En ook is het ook nog steeds niet duidelijk over wie je het nu had.
Probeer je nu te zeggen dat privacyschendingen wel oke zijn omdat ergens immers ook mensen werken?
Waarom zou je het zo stellen?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:47 schreef Loppe het volgende:
[..]
Laat me het zo stellen, als Danny het goed voorheeft met de users van Fok! waarom zou hij dan achterdochtig moeten zijn tegenover de overheid die het goed zou moeten voorhebben met zijn burgers?
Mss niet op persoonlijk belang maar wel op algemeen belang.quote:Terwijl het vrij duidelijk slechts gaat over specifieke aspecten van beleidsvoering die geenszins in het belang zijn van burgers.
Tja, kan natuurlijk dat je die mening aanhangt.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:00 schreef Loppe het volgende:
[..]
Mss niet op persoonlijk belang maar wel op algemeen belang.
Ik maak me daar niet druk om idd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:11 schreef Odysseuzzz het volgende:
Tja, kan natuurlijk dat je die mening aanhangt.![]()
Dat je juist heel erg blij wordt als al je doen en laten, al je voorkeuren en kenmerken worden geregistreerd, en die van je kinderen.
En dan maar hopen dat er geen nog grotere gekken aan de macht komen. En natuurlijk dat er nooit iets lekt, en er geen handel bestaat in informatie.
Nee, dat komt gelukkig nooit voor.
Idd wel lame... iemand die de verkeerde voice software gebruikt, wtf?quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:24 schreef ATuin-hek het volgende:
Anonymous is het neefje van Stephen Hawking?
Nee, het is spraaksoftware. Geen vervormer maar tekst naar spraak. En die uit deze clip is niet de gangbare.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:32 schreef Gray het volgende:
Natuurlijk gebruikt Anonymous stemvervormende technologie. Anders zijn ze al snel niet meer anoniem.
Ah, yes. (voortaan maar weer eerst links bekijken alvorens te reageren.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:34 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nee, het is spraaksoftware. Geen vervormer maar tekst naar spraak. En die uit deze clip is niet de gangbare.
Beetje fail eigenlijk.
TROM is sowieso vervelend.quote:Op woensdag 10 augustus 2011 15:57 schreef Gray het volgende:
[..]
Ah, yes. (voortaan maar weer eerst links bekijken alvorens te reageren.)
Dat gebruiken ze ook bij The Reality Of Me. Heel vervelend.
Ik vind het heel slim, maar ontzettend irritante robo-voice-over en knetterslechte rockmuziek.quote:
Dit is verreweg het leukste bericht dat ik de afgelopen weken heb gelezenquote:
Wilde gok: FB bestaat dan X jaar?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:05 schreef dadgad het volgende:
"facebook knows more about you then your family"![]()
Maar ff serieus weet iemand hier waarom ze op 5 november zullen toeslaan? (ik wel, maar zeg het lekker niet)
whoop!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:05 schreef dadgad het volgende:
"facebook knows more about you then your family"![]()
Maar ff serieus weet iemand hier waarom ze op 5 november zullen toeslaan? (ik wel, maar zeg het lekker niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.extra geschiedenisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door dadgad op 11-08-2011 20:25:40 ]
YES!! EAT THEM! EAT THOSE WORDS!! YUM YUM YUMquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:22 schreef Fledderjon het volgende:
Beware of false prophets! (but use the words they are feeding you!)
Ohja, natuurlijkquote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:09 schreef Fledderjon het volgende:
btw.. ik weet het niet. Waarom??
edit... bij nader inzien..
"Remember, Remember, the 5th of November, the gunpowder treason and plot. I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot."
quote:The coming Insurrection by The invisible committee.
In the subway, there’s no longer any trace of the screen of embarrassment that normally impedes the gestures of the passengers. Strangers make conversation without making passes. A band of comrades conferring on a street corner. Much larger assemblies on the boulevards, absorbed in discussions. Surprise attacks mounted in city after city, day after day. A new military barracks has been sacked and burned to the ground.
The evicted residents of a building have stopped negotiating with the mayor’s office; they settle in. A company manager is inspired to blow away a handful of his colleagues in the middle of a meeting. There’s been a leak of files containing the personal addresses of all the cops, together with those of prison officials, causing an unprecedented wave of sudden relocations.
We carry our surplus goods into the old village bar and grocery store, and take what we lack. Some of us stay long enough to discuss the general situation and figure out the hardware we need for the machine shop. The radio keeps the insurgents informed of the retreat of the government forces. A rocket has just breached a wall of the Clairvaux prison. Impossible to say if it has been months or years since the “events” began. And the prime minister seems very alone in his appeals for calm.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 00:00 schreef Fledderjon het volgende:
[..]
It's useless to wait - for a breakthrough, for the revolution, the nuclear apocalypse or a social movement. To go on waiting is madness. The catastrophe is not coming, it is here. We are already situated within the collapse of a civilization. It is within this reality that we must choose sides.
- The Invisible Committee in: the coming insurrection
[...]
An encounter, a discovery, a vast wave of strikes, an earhquake; every event produces truth by changing our way of being in the world. Conversely, any observation that leaves us indifferent, doesn't affect us, doesn't commit us to anything, no longer deserves the name truth.
- The Invisible Committee in: the coming insurrection
[...]
Heel interessant!quote:
eerste filmpje is fakequote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:08 schreef dadgad het volgende:
oh Amerika is toch zo'n vreemd land. Het land der extremen.
Que?quote:
Ik excuseer mezelf onder het motto: als ik niets nuttigs te zeggen heb, zeg ik liever niets.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:09 schreef Fledderjon het volgende:
Er wordt op dit forum veel gelezen, maar weinig gereageerd of niet?
quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik excuseer mezelf onder het motto: als ik niets nuttigs te zeggen heb, zeg ik liever niets.
.... dus óf het is zo dat ik niets nuttigs te zeggen heb, of het is zo dat jullie niets nuttigs om mijn posts te zeggen hebben..quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik excuseer mezelf onder het motto: als ik niets nuttigs te zeggen heb, zeg ik liever niets.
Als je het hebt over jouw post in All Watched Over. Ik ben ermee bezig. Niet zo ongeduldig. Jouw comments zijn zo lang en complex. Mijn simpele geest moet dat even verwerken. En het is me nu gewoon te laat voor zulk hersengekraak. Morgen weer.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:21 schreef Fledderjon het volgende:
[..]
.... dus óf het is zo dat ik niets nuttigs te zeggen heb, of het is zo dat jullie niets nuttigs om mijn posts te zeggen hebben..
Niet zo stil zitten!
Nitwit, blubber, oddment, tweak.quote:Op donderdag 11 augustus 2011 22:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Zeg, noem me eens geen nitwit!quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 00:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nitwit, blubber, oddment, tweak.
M'n prof zegt nog wel eens dat ik de attention span of a nit heb. Telt dat ook? Zegt hij overigens ook over zichzelf.quote:
wat liefquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:45 schreef Fledderjon het volgende:
Zouden Lambiekje en Bankfurt op vakantie zijn? En zo ja, wat voor soort vakantie zou dat dan zijn?
Ik zet in op een op een fietsvakantie door Duitsland
btw. dit is een verkapte wat-mis-ik-Lambiekje post.. en ik schaam me er niet voor!
Ik denk meer aan een tienertour door Friesland....quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:45 schreef Fledderjon het volgende:
Zouden Lambiekje en Bankfurt op vakantie zijn? En zo ja, wat voor soort vakantie zou dat dan zijn?
Ik zet in op een op een fietsvakantie door Duitsland
btw. dit is een verkapte wat-mis-ik-Lambiekje post.. en ik schaam me er niet voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |