Zolang de VS maar lang genoeg blijven herhalen dat dit de echt oboma was dan gelooft de wereld het wel. Je weet het de overwinnaars schrijven de geschiedenis, die hoeft niet te kloppen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:57 schreef Mike het volgende:
Obama heeft er echt 0.0 mee te winnen om de wereld voor te liegen.
Hij zegt er is geen reden om te liegen, ik geef hem een reden. Is geen bewijs, hoeft geen feit te zijn, maar ik heb dus aangegeven dat er meerdere redenen zijn waarom ze zouden kunnen liegenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:00 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ach, laat het tijdstip van bekend maken in het voordeel van Obama werken, van mij mag hij dat voordeel krijgen, ook al zou het zo zijn dat osama een jaar geleden gedood was. Dat verkiezingen aspect zie ik echt niet als 'bewijs' dat dit alles verzonnen zou zijn.
Precies, een half jaar geleden had ook iedereen gezegd dat 'juist nu wel heel toevallig zou zijn'. Over een half jaar waarschijnlijk ook, zo voor de verkiezingenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom het juist nu een ideaal moment zou zijn dan. Dat zou het zijn als het een week voor de verkiezingen was. Bush sr won de Golfoorlog een jaar voor de verkiezingen, maar verloor toch gewoon van Clinton.
Dat hoef je nou ook nog niet in te zien, dat zal de tijd waarschijnlijk spoedig leren.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom het juist nu een ideaal moment zou zijn dan. Dat zou het zijn als het een week voor de verkiezingen was. Bush sr won de Golfoorlog een jaar voor de verkiezingen, maar verloor toch gewoon van Clinton.
Waarom heeft de VS de afgelopen 50 jaar dan over vrijwel het merendeel van al zijn geopolitieke zaken gelogen?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:57 schreef Mike het volgende:
[..]
Ok, dus jij gelooft geen enkel statement, wie het ook brengt, voordat je zelf documenten/foto's/film (wat allemaal vervalst kan worden) hebt gezien? Ik hoop dat je begrijpt hoe diep je dan bent gezonken.![]()
Obama heeft er echt 0.0 mee te winnen om de wereld voor te liegen.
http://twitter.com/#!/brambarentsen_/status/65003322670718976quote:in 2011 worden homo's openlijk toegestaan in het leger. later in 2011, osama bin laden is dood.
quote:
Ja dat zou zo obvious zijn dat zelfs de domste merrikanen het zouden doorhebben. Maar voor mij is er nog niks confirmed of unconfirmed tot ik foto's zie.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Op naar de volgende burgeroorlogquote:Ehsanullah Ehsan, a spokesman for Tehrik-e-Taliban Pakistan (TTP), or Taliban Movement of Pakistan, told Reuters by telephone from an undisclosed location: "Now Pakistani rulers, [Pakistani President Asif Ali] Zardari and the army will be our first targets. America will be our second target."
Bron: BBC
ninja-editquote:Op maandag 2 mei 2011 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Osama heeft jarenlang de wereld in zijn greep gehouden en als ik de Westerse media mag geloven hield hij er onconventionele methodes op na, maar feit blijft dat zoveel charisma en leiderschap best wel gerespecteerd mag worden. Wat uiteraard niet mag inhouden dat je het inhoudelijk met hem eens bent. Maar nogmaals, de Westerse media.²
Het is duidelijk dat Bush jr en z'n vriendjes een hoop schade hebben aangebracht aan het imago van de VS. Dan nog zie je dan bij een hoop posters hier in dit topic die volkomen doorslaan en dan maar niks meer geloven, wat er ook gezegd wordt. En nogmaals, ook aan bewijsmateriaal heb je dan niks meer want alles kan vervalst worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:01 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Dan hadden westerse regeringen, en met name de VS, zich maar een positie moeten verschaffen waarin zij een vertrouwensrol vervullen voor het volk.
Wat betreft geopolitiek is liegen en bedriegen vrijwel de norm geworden hier. Kijk dus niet vreemd op als mensen bepaalde zaken niet gaan geloven, wanneer zij worden gepresenteerd. Mede door ontzettend groot gebrek aan transparantie binnen overheidsorganen in inlichtendiensten, worden deze gevoelens gevoed.
Achterklap en onzin.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Osama heeft jarenlang de wereld in zijn greep gehouden en als ik de Westerse media mag geloven hield hij er onconventionele methodes op na, maar feit blijft dat zoveel charisma en leiderschap best wel gerespecteerd mag worden. Wat uiteraard niet mag inhouden dat je het inhoudelijk met hem eens bent. Maar nogmaals, de Westerse media.²
Ondergedoken in Brabant, didn't you know?!quote:Op maandag 2 mei 2011 13:06 schreef ShaoliN het volgende:
Swerelds beste hennepkweker niet langer onder ons....
Volkomen doorslaan vind ik een beetje een overdreven statement.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:05 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat Bush jr en z'n vriendjes een hoop schade hebben aangebracht aan het imago van de VS. Dan nog zie je dan bij een hoop posters hier in dit topic die volkomen doorslaan en dan maar niks meer geloven, wat er ook gezegd wordt. En nogmaals, ook aan bewijsmateriaal heb je dan niks meer want alles kan vervalst worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |