SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is a tragedy for those who feel, but a comedy to those who think.
- Horace Walpole
De gelegenheid maakt de dief, toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef Nibb-it het volgende:
De luchtalarmgrapjes zijn nog steeds in na al die jaren, blijkbaar
Dan nog moeten we hopen dat de foto niet geshopt is wat Amerika ook nog wel is vaak doet voor dingen die we niet mogen zien.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef Dynd het volgende:
Al was zijn halve gezicht eraf geschoten, Amerika zou echt wel een foto vrijgeven hoor.
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Twee keer een winnaar van de nobelprijs spelen?! Denk je niet dat mensen in de war raken.
Dan zullen er vast nog wel mensen zijn die zeuren dat het nep is omdat de beelden niet in full HD zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 12:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan nog moeten we hopen dat de foto niet geshopt is wat Amerika ook nog wel is vaak doet voor dingen die we niet mogen zien.
Ik hoop op een filmpje, het liefst van de gehele operatie..
*proest!*quote:
We hadden het over bloggers in dienst van het Amerikaanse legerquote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik dacht dat de BNW consensus was dan Al Quaida helemaal niet bestond?
Want films zijn wel altijd waar!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:02 schreef Stefan het volgende:
Mensen die dit klakkeloos geloven moeten de films Fair Game en Wag the Dog nog eens zien.
Juist.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:02 schreef Stefan het volgende:
Mensen die dit klakkeloos geloven moeten de films Fair Game en Wag the Dog nog eens zien.
Ik ben het met je eens, maar twee films zijn nou niet de beste bronnen om dit te bewijzen imo.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:02 schreef Stefan het volgende:
wat een argument zeg, vooral Wag the Dog noemen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:02 schreef Stefan het volgende:
Haha inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef Darklight het volgende:
Zal wel een expansion uitkomen van Modern Warfare2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |