Is ook zo tof als m'n vriendin dat op de piano gaat spelen. Die haalt dan eens diep adem en zet zich soort van schrap voor de snelle stukkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Inderdaad zeg! Ben er helemaal stil van.
Van een ander slag, maar zeker ook mooi:
Je zou het zeggen hequote:Op woensdag 15 juni 2011 18:33 schreef Bastard het volgende:
Vanavond maansverduistering, staat er nog iets te gebeuren, misschien is het een teken?
Ik kan wel voor een volle maan zorgen, als je wil.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:33 schreef Bastard het volgende:
Vanavond maansverduistering, staat er nog iets te gebeuren, misschien is het een teken?
Nee doe het niet!quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik kan wel voor een volle maan zorgen, als je wil.
Als je maar niet gaat 'moonen'quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:12 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik kan wel voor een volle maan zorgen, als je wil.
Ik denk dat je nu de grap uitlegtquote:
Ik ben ook zo doortastend he.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu de grap uitlegt
Explaining a joke is like dissecting a frog. Nobody wants to do it, and the frog dies.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu de grap uitlegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |