Verspild? Fantatisch voor de wapenindustrie geweest. Een hoop militairen aan hetw erk gehouden. Alle toeleveranciers heb ik ook niet horen klagen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:30 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Dit dus, en maar zeggen dat dit een OVERWINNINGis na 10 jaar, eindelijk gevonden; hiervoor miljoenen/miljarden euro`s verspild om oorlogje te spelen met de kameelchaufeuren.
Dat zegt niemand,quote:Op maandag 2 mei 2011 12:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Osama echt dood is zal de wereld verlost worden van terrorisme. De smog zal een parfum geurtje krijgen, en we zullen voortaan naar elkaar glimlachen.²
Nog leuker, live op tv verbranden!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:32 schreef msnk het volgende:
Bang zijn voor een bedevaartsoord als je hem gewoon ergens begraaft of zo dus dump je hem in zee. Sowieso wie gaan zijn graf bezoeken, andere terroristische leiders? Zoals bij maffialeiders die ze daarna achtervolgen? Mooi toch, ik zie het probleem niet![]()
Maar ze hebben hem wel een islamitisch eer toebedeeld zeiden ze? Door hem in zee te dumpen? Lekkere imams hebben ze daar in Amerika.
Beter dan in zee dumpen i.i.g ja!! Hoe respectloos ook, maar dat is in zee dumpen ookquote:
Ja, en andere zeggen dat ze hem nog aan het identificeren zijn.. (nu.nl)quote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef boffer69 het volgende:
Wel typisch dat, ze het lijk niet laten zien of iig een pic
Ze gooiden het lijk gewoon in de zee
Das toch raar?
Dat zouden ze gedaan hebben voordat ze hem in zee dumpten.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, en andere zeggen dat ze hem nog aan het identificeren zijn.. (nu.nl)
Ja inderdaad!quote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Beter dan in zee dumpen i.i.g ja!! Hoe respectloos ook, maar dat is in zee dumpen ook!!!!!
Ja, maar dat was echt vlak daarna..quote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat zouden ze gedaan hebben voordat ze hem in zee dumpten.
En een minisubquote:Op maandag 2 mei 2011 12:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
En als je hem verbrand weet je zeker dat ie dood is, misschien zitten er islamieten in de VS die meewerken, en hem een zuurstofmaskertje geven
zal vast nog wel komen johquote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef boffer69 het volgende:
Wel typisch dat, ze het lijk niet laten zien of iig een pic
Ze gooiden het lijk gewoon in de zee
Das toch raar?
Volgens de FBI site is die redelijk lang voor een Moslim 6' 4" to 6' 6"quote:
Ik ga er niet bij voorbaat vanuit dat ik die stellingname van wetenschappers, politici en anderen af kan doen als onzin, da's iets anders dan bewijzen hebben. Jij snapt dit als razende reporter zelf ook natuurlijk. Jij hebt overal je oordeel over klaar terwijl je denkkader zo vreselijk beperkt is... Je kunt beter bij RaRa gaan werken dan bij dat suffertje van je.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt harde bewijzen waarmee kan worden vastgesteld dat 'de moslims' de dood van Bin Laden beschouwen als een nederlaag? Het enige wat jij doet is een oordeel vellen over mijn persoon, en je kent mij niet eensVertel eens jongeman, zit je iets dwars. Zijn mijn postings je een doorn in het oog.
Wat een sulletje ben je toch ook
Nee hij is een omgebouwde blanke toeristquote:Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Volgens de FBI site is die redelijk lang voor een Moslim 6' 4" to 6' 6"
Bijna niemand in het midden oosten is zo lang toch?
Ja dat is wel absurd lang zeg, 1.90 - 2m ongeveer.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Misschien als het ietsiepietsie geloofwaardiger was geweest dat ik nu op straat stond te dansen, maar helaaschquote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef Breekfast het volgende:
Waarom kunnen Nederlanders gewoon niet eens blij zijn met zulk nieuws.![]()
Je krijgt meteen weer gezeik dat het onfatsoenlijk is zo voor 4 mei() , mensen stellen de dood zelf al in twijfel, zeuren dat Obama dit voor zijn populariteit gebruikt (Duuh wie zou dat neit doen
) .
Zijn we echt zover gekomen in Nederland dat we alles meteen de grond in moeten drukken
hij is eigenlijk Chuck Norris.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:35 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Vreselijk laag niveau hier.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:33 schreef Godtje het volgende:
Waarom moet dit altijd gebeuren als de lagere school vakantie heeft. Je ziet het gelijk terug in de reacties.
Leef je in je eigen wereldje of zo? Je kraamt echt altijd, overal alleen maar onzin uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Osama echt dood is zal de wereld verlost worden van terrorisme. De smog zal een parfum geurtje krijgen, en we zullen voortaan naar elkaar glimlachen.²
Nederlanders zijn gewoon wat nuchterder, in plaats van zoals Amerikanen alles wat de overheid zegt voor zoete koek aan te nemen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:36 schreef Breekfast het volgende:
Waarom kunnen Nederlanders gewoon niet eens blij zijn met zulk nieuws.![]()
Je krijgt meteen weer gezeik dat het onfatsoenlijk is zo voor 4 mei() , mensen stellen de dood zelf al in twijfel, zeuren dat Obama dit voor zijn populariteit gebruikt (Duuh wie zou dat neit doen
) .
Zijn we echt zover gekomen in Nederland dat we alles meteen de grond in moeten drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |