Zolang de VS maar lang genoeg blijven herhalen dat dit de echt oboma was dan gelooft de wereld het wel. Je weet het de overwinnaars schrijven de geschiedenis, die hoeft niet te kloppen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:57 schreef Mike het volgende:
Obama heeft er echt 0.0 mee te winnen om de wereld voor te liegen.
Hij zegt er is geen reden om te liegen, ik geef hem een reden. Is geen bewijs, hoeft geen feit te zijn, maar ik heb dus aangegeven dat er meerdere redenen zijn waarom ze zouden kunnen liegenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:00 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ach, laat het tijdstip van bekend maken in het voordeel van Obama werken, van mij mag hij dat voordeel krijgen, ook al zou het zo zijn dat osama een jaar geleden gedood was. Dat verkiezingen aspect zie ik echt niet als 'bewijs' dat dit alles verzonnen zou zijn.
Precies, een half jaar geleden had ook iedereen gezegd dat 'juist nu wel heel toevallig zou zijn'. Over een half jaar waarschijnlijk ook, zo voor de verkiezingenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom het juist nu een ideaal moment zou zijn dan. Dat zou het zijn als het een week voor de verkiezingen was. Bush sr won de Golfoorlog een jaar voor de verkiezingen, maar verloor toch gewoon van Clinton.
Dat hoef je nou ook nog niet in te zien, dat zal de tijd waarschijnlijk spoedig leren.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom het juist nu een ideaal moment zou zijn dan. Dat zou het zijn als het een week voor de verkiezingen was. Bush sr won de Golfoorlog een jaar voor de verkiezingen, maar verloor toch gewoon van Clinton.
Waarom heeft de VS de afgelopen 50 jaar dan over vrijwel het merendeel van al zijn geopolitieke zaken gelogen?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:57 schreef Mike het volgende:
[..]
Ok, dus jij gelooft geen enkel statement, wie het ook brengt, voordat je zelf documenten/foto's/film (wat allemaal vervalst kan worden) hebt gezien? Ik hoop dat je begrijpt hoe diep je dan bent gezonken.![]()
Obama heeft er echt 0.0 mee te winnen om de wereld voor te liegen.
http://twitter.com/#!/brambarentsen_/status/65003322670718976quote:in 2011 worden homo's openlijk toegestaan in het leger. later in 2011, osama bin laden is dood.
quote:
Ja dat zou zo obvious zijn dat zelfs de domste merrikanen het zouden doorhebben. Maar voor mij is er nog niks confirmed of unconfirmed tot ik foto's zie.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Op naar de volgende burgeroorlogquote:Ehsanullah Ehsan, a spokesman for Tehrik-e-Taliban Pakistan (TTP), or Taliban Movement of Pakistan, told Reuters by telephone from an undisclosed location: "Now Pakistani rulers, [Pakistani President Asif Ali] Zardari and the army will be our first targets. America will be our second target."
Bron: BBC
ninja-editquote:Op maandag 2 mei 2011 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Osama heeft jarenlang de wereld in zijn greep gehouden en als ik de Westerse media mag geloven hield hij er onconventionele methodes op na, maar feit blijft dat zoveel charisma en leiderschap best wel gerespecteerd mag worden. Wat uiteraard niet mag inhouden dat je het inhoudelijk met hem eens bent. Maar nogmaals, de Westerse media.²
Het is duidelijk dat Bush jr en z'n vriendjes een hoop schade hebben aangebracht aan het imago van de VS. Dan nog zie je dan bij een hoop posters hier in dit topic die volkomen doorslaan en dan maar niks meer geloven, wat er ook gezegd wordt. En nogmaals, ook aan bewijsmateriaal heb je dan niks meer want alles kan vervalst worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:01 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Dan hadden westerse regeringen, en met name de VS, zich maar een positie moeten verschaffen waarin zij een vertrouwensrol vervullen voor het volk.
Wat betreft geopolitiek is liegen en bedriegen vrijwel de norm geworden hier. Kijk dus niet vreemd op als mensen bepaalde zaken niet gaan geloven, wanneer zij worden gepresenteerd. Mede door ontzettend groot gebrek aan transparantie binnen overheidsorganen in inlichtendiensten, worden deze gevoelens gevoed.
Achterklap en onzin.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Osama heeft jarenlang de wereld in zijn greep gehouden en als ik de Westerse media mag geloven hield hij er onconventionele methodes op na, maar feit blijft dat zoveel charisma en leiderschap best wel gerespecteerd mag worden. Wat uiteraard niet mag inhouden dat je het inhoudelijk met hem eens bent. Maar nogmaals, de Westerse media.²
Ondergedoken in Brabant, didn't you know?!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:06 schreef ShaoliN het volgende:
Swerelds beste hennepkweker niet langer onder ons....
Volkomen doorslaan vind ik een beetje een overdreven statement.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:05 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat Bush jr en z'n vriendjes een hoop schade hebben aangebracht aan het imago van de VS. Dan nog zie je dan bij een hoop posters hier in dit topic die volkomen doorslaan en dan maar niks meer geloven, wat er ook gezegd wordt. En nogmaals, ook aan bewijsmateriaal heb je dan niks meer want alles kan vervalst worden.
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Hij is echt dood, waarom zou Obama daarover liegen? Dat kan niet. Ik vind het alleen bizar dat ze zijn lichaam in zee hebben gegooid?
Op zee begraven?quote:Op 2 mei 2011 werd Bin Laden gedood door Amerikaanse strijdkrachten. Dit vond plaats in Abbottabad, in de zwaar beveiligde villa waar Bin Laden op dat moment verbleef. Zijn lichaam is diezelfde dag op zee begraven.[6]
Vast wel, maar wat wilden ze er aan doen dan? Ik denk dat er gemeld is dat Amerikanen binnenkwamen, niet gevraagd.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar is het Pakistan niet opgevallen dat er ineens 3 heli's hun land binnenvlogen?
http://en.wikipedia.org/w(...)s_Aviation_Regiment_(United_States)quote:Op maandag 2 mei 2011 13:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar is het Pakistan niet opgevallen dat er ineens 3 heli's hun land binnenvlogen?
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:08 schreef Bolter het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)s_Aviation_Regiment_(United_States)
![]()
![]()
![]()
Oh jij bent er ook weerquote:Op maandag 2 mei 2011 13:08 schreef kitao het volgende:
mensen die niet willen inzien dat mogelijke propaganda nog steeds gebruikt wordt zijn zeker vergeten dat de vs de beste leermeesters heeft gehad in nazi-duitsland.
Ja, ze zouden hem een islamitisch eer hebben gegeven.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:09 schreef iwannabehigh het volgende:
Oké en denken jullie dat er nu wraak wordt genomen op Amerika door al qaida?
Jij wel jaquote:Op maandag 2 mei 2011 13:07 schreef Dynd het volgende:
[..]
Volkomen doorslaan vind ik een beetje een overdreven statement.
De propagandamachine draait op volle toeren en is machtiger dan ooit. De huidige (digitale) technieken maken het alleen maar gemakkelijker om nieuws te manipuleren en zelfs te verzinnen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:08 schreef kitao het volgende:
mensen die niet willen inzien dat mogelijke propaganda nog steeds gebruikt wordt zijn zeker vergeten dat de vs de beste leermeesters heeft gehad in nazi-duitsland.
Ik las ergens dat de geheime dienst van Pakistan ook snel ter plaatse was daar. Dus ik denk dat ze het wel merkten ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
niet door al qaida. wel door andere radicale moslimtypesquote:Op maandag 2 mei 2011 13:09 schreef iwannabehigh het volgende:
Oké en denken jullie dat er nu wraak wordt genomen op Amerika door al qaida?
Onduidelijkheid leidt tot onenigheid dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef Bolter het volgende:
[..]
Jij wel ja. Het slaat gewoon nergens meer op dat elke discussie wordt beheerst door of iets nu wel écht is of niet. Terwijl de achterliggende politieke inslag vele mate belangrijker/interessanter zijn. Want of er nu wel of niet foto's en beeldmateriaal getoond gaan worden; jullie geloven het toch niet. Heeft het dan nog zin die discussie voort te zetten?
Ja, daar is gezien alle reden voor, ik noem het gezonde achterdocht.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:05 schreef Mike het volgende:
c die volkomen doorslaan en dan maar niks meer geloven, wat er ook gezegd wordt. En nogmaals, ook aan bewijsmateriaal heb je dan niks meer want alles kan vervalst worden.
Hoe duidelijker moet je het hebben? Osama bin laden is dood.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Onduidelijkheid leidt tot onenigheid dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?
Enige scepsis is wel gezond, zeker bij de VS. Er waren ook massavernietigingswapens in Irak tochquote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef Bolter het volgende:
[..]
Jij wel ja. Het slaat gewoon nergens meer op dat elke discussie wordt beheerst door of iets nu wel écht is of niet. Terwijl de achterliggende politieke inslag vele mate belangrijker/interessanter zijn. Want of er nu wel of niet foto's en beeldmateriaal getoond gaan worden; jullie geloven het toch niet. Heeft het dan nog zin die discussie voort te zetten?
Nee echt, dit is jouw argumentquote:Op maandag 2 mei 2011 13:12 schreef vanhal het volgende:
[..]
Hoe duidelijker moet je het hebben? Osama bin laden is dood.
Zodra ik beelmateriaal zie en het er niet uitziet als de onofficiële fotoshop die je nu rond ziet zweven over het nieuws en internet dan ben ik overtuigd hoor, dat beloof ik je.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef Bolter het volgende:
[..]
Er is vooralsnog geen bewijs getoondquote:Op maandag 2 mei 2011 13:12 schreef vanhal het volgende:
[..]
Hoe duidelijker moet je het hebben? Osama bin laden is dood.
Niemand hier op dit forum of waar dan ook op vergelijkbare fora/twitter enz enz enz enz. Zal op dit moment sluitend bewijs kunnen leveren. Waarom hier dan verder over discussieren?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Onduidelijkheid leidt tot onenigheid dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?
Ze zegt het toch! Je moet op haar woord geloven! Want ja. Ik weet niet waarom eigenlijk maar Mike vindt dat ookquote:
Ik vind het gewoon onvoorstelbaar dat een aantal simpele zielen het "zielig" vinden dat mensen iets zonder bewijs niet als feit willen accepteren, that is allquote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef Bolter het volgende:
[..]
Niemand hier op dit forum of waar dan ook op vergelijkbare fora/twitter enz enz enz enz. Zal op dit moment sluitend bewijs kunnen leveren. Waarom hier dan verder over discussieren?
Bush zei ook dat er nucliere bommen in Irak waren terwijl was bewezen vooraf dat het niet zo was.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja serieus, het is een feit. Obama zou zoiets echt niet liegen, het is wel een wereldpresident. Zou toch heel veel risico's met zich mee brengen als hij het zou liegen. Als iemand hier nog aan gaat twijfelen..
wat voor bommen?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:14 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bush zei ook dat er nucliere bommen in Irak waren terwijl was bewezen vooraf dat het niet zo was.
Ik probeer op jouw niveau te discusseren met je, want blijkbaar vind je het allemaal te 'onduidelijk'.quote:
Dat hebben ze alsnog gedaan door hem binnen 24 uur een zeemansgraf te geven.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:09 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja, ze zouden hem een islamitisch eer hebben gegeven.
Nee, dat kan niet op zee![]()
In zee gedumpt dus. Dom. Of juist slim.
Het is de president van de V.S.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja serieus, het is een feit. Obama zou zoiets echt niet liegen, het is wel een wereldpresident. Zou toch heel veel risico's met zich mee brengen als hij het zou liegen. Als iemand hier nog aan gaat twijfelen..
Zolang je iemand op land kan begraven moet dat. Tenzij het niet anders kan. Nou, dat kon dus overduidelijk wel. Dus nee, er is geen islamitisch eer gegeven.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat hebben ze alsnog gedaan door hem binnen 24 uur een zeemansgraf te geven.
Daarnaast hebben ze hem wel snel gedumpt want als ze hem in bijv. de Gulf of Oman hebben gedumpt is dat toch nog zo'n 2000km.
Prima, dit soort bewijs komt heus later vandaag nog wel uit. Ik voel me ook niet echt aangesproken om het te gaan verdedigen. Ik zie alleen totaal geen reden het nieuws niet te geloven; niemand is er bij gebaat.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:13 schreef Dynd het volgende:
[..]
Zodra ik beelmateriaal zie en het er niet uitziet als de onofficiële fotoshop die je nu rond ziet zweven over het nieuws en internet dan ben ik overtuigd hoor, dat beloof ik je.
http://www.ad.nl/ad/nl/38(...)dood-Bin-Laden.dhtmlquote:13:09 uur
Ismail Haniyah, de leider van de Palestijnse Hamasbeweging, stelde dat een 'Arabische Heilige Strijder' is geliquideerd. Hamas heeft de macht in de Gazastrook.
Ik vind dit nog geloofwaardiger klinken dan "Ja we hebben hem. Bewijs? Ehhh... Wacht even, tot morgenmiddag"quote:Op maandag 2 mei 2011 13:17 schreef Breekfast het volgende:
Ik denk dat Obama het op een dealtje heeft gegooid met Bin Laden. Obama mag mooi met de eer strijken dat Bin Laden gedood is, en Bin Laden houdt zich koest ergens in een villa en zullen door de Amerikanen met rust gelaten worden.
Maar wel huilen als je ze nodig hebt?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:17 schreef Jordony het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik haat het als V.S. zich opsteld als wereldleider.
En er dan nog vanuit gaan dat ie niet zou liegen. De hele war on terror is een leugen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:17 schreef Jordony het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik haat het als V.S. zich opsteld als wereldleider.
Ja als Amerika DNA vergelijkt is het waar.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:16 schreef Jordony het volgende:
We zullen maar afwachten op de DNA resultaten.
Nja als hij op je begint te schieten is het misschien verstandig om terug te schietenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja als Amerika DNA vergelijkt is het waar.
Snap sowieso niet dat ze m hebben doodgeschoten.
Ik heb ook zo'n soort van veronderstelling;)quote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En er dan nog vanuit gaan dat ie niet zou liegen? De hele war on terror is een leugen.
dat mag je denkenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:19 schreef Stefan het volgende:
Ik denk dat Osama al 3 jaar dood is en de VS het nu pas gebruikt als stunt.
Ja want Bush zou niet met de eer willen strijken.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:19 schreef Stefan het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:19 schreef Stefan het volgende:
Wat winnen ze ermee dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:19 schreef Stefan het volgende:
Obama 4 more yearsquote:
Waarom gaan we er eigenlijk op in.quote:
Je begrijpt me wel, toch? Amerika heeft macht over de hele wereld, een feit. Ik denk niet dat Obama zó dom zou zijn om hierover te liegen, want het komt tóch wel uit als het gelogen is.quote:
preciesquote:Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Waarom gaan er wer eigenlijk op in.
Of hij is aan het trollen of hij is zo dom als een varken. Laat hem lekker.
Die zullen toch wel kloppen als de Gov. het naar buiten brengt.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:16 schreef Jordony het volgende:
We zullen maar afwachten op de DNA resultaten. Maar er zijn wel veel mannen die op Bin Laden lijken en als dubbelganger werken.
Ja maar het kon niet begrijp dat dan.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Zolang je iemand op land kan begraven moet dat. Tenzij het niet anders kan. Nou, dat kon dus overduidelijk wel. Dus nee, er is geen islamitisch eer gegeven.
Juist wat ik ook dacht, hij is aan een natuurlijke dood gestorven.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:19 schreef Stefan het volgende:
http://www.prisonplanet.com/121703binladendead.htmlquote:"I have it from high level [sources] from inside the Bush administration...that bin Laden died of natural causes and that his family has given the body to the CIA, that they're gonna roll him out right before the election, that he\'s on ice right now. They will claim they killed him right before the election."
De NYT zegt het bijvoorbeeld ook. En om DNA te checken heb je natuurlijk niet het hele lijk nodigquote:Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef Jordony het volgende:
Maar het is alleen CNN die zegt dat OSB een zeemansgraf heeft gekregen? De autoriteiten geven aan dat ze DNA aan het checken zijn...
Verkiezingen duren nog wel ff... Dan hadden ze wel gewacht tot december ofzoquote:
tja, gewoon via een bebloed kleed van em dat ze 2 jaar geleden van em gevonden hebben kan je het ook afhalenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:22 schreef remlof het volgende:
[..]
De NYT zegt het bijvoorbeeld ook. En om DNA te checken heb je natuurlijk niet het hele lijk nodig
Precies, want de Bush administration geeft zoiets aan Obamaquote:Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Juist wat ik ook dacht, hij is aan een natuurlijke dood gestorven.
[..]
http://www.prisonplanet.com/121703binladendead.html
Hij deelt alleen zijn mening hoor, probeert volgens mij niemand te overtuigen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:20 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dit nieuws in twijfel trekken en dan zelf wel dit soort claims maken. Jongen, je hebt me overtuigd, ik geloof alleen jou!
Well, indeed. Maar als blijkt dat CNN gelijk heeft dan is de geloofwaardigheid in Amerika bij mij below zero. Volgens mij is Amerika dan de boosdoener.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:23 schreef wise het volgende:
[..]
tja, gewoon via een bebloed kleed van em dat ze 2 jaar geleden van em gevonden hebben kan je het ook afhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |