Lijkt mij (op het eerste gezicht) een losgeslagen malloot; een attractie. Geen insider.quote:
Nou, Alistair Crowley was wel een insider hoor. Die heeft zelfs zijn eigen Tarot-kaarten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:30 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Lijkt mij (op het eerste gezicht) een losgeslagen malloot; een attractie. Geen insider.
(Ken hem verder niet echt.)
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:30 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Lijkt mij (op het eerste gezicht) een losgeslagen malloot; een attractie. Geen insider.
(Ken hem verder niet echt.)
Ja, dat vroeg ik me ook al af.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeg waar blijft die monsterOPpost van je .
Nou dan komt het misschien nog voor het nieuwe deelquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook al af.Afgelopen weekend wilde ik eraan zitten op m'n werk, was ik m'n usb stick vergeten.
12 uur door een raampje zitten staren, zonder iets te doen.
Dit weekend nog eens proberen.
Vrij? Was het maar zo. Doordeweeks full time studeren. Gelukkig heb ik er plezier in, want anders... Nou ja, meestal heb ik er plezier in.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou dan komt het misschien nog voor het nieuwe deel
Hee maar lekker, jij werkt sweekends en bent doordeweeks vrij, goed gedaan
Ben benieuwd. Topic zakt nu aardig weg. Zelfs Hoppahoppa lijkt zijn "interesse" te hebben verloren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:27 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me ook al af.Afgelopen weekend wilde ik eraan zitten op m'n werk, was ik m'n usb stick vergeten.
12 uur door een raampje zitten staren, zonder iets te doen.
Dit weekend nog eens proberen.
Wegzakken is niet erg .. je hebt liever kwaliteit dan kwantiteit zeg ik altijd maar. En zo opeens geeft er iemand weer een schopje.. en loopt het weer door.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Topic zakt nu aardig weg. Zelfs Hoppahoppa lijkt zijn "interesse" te hebben verloren.
Dat is ook wel zo ja. We zullen zien.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wegzakken is niet erg .. je hebt liever kwaliteit dan kwantiteit zeg ik altijd maar. En zo opeens geeft er iemand weer een schopje.. en loopt het weer door.
Maar ook een insider met de big-boys?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, Alistair Crowley was wel een insider hoor. Die heeft zelfs zijn eigen Tarot-kaarten.
Wist veel van occulte dingen.Ja, wellicht een losgeslagen idioot, kán. Maar daarom niet minder een insider in dit soort zaken.
Hier vind je oa wel een en ander over deze excentrieke persoon http://nl.wikipedia.org/wiki/Aleister_Crowleyquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:10 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Maar ook een insider met de big-boys?
Interessante man, maar hij lijkt me geen illuminatus.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier vind je oa wel een en ander over deze excentrieke persoon http://nl.wikipedia.org/wiki/Aleister_Crowley
hij was geen bankier of staatsman oidquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:25 schreef GoudIsEcht het volgende:
Interessante man, maar hij lijkt me geen illuminatus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |