quote:rachidfinge Rachid Finge
President Obama komt onverwachts om 4.30u Nederlandse tijd met een statement, meldt correspondent @ebvrNOS. Erg opmerkelijk.
BreakingNews Breaking News
White House: The president to make statement at 10:30pm ET; subject not announced - AP
Heb je wel eens contact gehad met de gemiddelde moslim? Als je dus praat over de moslims diskwalificeer je jezelf al gelijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:10 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Want jij weet zeker dat dat niet gebeurt? De wereld is groter dan alleen dat Veluwse kerkdorp van je.
Er is gewoon een onderzoek geweest hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 12:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vanuit 1 standpunt. Die van haar.
Ik heb hem gezien hoor en het was erg boeiend en ik geloof ook echt dat dat soort zaken gebeuren.
Het is goed dat de film en het verhaal er is maar ook die kant geloof ik niet voor 100%.
Wegwezen, tuig.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:13 schreef Dynd het volgende:
Oil for June delivery slipped $2.54 to $111.40 a barrel, while gold prices backed off their peaks earlier Monday.
Wat een toeval.
Maar als Amerika niet echt Osama heeft gedood. Dan krijgen we binnenkort toch een filmpje waarin het grote falen van USA word benadrukt door een nog levende Bin Laden?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:12 schreef Stefan het volgende:
Over Fair Game
[..]
Er is gewoon een onderzoek geweest hoor
nou, dat lijkt me wat overdreven AQ bestaat uit vele kleine celletjes en Bin Laden was slechts het bekendste figuur van die bandieten maar het is algemeen bekend dat hij niet echt bevelen uit kon delen en AQ als een soort van leger kon runnen.quote:
Of hij is al jaren dood en ze wachten op een gunstig moment.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:15 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Maar als Amerika niet echt Osama heeft gedood. Dan krijgen we binnenkort toch een filmpje waarin het grote falen van USA word benadrukt door een nog levende Bin Laden?
Het leek mij sowieso waarschijnlijker dat Bin Laden überhaupt niet meer leefde, dus dan kan hij sowieso geen filmpjes maken. Maar ja, straks komen zij misschien met een body-double en dan weet je nog niets. Vreemd verhaal, maar het scheelt dat alle partijen het als waarheid bestempelen, ook de republikeinen (verkiezingen komen eraanquote:Op maandag 2 mei 2011 12:15 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Maar als Amerika niet echt Osama heeft gedood. Dan krijgen we binnenkort toch een filmpje waarin het grote falen van USA word benadrukt door een nog levende Bin Laden?
In dat geval heeft de USgov amper meer geloofwaardigheid in eigen land en moeten ze dat weer fixen. Hadden ze beter niks kunnen zeggen, als ze überhaupt al twijfels hadden.
Dus ik denk dat het gewoon echt waar is omdat het als zo'n zege word gebracht door de POTUS.
+ volgens AD heeft een Al Q lid in Jemen bevestigt dat hij dood is.
Ja inderdaad, nah, ik geloof het wel, maar vind het fijn als ik srs bewijs krijg te zien..quote:Op maandag 2 mei 2011 12:16 schreef Asfyxia het volgende:
Nouja, hopelijk krijgen we nog wat écht bewijs te zien. In elk geval wat foto's van het lijk ofzo. Want zonder dat geloof ik er geen ruk van.
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij hem vallen we vanavond wel binnen.
quote:Ik vertel geen onzin, alleen de waarheiid. Deze man moest allang opgeruimd worden, hij bracht de islam een slechte naam toe, alhoewel hij het misschien wel goed bedoelde, maar sorry bomaanslagen in moslimstaten, dat kan natuurlijk niet !!
En even ontopic, al was hij niet de moslim van het jaar, hij was ook vader, broer, echtgenoot en vriend. Dus ik juich zijn dood niet toe al kan ik wel begrijpen waarom sommigen dat wel doen.
AQ kan niet opgerold worden want het bestaatn uit onafhankelijk operende celllen.quote:
Ja, en de dode terroristen..quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het lijkt veel op Texel. Op de bergen na, dan.
quote:
Occams Razor.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Of hij is al jaren dood en ze wachten op een gunstig moment.
Als je bescherming geniet van de Pakistaanse veiligheidsdienst en je daardoor veilig acht... Waarom niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:17 schreef wise het volgende:
why de fuck zou hij btw gewoon in een redelijk opvallende villa gaan wonen in het land waar hij gezocht wordt¿De meeste gezochte man van de wereld doet zoiets niet. Die scheert zijn baard eraf, haar korter en gaat naar argentinie of australie
+ de 2de man loopt ook gewoon nog rondquote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
AQ kan niet opgerold worden want het bestaatn uit onafhankelijk operende celllen.
Abe de Vries heeft er in februari 2000 een heel artikel aan gewijd in Trouw.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een feit? Feiten kan je bewijzen dus je zal het linkje wel even vergeten zijn.
Geeft niks dat kan iedereen gebeuren. Zou je die nog even kunnen geven? Van een betrouwbare bron uiteraard,
Ooit in het Midden-Oosten geweest?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:10 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Want jij weet zeker dat dat niet gebeurt? De wereld is groter dan alleen dat Veluwse kerkdorp van je.
in dat soort landen¿quote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als je bescherming geniet van de Pakistaanse veiligheidsdienst en je daardoor veilig acht... Waarom niet?In argentinie zit je ook niet veilig, vraag maar aan Eichmann.
Dan ga je uit van de vooronderstelling dat dichterbij betekent makkelijker te vinden, en verder weg moeilijker. Dat slaat nergens op natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:17 schreef wise het volgende:
why de fuck zou hij btw gewoon in een redelijk opvallende villa gaan wonen in het land waar hij gezocht wordt¿De meeste gezochte man van de wereld doet zoiets niet. Die scheert zijn baard eraf, haar korter en gaat naar argentinie of australie
dat lijk is al opgevreten door de haaien.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:16 schreef Asfyxia het volgende:
Nouja, hopelijk krijgen we nog wat écht bewijs te zien. In elk geval wat foto's van het lijk ofzo. Want zonder dat geloof ik er geen ruk van.
Meer tekenen dat de ISI daadwerkelijk de touwtjes in handen hebben in Pakistan. Naar mijn mening nog steeds het gevaarlijkste land ter wereld. Het valt mij ook op dat hier amper meldingen over worden gedaan; een land wat zich opwerpt als bondgenoot in de strijd tegen het terrorisme ligt juist er aan ten grondslag van van een hoop gezeik in die buurt en nu blijkt dat ze (waarschijnlijk actief) de meest gezochte man ter wereld beschermen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:17 schreef wise het volgende:
Is dat de enige plaats waar moslims wonen dan? Jij roept hier maar wat, impliceert ondertussen dat wat veiligheidsdiensten en wetenschappers zeggen allemaal onzin is, terwijl je een pummel uit de provincie bent die van niks weet.quote:
Ja inderdaad, als jij gewoon in een doodnormale villa woont, en je komt nooit buiten, niemand die weet waar je woont..quote:Op maandag 2 mei 2011 12:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan ga je uit van de vooronderstelling dat dichterbij betekent makkelijker te vinden, en verder weg moeilijker. Dat slaat nergens op natuurlijk.
Als je weet dat ze jou bijvoorbeeld zoeken in friesland, dan ga je toch ook niet lekker riant in een villa wonen in frieslandquote:Op maandag 2 mei 2011 12:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan ga je uit van de vooronderstelling dat dichterbij betekent makkelijker te vinden, en verder weg moeilijker. Dat slaat nergens op natuurlijk.
Nee, dat is een geweervizier, zoals de Tea Party ook gebruikte om bolwerken van de democraten mee aan te duiden.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef JackHerrer het volgende:
Waarom is er een gephotoshopped afbeelding van dat bord in de op? van dat rondje is een keltisch kruis gemaakt ofzo?
Zegt toch niks, misschien is dat juist een plek waar je hem niet zoekt..quote:Op maandag 2 mei 2011 12:22 schreef wise het volgende:
Als je weet dat ze jou bijvoorbeeld zoeken in friesland, dan ga je toch ook niet lekker riant in een villa wonen in friesland
Die hoeven toch niet perse dood te zijn?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze zeggen dat er geen doden vanuit VS zijn maar er is toch een heli neergehaald.
Jaquote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben ze al iemand gevonden die dit verhaal geloofd?²
Ja. Ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben ze al iemand gevonden die dit verhaal geloofd?²
Als je je schuil houdt, heb je hulp nodig, dus ga je in een huis wonen wat groot genoeg is om niet naar buiten te hoeven, en dat op een plek waar je hulp hebt. Het is niet zo dat ze hem hebben ontdekt doordat hij in een villa in Pakistan woont.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:22 schreef wise het volgende:
[..]
Als je weet dat ze jou bijvoorbeeld zoeken in friesland, dan ga je toch ook niet lekker riant in een villa wonen in friesland
Jij hebt harde bewijzen waarmee kan worden vastgesteld dat 'de moslims' de dood van Bin Laden beschouwen als een nederlaag? Het enige wat jij doet is een oordeel vellen over mijn persoon, en je kent mij niet eensquote:Op maandag 2 mei 2011 12:22 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Is dat de enige plaats waar moslims wonen dan? Jij roept hier maar wat, impliceert ondertussen dat wat veiligheidsdiensten en wetenschappers zeggen allemaal onzin is, terwijl je een pummel uit de provincie bent die van niks weet.
ja, en die gozer die daar in de buurt twitterd zegt dat er een familielid is omgekomenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze zeggen dat er geen doden vanuit VS zijn maar er is toch een heli neergehaald.
Ja, die is precies op die villa neergestort, wat een toevalquote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ze hadden em al in 2010 in het oog dat hij daar zat. Afval werd terplekke verbrand. Bewaking op hoge muren, prikkeldraad op die muren. Valt wel op.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ze hem hebben ontdekt doordat hij in een villa in Pakistan woont.
Geloven in een simulatiequote:Op maandag 2 mei 2011 12:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Geloven dat Ali Bin en zijn 40 bomgordels verantwoordelijk was voor 9/11
Dat is onzin, zelfs op die FBI lijst wordt 9/11 niet genoemdquote:Op maandag 2 mei 2011 12:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Geloven dat Ali Bin en zijn 40 bomgordels verantwoordelijk was voor 9/11
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:27 schreef Ikbenserieus het volgende:
Gelukkig heerst de nuchterheid hier nog in Nederland; en gelooft niet iedereen deze onzin meteen.
indd, alleen die van 1998quote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat is onzin, zelfs op die FBI lijst wordt 9/11 niet genoemd
http://www.fbi.gov/wanted/wanted_terrorists
Dit dus, en maar zeggen dat dit een OVERWINNINGquote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef msnk het volgende:
Nou, heb je weet ik veel hoeveel miljard euro besteed om de Tora Bora gebergtes te bombarderen....
... Zit die dus zogenaamd in een chill villa midden in een stad
Verspild? Fantatisch voor de wapenindustrie geweest. Een hoop militairen aan hetw erk gehouden. Alle toeleveranciers heb ik ook niet horen klagen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Dit dus, en maar zeggen dat dit een OVERWINNINGis na 10 jaar, eindelijk gevonden; hiervoor miljoenen/miljarden euro`s verspild om oorlogje te spelen met de kameelchaufeuren.
Dat zegt niemand,quote:Op maandag 2 mei 2011 12:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Osama echt dood is zal de wereld verlost worden van terrorisme. De smog zal een parfum geurtje krijgen, en we zullen voortaan naar elkaar glimlachen.²
Nog leuker, live op tv verbranden!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:32 schreef msnk het volgende:
Bang zijn voor een bedevaartsoord als je hem gewoon ergens begraaft of zo dus dump je hem in zee. Sowieso wie gaan zijn graf bezoeken, andere terroristische leiders? Zoals bij maffialeiders die ze daarna achtervolgen? Mooi toch, ik zie het probleem niet![]()
Maar ze hebben hem wel een islamitisch eer toebedeeld zeiden ze? Door hem in zee te dumpen? Lekkere imams hebben ze daar in Amerika.
Beter dan in zee dumpen i.i.g ja!! Hoe respectloos ook, maar dat is in zee dumpen ookquote:
Ja, en andere zeggen dat ze hem nog aan het identificeren zijn.. (nu.nl)quote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef boffer69 het volgende:
Wel typisch dat, ze het lijk niet laten zien of iig een pic
Ze gooiden het lijk gewoon in de zee
Das toch raar?
Dat zouden ze gedaan hebben voordat ze hem in zee dumpten.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, en andere zeggen dat ze hem nog aan het identificeren zijn.. (nu.nl)
Ja inderdaad!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Beter dan in zee dumpen i.i.g ja!! Hoe respectloos ook, maar dat is in zee dumpen ook!!!!!
Ja, maar dat was echt vlak daarna..quote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat zouden ze gedaan hebben voordat ze hem in zee dumpten.
En een minisubquote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
En als je hem verbrand weet je zeker dat ie dood is, misschien zitten er islamieten in de VS die meewerken, en hem een zuurstofmaskertje geven
zal vast nog wel komen johquote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef boffer69 het volgende:
Wel typisch dat, ze het lijk niet laten zien of iig een pic
Ze gooiden het lijk gewoon in de zee
Das toch raar?
Volgens de FBI site is die redelijk lang voor een Moslim 6' 4" to 6' 6"quote:
Ik ga er niet bij voorbaat vanuit dat ik die stellingname van wetenschappers, politici en anderen af kan doen als onzin, da's iets anders dan bewijzen hebben. Jij snapt dit als razende reporter zelf ook natuurlijk. Jij hebt overal je oordeel over klaar terwijl je denkkader zo vreselijk beperkt is... Je kunt beter bij RaRa gaan werken dan bij dat suffertje van je.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt harde bewijzen waarmee kan worden vastgesteld dat 'de moslims' de dood van Bin Laden beschouwen als een nederlaag? Het enige wat jij doet is een oordeel vellen over mijn persoon, en je kent mij niet eensVertel eens jongeman, zit je iets dwars. Zijn mijn postings je een doorn in het oog.
Wat een sulletje ben je toch ook
Nee hij is een omgebouwde blanke toeristquote:Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Volgens de FBI site is die redelijk lang voor een Moslim 6' 4" to 6' 6"
Bijna niemand in het midden oosten is zo lang toch?
Ja dat is wel absurd lang zeg, 1.90 - 2m ongeveer.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Misschien als het ietsiepietsie geloofwaardiger was geweest dat ik nu op straat stond te dansen, maar helaaschquote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef Breekfast het volgende:
Waarom kunnen Nederlanders gewoon niet eens blij zijn met zulk nieuws.![]()
Je krijgt meteen weer gezeik dat het onfatsoenlijk is zo voor 4 mei() , mensen stellen de dood zelf al in twijfel, zeuren dat Obama dit voor zijn populariteit gebruikt (Duuh wie zou dat neit doen
) .
Zijn we echt zover gekomen in Nederland dat we alles meteen de grond in moeten drukken
hij is eigenlijk Chuck Norris.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Vreselijk laag niveau hier.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef Godtje het volgende:
Waarom moet dit altijd gebeuren als de lagere school vakantie heeft. Je ziet het gelijk terug in de reacties.
Leef je in je eigen wereldje of zo? Je kraamt echt altijd, overal alleen maar onzin uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Osama echt dood is zal de wereld verlost worden van terrorisme. De smog zal een parfum geurtje krijgen, en we zullen voortaan naar elkaar glimlachen.²
Nederlanders zijn gewoon wat nuchterder, in plaats van zoals Amerikanen alles wat de overheid zegt voor zoete koek aan te nemen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef Breekfast het volgende:
Waarom kunnen Nederlanders gewoon niet eens blij zijn met zulk nieuws.![]()
Je krijgt meteen weer gezeik dat het onfatsoenlijk is zo voor 4 mei() , mensen stellen de dood zelf al in twijfel, zeuren dat Obama dit voor zijn populariteit gebruikt (Duuh wie zou dat neit doen
) .
Zijn we echt zover gekomen in Nederland dat we alles meteen de grond in moeten drukken
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nederlanders zijn gewoon wat nuchterder, in plaats van zoals Amerikanen alles wat de overheid zegt voor zoete koek aan te nemen.
Eerder een goede eigenschap dan een slechte.
Nuchter is iets anders dan overdreven achterdochtig. Als je een beetje logisch nadenkt heeft Amerika er helemaal niks aan zo'n bericht de wereld in te helpen als het niet waar is. Wanneer dit dan door Osama ontkracht wordt, of op welke andere manier dan ook, zullen ze nooit meer geloofwaardig overkomen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nederlanders zijn gewoon wat nuchterder, in plaats van zoals Amerikanen alles wat de overheid zegt voor zoete koek aan te nemen.
Moslims kunnen lang zijn, Kareem Abdul-Jabbar is 2m18.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat is wel absurd lang zeg, 1.90 - 2m ongeveer.
Was dat de bedoeling dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef muzas het volgende:
Ik vroeg me meteen af.. zou het nou echt helpen tegen terrorisme? of juist weer een tegenactie provoceren?
Ja je hebt het kopstuk wellicht te pakken, maar Al Qaida zijn helaas geen domme jongens, zouden die hier niet al een beetje rekening mee gehouden hebben en wellicht al scenarios bedacht hebben? bovendien lijkt het mij echt niet dat ze nu denken.. hmm nou laten we dan maar ophouden...
al qaida heeft laten weten dat de broer van osama hem gaat opvolgenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef muzas het volgende:
Ik vroeg me meteen af.. zou het nou echt helpen tegen terrorisme? of juist weer een tegenactie provoceren?
Ja je hebt het kopstuk wellicht te pakken, maar Al Qaida zijn helaas geen domme jongens, zouden die hier niet al een beetje rekening mee gehouden hebben en wellicht al scenarios bedacht hebben? bovendien lijkt het mij echt niet dat ze nu denken.. hmm nou laten we dan maar ophouden...
Juist.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat is onzin, zelfs op die FBI lijst wordt 9/11 niet genoemd
http://www.fbi.gov/wanted/wanted_terrorists
Lekker dan. Wie weet hebben ze wel een tip van iemand gehad die dacht even vlug 27 miljoen op te strijken. En dan schieten ze hem kapot, want dan issie niet geapprehend en geconvicted en hoeven ze dus ook niet de beloning te betalen!!!!!!quote:REWARD: The Rewards For Justice Program, United States Department of State, is offering a reward of up to $25 million for information leading directly to the apprehension or conviction of Usama Bin Laden. An additional $2 million is being offered through a program developed and funded by the Airline Pilots Association and the Air Transport Association.
Dit idd. Domme amerikanen die dan de straat op rennen op 'feest' te vieren. Volgens mij verafschuwde ze dat toen de afghaantjes stonden te dansen na 9/11....quote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is een Afro Amerikaanse NBA basketballer. Meeste Moslims uit het Midden Oosten zijn erg klein (veel kleiner dan de gemiddelde Nederlander.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:39 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Moslims kunnen lang zijn, Kareem Abdul-Jabbar is 2m18.
Inderdaad...sommige mensen in dit topic slaan compleet door. Die willen per se het lijk voor hun neus zien voordat ze ook maar iets geloven. De verdere details komen vast later...laten we nou blij zijn dat Amerika na 10 jaar die kerel eindelijk heeft weten te pakken.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nuchter is iets anders dan overdreven achterdochtig. Als je een beetje logisch nadenkt heeft Amerika er helemaal niks aan zo'n bericht de wereld in te helpen als het niet waar is. Wanneer dit dan door Osama ontkracht wordt, of op welke andere manier dan ook, zullen ze nooit meer geloofwaardig overkomen.
Kijk maar eens goed naar het totaalplaatje, verdiep je er in. Dan zie je met dat kleine beetje nuchterheid wat je nog hebt, 1 grote bullshit is+dat het helemaal niks maar dan ook niks te maken heeft met het aanpakken van terrorisme.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nuchter is iets anders dan overdreven achterdochtig. Als je een beetje logisch nadenkt heeft Amerika er helemaal niks aan zo'n bericht de wereld in te helpen als het niet waar is. Wanneer dit dan door Osama ontkracht wordt, of op welke andere manier dan ook, zullen ze nooit meer geloofwaardig overkomen.
Tussen nuchter zijn en allerlei complot theorieen bedenken die gebasseerd zijn op onzinnige achterdocht zit een verschil.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
gast...quote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Dat is een Afro Amerikaanse NBA basketballer. Meeste Moslims uit het Midden Oosten zijn erg klein (veel kleiner dan de gemiddelde Nederlander.
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Dit idd. Domme amerikanen die dan de straat op rennen op 'feest' te vieren. Volgens mij verafschuwde ze dat toen de afghaantjes stonden te dansen na 9/11....
Beetje misselijk makend gedrag. Ik vind het goede zaak dat (als) die man gepakt is... Maar kom op... de straat op met bordjes 'obama 1 osama 0' is echt triest. Bovendien is het dan nog altijd 1-1.
In Nederland was het ook een party toen WOII voorbij was.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Dit idd. Domme amerikanen die dan de straat op rennen op 'feest' te vieren. Volgens mij verafschuwde ze dat toen de afghaantjes stonden te dansen na 9/11....
Beetje misselijk makend gedrag. Ik vind het goede zaak dat (als) die man gepakt is... Maar kom op... de straat op met bordjes 'obama 1 osama 0' is echt triest. Bovendien is het dan nog altijd 1-1.
Goede zaak dat ie gepakt is. Ik vrees alleen, zeker nu het zo breed uitgemeten wordt wereldwijd, dat dit weer iets zal provoceren bij die gekken.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was dat de bedoeling dan?Die man moest gepakt worden net als alle andere kopstukken. Dit is 1 schakel in een groot geheel.
Wat moesten de amerikanen dan doen? Nou als we hem pakken dan kan iemand nog steeds een bom laten af gaan dus laat het hier maar bij.
Is er nu een oorlog voorbij?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef Illiberal het volgende:
[..]
In Nederland was het ook een party toen WOII voorbij was.
De afgelopen 10 jaar oorlog voeren op hun grondgebied was nog niet genoeg?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Goede zaak dat ie gepakt is. Ik vrees alleen, zeker nu het zo breed uitgemeten wordt wereldwijd, dat dit weer iets zal provoceren bij die gekken.
Mijn punt precies. Volgens mij is er helemaal geen oorlog voorbijquote:Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef Illiberal het volgende:
[..]
In Nederland was het ook een party toen WOII voorbij was.
Regilio Tuur geeft vanmiddag een persconferentie.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Inderdaad...sommige mensen in dit topic slaan compleet door. Die willen per se het lijk voor hun neus zien voordat ze ook maar iets geloven. De verdere details komen vast later...laten we nou blij zijn dat Amerika na 10 jaar die kerel eindelijk heeft weten te pakken.
Zo zouden wij ook reageren als er bv een paar duizend mensen in Rotterdam of Amsterdam waren omgekomen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Dit nuchter noemen!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
Kijk maar eens goed naar het totaalplaatje, verdiep je er in. Dan zie je met dat kleine beetje nuchterheid wat je nog hebt, 1 grote bullshit is+dat het helemaal niks maar dan ook niks te maken heeft met het aanpakken van terrorisme.
Dat zal alleen maar bijdragen inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
De afgelopen 10 jaar oorlog voeren op hun grondgebied was nog niet genoeg?
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het waren twee torens.
1-2 we staan weer achter.
Amsterdam ja maar Rotterdam?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Zo zouden wij ook reageren als er bv een paar duizend mensen in Rotterdam of Amsterdam waren omgekomen.
Ze gooien hem na identificatie ("yup.. it's him alright!" wat hebben wij daaraan?) meteen in zee, inderdaad wat overdreven achterdochtig zegquote:Op maandag 2 mei 2011 12:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Meer 1-3000>quote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Je geeft zelf al aan dat details nog moeten komen, waarom zou je dan bij voorbaat al een feestje gaan vieren dat die kerel eindelijk gepakt is? Ik zie het nietquote:Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Inderdaad...sommige mensen in dit topic slaan compleet door. Die willen per se het lijk voor hun neus zien voordat ze ook maar iets geloven. De verdere details komen vast later...laten we nou blij zijn dat Amerika na 10 jaar die kerel eindelijk heeft weten te pakken.
Voor gerechtigheid, tegen de wereldwijde onderdrukker.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle binladen aanhangers stonden met 11/9 ook te feesten op straat hoor
Ik kijk geeneens filmsquote:Op maandag 2 mei 2011 12:47 schreef Editeur het volgende:
Let's face it, we kijken met z'n allen te veel films en zijn nu achterdochtig geworden
De reden dat de ISI er was is niet om dat zij wisten dat er een aanval zou komen. Zou mij niet verbazen een paar OBLs beveiligers ISI waren. Grootste stel ratten op de planeet. Ook de reden dat de VS echt niet aan hen heeft medegedeeld dat ze onderweg waren.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:45 schreef wise het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)aden.raid/index.html
Another senior administration official told reporters that Obama's administration did not share intelligence gathered beforehand with any other country -- including Pakistan -- for security reasons. The official said that only a small group of people inside the U.S government knew about this operation in advance.
However, a senior Pakistani intelligence official said members of Pakistan's intelligence service, the ISI, were on site in Abbottabad during the operation. There was no way to immediately resolve the apparent discrepancy.
zo snel lekt het nieuws dus dat er een inval kwam. Hoezo zou OBL dat niet geweten hebben
Of we zijn er al veel vaker ingestonken, en zijn nu oplettender.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:47 schreef Editeur het volgende:
Let's face it, we kijken met z'n allen te veel films en zijn nu achterdochtig geworden
Maar als je alle burgerdoden meetelt die in de oorlog in Afghanistan zijn gevallen heeft Amerika weer een flinke voorsprong.quote:
Vanwege het feit dat hij gepakt is? Waarom is dat geen klein feestje waard voor de Amerikanen? Hoe en wat zal veel mensen toch echt aan hun reet roesten.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Je geeft zelf al aan dat details nog moeten komen, waarom zou je dan bij voorbaat al een feestje gaan vieren dat die kerel eindelijk gepakt is? Ik zie het niet
Heb je een echt voorbeeld?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Of we zijn er al veel vaker ingestonken, en zijn nu oplettender.
Nou jah, ik vind het wel raaaarrrrr om dat áls je dan 'swerelds meest gezochte terrorist te pakken hebt, om 'm dan zo *hup* over boord te keilen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:47 schreef Editeur het volgende:
Er is nog geen bewijs dus is het ook nog geen feitquote:Op maandag 2 mei 2011 12:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Vanwege het feit dat hij gepakt is? Waarom is dat geen klein feestje waard voor de Amerikanen? Hoe en wat zal veel mensen toch echt aan hun reet roesten.
Ehm neequote:Op maandag 2 mei 2011 12:48 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Of we zijn er al veel vaker ingestonken, en zijn nu oplettender.
vreemd hè, dat vragen om bewijs.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef Mike het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat is wel absurd lang zeg, 1.90 - 2m ongeveer.
Die 1 - 0 snap ik ook niet, maar 9/11 vergelijken met de dood van de dader van 9/11 vind ik ook slaan als de spreekwoordelijke lul op den drumstel.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Deze vraag kun je ook stellen over terrorisme. Heeft 9/11 zoveel significante verschillen in de wereld opgeleverd? Of heeft dit bijvoorbeeld buitenlandse inmenging in moslimlanden juist vergroot?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef muzas het volgende:
inddquote:Op maandag 2 mei 2011 12:49 schreef kitao het volgende:
[..]
vreemd hè, dat vragen om bewijs.
na irak met wmd's is dat toch helemaal niet nodig.
quote:"In Nov 2010, General Petraeus visited the Pakistan Military Academy, only a few hundred meters from Bin Laden's compound. The US intelligence agencies thought Bin Laden might be living in that compound as early as Aug 2010. Petraeus must have been aware that he was probably only a few hundred metres from Bin Laden at the time of his visit."
Bron: BBC
Al met al was ook dat nodig..quote:
Tja, als Obama dat aankondigt in een persconferentie, dan geloof ik dat. Raar he?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Er is nog geen bewijs dus is het ook nog geen feitDus waarom dansen?
Jij vindt het raar dat wij eerst bewijs willen zien maar vindt het volkomen logisch dat als Obama iets zegt het per se waar moet zijn? Oké manquote:Op maandag 2 mei 2011 12:50 schreef Mike het volgende:
[..]
Tja, als Obama dat aankondigt in een persconferentie, dan geloof ik dat. Raar he?
Sowieso zie ik een hoop mensen al weer in staat dat als straks de foto's verschijnen om te roepen dat het vast allemaal photoshops zijn.
Elke simpele ziel begrijpt dat dit niet kan worden beschouwd als een nederlaag voor 'de moslims'. Wanneer de beste man had gezegd dat dit een klap is in het gezicht van het moslimextremisme, dan had hij gewoon gelijk gehad. Nu claimt hij dat de strijd van Al Qaida die van alle moslims was. En al zijn 90 van de 100 moslims fan van Bin Laden, dan nog klopt er niets van zijn opmerking. Zelfs een beperkt figuur als jij zou dat moeten kunnen begrijpen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik ga er niet bij voorbaat vanuit dat ik die stellingname van wetenschappers, politici en anderen af kan doen als onzin, da's iets anders dan bewijzen hebben. Jij snapt dit als razende reporter zelf ook natuurlijk. Jij hebt overal je oordeel over klaar terwijl je denkkader zo vreselijk beperkt is... Je kunt beter bij RaRa gaan werken dan bij dat suffertje van je.
En dat ik je een vooringenomen en wereldvreemde hompmongool vind is evident, dat zal geen verrassing zijn.
Goeie vraag. Voor beide kanten valt wat te zeggen denk ik. Ik weet het niet. Denk eigenlijk beide.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:49 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Deze vraag kun je ook stellen over terrorisme. Heeft 9/11 zoveel significante verschillen in de wereld opgeleverd? Of heeft dit bijvoorbeeld juist buitenlandse inmenging in moslimlanden juist vergroot?
Ja dit IS het voorbeeld!!!quote:
Nou het is gewoon natuurlijk wel vaker gebleken dat de VS wat bij elkaar liegt om maar hun gelijk te krijgen. We zijn natuurlijk al bedrogen met de nepbewijzen van de chemische wapens waarvoor een oorlog in irak begonnnen is.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Geloofde je Bush ook op zijn pretoogjes toen hij zei dat Irak WMDs hadquote:Op maandag 2 mei 2011 12:50 schreef Mike het volgende:
[..]
Tja, als Obama dat aankondigt in een persconferentie, dan geloof ik dat. Raar he?
Sowieso zie ik een hoop mensen al weer in staat dat als straks de foto's verschijnen om te roepen dat het vast allemaal photoshops zijn.
Omdat dit een reactie is op de boodschap van de Amerikaanse president Obama.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Er is nog geen bewijs dus is het ook nog geen feitDus waarom dansen?
Ja?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Elke simpele ziel begrijpt dat dit niet kan worden beschouwd als een nederlaag voor 'de moslims'. Wanneer de beste man had gezegd dat dit een klap is in het gezicht van het moslimextremisme, dan had hij gewoon gelijk gehad. Nu claimt hij dat de strijd van Al Qaida die van alle moslims was. En al zijn 90 van de 100 moslims fan van Bin Laden, dan nog klopt er niets van zijn opmerking. Zelfs een beperkt figuur als jij zou dat moeten kunnen begrijpen.
Dit IS een van je hersenspinsels/ niet onderbouwde vermoedens.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:51 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ja dit IS het voorbeeld!!!
Miljarden euro`s die we hebben uitgegeven aan een paar gekken die zo nodig oorlogje moesten spelen in de woestijn.
10 jaar later wordt meneer doodleuk door 4 helikopters doodgeschoten in z`n comfortabele villa.
Het bericht dat er weapons of mass destruction waren in irak kwam ook van Amerikaans president Bush. Klopt ook geen hol vanquote:Op maandag 2 mei 2011 12:51 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Omdat dit een reactie is op de boodschap van de Amerikaanse president Obama.
Wat?quote:
Nee, dit is waarschijnlijk het enige feit wat er in dit topic staat, en dan doel ik op mijn 1e zin.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:52 schreef Editeur het volgende:
[..]
Dit IS een van je hersenspinsels/ niet onderbouwde vermoedens.
Nee. Maar ik neem aan dat je inziet dat dat een compleet ander scenario was?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Geloofde je Bush ook op zijn pretoogjes toen hij zei dat Irak WMDs had?
Saddam was ook geen lieverdje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
Ja dat is Logisch. Obama heeft er geen belang bij om te roepen dat Bin Laden dood is terwijl dat niet zo is.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij vindt het raar dat wij eerst bewijs willen zien maar vindt het volkomen logisch dat als Obama iets zegt het per se waar moet zijn? Oké man
Nu achteraf weten we allemaal hoe de vork echt in de steel zat. Maar destijds wisten we dat niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Geloofde je Bush ook op zijn pretoogjes toen hij zei dat Irak WMDs had?
Waarop baseer jij dat ik een beperkt figuur ben? Op het feit dat ik jou een paardenlul vind?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Elke simpele ziel begrijpt dat dit niet kan worden beschouwd als een nederlaag voor 'de moslims'. Wanneer de beste man had gezegd dat dit een klap is in het gezicht van het moslimextremisme, dan had hij gewoon gelijk gehad. Nu claimt hij dat de strijd van Al Qaida die van alle moslims was. En al zijn 90 van de 100 moslims fan van Bin Laden, dan nog klopt er niets van zijn opmerking. Zelfs een beperkt figuur als jij zou dat moeten kunnen begrijpen.
Er is bewijs dat we op de maan zijn geweest, dus waarom zou ik daaraan gaan twijfelen? Het is juist tragisch gesteld als jij iets als feit gaat bestempelen zonder bewijs. Kom op zeg.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee. Maar ik neem aan dat je inziet dat dat een compleet ander scenario was?
Het is tragisch gesteld als je per se voor elk feit dat je meegedeeld wordt alle bewijs bij elkaar moet zien voor je het gaat geloven. Ik neem aan dat je ook niet gelooft dat er ooit iemand op de maan heeft gestaan?
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef Editeur het volgende:
[..]
Saddam was ook geen lieverdje.Saddam was in ieder geval beter voor zijn land (en de christenen in Irak) dan die moslimgroepering die nu aan de macht is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef Editeur het volgende:
[..]
Saddam was ook geen lieverdje.Zoveel regeringsleiders zijn geen lieverdjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een groot deel daarvan veel machtiger dan dat Saddam OOIT is geweest
AFC AJAX
Ik vind het begrijpelijk dat wanneer president Obama een statement verkondigd aan de eerste plaats het Amerikaanse volk, dat Amerikanen daarop reageren.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:53 schreef wise het volgende:
[..]
Het bericht dat er weapons of mass destruction waren in irak kwam ook van Amerikaans president Bush. Klopt ook geen hol van
Dus als een belangrijk persoon zegt dat iets is, dan is het gelijk de waarheid¿
Hoe dan ook, politiek gezien maakt het eigenlijk niet eens uitquote:Op maandag 2 mei 2011 12:25 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Ja. Ik.
En als je mij kan vertellen waarom ik niet moet geloven dat hij dood is luister ik. Doe ik al even en tot nu toe heb ik niks goeds gehoord.
Dat klopt, dus dan zou je juist nog meer op je hoede moeten zijn wanneer er weer iets wordt beweerd zonder bewijs lijkt mij toch? Of leer jij niet graag van onze geschiedenis?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:55 schreef vanhal het volgende:
[..]
Nu achteraf weten we allemaal hoe de vork echt in de steel zat. Maar destijds wisten we dat niet.
Dus: lekker makkelijk , achteraf.
Noem mij maar naief, maar ik geloof dit nu wel ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:56 schreef msnk het volgende:
Dat klopt, dus dan zou je juist nog meer op je hoede moeten zijn wanneer er weer iets wordt beweerd zonder bewijs lijkt mij toch? Of leer jij niet graag van onze geschiedenis?
Goed ingespeeld op zijn Lion-King-toespraak iddquote:Op maandag 2 mei 2011 12:52 schreef BeSimple het volgende:
Ik vind dit echt een slimme zet van Obama. Nu blijft hij als president zitten en is Donald Trump helemaal buitenspel gezet.
Ok, dus jij gelooft geen enkel statement, wie het ook brengt, voordat je zelf documenten/foto's/film (wat allemaal vervalst kan worden) hebt gezien? Ik hoop dat je begrijpt hoe diep je dan bent gezonken.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Er is bewijs dat we op de maan zijn geweest, dus waarom zou ik daaraan gaan twijfelen? Het is juist tragisch gesteld als jij iets als feit gaat bestempelen zonder bewijs. Kom op zeg.
Klik dan niet op het topic, ei.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:57 schreef feesbeeest het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom wij hierover discussiëren het is toch niet ons probleem?
Natuurlijk wel man. Al was 't maar voor de verkiezingen, ja die komen er alweer aan tijd gaat snel. Of om de imago van de VS nog een beetje te poetsen, want die monster is eindelijk gepakt. Of wellicht hebben ze andere (goede) bedoelingen, sluit ik niet helemaal uit. Je kunt er naar gissen zoveel je wil natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja dat is Logisch. Obama heeft er geen belang bij om te roepen dat Bin Laden dood is terwijl dat niet zo is.
Als later blijkt dat hij nog gewoon leeft heb je een schandaal van hier tot tokyo en is het dagdag met zijn herverkiezingen.
De beurzen schoten omhoog en hij staat hoger in de herverkiezingsmeter... Hmmmmm!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:57 schreef Mike het volgende:
Obama heeft er echt 0.0 mee te winnen om de wereld voor te liegen.
Klopt.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:57 schreef feesbeeest het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom wij hierover discussiëren het is toch niet ons probleem?
Wie het ook brengt? Je doet alsof Obama de Messias is manquote:Op maandag 2 mei 2011 12:57 schreef Mike het volgende:
[..]
Ok, dus jij gelooft geen enkel statement, wie het ook brengt, voordat je zelf documenten/foto's/film (wat allemaal vervalst kan worden) hebt gezien? Ik hoop dat je begrijpt hoe diep je dan bent gezonken.![]()
Dat valt wel me, denk ik. Deze soortgelijke vrees werd ook geuit na de aanslagen van 9/11 over de wraak van de Amerikanen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:58 schreef Creeg het volgende:
Ik had zoiets gehoord op de radio. Nu lees ik pas echt het hele artikel op Nu.nl. Maar die Amerikanen hebben behoorlijk huisgehouden in dat gebouw. Ze hebben denk ik nu wel echt de poppen aan het dansen..
Waar ontken ik dat er sprake is van een dreiging. Het gaat mij om de claim van de psycholoog dat dit een klap in het gezicht van 'de moslims'. In mijn optiek een nogal boude bewering, aangezien hij daarmee impliceert dat Bin Laden zich gesteund zag door alle moslims.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:55 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Waarop baseer jij dat ik een beperkt figuur ben? Op het feit dat ik jou een paardenlul vind?
Er zitten hele intelligence afdelingen fulltime dreigingsniveau's in te schatten, maar Koos uit de Veluwe wist al te melden dat dat allemaal onzin was, er zou geen vergelding komen. Ik zeg niet dat hij komt, ik zeg alleen dat de stelligheid waarmee jij dat roept hilarisch en kortzichtig is.
Jouw usernamequote:Op maandag 2 mei 2011 12:59 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Klopt.
Deze discussie zal waarschijnlijk helemaal niks opleveren, want het gaat over 1 dode man wat in de geschiedenis nooit gespot is, alleen maar zelfgemaakte home-videos naar het witte huis stuurde.
En die nou net zo leuk weer ergens in de grote diepe oceaan wordt gedumpt.
Oftewel deze man heeft nooit echt bestaan.
Of hij was een marionet van een nog hogere macht.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:59 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Klopt.
Deze discussie zal waarschijnlijk helemaal niks opleveren, want het gaat over 1 dode man wat in de geschiedenis nooit gespot is, alleen maar zelfgemaakte home-videos naar het witte huis stuurde.
En die nou net zo leuk weer ergens in de grote diepe oceaan wordt gedumpt.
Oftewel deze man heeft nooit echt bestaan.
Ach, laat het tijdstip van bekend maken in het voordeel van Obama werken, van mij mag hij dat voordeel krijgen, ook al zou het zo zijn dat osama een jaar geleden gedood was. Dat verkiezingen aspect zie ik echt niet als 'bewijs' dat dit alles verzonnen zou zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Natuurlijk wel man. Al was 't maar voor de verkiezingen, ja die komen er alweer aan tijd gaat snel. Of om de imago van de VS nog een beetje te poetsen, want die monster is eindelijk gepakt. Of wellicht hebben ze andere (goede) bedoelingen, sluit ik niet helemaal uit. Je kunt er naar gissen zoveel je wil natuurlijk.
Punt is, er is geen bewijs. Is dat nou zo vreemd om als een vereiste te stellen voordat iets als FEIT wordt bestempeld?
En het risico lopen dat Bin Laden een week later gewoon een video uitbrengt waaruit blijkt dat hij gewoon leeft en verteld dat Obama staat te liegen?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Natuurlijk wel man. Al was 't maar voor de verkiezingen, ja die komen er alweer aan tijd gaat snel. Of om de imago van de VS nog een beetje te poetsen, want die monster is eindelijk gepakt. Of wellicht hebben ze andere (goede) bedoelingen, sluit ik niet helemaal uit. Je kunt er naar gissen zoveel je wil natuurlijk.
Punt is, er is geen bewijs. Is dat nou zo vreemd om als een vereiste te stellen voordat iets als FEIT wordt bestempeld?
Over zn dood niet nee, maar wie zegt mij dat die knakker niet al vorige maand naar de tering geschoten is? Of vorig jaar? Of het jaar ervoor?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:57 schreef Mike het volgende:
Dan hadden westerse regeringen, en met name de VS, zich maar een positie moeten verschaffen waarin zij een vertrouwensrol vervullen voor het volk.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee. Maar ik neem aan dat je inziet dat dat een compleet ander scenario was?
Het is tragisch gesteld als je per se voor elk feit dat je meegedeeld wordt alle bewijs bij elkaar moet zien voor je het gaat geloven. Ik neem aan dat je ook niet gelooft dat er ooit iemand op de maan heeft gestaan?
Tsja so what, boeie. Zoals ik al zei, van mij mag obama deze score hebben, laat het maar lekker in zijn voordeel werken, geen enkel probleem mee.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Over zn dood niet nee, maar wie zegt mij dat die knakker niet al vorige maand naar de tering geschoten is? Of vorig jaar? Of het jaar ervoor?
Het komt allemaal wel heel goed uit dat ze hem juist nu te grazen hebben en persoonlijk vind ik dat nogal opmerkelijk
Maar zou het niet eerder uitgelekt zijn?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Over zn dood niet nee, maar wie zegt mij dat die knakker niet al vorige maand naar de tering geschoten is? Of vorig jaar? Of het jaar ervoor?
Het komt allemaal wel heel goed uit dat ze hem juist nu te grazen hebben en persoonlijk vind ik dat nogal opmerkelijk
Nadat zijn polls op een alltime low stonden.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:59 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De beurzen schoten omhoog en hij staat hoger in de herverkiezingsmeter... Hmmmmm!
Niet dat ik het geloof dat dit in elkaar is gekunsteld, maar hij heeft er best wat mee te winnen.
Ik zie niet in waarom het juist nu een ideaal moment zou zijn dan. Dat zou het zijn als het een week voor de verkiezingen was. Bush sr won de Golfoorlog een jaar voor de verkiezingen, maar verloor toch gewoon van Clinton.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Zolang de VS maar lang genoeg blijven herhalen dat dit de echt oboma was dan gelooft de wereld het wel. Je weet het de overwinnaars schrijven de geschiedenis, die hoeft niet te kloppen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:57 schreef Mike het volgende:
Hij zegt er is geen reden om te liegen, ik geef hem een reden. Is geen bewijs, hoeft geen feit te zijn, maar ik heb dus aangegeven dat er meerdere redenen zijn waarom ze zouden kunnen liegenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:00 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ach, laat het tijdstip van bekend maken in het voordeel van Obama werken, van mij mag hij dat voordeel krijgen, ook al zou het zo zijn dat osama een jaar geleden gedood was. Dat verkiezingen aspect zie ik echt niet als 'bewijs' dat dit alles verzonnen zou zijn.
Precies, een half jaar geleden had ook iedereen gezegd dat 'juist nu wel heel toevallig zou zijn'. Over een half jaar waarschijnlijk ook, zo voor de verkiezingenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom het juist nu een ideaal moment zou zijn dan. Dat zou het zijn als het een week voor de verkiezingen was. Bush sr won de Golfoorlog een jaar voor de verkiezingen, maar verloor toch gewoon van Clinton.
Dat hoef je nou ook nog niet in te zien, dat zal de tijd waarschijnlijk spoedig leren.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom het juist nu een ideaal moment zou zijn dan. Dat zou het zijn als het een week voor de verkiezingen was. Bush sr won de Golfoorlog een jaar voor de verkiezingen, maar verloor toch gewoon van Clinton.
Waarom heeft de VS de afgelopen 50 jaar dan over vrijwel het merendeel van al zijn geopolitieke zaken gelogen?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:57 schreef Mike het volgende:
[..]
Ok, dus jij gelooft geen enkel statement, wie het ook brengt, voordat je zelf documenten/foto's/film (wat allemaal vervalst kan worden) hebt gezien? Ik hoop dat je begrijpt hoe diep je dan bent gezonken.![]()
http://twitter.com/#!/brambarentsen_/status/65003322670718976quote:in 2011 worden homo's openlijk toegestaan in het leger. later in 2011, osama bin laden is dood.
quote:
Ja dat zou zo obvious zijn dat zelfs de domste merrikanen het zouden doorhebben. Maar voor mij is er nog niks confirmed of unconfirmed tot ik foto's zie.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Op naar de volgende burgeroorlogquote:Ehsanullah Ehsan, a spokesman for Tehrik-e-Taliban Pakistan (TTP), or Taliban Movement of Pakistan, told Reuters by telephone from an undisclosed location: "Now Pakistani rulers, [Pakistani President Asif Ali] Zardari and the army will be our first targets. America will be our second target."
Bron: BBC
ninja-editquote:Op maandag 2 mei 2011 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Osama heeft jarenlang de wereld in zijn greep gehouden en als ik de Westerse media mag geloven hield hij er onconventionele methodes op na, maar feit blijft dat zoveel charisma en leiderschap best wel gerespecteerd mag worden. Wat uiteraard niet mag inhouden dat je het inhoudelijk met hem eens bent. Maar nogmaals, de Westerse media.²
Het is duidelijk dat Bush jr en z'n vriendjes een hoop schade hebben aangebracht aan het imago van de VS. Dan nog zie je dan bij een hoop posters hier in dit topic die volkomen doorslaan en dan maar niks meer geloven, wat er ook gezegd wordt. En nogmaals, ook aan bewijsmateriaal heb je dan niks meer want alles kan vervalst worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:01 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Dan hadden westerse regeringen, en met name de VS, zich maar een positie moeten verschaffen waarin zij een vertrouwensrol vervullen voor het volk.
Wat betreft geopolitiek is liegen en bedriegen vrijwel de norm geworden hier. Kijk dus niet vreemd op als mensen bepaalde zaken niet gaan geloven, wanneer zij worden gepresenteerd. Mede door ontzettend groot gebrek aan transparantie binnen overheidsorganen in inlichtendiensten, worden deze gevoelens gevoed.
Achterklap en onzin.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Osama heeft jarenlang de wereld in zijn greep gehouden en als ik de Westerse media mag geloven hield hij er onconventionele methodes op na, maar feit blijft dat zoveel charisma en leiderschap best wel gerespecteerd mag worden. Wat uiteraard niet mag inhouden dat je het inhoudelijk met hem eens bent. Maar nogmaals, de Westerse media.²
Ondergedoken in Brabant, didn't you know?!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:06 schreef ShaoliN het volgende:
Swerelds beste hennepkweker niet langer onder ons....
Volkomen doorslaan vind ik een beetje een overdreven statement.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:05 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat Bush jr en z'n vriendjes een hoop schade hebben aangebracht aan het imago van de VS. Dan nog zie je dan bij een hoop posters hier in dit topic die volkomen doorslaan en dan maar niks meer geloven, wat er ook gezegd wordt. En nogmaals, ook aan bewijsmateriaal heb je dan niks meer want alles kan vervalst worden.
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Hij is echt dood, waarom zou Obama daarover liegen? Dat kan niet. Ik vind het alleen bizar dat ze zijn lichaam in zee hebben gegooid?
Op zee begraven?quote:Op 2 mei 2011 werd Bin Laden gedood door Amerikaanse strijdkrachten. Dit vond plaats in Abbottabad, in de zwaar beveiligde villa waar Bin Laden op dat moment verbleef. Zijn lichaam is diezelfde dag op zee begraven.[6]
Vast wel, maar wat wilden ze er aan doen dan? Ik denk dat er gemeld is dat Amerikanen binnenkwamen, niet gevraagd.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar is het Pakistan niet opgevallen dat er ineens 3 heli's hun land binnenvlogen?
http://en.wikipedia.org/w(...)s_Aviation_Regiment_(United_States)quote:Op maandag 2 mei 2011 13:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar is het Pakistan niet opgevallen dat er ineens 3 heli's hun land binnenvlogen?
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:08 schreef Bolter het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)s_Aviation_Regiment_(United_States)
![]()
![]()
![]()
Oh jij bent er ook weerquote:Op maandag 2 mei 2011 13:08 schreef kitao het volgende:
mensen die niet willen inzien dat mogelijke propaganda nog steeds gebruikt wordt zijn zeker vergeten dat de vs de beste leermeesters heeft gehad in nazi-duitsland.
Ja, ze zouden hem een islamitisch eer hebben gegeven.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:09 schreef iwannabehigh het volgende:
Oké en denken jullie dat er nu wraak wordt genomen op Amerika door al qaida?
Jij wel jaquote:Op maandag 2 mei 2011 13:07 schreef Dynd het volgende:
[..]
Volkomen doorslaan vind ik een beetje een overdreven statement.
De propagandamachine draait op volle toeren en is machtiger dan ooit. De huidige (digitale) technieken maken het alleen maar gemakkelijker om nieuws te manipuleren en zelfs te verzinnen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:08 schreef kitao het volgende:
mensen die niet willen inzien dat mogelijke propaganda nog steeds gebruikt wordt zijn zeker vergeten dat de vs de beste leermeesters heeft gehad in nazi-duitsland.
Ik las ergens dat de geheime dienst van Pakistan ook snel ter plaatse was daar. Dus ik denk dat ze het wel merkten ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
niet door al qaida. wel door andere radicale moslimtypesquote:Op maandag 2 mei 2011 13:09 schreef iwannabehigh het volgende:
Oké en denken jullie dat er nu wraak wordt genomen op Amerika door al qaida?
Onduidelijkheid leidt tot onenigheid dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef Bolter het volgende:
[..]
Jij wel ja. Het slaat gewoon nergens meer op dat elke discussie wordt beheerst door of iets nu wel écht is of niet. Terwijl de achterliggende politieke inslag vele mate belangrijker/interessanter zijn. Want of er nu wel of niet foto's en beeldmateriaal getoond gaan worden; jullie geloven het toch niet. Heeft het dan nog zin die discussie voort te zetten?
Ja, daar is gezien alle reden voor, ik noem het gezonde achterdocht.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:05 schreef Mike het volgende:
c die volkomen doorslaan en dan maar niks meer geloven, wat er ook gezegd wordt. En nogmaals, ook aan bewijsmateriaal heb je dan niks meer want alles kan vervalst worden.
Hoe duidelijker moet je het hebben? Osama bin laden is dood.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Onduidelijkheid leidt tot onenigheid dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?
Enige scepsis is wel gezond, zeker bij de VS. Er waren ook massavernietigingswapens in Irak tochquote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef Bolter het volgende:
[..]
Jij wel ja. Het slaat gewoon nergens meer op dat elke discussie wordt beheerst door of iets nu wel écht is of niet. Terwijl de achterliggende politieke inslag vele mate belangrijker/interessanter zijn. Want of er nu wel of niet foto's en beeldmateriaal getoond gaan worden; jullie geloven het toch niet. Heeft het dan nog zin die discussie voort te zetten?
Nee echt, dit is jouw argumentquote:Op maandag 2 mei 2011 13:12 schreef vanhal het volgende:
[..]
Hoe duidelijker moet je het hebben? Osama bin laden is dood.
Zodra ik beelmateriaal zie en het er niet uitziet als de onofficiële fotoshop die je nu rond ziet zweven over het nieuws en internet dan ben ik overtuigd hoor, dat beloof ik je.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef Bolter het volgende:
[..]
Er is vooralsnog geen bewijs getoondquote:Op maandag 2 mei 2011 13:12 schreef vanhal het volgende:
[..]
Hoe duidelijker moet je het hebben? Osama bin laden is dood.
Niemand hier op dit forum of waar dan ook op vergelijkbare fora/twitter enz enz enz enz. Zal op dit moment sluitend bewijs kunnen leveren. Waarom hier dan verder over discussieren?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Onduidelijkheid leidt tot onenigheid dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?
Ze zegt het toch! Je moet op haar woord geloven! Want ja. Ik weet niet waarom eigenlijk maar Mike vindt dat ookquote:
Ik vind het gewoon onvoorstelbaar dat een aantal simpele zielen het "zielig" vinden dat mensen iets zonder bewijs niet als feit willen accepteren, that is allquote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef Bolter het volgende:
[..]
Niemand hier op dit forum of waar dan ook op vergelijkbare fora/twitter enz enz enz enz. Zal op dit moment sluitend bewijs kunnen leveren. Waarom hier dan verder over discussieren?
Bush zei ook dat er nucliere bommen in Irak waren terwijl was bewezen vooraf dat het niet zo was.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja serieus, het is een feit. Obama zou zoiets echt niet liegen, het is wel een wereldpresident. Zou toch heel veel risico's met zich mee brengen als hij het zou liegen. Als iemand hier nog aan gaat twijfelen..
wat voor bommen?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bush zei ook dat er nucliere bommen in Irak waren terwijl was bewezen vooraf dat het niet zo was.
Ik probeer op jouw niveau te discusseren met je, want blijkbaar vind je het allemaal te 'onduidelijk'.quote:
Dat hebben ze alsnog gedaan door hem binnen 24 uur een zeemansgraf te geven.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja, ze zouden hem een islamitisch eer hebben gegeven.
Nee, dat kan niet op zee![]()
In zee gedumpt dus. Dom. Of juist slim.
Het is de president van de V.S.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja serieus, het is een feit. Obama zou zoiets echt niet liegen, het is wel een wereldpresident. Zou toch heel veel risico's met zich mee brengen als hij het zou liegen. Als iemand hier nog aan gaat twijfelen..
Zolang je iemand op land kan begraven moet dat. Tenzij het niet anders kan. Nou, dat kon dus overduidelijk wel. Dus nee, er is geen islamitisch eer gegeven.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat hebben ze alsnog gedaan door hem binnen 24 uur een zeemansgraf te geven.
Daarnaast hebben ze hem wel snel gedumpt want als ze hem in bijv. de Gulf of Oman hebben gedumpt is dat toch nog zo'n 2000km.
Prima, dit soort bewijs komt heus later vandaag nog wel uit. Ik voel me ook niet echt aangesproken om het te gaan verdedigen. Ik zie alleen totaal geen reden het nieuws niet te geloven; niemand is er bij gebaat.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef Dynd het volgende:
[..]
Zodra ik beelmateriaal zie en het er niet uitziet als de onofficiële fotoshop die je nu rond ziet zweven over het nieuws en internet dan ben ik overtuigd hoor, dat beloof ik je.
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)dood-Bin-Laden.dhtmlquote:13:09 uur
Ismail Haniyah, de leider van de Palestijnse Hamasbeweging, stelde dat een 'Arabische Heilige Strijder' is geliquideerd. Hamas heeft de macht in de Gazastrook.
Ik vind dit nog geloofwaardiger klinken dan "Ja we hebben hem. Bewijs? Ehhh... Wacht even, tot morgenmiddag"quote:Op maandag 2 mei 2011 13:17 schreef Breekfast het volgende:
Ik denk dat Obama het op een dealtje heeft gegooid met Bin Laden. Obama mag mooi met de eer strijken dat Bin Laden gedood is, en Bin Laden houdt zich koest ergens in een villa en zullen door de Amerikanen met rust gelaten worden.
Maar wel huilen als je ze nodig hebt?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:17 schreef Jordony het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik haat het als V.S. zich opsteld als wereldleider.
En er dan nog vanuit gaan dat ie niet zou liegen. De hele war on terror is een leugen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:17 schreef Jordony het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik haat het als V.S. zich opsteld als wereldleider.
Ja als Amerika DNA vergelijkt is het waar.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:16 schreef Jordony het volgende:
We zullen maar afwachten op de DNA resultaten.
Nja als hij op je begint te schieten is het misschien verstandig om terug te schietenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja als Amerika DNA vergelijkt is het waar.
Snap sowieso niet dat ze m hebben doodgeschoten.
Ik heb ook zo'n soort van veronderstelling;)quote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En er dan nog vanuit gaan dat ie niet zou liegen? De hele war on terror is een leugen.
dat mag je denkenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:19 schreef Stefan het volgende:
Ik denk dat Osama al 3 jaar dood is en de VS het nu pas gebruikt als stunt.
Ja want Bush zou niet met de eer willen strijken.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:19 schreef Stefan het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:19 schreef Stefan het volgende:
Wat winnen ze ermee dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:19 schreef Stefan het volgende:
Obama 4 more yearsquote:
Waarom gaan we er eigenlijk op in.quote:
Je begrijpt me wel, toch? Amerika heeft macht over de hele wereld, een feit. Ik denk niet dat Obama zó dom zou zijn om hierover te liegen, want het komt tóch wel uit als het gelogen is.quote:
preciesquote:Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Waarom gaan er wer eigenlijk op in.
Of hij is aan het trollen of hij is zo dom als een varken. Laat hem lekker.
Die zullen toch wel kloppen als de Gov. het naar buiten brengt.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:16 schreef Jordony het volgende:
We zullen maar afwachten op de DNA resultaten. Maar er zijn wel veel mannen die op Bin Laden lijken en als dubbelganger werken.
Ja maar het kon niet begrijp dat dan.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Zolang je iemand op land kan begraven moet dat. Tenzij het niet anders kan. Nou, dat kon dus overduidelijk wel. Dus nee, er is geen islamitisch eer gegeven.
Juist wat ik ook dacht, hij is aan een natuurlijke dood gestorven.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:19 schreef Stefan het volgende:
http://www.prisonplanet.com/121703binladendead.htmlquote:"I have it from high level [sources] from inside the Bush administration...that bin Laden died of natural causes and that his family has given the body to the CIA, that they're gonna roll him out right before the election, that he\'s on ice right now. They will claim they killed him right before the election."
De NYT zegt het bijvoorbeeld ook. En om DNA te checken heb je natuurlijk niet het hele lijk nodigquote:Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef Jordony het volgende:
Maar het is alleen CNN die zegt dat OSB een zeemansgraf heeft gekregen? De autoriteiten geven aan dat ze DNA aan het checken zijn...
Verkiezingen duren nog wel ff... Dan hadden ze wel gewacht tot december ofzoquote:
tja, gewoon via een bebloed kleed van em dat ze 2 jaar geleden van em gevonden hebben kan je het ook afhalenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:22 schreef remlof het volgende:
[..]
De NYT zegt het bijvoorbeeld ook. En om DNA te checken heb je natuurlijk niet het hele lijk nodig
Precies, want de Bush administration geeft zoiets aan Obamaquote:Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Juist wat ik ook dacht, hij is aan een natuurlijke dood gestorven.
[..]
http://www.prisonplanet.com/121703binladendead.html
Hij deelt alleen zijn mening hoor, probeert volgens mij niemand te overtuigen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:20 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dit nieuws in twijfel trekken en dan zelf wel dit soort claims maken. Jongen, je hebt me overtuigd, ik geloof alleen jou!
Well, indeed. Maar als blijkt dat CNN gelijk heeft dan is de geloofwaardigheid in Amerika bij mij below zero. Volgens mij is Amerika dan de boosdoener.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:23 schreef wise het volgende:
[..]
tja, gewoon via een bebloed kleed van em dat ze 2 jaar geleden van em gevonden hebben kan je het ook afhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |