Oeh, dat zijn eigenlijk twee topics.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:11 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben trouwens net pas thuis Gray dus ik beloof niks, sorry :/
Sowieso welke kant wil je op, gewoon de vraag in hoeverre zaken als leeftijd meegenomen moeten worden of juist niet, of nog veel abstracter als "wat is gerechtigheid / wanneer is iets rechtvaardig"?
Sterkquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Explaining a joke is like dissecting a frog. Nobody wants to do it, and the frog dies.
Ik ook dus dat komt goed uit!quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:23 schreef Gray het volgende:
[..]
Oeh, dat zijn eigenlijk twee topics.
Persoonlijk ga ik liever voor de abstractere variant.
Ik ga het doen wanneer ik iets nuchterder benquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:55 schreef Gray het volgende:
[..]
Btw, ga jij nu dat topic aanmaken, of wil je dat ik het doe?
Hehe, is goed hoor. Ik heb geen haast.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:59 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik ga het doen wanneer ik iets nuchterder ben
Wil er de tijd voor nemen, maar zit een tikkie krap in diezelfde tijd deze week (sollicitaties etc.)
Het werd net zo gezellig hier.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:45 schreef Gray het volgende:
[..]
Hehe, is goed hoor. Ik heb geen haast.
Doen we de rest bespreken wel via pm, hoeven we de slowchat niet op te nemen met praten over topics voor andere subfora.
Dus je kan kiezen? Of ga je een paar tegelijk doen?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:47 schreef oompaloompa het volgende:
Heb ze ongeveer al gescoord
Nu een beetje wachten op afhandeling en officieel maken enzo
Ik kan denk ik wel kiezen, maar de keuze ligt redelijk voor de hand, maar moet de andere keuze nog informeren, dus daarom praat ik zo geheimzinnigquote:Op zaterdag 18 juni 2011 09:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus je kan kiezen? Of ga je een paar tegelijk doen?
Aha, ja, snap ik. Wel een weelde hoor, kunnen kiezenquote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:02 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik kan denk ik wel kiezen, maar de keuze ligt redelijk voor de hand, maar moet de andere keuze nog informeren, dus daarom praat ik zo geheimzinnig
Terwijl de BNW'ers altijd zulke sociale mensen zijn in de omgang!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:18 schreef RaXz het volgende:
De SC hier staat voor Stof chat? Want er verzameld hier al aardig wat stof, wat een dooie boel.
Huh? Lambiekje een vrouw?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:26 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
maar dan zijn lambiekje en hoppahoppa ook vrouw?
twisted
ze zijn allemaal cloons van elkaarquote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huh? Lambiekje een vrouw?![]()
Hoppa vrouw? Nee geloof ik niet.
Maar ja, als 2+2 5 kan zijn kun je dit natuurlijk ook niet uitsluiten he![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.open je ogen!
2+2=5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Silverdigger2 op 12-07-2011 18:37:51 (Ash vergeten... Gotta catch them all) ]
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Thanks, zal Lambiekje straks als ik thuis ben, vragen de op van wat meer info te voorzien.
Als het een reeks blijft kan ik misschien we een leuke standaard op in elkaar flanzen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |