abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97441865
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 21:22 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Hij is niet de enige er worden een stuk meer mensen geciteerd.
Zijn betrokkenheid (of dat van het Mnt Sinai) doet toch een alarmbelletje rinkelen.

quote:
Daarnaast gaat het niet om mensen met depressies maar om de effecten op veel verschillende zaken.
Als het aantal verkrachtingen af neemt kun je niet claimen dat dat achteraf "behandeld" kan worden. Zelfde geldt voor criminaliteit.
Ja, data en interpretatie. Zodra die Mount Sinai kerel zich er tegenaan bemoeit heb ik extra twijfels (en die moet je sowieso altijd bij dit soort claims - veel variabelen in het spel - hebben), zelfs als dit onderzoek van een andere kerel zou komen. Bovendien lijkt de vraag of je verkrachtingen en criminaliteit niet op een andere manier zou moeten of kunnen aanpakken me een terechte.

quote:
Als laatste is het niet het extra toevoegen maar juist omdat water in sommige streken steeds minder mineralen bevat dat ze het daar toe willen voegen.
Het lijkt me dat je dan die mineralen weer kan proberen toe te voegen. Waarom lithium daarvoor een surrogaat zou zijn wordt nergens duidelijk gemaakt. Lijkt me echt flauwekul.
pi_97441933
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 22:26 schreef Loppe het volgende:
't Blijft een keuze die men maakt uit angst. Volgens mij al vanaf de eerste stap verkeerd.
Het is vooral een keuze die men niet maakt. Een paar malloten 'bovenin' kiezen er op ten duur voor aan de hand van een berg flauwekulargumenten en leugens. Het gros van de betrokkenen heeft geen stem.
  zondag 29 mei 2011 @ 00:03:07 #183
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97442138
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 22:47 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Ja, filosofishe debatten over ethiek/moraliteit. Of wetenschappelijk onderzoek over de exacte werking van lithium bij verschillende omstandigheden, mensen en hoeveelheden. Daar kunnen duizende mensen honderde jaren lang mee bezig zijn.

Ik vond het eigenlijk vooral grappig omdat fictie nu wordt ingehaald. En nader bekeken spookt het al wat langer rond.

Mijn voorstelling is dat het ook hele andere effecten heeft dan slechts die symptoombestrijding. Het spreekt iig tot de verbeelding.

Als je jezelf bedenkt dat sommige brillante artiesten, denkers en wetenschappers juist aan allerhande kwalen leden/lijden. Dan kun je jezelf ook afvragen of een "one fits all" oplossing niet verschrikkelijk uit den boze is.
Dus dan loopt de morele vraag eerder samen met de proportie/schaal. Of wordt het een puur pragmatisch probleem van niet alle eieren in dezelfde mand. Et cetera.

Nog los van het recht op schoon drinkwater. ;)
Ja dat is zeker allemaal waar :)
En dat er nooit een eenzijdig duidelijk zwart-wit antwoord zal zijn betekent niet dat het niet goed is er zo nu en dan grondig over na te denken en voor en tegens tegen elkaar af te zetten ;)
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 23:56 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Zijn betrokkenheid (of dat van het Mnt Sinai) doet toch een alarmbelletje rinkelen.

[..]

Ja, data en interpretatie. Zodra die Mount Sinai kerel zich er tegenaan bemoeit heb ik extra twijfels (en die moet je sowieso altijd bij dit soort claims - veel variabelen in het spel - hebben), zelfs als dit onderzoek van een andere kerel zou komen. Bovendien lijkt de vraag of je verkrachtingen en criminaliteit niet op een andere manier zou moeten of kunnen aanpakken me een terechte.

[..]

Het lijkt me dat je dan die mineralen weer kan proberen toe te voegen. Waarom lithium daarvoor een surrogaat zou zijn wordt nergens duidelijk gemaakt. Lijkt me echt flauwekul.
Er waren meerde onderzoeken genoemd in dat artikel
Dat er andere methodes zijn betekent niet dat het effect niet additief is
Lithium is een mineraal dus ze willen precies doen wat je suggereert; die mineralen weer toevoegen.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_97442600
quote:
14s.gif Op zondag 29 mei 2011 00:03 schreef oompaloompa het volgende:

Er waren meerde onderzoeken genoemd in dat artikel
Ja nog één. Er wordt ook opgemerkt dat mensen aan mind-control dachten.

quote:
Dat er andere methodes zijn betekent niet dat het effect niet additief is
Nee, maar je kan je wel afvragen of deze additieve methode ten eerste werkelijk effectief is (dat is helemaal niet bewezen, er wordt over een verband gesproken, dat is natuurlijk zo slap als wat), en ten tweede of hij eventuele bijwerkingen rechtvaardigt.

quote:
Lithium is een mineraal dus ze willen precies doen wat je suggereert; die mineralen weer toevoegen.
_O-

Dankzij zuivering bevat water tegenwoordig een stuk minder mineralen dan vroeger, dus we doen er maar weer een willekeurig mineraal bij...

Onzin natuurlijk. Als demineralisatie een argument zou zijn zou er gepleit moeten worden voor het toevoegen van mineralen in dezelfde verhouding als ze vroeger in het water zaten.
  zondag 29 mei 2011 @ 00:22:06 #185
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97442904
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 00:14 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Ja nog één. Er wordt ook opgemerkt dat mensen aan mind-control dachten.

[..]
Hmm nee 4, niet 2
En ja er wordt opgemerkt dat mensen die niet begrijpen waar het over gaat aan mindcontrol dachten.

quote:
Nee, maar je kan je wel afvragen of deze additieve methode ten eerste werkelijk effectief is (dat is helemaal niet bewezen, er wordt over een verband gesproken, dat is natuurlijk zo slap als wat), en ten tweede of hij eventuele bijwerkingen rechtvaardigt.
Bijwerkingen zouden net zo hard in dat "slappe verband" aanwezig moeten zijn geweest.
Teven vraag ik me af waarom het een slap verband zou zijn?

quote:
_O-

Dankzij zuivering bevat water tegenwoordig een stuk minder mineralen dan vroeger, dus we doen er maar weer een willekeurig mineraal bij...

Onzin natuurlijk. Als demineralisatie een argument zou zijn zou er gepleit moeten worden voor het toevoegen van mineralen in dezelfde verhouding als ze vroeger in het water zaten.
Ja het zou inderdaad een stuk beter zijn gewoon alle mineralen toe te voegen, extra lood is goed voor de mens :')
Waarom alleen het functionele toevoegen als je lekker ook giftige stoffen er bij kan doen?

Sorry maar dat is echt een kul-argument.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 30 mei 2011 @ 21:28:31 #186
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97513832
deel 2 van de nieuwe adam curtis docu begint zo dadelijk (over 30 mins)! *O* *O* *O*
  maandag 30 mei 2011 @ 21:30:17 #187
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97513956
en dit is ook wel interessant genoeg om in de gaten te gaan houden: http://www.bnet.com/blog/(...)estroy-monsanto/3052
  woensdag 1 juni 2011 @ 05:26:29 #188
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
  zaterdag 4 juni 2011 @ 01:44:58 #189
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97685697
Ik vraag me af, de mensen hier hoeveel uur spenderen jullie per week met BNW-zaken?

Zat een beetje te googlen en de creepy stalker uit te hangen en zie bepaalde personen echt enorme hoeveelheden posts overal verspreid maken. Iets wat bijna een dagtaak lijkt.. Vraag me af of dat een incident is, of dat de diehards allemaal zoveel tijd op blogs / fora etc spenderen?
pi_97706031
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 00:14 schreef GoudIsEcht het volgende:

Niet alles wat van nature voorkomt is goed, hè? ;) Sommige mineralen kunnen we waarschijnlijk best minder mee doen, anderen misschien juist meer.

Demineralisatie is een gevolg van de sterke zuivering, die we juist nodig hebben vanwege alle troep die in het afvalwater terecht komt. De oestrogeen-achtige stoffen die in vrouwelijke urine zit vanwege het gebruik van de pil valt zelfs in kraanwater terug te vinden, zo heb ik eens in een onderzoek gelezen. Niet overal, en in lichte mate, maar toch. Het kan een verklaring zijn voor de verminderde zaad-activiteit van de huidige westerse man. ;( :P

Maar volgens mij pleit je voornamelijk voor een gezondere leefomgeving, en daar ben ik het volledig mee eens! Minder autorijden, geen vliegtuigreizen maken tenzij noodzakelijk, openbaar vervoer of fietsen zo vaak je kan ipv autorijden (en dan het liefst nog de meest gebruikte elektrische auto ter wereld; de trein ;)).

Toch zouden genetisch gemodificeerde eencelligen een enorme hulp kunnen zijn bij het verminderen van bepaalde soorten afval, van oestrogenen in drinkwater tot olierampen in oceanen. Jammer dat men (vanwege onbegrip) zo angstig is voor dit soort ontwikkelingen, die zulke positieve uitwerking kunnen hebben.
  woensdag 8 juni 2011 @ 23:11:31 #191
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_97915955
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 01:44 schreef oompaloompa het volgende:
Ik vraag me af, de mensen hier hoeveel uur spenderen jullie per week met BNW-zaken?

Zat een beetje te googlen en de creepy stalker uit te hangen en zie bepaalde personen echt enorme hoeveelheden posts overal verspreid maken. Iets wat bijna een dagtaak lijkt.. Vraag me af of dat een incident is, of dat de diehards allemaal zoveel tijd op blogs / fora etc spenderen?
Een paar jaar terug een piek met focussen op dat soort zaken. De aanleiding was misschien de crediet- en voedselcrisis. Toen ging ik erg veel lezen/bekijken.
Daarvoor las ik ook wel graag boeken over samenzweringen, Umberto Eco enz. Ook met patenten, rechten en privacy had ik al een affiniteit. En met "misleidende" media in meer algemene zin.

Hoe dan ook het werd een mix van sensatie en interesse. Ik nam toen in mijn vrije tijd, vrijwel daagelijks, een bad in alles wat ik kon vinden. Niet dat ik alles voor waar aannam maar destijds was ik echt van overtuigt dat er iets goed mis zou gaan. Het beeld, mijn beeld: de dollar stort in en trekt de wereld mee. Tijdspanne: 2 jaar, oid.
Maar gelukkig heeft dat dus reeds nog geen extreme vormen aangenomen. Tenminste, niet zoals ik die voor me zag.

En nu vind ik het nog steeds een interessant verschijnsel. En de onderwerpen voedsel, privacy en rechten vinden al steeds meer hun weg buiten BNW. Zo zijn ook de wereldwijde ondemocratische organen steeds meer in het "grote mensen" nieuws. En (wel of niet) tot mijn verbazing niet eens altijd als de grote heilbrengers.

Deze tijden klik ik nog steeds op linkjes die als erg "BNW" zouden kunnen worden bestempeld. Vaak ook om te zien hoe "full of shit" ze zijn. Maar de scheiding van "BNW" en "niet BNW" valt uiteindelijk moeilijk te maken.

Op Fok vond ik het vooral leuk omdat in dit subforum de hele links/rechts discussie niet plaats vindt. En de fanatiekelingen als Lambiek en Ali geven het wat kleur.
Maar uiteindelijk zul je eerst uiteen moeten zetten wat typisch BNW is. Voordat iemand een antwoord op je vraag kan geven.
  woensdag 8 juni 2011 @ 23:27:07 #192
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97916876
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 23:11 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Een paar jaar terug een piek met focussen op dat soort zaken. De aanleiding was misschien de crediet- en voedselcrisis. Toen ging ik erg veel lezen/bekijken.
Daarvoor las ik ook wel graag boeken over samenzweringen, Umberto Eco enz. Ook met patenten, rechten en privacy had ik al een affiniteit. En met "misleidende" media in meer algemene zin.
Ik vraag me af waarom samenzweringen zo fascinerend voor mensen zijn. Ik merk ook bij mezelf dat de tv-series die ik het leukste vind altijd de series zijn met complotten, samenzweringen en rondom smiechterig gedrag.

quote:
Hoe dan ook het werd een mix van sensatie en interesse. Ik nam toen in mijn vrije tijd, vrijwel daagelijks, een bad in alles wat ik kon vinden. Niet dat ik alles voor waar aannam maar destijds was ik echt van overtuigt dat er iets goed mis zou gaan. Het beeld, mijn beeld: de dollar stort in en trekt de wereld mee. Tijdspanne: 2 jaar, oid.
Maar gelukkig heeft dat dus reeds nog geen extreme vormen aangenomen. Tenminste, niet zoals ik die voor me zag.
Maar ik maak hieruit op dat je dat nu een stuk minder doet dan vroeger, weet je hoe dat komt dat je dat nu minder doet? Ik heb een tijd gehad dat ik heel erg door bepaalde zaken gefascineerd was, maar dat was voordat internet echt heel erg populair en beschikbaar voor mij was, ik denk dat dat de reden is dat ik er toen niet helemaal head over heels in gedoken ben..

quote:
En nu vind ik het nog steeds een interessant verschijnsel. En de onderwerpen voedsel, privacy en rechten vinden al steeds meer hun weg buiten BNW. Zo zijn ook de wereldwijde ondemocratische organen steeds meer in het "grote mensen" nieuws. En (wel of niet) tot mijn verbazing niet eens altijd als de grote heilbrengers.
De wereld wordt steeds "kleiner". Waar je vroeger de informatie niet kon krijgen ligt het nu veel meer op straat. Ik denk alleen dat het nog een lange tijd zal duren voordat (als) het ooit aangepakt zal worden. Het meerendeel van de mensen lijkt het gewoon niets te interesseren terwijl er echt veel zwart-op-wit bewijs ligt van de meest gruwelijke daden...

quote:
Deze tijden klik ik nog steeds op linkjes die als erg "BNW" zouden kunnen worden bestempeld. Vaak ook om te zien hoe "full of shit" ze zijn. Maar de scheiding van "BNW" en "niet BNW" valt uiteindelijk moeilijk te maken.
Ben ik met je eens, er wordt hier vaak gedaan alsof het zwart-wit is. Wanneer je niet in de meest extreme verhalen gelooft, dat je meteen naif denkt dat alles goed is. Uiteindelijk kun je niet ontkennen dat er mensen & groepen zijn die misbruik maken van, en geld verdienen over de ruggen van onschuldigen.

quote:
Op Fok vond ik het vooral leuk omdat in dit subforum de hele links/rechts discussie niet plaats vindt. En de fanatiekelingen als Lambiek en Ali geven het wat kleur.
Maar uiteindelijk zul je eerst uiteen moeten zetten wat typisch BNW is. Voordat iemand een antwoord op je vraag kan geven.
De links-rechts discussie is nog vermoeitender dan de 9-11 discussie :D

Je hebt gelijk, het is meer dat ik iemand van hier op allerlei andere borden tegenkwam en toch wel schrok van de hoeveelheid.

Ik denk dat met dit soort theorieën, net als vele andere internet-dingen (kuch wow) er wel ergens een grens ligt, wanneer het een verslaving wordt. Maar dat is meer een gevoel dan een gefundeerde claim :P
  woensdag 8 juni 2011 @ 23:57:27 #193
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_97918818
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 23:27 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom samenzweringen zo fascinerend voor mensen zijn. Ik merk ook bij mezelf dat de tv-series die ik het leukste vind altijd de series zijn met complotten, samenzweringen en rondom smiechterig gedrag.
Aalex Joons is ook een soap. Alleen maak die soap helaas dat "anders globalisten" idioten lijken.
quote:
Maar ik maak hieruit op dat je dat nu een stuk minder doet dan vroeger, weet je hoe dat komt dat je dat nu minder doet? Ik heb een tijd gehad dat ik heel erg door bepaalde zaken gefascineerd was, maar dat was voordat internet echt heel erg populair en beschikbaar voor mij was, ik denk dat dat de reden is dat ik er toen niet helemaal head over heels in gedoken ben..
Ja veel minder, die piek was misschien 1 maand in 2007(?). Beetje einde novelty value, en overdose.
quote:
Ben ik met je eens, er wordt hier vaak gedaan alsof het zwart-wit is. Wanneer je niet in de meest extreme verhalen gelooft, dat je meteen naif denkt dat alles goed is. Uiteindelijk kun je niet ontkennen dat er mensen & groepen zijn die misbruik maken van, en geld verdienen over de ruggen van onschuldigen.
Ja.
quote:
De links-rechts discussie is nog vermoeitender dan de 9-11 discussie :D
Ja.
quote:
Je hebt gelijk, het is meer dat ik iemand van hier op allerlei andere borden tegenkwam en toch wel schrok van de hoeveelheid.
[code]
Tja, ik ga wel eens in op bijvoorbeeld patent kwesties op andere fora. Kweenie of je mij aan het stalken bent? ;) Guess not. :/
[/code]
Ik denk dat met dit soort theorieën, net als vele andere internet-dingen (kuch wow) er wel ergens een grens ligt, wanneer het een verslaving wordt. Maar dat is meer een gevoel dan een gefundeerde claim :P
Op internet kun je idd je wereld bijna net zo klein an groot maken als je wilt.
Ook kun je dus aanwijzingen vinden voor zowel je gevoel als een vermoeden van een gefundeerde claim, hehehe.

In het perspectief van vechten, vluchten en overweldiging: is vluchten de verslaving, imo.
Bij mij was het eerder een tijdelijke overweldiging. Als je in die termen wilt praten. En achteraf nog steeds interessante materie.

Hoe dan ook BNW is geen verslaving voor mij. :P Roken wel. :/ Blame the industry.
  donderdag 9 juni 2011 @ 00:03:06 #194
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97919230
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2011 23:57 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Aalex Joons is ook een soap. Alleen maak die soap helaas dat "anders globalisten" idioten lijken.

[..]

Ja veel minder, die piek was misschien 1 maand in 2007(?). Beetje einde novelty value, en overdose.

[..]

Ja.

[..]

Ja.

[..]

Op internet kun je idd je wereld bijna net zo klein an groot maken als je wilt.
Ook kun je dus aanwijzingen vinden voor zowel je gevoel als een vermoeden van een gefundeerde claim, hehehe.

In het perspectief van vechten, vluchten en overweldiging: is vluchten de verslaving, imo.
Bij mij was het eerder een tijdelijke overweldiging. Als je in die termen wilt praten. En achteraf nog steeds interessante materie.

Hoe dan ook BNW is geen verslaving voor mij. :P Roken wel. :/ Blame the industry.
Maak je niet druk, ik interesseer me totaal niet voor patenten :P

Er is idd wel wat onderzoek over mensen die in conspiracytheories geloven maar dat is veelal van buitenaf, niet zo heel erg valide. Nou lijkt het me ook moeilijk om mensen die overal complotten in zien persoonlijkheidsvragenlijsten etc in te laten vullen :D

Roken doe ik al 2 jaar bij vlagen. Ik ben zo goed in stoppen dat ik regelmatig stop met stoppen :/

Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met vluchten, bedoel je vluchten uit de werkelijkheid? (zo interpreteerde ik het iig)
  donderdag 9 juni 2011 @ 00:16:47 #195
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_97919971
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 00:03 schreef oompaloompa het volgende:
Maak je niet druk, ik interesseer me totaal niet voor patenten :P
Zou geen kwaad kunnen. :P
quote:
Er is idd wel wat onderzoek over mensen die in conspiracytheories geloven maar dat is veelal van buitenaf, niet zo heel erg valide. Nou lijkt het me ook moeilijk om mensen die overal complotten in zien persoonlijkheidsvragenlijsten etc in te laten vullen :D
Ja, ik heb wel eens wat van zulke testen bestudeerd en die zijn over het algemeen niet samengesteld voor paranoide of zelfs ruimdenkende mensen.
quote:
Roken doe ik al 2 jaar bij vlagen. Ik ben zo goed in stoppen dat ik regelmatig stop met stoppen :/
Good luck.
quote:
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt met vluchten, bedoel je vluchten uit de werkelijkheid? (zo interpreteerde ik het iig)
Wat is werkelijkheid? Vluchten was functioneel m.b.t. direct gevaar. Maar waar ik op doel is idd het uit de weg gaan van minder direct fysieke zaken.
Daarbuiten zou het dus zo'n beetje cultuureel zijn of iets niet of wel onder "de werkelijkheid" valt. Maar binnen onze cultuur kun je het wel stellen zoals je deed. lol
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:40:01 #196
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97926892
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2011 00:16 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Zou geen kwaad kunnen. :P

[..]

Ja, ik heb wel eens wat van zulke testen bestudeerd en die zijn over het algemeen niet samengesteld voor paranoide of zelfs ruimdenkende mensen.

[..]

Good luck.

[..]

Wat is werkelijkheid? Vluchten was functioneel m.b.t. direct gevaar. Maar waar ik op doel is idd het uit de weg gaan van minder direct fysieke zaken.
Daarbuiten zou het dus zo'n beetje cultuureel zijn of iets niet of wel onder "de werkelijkheid" valt. Maar binnen onze cultuur kun je het wel stellen zoals je deed. lol
:D

Soms heb ik het idee dat je eerst een dikke joint hebt gerookt voordat je post :P

Maar ben het voor de rest met je eens :)
  donderdag 9 juni 2011 @ 11:05:43 #197
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_97929427
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2011 09:40 schreef oompaloompa het volgende:
:D

Soms heb ik het idee dat je eerst een dikke joint hebt gerookt voordat je post :P
Hehe, hmmm nope gebruik eigenlijk slechts meer geaccepteerde middelen. c_/

Het is wel flauw en bijdehand om te vragen wat werkelijkheid is natuurlijk. Maar ja, u bestaat niet.

quote:
Maar ben het voor de rest met je eens :)
Ik ook.
  donderdag 9 juni 2011 @ 20:47:52 #198
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_97953198
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 11:05 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Hehe, hmmm nope gebruik eigenlijk slechts meer geaccepteerde middelen. c_/

Het is wel flauw en bijdehand om te vragen wat werkelijkheid is natuurlijk. Maar ja, u bestaat niet. [ afbeelding ]

[..]

Ik ook.
Solipsisme is zon leuke levensbeschouwing, ik snap niet dat er niet meer mensen in geloven
  donderdag 9 juni 2011 @ 21:47:01 #199
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_97956501
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2011 20:47 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Solipsisme is zon leuke levensbeschouwing, ik snap niet dat er niet meer mensen in geloven
Solipsisme moet een grap zijn want ik besta ook niet. :o

[ Bericht 0% gewijzigd door Odysseuzzz op 10-06-2011 11:04:19 ]
  vrijdag 10 juni 2011 @ 17:44:53 #200
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_97989366
WEEKEND

Hoeveel bitcoins hebben jullie al? :o

[ Bericht 6% gewijzigd door Odysseuzzz op 10-06-2011 18:10:14 ]
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:18:21 #201
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_98206467
Ik las vanochtend een berichtje over een experiment en ben dat nu op fok! aan het repliceren (of niet natuurlijk) voor de gein. Misschien leuk voor die vieze corrupte wetenschappers en de eerlijke herders hier...
De wisdom of crowds
pi_98207572
Leuk idee Oomp. Count me in. Is dit ook toepasbaar op 9/11? ;)
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:31:53 #203
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98210267
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:02:49 #205
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98211656
Onikaan ni ov dovah
pi_98212045
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:02 schreef ATuin-hek het volgende:

Prachtig stuk O+
Inderdaad zeg! Ben er helemaal stil van.

Van een ander slag, maar zeker ook mooi:
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:15:57 #207
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98212150
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:13 schreef Gray het volgende:

[..]

Inderdaad zeg! Ben er helemaal stil van.

Van een ander slag, maar zeker ook mooi:
Is ook zo tof als m'n vriendin dat op de piano gaat spelen. Die haalt dan eens diep adem en zet zich soort van schrap voor de snelle stukken :D
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:18:02 #208
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98212242
Oh die lost generation is idd ook erg tof ja :)
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:33:20 #209
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98212883
Vanavond maansverduistering, staat er nog iets te gebeuren, misschien is het een teken?
The truth was in here.
  woensdag 15 juni 2011 @ 18:55:44 #210
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_98213755
quote:
6s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:33 schreef Bastard het volgende:
Vanavond maansverduistering, staat er nog iets te gebeuren, misschien is het een teken?
Je zou het zeggen he :P
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_98214627
quote:
6s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:33 schreef Bastard het volgende:
Ik kan wel voor een volle maan zorgen, als je wil. ;)
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:42:37 #212
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98216100
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:12 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee doe het niet! :o
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:32:58 #213
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98218970
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:12 schreef Gray het volgende:

[..]

Als je maar niet gaat 'moonen' :D
The truth was in here.
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:43:17 #214
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_98219602
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:32 schreef Bastard het volgende:

[..]

Als je maar niet gaat 'moonen' :D
Ik denk dat je nu de grap uitlegt :P
  woensdag 15 juni 2011 @ 20:55:14 #215
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98220283
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:43 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik ben ook zo doortastend he.
The truth was in here.
pi_98220415
quote:
12s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:55 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ben ook zo doortastend he.
'Doortastend', hehe.

Held! :)
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:04:36 #217
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98220778
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:57 schreef Gray het volgende:

[..]

'Doortastend', hehe.

Held! :)
1 van mn kwaliteiten *)
The truth was in here.
pi_98220936
quote:
6s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

1 van mn kwaliteiten *)
Ben je dan ook 'diepgaand'? ;)
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:16:56 #219
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98221488
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:07 schreef Gray het volgende:

[..]

Ben je dan ook 'diepgaand'? ;)
Dieper dan je aan kan.
The truth was in here.
pi_98222005
quote:
6s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:16 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dieper dan je aan kan.
Ik voel een uitdaging aankomen! :P
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:30:21 #221
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98222420
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:24 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik voel een uitdaging aankomen! :P
Ik voel mij niet uitgedaagd. *)
The truth was in here.
pi_98222833
quote:
10s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:30 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik voel mij niet uitgedaagd. *)
Misschien had ik het beter zo kunnen plaatsen:

Ik voel een 'uitdaging' aankomen! :P

;)
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:09:25 #223
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_98225247
eeuhm jongens, die homo-erotische chat kan mijn onschuldige geest niet aan hoor
  woensdag 15 juni 2011 @ 22:11:28 #224
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_98225412
Ik ben trouwens net pas thuis Gray dus ik beloof niks, sorry :/

Sowieso welke kant wil je op, gewoon de vraag in hoeverre zaken als leeftijd meegenomen moeten worden of juist niet, of nog veel abstracter als "wat is gerechtigheid / wanneer is iets rechtvaardig"?
  woensdag 15 juni 2011 @ 23:52:12 #225
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_98231732
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:43 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Explaining a joke is like dissecting a frog. Nobody wants to do it, and the frog dies.
Onikaan ni ov dovah
pi_98233315
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:11 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben trouwens net pas thuis Gray dus ik beloof niks, sorry :/

Sowieso welke kant wil je op, gewoon de vraag in hoeverre zaken als leeftijd meegenomen moeten worden of juist niet, of nog veel abstracter als "wat is gerechtigheid / wanneer is iets rechtvaardig"?
Oeh, dat zijn eigenlijk twee topics. :)

Persoonlijk ga ik liever voor de abstractere variant.
  donderdag 16 juni 2011 @ 06:23:16 #227
8372 Bastard
Persona non grata
pi_98236494
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:52 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Explaining a joke is like dissecting a frog. Nobody wants to do it, and the frog dies.
Sterk :D
The truth was in here.
pi_98237454
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:23 schreef Gray het volgende:

[..]

Oeh, dat zijn eigenlijk twee topics. :)

Persoonlijk ga ik liever voor de abstractere variant.
Ik ook dus dat komt goed uit! :)
pi_98260387
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 08:42 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik ook dus dat komt goed uit! :)
Btw, ga jij nu dat topic aanmaken, of wil je dat ik het doe? 8)7
pi_98266506
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:55 schreef Gray het volgende:

[..]

Btw, ga jij nu dat topic aanmaken, of wil je dat ik het doe? 8)7
Ik ga het doen wanneer ik iets nuchterder ben :)
Wil er de tijd voor nemen, maar zit een tikkie krap in diezelfde tijd deze week (sollicitaties etc.)
pi_98269153
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:59 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik ga het doen wanneer ik iets nuchterder ben :)
Wil er de tijd voor nemen, maar zit een tikkie krap in diezelfde tijd deze week (sollicitaties etc.)
Hehe, is goed hoor. Ik heb geen haast.

Doen we de rest bespreken wel via pm, hoeven we de slowchat niet op te nemen met praten over topics voor andere subfora. :P
  donderdag 16 juni 2011 @ 23:49:14 #232
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_98275775
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 21:45 schreef Gray het volgende:

[..]

Hehe, is goed hoor. Ik heb geen haast.

Doen we de rest bespreken wel via pm, hoeven we de slowchat niet op te nemen met praten over topics voor andere subfora. :P
Het werd net zo gezellig hier. :'(

:o

[ Bericht 28% gewijzigd door Odysseuzzz op 17-06-2011 00:10:46 ]
  zaterdag 18 juni 2011 @ 09:15:18 #233
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_98325671
Druk bezig banen te scoren :)
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 09:46:34 #234
249559 crew  Lavenderr
pi_98325948
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 09:15 schreef oompaloompa het volgende:
Dat wordt duimen dan.
Succes ;)
  zaterdag 18 juni 2011 @ 09:47:42 #235
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_98325959
Heb ze ongeveer al gescoord :)
Nu een beetje wachten op afhandeling en officieel maken enzo
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 09:57:57 #236
249559 crew  Lavenderr
pi_98326096
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 09:47 schreef oompaloompa het volgende:
Heb ze ongeveer al gescoord :)
Nu een beetje wachten op afhandeling en officieel maken enzo
Dus je kan kiezen? Of ga je een paar tegelijk doen?
  zaterdag 18 juni 2011 @ 10:02:56 #237
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_98326172
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 09:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus je kan kiezen? Of ga je een paar tegelijk doen?
Ik kan denk ik wel kiezen, maar de keuze ligt redelijk voor de hand, maar moet de andere keuze nog informeren, dus daarom praat ik zo geheimzinnig ;)
  Moderator zaterdag 18 juni 2011 @ 10:07:12 #238
249559 crew  Lavenderr
pi_98326231
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 10:02 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik kan denk ik wel kiezen, maar de keuze ligt redelijk voor de hand, maar moet de andere keuze nog informeren, dus daarom praat ik zo geheimzinnig ;)
Aha, ja, snap ik. Wel een weelde hoor, kunnen kiezen ;)
pi_98329863
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 09:15 schreef oompaloompa het volgende:
Ha, ik dacht bananen te lezen!

Bananen, de nieuwe aardbeien. :D

Enneh:
pi_98442989
En nog een keer! :D

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: