Hoe weet jij het 100% zeker dan vraag ik me af? Omdat ze op het nieuws vertellen?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:03 schreef Wesleybrabant het volgende:
Ik erger mij zo aan al die mensen die eerst 10.000 bewijsstukken willen zien voordat ze MISSCHIEN gaan overwegen om te geloven dat Osama dood is. Of gooi er nog wat complottheorien bij ja. Kom op zeg Osama is gedood, das 100 procent zeker.
Nee, maar ze geven wel degelijk een perspectief beeld.quote:
Weten we gelijk waarom het PSN netwerk al twee weken down is. Ze hadden het grid nodig om zijn locatie te berekenen!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:04 schreef Darklight het volgende:
Zal wel een expansion uitkomen van Modern Warfare2
Inderdaad. De docu PsyWar is ook een aanradertje.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:02 schreef Stefan het volgende:
Mensen die dit klakkeloos geloven moeten de films Fair Game en Wag the Dog nog eens zien.
Een linkse graaiende babyboomer dusquote:In 2010 kwamen de Amerikanen te weten dat hij in Abbottabad woonde. En niet in een grot, maar in een luxe, ommuurde villa. Dit bleek de villa te zijn waar Bin Laden zich schuilhield.
quote:Een koerier bracht de Amerikanen uiteindelijk op het spoor van Bin Laden. In 2007 kwamen ze achter de naam van de koerier.
In augustus 2010 kwamen de Amerikanen te weten dat hij in Abbottabad woonde. En niet in een grot, maar in een luxe, ommuurde villa. Dit bleek de villa te zijn waar Bin Laden zich schuilhield
Ja Harry Potter en Star wars ook. Het is maar welk standpunt je wilt innemen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe weet jij het 100% zeker dan vraag ik me af? Omdat ze op het nieuws vertellen?
[..]
Nee, maar ze geven wel degelijk een perspectief beeld.
Independence Day was ook vet. Over hoe een alien invasie de hele wereld verbroederd. Ik kan niet wachten!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Inderdaad. De docu PsyWar is ook een aanradertje.
Meneer Van de Sande krijgt de oetlul van de maand awardquote:Massapsycholoog Hans van de Sande van de Rijksuniversiteit Groningen analyseert de gebeurtenissen van vanochtend. 'Voor de moslims is dit een bittere nederlaag. De dood van Osama bin Laden gaat gewroken worden. Dat is zo helder als wat', zegt hij.
Fair Game is sowieso echt gebeurd.quote:
Wat een debiel inderdaad. Alsof de gemiddelde moslim blij was met Osama Bin Ladenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Meneer Van de Sande krijgt de oetlul van de maand award
Hoezo? Omdat Obama nu ontkent een Keniaan te zijn?quote:Kenya's Internal Security Permanent Secretary Francis Kimemia says that security there is being stepped up in case of reprisal attacks.
Vanuit 1 standpunt. Die van haar.quote:
En is vergelijkbaar met de dood van Osama faken omdat?quote:
Hoezo, wat moet dit (behalve bin laden) voorstellen dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een rare foto, totaal niet geloofwaardig.
Buiten dat is het gewoon een feit dat het Amerikaanse leger een Psychological Operations division heeft. Ook is het een feit dat dergelijke divisies nauw samenwerken met bijvoorbeeld CNN.quote:
Iets met een aanslag in Kenia...quote:Op maandag 2 mei 2011 12:08 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat Obama nu ontkent een Keniaan te zijn?
Zou me niets verbazen dat een journalist het zo heeft opgeschreven maar dat hij het met veel meer nuance heeft gezegd.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Want jij weet zeker dat dat niet gebeurt? De wereld is groter dan alleen dat Veluwse kerkdorp van je.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een feit? Feiten kan je bewijzen dus je zal het linkje wel even vergeten zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Buiten dat is het gewoon een feit dat het Amerikaanse leger een Psychological Operations division heeft. Ook is het een feit dat dergelijke divisies nauw samenwerken met bijvoorbeeld CNN.
quote:Wow erg. Hij was niet altijd super goed bezig,maar tochh hij blijft een moslimbroeder..
Bij hem vallen we vanavond wel binnen.quote:
Die Amerikanen hebben geen respect weet jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |