quote:rachidfinge Rachid Finge
President Obama komt onverwachts om 4.30u Nederlandse tijd met een statement, meldt correspondent @ebvrNOS. Erg opmerkelijk.
BreakingNews Breaking News
White House: The president to make statement at 10:30pm ET; subject not announced - AP
Heb je wel eens contact gehad met de gemiddelde moslim? Als je dus praat over de moslims diskwalificeer je jezelf al gelijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:10 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Want jij weet zeker dat dat niet gebeurt? De wereld is groter dan alleen dat Veluwse kerkdorp van je.
Er is gewoon een onderzoek geweest hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 12:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vanuit 1 standpunt. Die van haar.
Ik heb hem gezien hoor en het was erg boeiend en ik geloof ook echt dat dat soort zaken gebeuren.
Het is goed dat de film en het verhaal er is maar ook die kant geloof ik niet voor 100%.
Wegwezen, tuig.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:13 schreef Dynd het volgende:
Oil for June delivery slipped $2.54 to $111.40 a barrel, while gold prices backed off their peaks earlier Monday.
Wat een toeval.
Maar als Amerika niet echt Osama heeft gedood. Dan krijgen we binnenkort toch een filmpje waarin het grote falen van USA word benadrukt door een nog levende Bin Laden?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:12 schreef Stefan het volgende:
Over Fair Game
[..]
Er is gewoon een onderzoek geweest hoor
nou, dat lijkt me wat overdreven AQ bestaat uit vele kleine celletjes en Bin Laden was slechts het bekendste figuur van die bandieten maar het is algemeen bekend dat hij niet echt bevelen uit kon delen en AQ als een soort van leger kon runnen.quote:
Of hij is al jaren dood en ze wachten op een gunstig moment.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:15 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Maar als Amerika niet echt Osama heeft gedood. Dan krijgen we binnenkort toch een filmpje waarin het grote falen van USA word benadrukt door een nog levende Bin Laden?
Het leek mij sowieso waarschijnlijker dat Bin Laden überhaupt niet meer leefde, dus dan kan hij sowieso geen filmpjes maken. Maar ja, straks komen zij misschien met een body-double en dan weet je nog niets. Vreemd verhaal, maar het scheelt dat alle partijen het als waarheid bestempelen, ook de republikeinen (verkiezingen komen eraanquote:Op maandag 2 mei 2011 12:15 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Maar als Amerika niet echt Osama heeft gedood. Dan krijgen we binnenkort toch een filmpje waarin het grote falen van USA word benadrukt door een nog levende Bin Laden?
In dat geval heeft de USgov amper meer geloofwaardigheid in eigen land en moeten ze dat weer fixen. Hadden ze beter niks kunnen zeggen, als ze überhaupt al twijfels hadden.
Dus ik denk dat het gewoon echt waar is omdat het als zo'n zege word gebracht door de POTUS.
+ volgens AD heeft een Al Q lid in Jemen bevestigt dat hij dood is.
Ja inderdaad, nah, ik geloof het wel, maar vind het fijn als ik srs bewijs krijg te zien..quote:Op maandag 2 mei 2011 12:16 schreef Asfyxia het volgende:
Nouja, hopelijk krijgen we nog wat écht bewijs te zien. In elk geval wat foto's van het lijk ofzo. Want zonder dat geloof ik er geen ruk van.
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij hem vallen we vanavond wel binnen.
quote:Ik vertel geen onzin, alleen de waarheiid. Deze man moest allang opgeruimd worden, hij bracht de islam een slechte naam toe, alhoewel hij het misschien wel goed bedoelde, maar sorry bomaanslagen in moslimstaten, dat kan natuurlijk niet !!
En even ontopic, al was hij niet de moslim van het jaar, hij was ook vader, broer, echtgenoot en vriend. Dus ik juich zijn dood niet toe al kan ik wel begrijpen waarom sommigen dat wel doen.
AQ kan niet opgerold worden want het bestaatn uit onafhankelijk operende celllen.quote:
Ja, en de dode terroristen..quote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het lijkt veel op Texel. Op de bergen na, dan.
quote:
Occams Razor.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:17 schreef Stefan het volgende:
[..]
Of hij is al jaren dood en ze wachten op een gunstig moment.
Als je bescherming geniet van de Pakistaanse veiligheidsdienst en je daardoor veilig acht... Waarom niet?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:17 schreef wise het volgende:
why de fuck zou hij btw gewoon in een redelijk opvallende villa gaan wonen in het land waar hij gezocht wordt¿De meeste gezochte man van de wereld doet zoiets niet. Die scheert zijn baard eraf, haar korter en gaat naar argentinie of australie
+ de 2de man loopt ook gewoon nog rondquote:Op maandag 2 mei 2011 12:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
AQ kan niet opgerold worden want het bestaatn uit onafhankelijk operende celllen.
Abe de Vries heeft er in februari 2000 een heel artikel aan gewijd in Trouw.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een feit? Feiten kan je bewijzen dus je zal het linkje wel even vergeten zijn.
Geeft niks dat kan iedereen gebeuren. Zou je die nog even kunnen geven? Van een betrouwbare bron uiteraard,
Ooit in het Midden-Oosten geweest?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:10 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Want jij weet zeker dat dat niet gebeurt? De wereld is groter dan alleen dat Veluwse kerkdorp van je.
in dat soort landen¿quote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als je bescherming geniet van de Pakistaanse veiligheidsdienst en je daardoor veilig acht... Waarom niet?In argentinie zit je ook niet veilig, vraag maar aan Eichmann.
Dan ga je uit van de vooronderstelling dat dichterbij betekent makkelijker te vinden, en verder weg moeilijker. Dat slaat nergens op natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:17 schreef wise het volgende:
why de fuck zou hij btw gewoon in een redelijk opvallende villa gaan wonen in het land waar hij gezocht wordt¿De meeste gezochte man van de wereld doet zoiets niet. Die scheert zijn baard eraf, haar korter en gaat naar argentinie of australie
dat lijk is al opgevreten door de haaien.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:16 schreef Asfyxia het volgende:
Nouja, hopelijk krijgen we nog wat écht bewijs te zien. In elk geval wat foto's van het lijk ofzo. Want zonder dat geloof ik er geen ruk van.
Meer tekenen dat de ISI daadwerkelijk de touwtjes in handen hebben in Pakistan. Naar mijn mening nog steeds het gevaarlijkste land ter wereld. Het valt mij ook op dat hier amper meldingen over worden gedaan; een land wat zich opwerpt als bondgenoot in de strijd tegen het terrorisme ligt juist er aan ten grondslag van van een hoop gezeik in die buurt en nu blijkt dat ze (waarschijnlijk actief) de meest gezochte man ter wereld beschermen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:17 schreef wise het volgende:
Is dat de enige plaats waar moslims wonen dan? Jij roept hier maar wat, impliceert ondertussen dat wat veiligheidsdiensten en wetenschappers zeggen allemaal onzin is, terwijl je een pummel uit de provincie bent die van niks weet.quote:
Ja inderdaad, als jij gewoon in een doodnormale villa woont, en je komt nooit buiten, niemand die weet waar je woont..quote:Op maandag 2 mei 2011 12:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan ga je uit van de vooronderstelling dat dichterbij betekent makkelijker te vinden, en verder weg moeilijker. Dat slaat nergens op natuurlijk.
Als je weet dat ze jou bijvoorbeeld zoeken in friesland, dan ga je toch ook niet lekker riant in een villa wonen in frieslandquote:Op maandag 2 mei 2011 12:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan ga je uit van de vooronderstelling dat dichterbij betekent makkelijker te vinden, en verder weg moeilijker. Dat slaat nergens op natuurlijk.
Nee, dat is een geweervizier, zoals de Tea Party ook gebruikte om bolwerken van de democraten mee aan te duiden.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:20 schreef JackHerrer het volgende:
Waarom is er een gephotoshopped afbeelding van dat bord in de op? van dat rondje is een keltisch kruis gemaakt ofzo?
Zegt toch niks, misschien is dat juist een plek waar je hem niet zoekt..quote:Op maandag 2 mei 2011 12:22 schreef wise het volgende:
Als je weet dat ze jou bijvoorbeeld zoeken in friesland, dan ga je toch ook niet lekker riant in een villa wonen in friesland
Die hoeven toch niet perse dood te zijn?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze zeggen dat er geen doden vanuit VS zijn maar er is toch een heli neergehaald.
Jaquote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben ze al iemand gevonden die dit verhaal geloofd?²
Ja. Ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Hebben ze al iemand gevonden die dit verhaal geloofd?²
Als je je schuil houdt, heb je hulp nodig, dus ga je in een huis wonen wat groot genoeg is om niet naar buiten te hoeven, en dat op een plek waar je hulp hebt. Het is niet zo dat ze hem hebben ontdekt doordat hij in een villa in Pakistan woont.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:22 schreef wise het volgende:
[..]
Als je weet dat ze jou bijvoorbeeld zoeken in friesland, dan ga je toch ook niet lekker riant in een villa wonen in friesland
Jij hebt harde bewijzen waarmee kan worden vastgesteld dat 'de moslims' de dood van Bin Laden beschouwen als een nederlaag? Het enige wat jij doet is een oordeel vellen over mijn persoon, en je kent mij niet eensquote:Op maandag 2 mei 2011 12:22 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Is dat de enige plaats waar moslims wonen dan? Jij roept hier maar wat, impliceert ondertussen dat wat veiligheidsdiensten en wetenschappers zeggen allemaal onzin is, terwijl je een pummel uit de provincie bent die van niks weet.
ja, en die gozer die daar in de buurt twitterd zegt dat er een familielid is omgekomenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze zeggen dat er geen doden vanuit VS zijn maar er is toch een heli neergehaald.
Ja, die is precies op die villa neergestort, wat een toevalquote:Op maandag 2 mei 2011 12:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ze hadden em al in 2010 in het oog dat hij daar zat. Afval werd terplekke verbrand. Bewaking op hoge muren, prikkeldraad op die muren. Valt wel op.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ze hem hebben ontdekt doordat hij in een villa in Pakistan woont.
Geloven in een simulatiequote:Op maandag 2 mei 2011 12:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Geloven dat Ali Bin en zijn 40 bomgordels verantwoordelijk was voor 9/11
Dat is onzin, zelfs op die FBI lijst wordt 9/11 niet genoemdquote:Op maandag 2 mei 2011 12:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Geloven dat Ali Bin en zijn 40 bomgordels verantwoordelijk was voor 9/11
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:27 schreef Ikbenserieus het volgende:
Gelukkig heerst de nuchterheid hier nog in Nederland; en gelooft niet iedereen deze onzin meteen.
indd, alleen die van 1998quote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat is onzin, zelfs op die FBI lijst wordt 9/11 niet genoemd
http://www.fbi.gov/wanted/wanted_terrorists
Dit dus, en maar zeggen dat dit een OVERWINNINGquote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef msnk het volgende:
Nou, heb je weet ik veel hoeveel miljard euro besteed om de Tora Bora gebergtes te bombarderen....
... Zit die dus zogenaamd in een chill villa midden in een stad
Verspild? Fantatisch voor de wapenindustrie geweest. Een hoop militairen aan hetw erk gehouden. Alle toeleveranciers heb ik ook niet horen klagen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Dit dus, en maar zeggen dat dit een OVERWINNINGis na 10 jaar, eindelijk gevonden; hiervoor miljoenen/miljarden euro`s verspild om oorlogje te spelen met de kameelchaufeuren.
Dat zegt niemand,quote:Op maandag 2 mei 2011 12:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Osama echt dood is zal de wereld verlost worden van terrorisme. De smog zal een parfum geurtje krijgen, en we zullen voortaan naar elkaar glimlachen.²
Nog leuker, live op tv verbranden!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:32 schreef msnk het volgende:
Bang zijn voor een bedevaartsoord als je hem gewoon ergens begraaft of zo dus dump je hem in zee. Sowieso wie gaan zijn graf bezoeken, andere terroristische leiders? Zoals bij maffialeiders die ze daarna achtervolgen? Mooi toch, ik zie het probleem niet![]()
Maar ze hebben hem wel een islamitisch eer toebedeeld zeiden ze? Door hem in zee te dumpen? Lekkere imams hebben ze daar in Amerika.
Beter dan in zee dumpen i.i.g ja!! Hoe respectloos ook, maar dat is in zee dumpen ookquote:
Ja, en andere zeggen dat ze hem nog aan het identificeren zijn.. (nu.nl)quote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef boffer69 het volgende:
Wel typisch dat, ze het lijk niet laten zien of iig een pic
Ze gooiden het lijk gewoon in de zee
Das toch raar?
Dat zouden ze gedaan hebben voordat ze hem in zee dumpten.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, en andere zeggen dat ze hem nog aan het identificeren zijn.. (nu.nl)
Ja inderdaad!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Beter dan in zee dumpen i.i.g ja!! Hoe respectloos ook, maar dat is in zee dumpen ook!!!!!
Ja, maar dat was echt vlak daarna..quote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat zouden ze gedaan hebben voordat ze hem in zee dumpten.
En een minisubquote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
En als je hem verbrand weet je zeker dat ie dood is, misschien zitten er islamieten in de VS die meewerken, en hem een zuurstofmaskertje geven
zal vast nog wel komen johquote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef boffer69 het volgende:
Wel typisch dat, ze het lijk niet laten zien of iig een pic
Ze gooiden het lijk gewoon in de zee
Das toch raar?
Volgens de FBI site is die redelijk lang voor een Moslim 6' 4" to 6' 6"quote:
Ik ga er niet bij voorbaat vanuit dat ik die stellingname van wetenschappers, politici en anderen af kan doen als onzin, da's iets anders dan bewijzen hebben. Jij snapt dit als razende reporter zelf ook natuurlijk. Jij hebt overal je oordeel over klaar terwijl je denkkader zo vreselijk beperkt is... Je kunt beter bij RaRa gaan werken dan bij dat suffertje van je.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt harde bewijzen waarmee kan worden vastgesteld dat 'de moslims' de dood van Bin Laden beschouwen als een nederlaag? Het enige wat jij doet is een oordeel vellen over mijn persoon, en je kent mij niet eensVertel eens jongeman, zit je iets dwars. Zijn mijn postings je een doorn in het oog.
Wat een sulletje ben je toch ook
Nee hij is een omgebouwde blanke toeristquote:Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Volgens de FBI site is die redelijk lang voor een Moslim 6' 4" to 6' 6"
Bijna niemand in het midden oosten is zo lang toch?
Ja dat is wel absurd lang zeg, 1.90 - 2m ongeveer.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Misschien als het ietsiepietsie geloofwaardiger was geweest dat ik nu op straat stond te dansen, maar helaaschquote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef Breekfast het volgende:
Waarom kunnen Nederlanders gewoon niet eens blij zijn met zulk nieuws.![]()
Je krijgt meteen weer gezeik dat het onfatsoenlijk is zo voor 4 mei() , mensen stellen de dood zelf al in twijfel, zeuren dat Obama dit voor zijn populariteit gebruikt (Duuh wie zou dat neit doen
) .
Zijn we echt zover gekomen in Nederland dat we alles meteen de grond in moeten drukken
hij is eigenlijk Chuck Norris.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Vreselijk laag niveau hier.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef Godtje het volgende:
Waarom moet dit altijd gebeuren als de lagere school vakantie heeft. Je ziet het gelijk terug in de reacties.
Leef je in je eigen wereldje of zo? Je kraamt echt altijd, overal alleen maar onzin uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Osama echt dood is zal de wereld verlost worden van terrorisme. De smog zal een parfum geurtje krijgen, en we zullen voortaan naar elkaar glimlachen.²
Nederlanders zijn gewoon wat nuchterder, in plaats van zoals Amerikanen alles wat de overheid zegt voor zoete koek aan te nemen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef Breekfast het volgende:
Waarom kunnen Nederlanders gewoon niet eens blij zijn met zulk nieuws.![]()
Je krijgt meteen weer gezeik dat het onfatsoenlijk is zo voor 4 mei() , mensen stellen de dood zelf al in twijfel, zeuren dat Obama dit voor zijn populariteit gebruikt (Duuh wie zou dat neit doen
) .
Zijn we echt zover gekomen in Nederland dat we alles meteen de grond in moeten drukken
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nederlanders zijn gewoon wat nuchterder, in plaats van zoals Amerikanen alles wat de overheid zegt voor zoete koek aan te nemen.
Eerder een goede eigenschap dan een slechte.
Nuchter is iets anders dan overdreven achterdochtig. Als je een beetje logisch nadenkt heeft Amerika er helemaal niks aan zo'n bericht de wereld in te helpen als het niet waar is. Wanneer dit dan door Osama ontkracht wordt, of op welke andere manier dan ook, zullen ze nooit meer geloofwaardig overkomen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nederlanders zijn gewoon wat nuchterder, in plaats van zoals Amerikanen alles wat de overheid zegt voor zoete koek aan te nemen.
Moslims kunnen lang zijn, Kareem Abdul-Jabbar is 2m18.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat is wel absurd lang zeg, 1.90 - 2m ongeveer.
Was dat de bedoeling dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef muzas het volgende:
Ik vroeg me meteen af.. zou het nou echt helpen tegen terrorisme? of juist weer een tegenactie provoceren?
Ja je hebt het kopstuk wellicht te pakken, maar Al Qaida zijn helaas geen domme jongens, zouden die hier niet al een beetje rekening mee gehouden hebben en wellicht al scenarios bedacht hebben? bovendien lijkt het mij echt niet dat ze nu denken.. hmm nou laten we dan maar ophouden...
al qaida heeft laten weten dat de broer van osama hem gaat opvolgenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef muzas het volgende:
Ik vroeg me meteen af.. zou het nou echt helpen tegen terrorisme? of juist weer een tegenactie provoceren?
Ja je hebt het kopstuk wellicht te pakken, maar Al Qaida zijn helaas geen domme jongens, zouden die hier niet al een beetje rekening mee gehouden hebben en wellicht al scenarios bedacht hebben? bovendien lijkt het mij echt niet dat ze nu denken.. hmm nou laten we dan maar ophouden...
Juist.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat is onzin, zelfs op die FBI lijst wordt 9/11 niet genoemd
http://www.fbi.gov/wanted/wanted_terrorists
Lekker dan. Wie weet hebben ze wel een tip van iemand gehad die dacht even vlug 27 miljoen op te strijken. En dan schieten ze hem kapot, want dan issie niet geapprehend en geconvicted en hoeven ze dus ook niet de beloning te betalen!!!!!!quote:REWARD: The Rewards For Justice Program, United States Department of State, is offering a reward of up to $25 million for information leading directly to the apprehension or conviction of Usama Bin Laden. An additional $2 million is being offered through a program developed and funded by the Airline Pilots Association and the Air Transport Association.
Dit idd. Domme amerikanen die dan de straat op rennen op 'feest' te vieren. Volgens mij verafschuwde ze dat toen de afghaantjes stonden te dansen na 9/11....quote:Op maandag 2 mei 2011 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |