Ik heb ook zo'n soort van veronderstelling;)quote:Op maandag 2 mei 2011 13:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
En er dan nog vanuit gaan dat ie niet zou liegen? De hele war on terror is een leugen.
dat mag je denkenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:19 schreef Stefan het volgende:
Ik denk dat Osama al 3 jaar dood is en de VS het nu pas gebruikt als stunt.
Ja want Bush zou niet met de eer willen strijken.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:19 schreef Stefan het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:19 schreef Stefan het volgende:
Wat winnen ze ermee dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:19 schreef Stefan het volgende:
Obama 4 more yearsquote:
Waarom gaan we er eigenlijk op in.quote:
Je begrijpt me wel, toch? Amerika heeft macht over de hele wereld, een feit. Ik denk niet dat Obama zó dom zou zijn om hierover te liegen, want het komt tóch wel uit als het gelogen is.quote:
preciesquote:Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Waarom gaan er wer eigenlijk op in.
Of hij is aan het trollen of hij is zo dom als een varken. Laat hem lekker.
Die zullen toch wel kloppen als de Gov. het naar buiten brengt.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:16 schreef Jordony het volgende:
We zullen maar afwachten op de DNA resultaten. Maar er zijn wel veel mannen die op Bin Laden lijken en als dubbelganger werken.
Ja maar het kon niet begrijp dat dan.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Zolang je iemand op land kan begraven moet dat. Tenzij het niet anders kan. Nou, dat kon dus overduidelijk wel. Dus nee, er is geen islamitisch eer gegeven.
Juist wat ik ook dacht, hij is aan een natuurlijke dood gestorven.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:19 schreef Stefan het volgende:
http://www.prisonplanet.com/121703binladendead.htmlquote:"I have it from high level [sources] from inside the Bush administration...that bin Laden died of natural causes and that his family has given the body to the CIA, that they're gonna roll him out right before the election, that he\'s on ice right now. They will claim they killed him right before the election."
De NYT zegt het bijvoorbeeld ook. En om DNA te checken heb je natuurlijk niet het hele lijk nodigquote:Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef Jordony het volgende:
Maar het is alleen CNN die zegt dat OSB een zeemansgraf heeft gekregen? De autoriteiten geven aan dat ze DNA aan het checken zijn...
Verkiezingen duren nog wel ff... Dan hadden ze wel gewacht tot december ofzoquote:
tja, gewoon via een bebloed kleed van em dat ze 2 jaar geleden van em gevonden hebben kan je het ook afhalenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:22 schreef remlof het volgende:
[..]
De NYT zegt het bijvoorbeeld ook. En om DNA te checken heb je natuurlijk niet het hele lijk nodig
Precies, want de Bush administration geeft zoiets aan Obamaquote:Op maandag 2 mei 2011 13:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Juist wat ik ook dacht, hij is aan een natuurlijke dood gestorven.
[..]
http://www.prisonplanet.com/121703binladendead.html
Hij deelt alleen zijn mening hoor, probeert volgens mij niemand te overtuigen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:20 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dit nieuws in twijfel trekken en dan zelf wel dit soort claims maken. Jongen, je hebt me overtuigd, ik geloof alleen jou!
Well, indeed. Maar als blijkt dat CNN gelijk heeft dan is de geloofwaardigheid in Amerika bij mij below zero. Volgens mij is Amerika dan de boosdoener.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:23 schreef wise het volgende:
[..]
tja, gewoon via een bebloed kleed van em dat ze 2 jaar geleden van em gevonden hebben kan je het ook afhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |