quote:rachidfinge Rachid Finge
President Obama komt onverwachts om 4.30u Nederlandse tijd met een statement, meldt correspondent @ebvrNOS. Erg opmerkelijk.
BreakingNews Breaking News
White House: The president to make statement at 10:30pm ET; subject not announced - AP
Heb je wel eens contact gehad met de gemiddelde moslim? Als je dus praat over de moslims diskwalificeer je jezelf al gelijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:10 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Want jij weet zeker dat dat niet gebeurt? De wereld is groter dan alleen dat Veluwse kerkdorp van je.
Er is gewoon een onderzoek geweest hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 12:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vanuit 1 standpunt. Die van haar.
Ik heb hem gezien hoor en het was erg boeiend en ik geloof ook echt dat dat soort zaken gebeuren.
Het is goed dat de film en het verhaal er is maar ook die kant geloof ik niet voor 100%.
Wegwezen, tuig.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:13 schreef Dynd het volgende:
Oil for June delivery slipped $2.54 to $111.40 a barrel, while gold prices backed off their peaks earlier Monday.
Wat een toeval.
Maar als Amerika niet echt Osama heeft gedood. Dan krijgen we binnenkort toch een filmpje waarin het grote falen van USA word benadrukt door een nog levende Bin Laden?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:12 schreef Stefan het volgende:
Over Fair Game
[..]
Er is gewoon een onderzoek geweest hoor
nou, dat lijkt me wat overdreven AQ bestaat uit vele kleine celletjes en Bin Laden was slechts het bekendste figuur van die bandieten maar het is algemeen bekend dat hij niet echt bevelen uit kon delen en AQ als een soort van leger kon runnen.quote:
Of hij is al jaren dood en ze wachten op een gunstig moment.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:15 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Maar als Amerika niet echt Osama heeft gedood. Dan krijgen we binnenkort toch een filmpje waarin het grote falen van USA word benadrukt door een nog levende Bin Laden?
Het leek mij sowieso waarschijnlijker dat Bin Laden überhaupt niet meer leefde, dus dan kan hij sowieso geen filmpjes maken. Maar ja, straks komen zij misschien met een body-double en dan weet je nog niets. Vreemd verhaal, maar het scheelt dat alle partijen het als waarheid bestempelen, ook de republikeinen (verkiezingen komen eraanquote:Op maandag 2 mei 2011 12:15 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Maar als Amerika niet echt Osama heeft gedood. Dan krijgen we binnenkort toch een filmpje waarin het grote falen van USA word benadrukt door een nog levende Bin Laden?
In dat geval heeft de USgov amper meer geloofwaardigheid in eigen land en moeten ze dat weer fixen. Hadden ze beter niks kunnen zeggen, als ze überhaupt al twijfels hadden.
Dus ik denk dat het gewoon echt waar is omdat het als zo'n zege word gebracht door de POTUS.
+ volgens AD heeft een Al Q lid in Jemen bevestigt dat hij dood is.
Ja inderdaad, nah, ik geloof het wel, maar vind het fijn als ik srs bewijs krijg te zien..quote:Op maandag 2 mei 2011 12:16 schreef Asfyxia het volgende:
Nouja, hopelijk krijgen we nog wat écht bewijs te zien. In elk geval wat foto's van het lijk ofzo. Want zonder dat geloof ik er geen ruk van.
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij hem vallen we vanavond wel binnen.
quote:Ik vertel geen onzin, alleen de waarheiid. Deze man moest allang opgeruimd worden, hij bracht de islam een slechte naam toe, alhoewel hij het misschien wel goed bedoelde, maar sorry bomaanslagen in moslimstaten, dat kan natuurlijk niet !!
En even ontopic, al was hij niet de moslim van het jaar, hij was ook vader, broer, echtgenoot en vriend. Dus ik juich zijn dood niet toe al kan ik wel begrijpen waarom sommigen dat wel doen.
AQ kan niet opgerold worden want het bestaatn uit onafhankelijk operende celllen.quote:
Ja, en de dode terroristen..quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het lijkt veel op Texel. Op de bergen na, dan.
quote:
Occams Razor.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Of hij is al jaren dood en ze wachten op een gunstig moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |