quote:Op maandag 2 mei 2011 13:07 schreef iwannabehigh het volgende:
Hij is echt dood, waarom zou Obama daarover liegen? Dat kan niet. Ik vind het alleen bizar dat ze zijn lichaam in zee hebben gegooid?
Op zee begraven?quote:Op 2 mei 2011 werd Bin Laden gedood door Amerikaanse strijdkrachten. Dit vond plaats in Abbottabad, in de zwaar beveiligde villa waar Bin Laden op dat moment verbleef. Zijn lichaam is diezelfde dag op zee begraven.[6]
Vast wel, maar wat wilden ze er aan doen dan? Ik denk dat er gemeld is dat Amerikanen binnenkwamen, niet gevraagd.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar is het Pakistan niet opgevallen dat er ineens 3 heli's hun land binnenvlogen?
http://en.wikipedia.org/w(...)s_Aviation_Regiment_(United_States)quote:Op maandag 2 mei 2011 13:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar is het Pakistan niet opgevallen dat er ineens 3 heli's hun land binnenvlogen?
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:08 schreef Bolter het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)s_Aviation_Regiment_(United_States)
![]()
![]()
![]()
Oh jij bent er ook weerquote:Op maandag 2 mei 2011 13:08 schreef kitao het volgende:
mensen die niet willen inzien dat mogelijke propaganda nog steeds gebruikt wordt zijn zeker vergeten dat de vs de beste leermeesters heeft gehad in nazi-duitsland.
Ja, ze zouden hem een islamitisch eer hebben gegeven.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 13:09 schreef iwannabehigh het volgende:
Oké en denken jullie dat er nu wraak wordt genomen op Amerika door al qaida?
Jij wel jaquote:Op maandag 2 mei 2011 13:07 schreef Dynd het volgende:
[..]
Volkomen doorslaan vind ik een beetje een overdreven statement.
De propagandamachine draait op volle toeren en is machtiger dan ooit. De huidige (digitale) technieken maken het alleen maar gemakkelijker om nieuws te manipuleren en zelfs te verzinnen.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:08 schreef kitao het volgende:
mensen die niet willen inzien dat mogelijke propaganda nog steeds gebruikt wordt zijn zeker vergeten dat de vs de beste leermeesters heeft gehad in nazi-duitsland.
Ik las ergens dat de geheime dienst van Pakistan ook snel ter plaatse was daar. Dus ik denk dat ze het wel merkten ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
niet door al qaida. wel door andere radicale moslimtypesquote:Op maandag 2 mei 2011 13:09 schreef iwannabehigh het volgende:
Oké en denken jullie dat er nu wraak wordt genomen op Amerika door al qaida?
Onduidelijkheid leidt tot onenigheid dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef Bolter het volgende:
[..]
Jij wel ja. Het slaat gewoon nergens meer op dat elke discussie wordt beheerst door of iets nu wel écht is of niet. Terwijl de achterliggende politieke inslag vele mate belangrijker/interessanter zijn. Want of er nu wel of niet foto's en beeldmateriaal getoond gaan worden; jullie geloven het toch niet. Heeft het dan nog zin die discussie voort te zetten?
Ja, daar is gezien alle reden voor, ik noem het gezonde achterdocht.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:05 schreef Mike het volgende:
c die volkomen doorslaan en dan maar niks meer geloven, wat er ook gezegd wordt. En nogmaals, ook aan bewijsmateriaal heb je dan niks meer want alles kan vervalst worden.
Hoe duidelijker moet je het hebben? Osama bin laden is dood.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Onduidelijkheid leidt tot onenigheid dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen?
Enige scepsis is wel gezond, zeker bij de VS. Er waren ook massavernietigingswapens in Irak tochquote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef Bolter het volgende:
[..]
Jij wel ja. Het slaat gewoon nergens meer op dat elke discussie wordt beheerst door of iets nu wel écht is of niet. Terwijl de achterliggende politieke inslag vele mate belangrijker/interessanter zijn. Want of er nu wel of niet foto's en beeldmateriaal getoond gaan worden; jullie geloven het toch niet. Heeft het dan nog zin die discussie voort te zetten?
Nee echt, dit is jouw argumentquote:Op maandag 2 mei 2011 13:12 schreef vanhal het volgende:
[..]
Hoe duidelijker moet je het hebben? Osama bin laden is dood.
Zodra ik beelmateriaal zie en het er niet uitziet als de onofficiële fotoshop die je nu rond ziet zweven over het nieuws en internet dan ben ik overtuigd hoor, dat beloof ik je.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef Bolter het volgende:
[..]
Er is vooralsnog geen bewijs getoondquote:Op maandag 2 mei 2011 13:12 schreef vanhal het volgende:
[..]
Hoe duidelijker moet je het hebben? Osama bin laden is dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |