lol, wij als schapen moeten volgens jou niks zomaar aannemen van de media, maar jou zouden we zomaar even op je woord moeten geloven?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Er wordt ook niet aan getwijfeld of de aanval echt was. Damn, er zijn zoveel aanvallen daar.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef Aloulou het volgende:
Wat een verschrikkelijke mooi omgeving daar in Abbottabad, wat de schuilplaats zou zijn van Osama. Hij weet zijn locaties wel uit te zoeken, nog een mooie villa erbij en klaar is kees.
http://heavenlybeautypaki(...)abadin-progress.html
Amerika laten winnen? Niet bepaald.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
En het komt Ossie niet beter uit dat mensen geloven dat hij dood is?
Shiiiitt, is hier iemand wel eens in Pakistan geweest of geloven we de media maar weer dat dat land bestaat?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Er wordt ook niet aan getwijfeld of de aanval echt was. Damn, er zijn zoveel aanvallen daar.
Vergeet niet dat Twitter ook gebruikt wordt om de publieke opinie te bespelen.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat klopt volgens CNN niet dan? Hij zou het bovendien moeten weten.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ik denk dat ik mijn vakantiebestemming zojuist bepaald heb.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Twitter ook gebruikt wordt om de publieke opinie te bespelen.
SOP in dit soort gevallen, je wilt dit soort mensne geen bekende begraafplaats geven.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:54 schreef Darklight het volgende:
Hij zal wel dood zijn, alleen raar dat ze hem door het hoofd schieten tijdens zn verzet en hem een paar uur later in zee dumpen
Regiomarketing is nog niet overal even goed doorgedrongenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ik denk dat ik mijn vakantiebestemming zojuist bepaald heb.
Het is dan ook 1 groot toneelstuk voor ons! Ze hebben alles ingehuurd.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zou het niet blindelings geloven aangezien de VS ook Twitteraars in dienst heeft
inderdaad, het ruime sopquote:Op maandag 2 mei 2011 11:56 schreef Zith het volgende:
[..]
SOP in dit soort gevallen, je wilt dit soort mensne geen bekende begraafplaats geven.
Rot nou eens op uit dit topic.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Twitter ook gebruikt wordt om de publieke opinie te bespelen.
Inderdaad, maar; Hurr durr, Hitler hebben ze ook nooit begraven, er lebt noch!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:56 schreef Zith het volgende:
[..]
SOP in dit soort gevallen, je wilt dit soort mensne geen bekende begraafplaats geven.
Dat snap ik, maar ze hadden toch ook zn knieschijven kapot kunnen schietenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:56 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik wacht denk ik op de Michael Bay-versie.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is dan ook 1 groot toneelstuk voor ons! Ze hebben alles ingehuurd.
1: Een terrorist die even kwaad bloed zet. Er moeten eerst altijd even onschuldige dood. Zoals in Braveheart waar zijn vrouw gelijk in het begin dood gaat. Of als de godfather dood gaat en zijn zoon wraak gaat nemen.
2: Eerst de boze kwade president die met bommen gaat gooien. Vol met woede en wraak gevoelens. Zo blind door zijn eigen wraak dat hij de controle gaat verliezen.
3: Ze kopen twee landen om. Ze hadden een beetje leuke setting nodig. De jungle was al gedaan en de laatste oorlog in Europa was een beetje laf. Niet echt de box office hit waar je op zit te wachten. Kut Balkan.
4: Een leger! Figuranten. Kanonnenvoer. Ze kosten bijna niks dus je zet er veel van in.
5: Explosies! Explosies doen het altijd goed in een film. Met de meest moderne snufjes zoals camera's op de kogels. Over twee dagen vliegen we mee op de kogel die zo tussen Osama zijn ogen verdwijnt. Harry Potter eat your heart out.
6: De goede vertrouwde president. Opgegroeid in een arm gezien uit een sociaal achter gestelde omgeving. Van Zero naar hero door de boef te pakken.
Aftiteling!
Tja ik word altijd een beetje moe van Denzel maar be my guest.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:58 schreef Orbis het volgende:
[..]
Ik wacht denk ik op de Michael Bay-versie.
Hier posten/rellen/trollen (doorhalen wat niet van toepassing is) is natuurlijk leuker voor ze dan posten in een sub-forum waar iedereen het met ze eens is.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:53 schreef Bolter het volgende:
[..]
Jullie mensen hadden een eigen topic in BNW toch?
Ik dacht dat de BNW consensus was dan Al Quaida helemaal niet bestond?quote:
Laatste rol voor Morgan Freeman, dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tja ik word altijd een beetje moe van Denzel maar be my guest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is a tragedy for those who feel, but a comedy to those who think.
- Horace Walpole
De gelegenheid maakt de dief, toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef Nibb-it het volgende:
De luchtalarmgrapjes zijn nog steeds in na al die jaren, blijkbaar
Dan nog moeten we hopen dat de foto niet geshopt is wat Amerika ook nog wel is vaak doet voor dingen die we niet mogen zien.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef Dynd het volgende:
Al was zijn halve gezicht eraf geschoten, Amerika zou echt wel een foto vrijgeven hoor.
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Twee keer een winnaar van de nobelprijs spelen?! Denk je niet dat mensen in de war raken.
Dan zullen er vast nog wel mensen zijn die zeuren dat het nep is omdat de beelden niet in full HD zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan nog moeten we hopen dat de foto niet geshopt is wat Amerika ook nog wel is vaak doet voor dingen die we niet mogen zien.
Ik hoop op een filmpje, het liefst van de gehele operatie..
*proest!*quote:
We hadden het over bloggers in dienst van het Amerikaanse legerquote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik dacht dat de BNW consensus was dan Al Quaida helemaal niet bestond?
Want films zijn wel altijd waar!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:02 schreef Stefan het volgende:
Mensen die dit klakkeloos geloven moeten de films Fair Game en Wag the Dog nog eens zien.
Juist.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:02 schreef Stefan het volgende:
Mensen die dit klakkeloos geloven moeten de films Fair Game en Wag the Dog nog eens zien.
Ik ben het met je eens, maar twee films zijn nou niet de beste bronnen om dit te bewijzen imo.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:02 schreef Stefan het volgende:
wat een argument zeg, vooral Wag the Dog noemen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:02 schreef Stefan het volgende:
Haha inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef Darklight het volgende:
Zal wel een expansion uitkomen van Modern Warfare2
Hoe weet jij het 100% zeker dan vraag ik me af? Omdat ze op het nieuws vertellen?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:03 schreef Wesleybrabant het volgende:
Ik erger mij zo aan al die mensen die eerst 10.000 bewijsstukken willen zien voordat ze MISSCHIEN gaan overwegen om te geloven dat Osama dood is. Of gooi er nog wat complottheorien bij ja. Kom op zeg Osama is gedood, das 100 procent zeker.
Nee, maar ze geven wel degelijk een perspectief beeld.quote:
Weten we gelijk waarom het PSN netwerk al twee weken down is. Ze hadden het grid nodig om zijn locatie te berekenen!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef Darklight het volgende:
Zal wel een expansion uitkomen van Modern Warfare2
Inderdaad. De docu PsyWar is ook een aanradertje.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:02 schreef Stefan het volgende:
Een linkse graaiende babyboomer dusquote:In 2010 kwamen de Amerikanen te weten dat hij in Abbottabad woonde. En niet in een grot, maar in een luxe, ommuurde villa. Dit bleek de villa te zijn waar Bin Laden zich schuilhield.
quote:Een koerier bracht de Amerikanen uiteindelijk op het spoor van Bin Laden. In 2007 kwamen ze achter de naam van de koerier.
In augustus 2010 kwamen de Amerikanen te weten dat hij in Abbottabad woonde. En niet in een grot, maar in een luxe, ommuurde villa. Dit bleek de villa te zijn waar Bin Laden zich schuilhield
Ja Harry Potter en Star wars ook. Het is maar welk standpunt je wilt innemen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe weet jij het 100% zeker dan vraag ik me af? Omdat ze op het nieuws vertellen?
[..]
Nee, maar ze geven wel degelijk een perspectief beeld.
Independence Day was ook vet. Over hoe een alien invasie de hele wereld verbroederd. Ik kan niet wachten!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Inderdaad. De docu PsyWar is ook een aanradertje.
Meneer Van de Sande krijgt de oetlul van de maand awardquote:Massapsycholoog Hans van de Sande van de Rijksuniversiteit Groningen analyseert de gebeurtenissen van vanochtend. 'Voor de moslims is dit een bittere nederlaag. De dood van Osama bin Laden gaat gewroken worden. Dat is zo helder als wat', zegt hij.
Fair Game is sowieso echt gebeurd.quote:
Wat een debiel inderdaad. Alsof de gemiddelde moslim blij was met Osama Bin Ladenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meneer Van de Sande krijgt de oetlul van de maand award
Hoezo? Omdat Obama nu ontkent een Keniaan te zijn?quote:Kenya's Internal Security Permanent Secretary Francis Kimemia says that security there is being stepped up in case of reprisal attacks.
Vanuit 1 standpunt. Die van haar.quote:
En is vergelijkbaar met de dood van Osama faken omdat?quote:
Hoezo, wat moet dit (behalve bin laden) voorstellen dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een rare foto, totaal niet geloofwaardig.
Buiten dat is het gewoon een feit dat het Amerikaanse leger een Psychological Operations division heeft. Ook is het een feit dat dergelijke divisies nauw samenwerken met bijvoorbeeld CNN.quote:
Iets met een aanslag in Kenia...quote:Op maandag 2 mei 2011 12:08 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat Obama nu ontkent een Keniaan te zijn?
Zou me niets verbazen dat een journalist het zo heeft opgeschreven maar dat hij het met veel meer nuance heeft gezegd.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want jij weet zeker dat dat niet gebeurt? De wereld is groter dan alleen dat Veluwse kerkdorp van je.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een feit? Feiten kan je bewijzen dus je zal het linkje wel even vergeten zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Buiten dat is het gewoon een feit dat het Amerikaanse leger een Psychological Operations division heeft. Ook is het een feit dat dergelijke divisies nauw samenwerken met bijvoorbeeld CNN.
quote:Wow erg. Hij was niet altijd super goed bezig,maar tochh hij blijft een moslimbroeder..
Bij hem vallen we vanavond wel binnen.quote:
Die Amerikanen hebben geen respect weet jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |