Dat zegt niemand,quote:Op maandag 2 mei 2011 12:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Osama echt dood is zal de wereld verlost worden van terrorisme. De smog zal een parfum geurtje krijgen, en we zullen voortaan naar elkaar glimlachen.²
Nog leuker, live op tv verbranden!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:32 schreef msnk het volgende:
Bang zijn voor een bedevaartsoord als je hem gewoon ergens begraaft of zo dus dump je hem in zee. Sowieso wie gaan zijn graf bezoeken, andere terroristische leiders? Zoals bij maffialeiders die ze daarna achtervolgen? Mooi toch, ik zie het probleem niet![]()
Maar ze hebben hem wel een islamitisch eer toebedeeld zeiden ze? Door hem in zee te dumpen? Lekkere imams hebben ze daar in Amerika.
Beter dan in zee dumpen i.i.g ja!! Hoe respectloos ook, maar dat is in zee dumpen ookquote:
Ja, en andere zeggen dat ze hem nog aan het identificeren zijn.. (nu.nl)quote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef boffer69 het volgende:
Wel typisch dat, ze het lijk niet laten zien of iig een pic
Ze gooiden het lijk gewoon in de zee
Das toch raar?
Dat zouden ze gedaan hebben voordat ze hem in zee dumpten.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, en andere zeggen dat ze hem nog aan het identificeren zijn.. (nu.nl)
Ja inderdaad!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Beter dan in zee dumpen i.i.g ja!! Hoe respectloos ook, maar dat is in zee dumpen ook!!!!!
Ja, maar dat was echt vlak daarna..quote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat zouden ze gedaan hebben voordat ze hem in zee dumpten.
En een minisubquote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
En als je hem verbrand weet je zeker dat ie dood is, misschien zitten er islamieten in de VS die meewerken, en hem een zuurstofmaskertje geven
zal vast nog wel komen johquote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef boffer69 het volgende:
Wel typisch dat, ze het lijk niet laten zien of iig een pic
Ze gooiden het lijk gewoon in de zee
Das toch raar?
Volgens de FBI site is die redelijk lang voor een Moslim 6' 4" to 6' 6"quote:
Ik ga er niet bij voorbaat vanuit dat ik die stellingname van wetenschappers, politici en anderen af kan doen als onzin, da's iets anders dan bewijzen hebben. Jij snapt dit als razende reporter zelf ook natuurlijk. Jij hebt overal je oordeel over klaar terwijl je denkkader zo vreselijk beperkt is... Je kunt beter bij RaRa gaan werken dan bij dat suffertje van je.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt harde bewijzen waarmee kan worden vastgesteld dat 'de moslims' de dood van Bin Laden beschouwen als een nederlaag? Het enige wat jij doet is een oordeel vellen over mijn persoon, en je kent mij niet eensVertel eens jongeman, zit je iets dwars. Zijn mijn postings je een doorn in het oog.
Wat een sulletje ben je toch ook
Nee hij is een omgebouwde blanke toeristquote:Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Volgens de FBI site is die redelijk lang voor een Moslim 6' 4" to 6' 6"
Bijna niemand in het midden oosten is zo lang toch?
Ja dat is wel absurd lang zeg, 1.90 - 2m ongeveer.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Misschien als het ietsiepietsie geloofwaardiger was geweest dat ik nu op straat stond te dansen, maar helaaschquote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef Breekfast het volgende:
Waarom kunnen Nederlanders gewoon niet eens blij zijn met zulk nieuws.![]()
Je krijgt meteen weer gezeik dat het onfatsoenlijk is zo voor 4 mei() , mensen stellen de dood zelf al in twijfel, zeuren dat Obama dit voor zijn populariteit gebruikt (Duuh wie zou dat neit doen
) .
Zijn we echt zover gekomen in Nederland dat we alles meteen de grond in moeten drukken
hij is eigenlijk Chuck Norris.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Vreselijk laag niveau hier.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef Godtje het volgende:
Waarom moet dit altijd gebeuren als de lagere school vakantie heeft. Je ziet het gelijk terug in de reacties.
Leef je in je eigen wereldje of zo? Je kraamt echt altijd, overal alleen maar onzin uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Osama echt dood is zal de wereld verlost worden van terrorisme. De smog zal een parfum geurtje krijgen, en we zullen voortaan naar elkaar glimlachen.²
Nederlanders zijn gewoon wat nuchterder, in plaats van zoals Amerikanen alles wat de overheid zegt voor zoete koek aan te nemen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef Breekfast het volgende:
Waarom kunnen Nederlanders gewoon niet eens blij zijn met zulk nieuws.![]()
Je krijgt meteen weer gezeik dat het onfatsoenlijk is zo voor 4 mei() , mensen stellen de dood zelf al in twijfel, zeuren dat Obama dit voor zijn populariteit gebruikt (Duuh wie zou dat neit doen
) .
Zijn we echt zover gekomen in Nederland dat we alles meteen de grond in moeten drukken
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nederlanders zijn gewoon wat nuchterder, in plaats van zoals Amerikanen alles wat de overheid zegt voor zoete koek aan te nemen.
Eerder een goede eigenschap dan een slechte.
Nuchter is iets anders dan overdreven achterdochtig. Als je een beetje logisch nadenkt heeft Amerika er helemaal niks aan zo'n bericht de wereld in te helpen als het niet waar is. Wanneer dit dan door Osama ontkracht wordt, of op welke andere manier dan ook, zullen ze nooit meer geloofwaardig overkomen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nederlanders zijn gewoon wat nuchterder, in plaats van zoals Amerikanen alles wat de overheid zegt voor zoete koek aan te nemen.
Moslims kunnen lang zijn, Kareem Abdul-Jabbar is 2m18.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat is wel absurd lang zeg, 1.90 - 2m ongeveer.
Was dat de bedoeling dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef muzas het volgende:
Ik vroeg me meteen af.. zou het nou echt helpen tegen terrorisme? of juist weer een tegenactie provoceren?
Ja je hebt het kopstuk wellicht te pakken, maar Al Qaida zijn helaas geen domme jongens, zouden die hier niet al een beetje rekening mee gehouden hebben en wellicht al scenarios bedacht hebben? bovendien lijkt het mij echt niet dat ze nu denken.. hmm nou laten we dan maar ophouden...
al qaida heeft laten weten dat de broer van osama hem gaat opvolgenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef muzas het volgende:
Ik vroeg me meteen af.. zou het nou echt helpen tegen terrorisme? of juist weer een tegenactie provoceren?
Ja je hebt het kopstuk wellicht te pakken, maar Al Qaida zijn helaas geen domme jongens, zouden die hier niet al een beetje rekening mee gehouden hebben en wellicht al scenarios bedacht hebben? bovendien lijkt het mij echt niet dat ze nu denken.. hmm nou laten we dan maar ophouden...
Juist.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat is onzin, zelfs op die FBI lijst wordt 9/11 niet genoemd
http://www.fbi.gov/wanted/wanted_terrorists
Lekker dan. Wie weet hebben ze wel een tip van iemand gehad die dacht even vlug 27 miljoen op te strijken. En dan schieten ze hem kapot, want dan issie niet geapprehend en geconvicted en hoeven ze dus ook niet de beloning te betalen!!!!!!quote:REWARD: The Rewards For Justice Program, United States Department of State, is offering a reward of up to $25 million for information leading directly to the apprehension or conviction of Usama Bin Laden. An additional $2 million is being offered through a program developed and funded by the Airline Pilots Association and the Air Transport Association.
Dit idd. Domme amerikanen die dan de straat op rennen op 'feest' te vieren. Volgens mij verafschuwde ze dat toen de afghaantjes stonden te dansen na 9/11....quote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is een Afro Amerikaanse NBA basketballer. Meeste Moslims uit het Midden Oosten zijn erg klein (veel kleiner dan de gemiddelde Nederlander.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:39 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Moslims kunnen lang zijn, Kareem Abdul-Jabbar is 2m18.
Inderdaad...sommige mensen in dit topic slaan compleet door. Die willen per se het lijk voor hun neus zien voordat ze ook maar iets geloven. De verdere details komen vast later...laten we nou blij zijn dat Amerika na 10 jaar die kerel eindelijk heeft weten te pakken.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nuchter is iets anders dan overdreven achterdochtig. Als je een beetje logisch nadenkt heeft Amerika er helemaal niks aan zo'n bericht de wereld in te helpen als het niet waar is. Wanneer dit dan door Osama ontkracht wordt, of op welke andere manier dan ook, zullen ze nooit meer geloofwaardig overkomen.
Kijk maar eens goed naar het totaalplaatje, verdiep je er in. Dan zie je met dat kleine beetje nuchterheid wat je nog hebt, 1 grote bullshit is+dat het helemaal niks maar dan ook niks te maken heeft met het aanpakken van terrorisme.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nuchter is iets anders dan overdreven achterdochtig. Als je een beetje logisch nadenkt heeft Amerika er helemaal niks aan zo'n bericht de wereld in te helpen als het niet waar is. Wanneer dit dan door Osama ontkracht wordt, of op welke andere manier dan ook, zullen ze nooit meer geloofwaardig overkomen.
Tussen nuchter zijn en allerlei complot theorieen bedenken die gebasseerd zijn op onzinnige achterdocht zit een verschil.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
gast...quote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Dat is een Afro Amerikaanse NBA basketballer. Meeste Moslims uit het Midden Oosten zijn erg klein (veel kleiner dan de gemiddelde Nederlander.
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Dit idd. Domme amerikanen die dan de straat op rennen op 'feest' te vieren. Volgens mij verafschuwde ze dat toen de afghaantjes stonden te dansen na 9/11....
Beetje misselijk makend gedrag. Ik vind het goede zaak dat (als) die man gepakt is... Maar kom op... de straat op met bordjes 'obama 1 osama 0' is echt triest. Bovendien is het dan nog altijd 1-1.
In Nederland was het ook een party toen WOII voorbij was.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Dit idd. Domme amerikanen die dan de straat op rennen op 'feest' te vieren. Volgens mij verafschuwde ze dat toen de afghaantjes stonden te dansen na 9/11....
Beetje misselijk makend gedrag. Ik vind het goede zaak dat (als) die man gepakt is... Maar kom op... de straat op met bordjes 'obama 1 osama 0' is echt triest. Bovendien is het dan nog altijd 1-1.
Goede zaak dat ie gepakt is. Ik vrees alleen, zeker nu het zo breed uitgemeten wordt wereldwijd, dat dit weer iets zal provoceren bij die gekken.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was dat de bedoeling dan?Die man moest gepakt worden net als alle andere kopstukken. Dit is 1 schakel in een groot geheel.
Wat moesten de amerikanen dan doen? Nou als we hem pakken dan kan iemand nog steeds een bom laten af gaan dus laat het hier maar bij.
Is er nu een oorlog voorbij?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef Illiberal het volgende:
[..]
In Nederland was het ook een party toen WOII voorbij was.
De afgelopen 10 jaar oorlog voeren op hun grondgebied was nog niet genoeg?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Goede zaak dat ie gepakt is. Ik vrees alleen, zeker nu het zo breed uitgemeten wordt wereldwijd, dat dit weer iets zal provoceren bij die gekken.
Mijn punt precies. Volgens mij is er helemaal geen oorlog voorbijquote:Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef Illiberal het volgende:
[..]
In Nederland was het ook een party toen WOII voorbij was.
Regilio Tuur geeft vanmiddag een persconferentie.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Inderdaad...sommige mensen in dit topic slaan compleet door. Die willen per se het lijk voor hun neus zien voordat ze ook maar iets geloven. De verdere details komen vast later...laten we nou blij zijn dat Amerika na 10 jaar die kerel eindelijk heeft weten te pakken.
Zo zouden wij ook reageren als er bv een paar duizend mensen in Rotterdam of Amsterdam waren omgekomen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Dit nuchter noemen!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef Ikbenserieus het volgende:
Kijk maar eens goed naar het totaalplaatje, verdiep je er in. Dan zie je met dat kleine beetje nuchterheid wat je nog hebt, 1 grote bullshit is+dat het helemaal niks maar dan ook niks te maken heeft met het aanpakken van terrorisme.
Dat zal alleen maar bijdragen inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
De afgelopen 10 jaar oorlog voeren op hun grondgebied was nog niet genoeg?
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het waren twee torens.
1-2 we staan weer achter.
Amsterdam ja maar Rotterdam?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Zo zouden wij ook reageren als er bv een paar duizend mensen in Rotterdam of Amsterdam waren omgekomen.
Ze gooien hem na identificatie ("yup.. it's him alright!" wat hebben wij daaraan?) meteen in zee, inderdaad wat overdreven achterdochtig zegquote:Op maandag 2 mei 2011 12:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Meer 1-3000>quote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Je geeft zelf al aan dat details nog moeten komen, waarom zou je dan bij voorbaat al een feestje gaan vieren dat die kerel eindelijk gepakt is? Ik zie het nietquote:Op maandag 2 mei 2011 12:42 schreef Mike het volgende:
[..]
Inderdaad...sommige mensen in dit topic slaan compleet door. Die willen per se het lijk voor hun neus zien voordat ze ook maar iets geloven. De verdere details komen vast later...laten we nou blij zijn dat Amerika na 10 jaar die kerel eindelijk heeft weten te pakken.
Voor gerechtigheid, tegen de wereldwijde onderdrukker.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle binladen aanhangers stonden met 11/9 ook te feesten op straat hoor
Ik kijk geeneens filmsquote:Op maandag 2 mei 2011 12:47 schreef Editeur het volgende:
Let's face it, we kijken met z'n allen te veel films en zijn nu achterdochtig geworden
De reden dat de ISI er was is niet om dat zij wisten dat er een aanval zou komen. Zou mij niet verbazen een paar OBLs beveiligers ISI waren. Grootste stel ratten op de planeet. Ook de reden dat de VS echt niet aan hen heeft medegedeeld dat ze onderweg waren.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:45 schreef wise het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)aden.raid/index.html
Another senior administration official told reporters that Obama's administration did not share intelligence gathered beforehand with any other country -- including Pakistan -- for security reasons. The official said that only a small group of people inside the U.S government knew about this operation in advance.
However, a senior Pakistani intelligence official said members of Pakistan's intelligence service, the ISI, were on site in Abbottabad during the operation. There was no way to immediately resolve the apparent discrepancy.
zo snel lekt het nieuws dus dat er een inval kwam. Hoezo zou OBL dat niet geweten hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |