Nu wel.quote:Op maandag 25 april 2011 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Pastoor en Manolev zijn geen eens voorbij gekomen
Lage humordrempel?quote:
Dat weet je niet dat moet nog blijken.quote:Op maandag 25 april 2011 20:55 schreef Eenskijken het volgende:
Tomasson is nog wel een goede speler hoor. heeft veel ervaring, kan feyenoord best helpen. denk niet dat ie dat doet though. money rules the world.
herenveen speelt een dramatisch seizoen. zelfs ajax met een slechte dag wint nog makkelijk.quote:
Lekker paar wedstrijdjes meepakken terwijl ie z'n trainersdiploma haalt, ik zie het wel gebeuren.quote:Op maandag 25 april 2011 20:55 schreef Eenskijken het volgende:
Tomasson is nog wel een goede speler hoor. heeft veel ervaring, kan feyenoord best helpen. denk niet dat ie dat doet though. money rules the world.
Hij schijnt met een trainersdiploma bezig te zijn. Wat dat betreft zou ie daarom kunnen blijven.quote:Op maandag 25 april 2011 20:55 schreef Eenskijken het volgende:
We zullen zienquote:Op maandag 25 april 2011 20:56 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
herenveen speelt een dramatisch seizoen. zelfs ajax met een slechte dag wint nog makkelijk.
omdat ajax en twente tegen elkaar moeten op de laatste speeldag gast..quote:Op maandag 25 april 2011 20:58 schreef Veadige het volgende:
Niemand zegt dat Twente kampioen wordt om het simpele feit dat ze op dit moment 1 punt voor staan op de nummer twee...
Maar voor de laatste komt ook nog de voorlaatste..quote:Op maandag 25 april 2011 20:59 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
omdat ajax en twente tegen elkaar moeten op de laatste speeldag gast..
Mwa als Derksen zijn meningen deelde zou hij het tegenovergestelde zeggen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Erik belichaamt de arrogantie van FC Twente supporters!
ja maar daar valt niets over te zeggen. daarom gaan we er vanuit dat alle topclubs gewoon hun wedstrijden winnen.quote:Op maandag 25 april 2011 20:59 schreef Veadige het volgende:
[..]
Maar voor de laatste komt ook nog de voorlaatste..
Jah, of ben je het begin van het seizoen vergeten?quote:
Ja, vond ik ook wel grappig. Ene goeie ploegen dit jaar zijn Ado en laatste tijd Roda eigenlijk. Goed voor hun doen danquote:
Oké, dan welquote:Op maandag 25 april 2011 21:00 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja maar daar valt niets over te zeggen. daarom gaan we er vanuit dat alle topclubs gewoon hun wedstrijden winnen.
Fijn dat ook niet Ajax supporters het opvalt.quote:Op maandag 25 april 2011 21:00 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Wat een nerd met z'n plekhaar.. oh oh oh wat speelt Twente goed![]()
![]()
Begin van het seizoen is geen heel seizoen hé, grappenmaker. Ajax heeft ook goeie wedstrijden gehadquote:Op maandag 25 april 2011 21:00 schreef Temlin het volgende:
[..]
Jah, of ben je het begin van het seizoen vergeten?
Begin van het seizoen was was Twente magistraal.quote:Op maandag 25 april 2011 21:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook wel grappig. Ene goeie ploegen dit jaar zijn Ado en laatste tijd Roda eigenlijk. Goed voor hun doen dan
quote:Op maandag 25 april 2011 21:01 schreef Temlin het volgende:
[..]
Begin van het seizoen was was Twente magistraal.
McClaren hield het binnen te perken zoals Preud'Homme te keer ging tijdens AZ-Twente moet je hem in een dwangbuis stoppen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:01 schreef F-Bravo het volgende:
McClaren rustiger dan Preud'homme?? Haha wat een grap. Steve ging nog veel meer tekeer. Wat ben ik blij dat wij een coach hebben die zo begaan is met het team!
Derksen praat nu echt verschrikkelijke onzin.
Toen Hamlap eruit ging, ging het inderdaad 10x beterquote:
Vanaf uitzending 1, ik ben ook altijd tegen 'wanneer komt die Jakhals weer eens' in gegaan. Je zou er nog hoofdpijn van krijgenquote:Op maandag 25 april 2011 21:01 schreef DrDentz het volgende:
Jakhals maakt er een hobby van om het tegenovergestelde van Johan te beweren
Ja, 3 doelpunten, maar dat zeggen ze niet bij VIquote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toen Hamlap eruit ging, ging het inderdaad 10x beter
Ik hoop het idd.quote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die wordt er hopelijk niet meer ingezet dan ook.
Volgens mij heeft Gijp het wel naar z'n zin met hemquote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef Masterboy het volgende:
Erik nodigen ze een tijdje niet meer uit
Dat hoopte ik een half jaar geleden al.quote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef Masterboy het volgende:
Nee dit doet hij namelijk altijd, dus een verrassing kan het niet zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef Masterboy het volgende:
Die gast moeten ze opsluiten.. . Hansie die speelt het, hij meent het.. wat een verschrikkelijke sukkel. Zit me echt MATELOOS te irriteren!quote:Op maandag 25 april 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hoopte ik een half jaar geleden al.
Ik vind het best een goede gast eigenlijk. Het hoeft niet elke week voetbalinhoudelijk te zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef Masterboy het volgende:
Waarschijnlijk kijkt Hamlap ook tv, en als ie dat hoort is hij weer voor 4 weken geblesseerd aan zijn linkeroorquote:Op maandag 25 april 2011 21:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, 3 doelpunten, maar dat zeggen ze niet bij VI
Geen verassing.quote:
Voor de rest is hij wel tof, maar hij is niet objectief genoeg.quote:Op maandag 25 april 2011 21:05 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vind erik ook een prima gast. Jammer dat ie toch iets te fanboy is..
Onzin! McClaren ging af en toe wel degelijk als een idioot te keer. En wat heerlijk om een coach na afloop van de wedstrijd tegen AZ te horen zeggen: " ik snap de spreekkoren wel als je zo benadeeld wordt". Top!quote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
McClaren hield het binnen te perken zoals Preud'Homme te keer ging tijdens AZ-Twente moet je hem in een dwangbuis stoppen.
En dat Erik de maandag daarna weer te gast is.quote:
En de rest van hun fans.quote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
Twente is zo een sympathieke ploeg maar je krijgt een hekel aan ze door die Erik.
QFTquote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
Twente is zo een sympathieke ploeg maar je krijgt een hekel aan ze door die Erik.
die heeft zaterdag ook geen fout gemaakt..quote:
twente supportersquote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
neuh, dat zijn die van ajaxquote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
twente supportersde meeste kutte supporters in de eredivisie, wat een paupers zijn dat die op de tribune zitten..
Mag ik vragen waarom? Omdat hij ervan overtuigd is dat Twente kampioen wordt? Kijk is naar een type als Janssen, Wisgerhof of Brama. Niet de voetballende kwaliteiten van deze heren (die overigens wel goed zijn) maar vooral de mentaliteit, wilskracht en uitstraling zorgen ervoor dat ze je kampioen maken. De winnaarsmentaliteit.quote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
Die beginnen net zo arrogant te doen als sommige bij Ajax en PSV.quote:
Wel eens in de kuip geweest?quote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
twente supportersde meeste kutte supporters in de eredivisie, wat een paupers zijn dat die op de tribune zitten..
Jij bent trouwens de laatst uitgesproken Feyenoorder op Fok die nog VI kijkt, hoe voelt dat nou?quote:
Nee ik schat als Ajacied Twente zelfs hoger in dan Ajax. Maar zoals ie die uitbarsting van Preud'Homme goed gaat praten. Als De Boer of Rutten zoiets zou doen zegt ie dat ze gek zijn. Maar nu niet omdat het om de trainer van Twente gaat.quote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom? Omdat hij ervan overtuigd is dat Twente kampioen wordt? Kijk is naar een type als Janssen, Wisgerhof is Brama. Niet de voetballende kwaliteiten van deze heren (die overigens wel goed zijn) maar vooral de mentaliteit, wilskracht en uitstraling zorgen ervoor dat ze je kampioen maken. De winnaarsmentaliteit.
Kijk nu eens naar een ventje als Eriksson, Anita of Siempje...
Eriksson is wel één van de beste middenvelders van de Eredivisie en ik zie hem over 2 jaar echt wel in een buitenlandse topclub spelen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom? Omdat hij ervan overtuigd is dat Twente kampioen wordt? Kijk is naar een type als Janssen, Wisgerhof of Brama. Niet de voetballende kwaliteiten van deze heren (die overigens wel goed zijn) maar vooral de mentaliteit, wilskracht en uitstraling zorgen ervoor dat ze je kampioen maken. De winnaarsmentaliteit.
Kijk nu eens naar een ventje als Eriksson, Anita of Siempje...
Ja en dit Eriksen benadert bijna het niveau Theo. Bijna want hij moet het nog een heel jaar laten zien.quote:Op maandag 25 april 2011 21:10 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Eriksson is wel één van de beste middenvelders van de Eredivisie en ik zie hem over 2 jaar echt wel in een buitenlandse topclub spelen.
Hamlap daar kan zelfs Erik niks fout over zeggen daar hebben we allemaal een hekel aan.quote:Op maandag 25 april 2011 21:11 schreef FireFox1 het volgende:
Oh jee... ze gaan het straks over Hamlap hebben
Doe normaal Eriksen komt helaas nog niet een in de buurt, wel heeft hij de potentie om hem zelfs te overtreffen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en dit Eriksen benadert bijna het niveau Theo. Bijna want hij moet het nog een heel jaar laten zien.
Nee hoor. Sport is passie en emotie. Pas als trainers geen emotie meer tonen, dan vind ik het vreemd worden.quote:Op maandag 25 april 2011 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik schat als Ajacied Twente zelfs hoger in dan Ajax. Maar zoals ie die uitbarsting van Preud'Homme goed gaat praten. Als De Boer of Rutten zoiets zou doen zegt ie dat ze gek zijn. Maar nu niet omdat het om de trainer van Twente gaat.
Huh, hoezoquote:Op maandag 25 april 2011 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent trouwens de laatst uitgesproken Feyenoorder op Fok die nog VI kijkt, hoe voelt dat nou?
Het moge duidelijk zijn dat Erik wel houdt van een beetje temprament en dat El Ham gewoon een geweldig speler is. Alsof hij niet tegen Derksen ingaat.quote:Op maandag 25 april 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Hamlap daar kan zelfs Erik niks fout over zeggen daar hebben we allemaal een hekel aan.
Emotie is prima maar een tirade af steken gaat al perken te buiten dat vindt de clubleiding van Twente ook trouwens.quote:Op maandag 25 april 2011 21:12 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Nee hoor. Sport is passie en emotie. Pas als trainers geen emotie meer tonen, dan vind ik het vreemd worden.
Tja, wie anders heh. Er is niet veel wat nog betaalbaar is.quote:Op maandag 25 april 2011 21:11 schreef Veadige het volgende:
De vervanger van El Ham wordt "gewoon" Dost...
Het gaat hier niet om voetbalkwaliteiten, anders had ik Ruiz wel benoemd. Het gaat om de blik in de ogen, wanneer er afgetrapt wordt. De wil, de trots en het door het vuur willen gaan voor elkaar.quote:Op maandag 25 april 2011 21:10 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Eriksson is wel één van de beste middenvelders van de Eredivisie en ik zie hem over 2 jaar echt wel in een buitenlandse topclub spelen.
Jawel, Junker,quote:Op maandag 25 april 2011 21:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja, wie anders heh. Er is niet veel wat nog betaalbaar is.
of sigthurssonquote:Op maandag 25 april 2011 21:11 schreef Veadige het volgende:
De vervanger van El Ham wordt "gewoon" Dost...
Hij was wat opgewonden? So what? Ik weet niet wat je wil zeggen hiermee. Hij is een gepassioneerd mens. Gelukkig zelfs!quote:Op maandag 25 april 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Emotie is prima maar een tirade af steken gaat al perken te buiten dat vindt de clubleiding van Twente ook trouwens.
films op tv kijkenquote:
Die jongen is net zo belangrijk voor Ajax als Janssen voor Twente. Hij bezit de gave om een perfecte steekbal te geven. Dit is de grootste parel op de Nederlandse voetbalvelden.quote:Op maandag 25 april 2011 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe normaal Eriksen komt helaas nog niet een in de buurt, wel heeft hij de potentie om hem zelfs te overtreffen.
Ze hebben allebei geluk alleen Ajax meer dan Twente dwingen ze toch af.quote:
Dat is zonder twijfel Ruiz. En dat zul je over een jaar of 5 beamen. Of dit nu even wat minder speelt of niet, Ruiz is een waar fenomeen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Die jongen is net zo belangrijk voor Ajax als Janssen voor Twente. Hij bezit de gave om een perfecte steekbal te geven. Dit is de grootste parel op de Nederlandse voetbalvelden.
Jij vindt het Ruiz ik vind het Eriksen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:16 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Dat is zonder twijfel Ruiz. En dat zul je over een jaar of 5 beamen. Of dit nu even wat minder speelt of niet, Ruiz is een waar fenomeen.
Van de gijp zegt, anti voetbal mag gewoon niet winnen van clubs die willen voetballen, en TERECHT!quote:Op maandag 25 april 2011 21:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
vd Gijp lult echt te veel onzin
Ze vergeten ook steeds te vermelden dat Twente net zo slecht speelt, dus waarom zouden zij wel winnen?quote:Op maandag 25 april 2011 21:17 schreef TheFrankey het volgende:
Als twente zo verschrikkelijk goed is....en ajax alleen maar geluk heeft. Waarom staat Twente dan niet 9 punten los en reeds kampioen?
Omdat het onzinnig is.quote:Op maandag 25 april 2011 21:17 schreef TheFrankey het volgende:
Als twente zo verschrikkelijk goed is....en ajax alleen maar geluk heeft. Waarom staat Twente dan niet 9 punten los en reeds kampioen?
Gijp doet alsof Barcelona het einde van de wereld isquote:Op maandag 25 april 2011 21:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Van de gijp zegt, anti voetbal mag gewoon niet winnen van clubs die willen voetballen, en TERECHT!
En deze week nog met veel geluk won.quote:Op maandag 25 april 2011 21:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze vergeten ook steeds te vermelden dat Twente net zo slecht speelt, dus waarom zouden zij wel winnen?
Twente vind ik net wat minder slecht dan Ajax. Maar ze zijn allebei slecht en afhankelijk van individuen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ze vergeten ook steeds te vermelden dat Twente net zo slecht speelt, dus waarom zouden zij wel winnen?
quote:Op maandag 25 april 2011 21:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Van de gijp zegt, anti voetbal mag gewoon niet winnen van clubs die willen voetballen, en TERECHT!
Heb jij Ado - Twente gezien? Zelfs Ruiz bleef ballen voor de eigen 16 weggeven.quote:Op maandag 25 april 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Twente vind ik net wat minder slecht dan Ajax. Maar ze zijn allebei slecht en afhankelijk van individuen.
Nederland had zich dus nooit mogen kwalificeren voor het WK?quote:Op maandag 25 april 2011 21:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik vind Twente en Ajax allebei even slecht. Vooral nu Ruiz zo uit vorm is. En Ajax heeft net iets meer geluk de laatste paar weken.quote:Op maandag 25 april 2011 21:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Twente vind ik net wat minder slecht dan Ajax. Maar ze zijn allebei slecht en afhankelijk van individuen.
Wie gaat hem kopen? Weer miljoen door de plee gespoeld.quote:
Nederland speelde alleen in de finale echt anti voetbal...quote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nederland had zich dus nooit mogen kwalificeren voor het WK?
Miljoenen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef Temlin het volgende:
[..]
Wie gaat hem kopen? Weer miljoen door de plee gespoeld.
Ruiz scoorde toch afgelopen weekend?quote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik vind Twente en Ajax allebei even slecht. Vooral nu Ruiz zo uit vorm is. En Ajax heeft net iets meer geluk de laatste paar weken.
Zowel Twente, PSV en Ajax hebben een aantal keer geluk gehad.quote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik vind Twente en Ajax allebei even slecht. Vooral nu Ruiz zo uit vorm is. En Ajax heeft net iets meer geluk de laatste paar weken.
Jammer maar helaas.quote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef Temlin het volgende:
[..]
Ja, El ham heeft ook nog recent gescoord.quote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef Veadige het volgende:
[..]
Ruiz scoorde toch afgelopen weekend?
Schele bamiebal dat je bent ga je in een hoek staan schamen.. Nederland wilde voetballen op de finale na, de tegenstanders als een handbal verdediging.quote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nederland had zich dus nooit mogen kwalificeren voor het WK?
Waarom? In hemelsnaam? Het draait in voetbal maar om één ding en dat is resultaat!quote:Op maandag 25 april 2011 21:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens geluk gehad dit seizoen maar Ajax heeft het echt elke week.quote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zowel Twente, PSV en Ajax hebben een aantal keer geluk gehad.
Middenmoter uit Engeland of Duitsland.quote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef Temlin het volgende:
[..]
En om de supportersquote:Op maandag 25 april 2011 21:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom? In hemelsnaam? Het draait in voetbal maar om één ding en dat is resultaat!
Dat klopt, maar hou je dat 10 jaar vol en geen hond kijkt meer naar voetbalquote:Op maandag 25 april 2011 21:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom? In hemelsnaam? Het draait in voetbal maar om één ding en dat is resultaat!
Ruiz is geblesseerd geweest, maar uit vorm als ie net gescoord heeft?quote:Op maandag 25 april 2011 21:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, El ham heeft ook nog recent gescoord.
Het is bamibal.quote:Op maandag 25 april 2011 21:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Schele bamiebal dat je bent ga je in een hoek staan schamen.. Nederland wilde voetballen op de finale na, de tegenstanders als een handbal verdediging.
Daarna heeft Bert besloten om iets anders te spelen en dat pakte perfect uit voor dat anti voetbal tournooi met ballen/hoogte wat gewoon niet kan..
Wat een onzinquote:Op maandag 25 april 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens geluk gehad dit seizoen maar Ajax heeft het echt elke week.
Waarom zou hij?quote:Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef napoleonfour het volgende:
heeft Johan al zijn excuses aangeboden aan ons de Feyenoord supporters?
Dat denk ik niet, hij heeft ook gefaald bij Spurs.quote:Op maandag 25 april 2011 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Middenmoter uit Engeland of Duitsland.
Ken je hem niet?quote:Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef Cynix ® het volgende:
Taco van der Velde?
Hoeveel verslaggevers heeft VI eigenlijk?
Ik heb het ook over de laatste weken zo'n beetje alles na ADO uit.quote:Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ajax heeft alleen de laatste paar weken wat geluk. Ajax heeft daarvoor alleen maar pech gehad, met als dieptepunt de onterechte rode kaart bij Excelsior.
Scorebord journalistiek ga ik niet eens op in, misschien moet je een keer de wedstrijden kijken.quote:Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef Veadige het volgende:
[..]
Ruiz is geblesseerd geweest, maar uit vorm als ie net gescoord heeft?
Ik vind Twente meer in vorm dan Ajax... als team dan
Met hun kwetsende spandoeken 'Derksen je moeder heeft een snor'quote:Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef napoleonfour het volgende:
heeft Johan al zijn excuses aangeboden aan ons de Feyenoord supporters?
En PSV heeft daarvoor constant geluk gehad. En Twente vorig jaarquote:Op maandag 25 april 2011 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het ook over de laatste weken zo'n beetje alles na ADO uit.
Wat denk jij? Dat vi door drie man gemaakt wordtquote:Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef Cynix ® het volgende:
Taco van der Velde?
Hoeveel verslaggevers heeft VI eigenlijk?
Of hij kent het blad niet en denkt dat het alleen een TV programma is.quote:Op maandag 25 april 2011 21:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Wat denk jij? Dat vi door drie man gemaakt wordt
Als je iets ' moois' wilt zien moet je lekker naar kunstschaatsen gaan kijken ofzo.quote:Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hou je dat 10 jaar vol en geen hond kijkt meer naar voetbal
oké zal ik doen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:23 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Scorebord journalistiek ga ik niet eens op in, misschien moet je een keer de wedstrijden kijken.
quote:Op maandag 25 april 2011 21:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je iets ' moois' wilt zien moet je lekker naar kunstschaatsen gaan kijken ofzo.
Dit seizoen niet, klopt, afgelopen 5 jaar wel and you know itquote:Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ajax heeft alleen de laatste paar weken wat geluk. Ajax heeft daarvoor alleen maar pech gehad, met als dieptepunt de onterechte rode kaart bij Excelsior.
Wat een onzin.quote:Op maandag 25 april 2011 21:24 schreef inZanity het volgende:
[..]
Als je iets ' moois' wilt zien moet je lekker naar kunstschaatsen gaan kijken ofzo.
Spanje speelde daar ook als een draak.quote:Op maandag 25 april 2011 21:19 schreef Temlin het volgende:
[..]wat een onzin. Jij genoot zeker ook van het verlies van Nederland tegen Spanje of niet.
Afgelopen 5 jaar steeds het kampioenschap op een goal of een punt misgelopen. Dat is nou niet echt geluk hoorquote:Op maandag 25 april 2011 21:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit seizoen niet, klopt, afgelopen 5 jaar wel and you know it
Zoveel geluk de afgelopen 5 jaar want goh we hebben ook veel gewonnen he, oh nee wachtquote:Op maandag 25 april 2011 21:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit seizoen niet, klopt, afgelopen 5 jaar wel and you know it
Dat wel.quote:
Goede speler, maar is ook geen type Kluivert. Ook geen typische punt spits. In Nederland kan alleen Koevermans dat.quote:
Geluk staat niet gelijk aan resultaat of kampioenschap, kan ook in de zin zijn van de bon mee hebben dat je spelers geen schorsing krijgen die terecht hadden geweest..quote:Op maandag 25 april 2011 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoveel geluk de afgelopen 5 jaar want goh we hebben ook veel gewonnen he, oh nee wacht
Ach ja, jij met je gelul over Hamlap neem ik al een tijdje niet meer serieusquote:Op maandag 25 april 2011 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Goede speler, maar is ook geen type Kluivert. Ook geen typische punt spits. In Nederland kan alleen Koevermans dat.
:[˛
Ik zeg net dat Ajax verschrikkelijk veel geluk heeft gehad.quote:Op maandag 25 april 2011 21:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Geluk staat niet gelijk aan resultaat of kampioenschap, kan ook in de zin zijn van de bon mee hebben dat je spelers geen schorsing krijgen die terecht hadden geweest..
Maar daar worden we het nooit over eens, want jullie zien het niet of willen het niet zien
PSV - Willem IIquote:Op maandag 25 april 2011 21:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Geluk staat niet gelijk aan resultaat of kampioenschap, kan ook in de zin zijn van de bon mee hebben dat je spelers geen schorsing krijgen die terecht hadden geweest..
Maar daar worden we het nooit over eens, want jullie zien het niet of willen het niet zien
Wat jij wilquote:Op maandag 25 april 2011 21:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Of zo'n beetje alle thuiswedstrijden van Twente vorig seizoen.quote:
Een spits met zijn looplijnen zul je niet meer vinden. Maar een betaalbare typische punt spits in de traditie van Kluivert/Tristan/Zlatan is onvindbaar.quote:Op maandag 25 april 2011 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach ja, jij met je gelul over Hamlap neem ik al een tijdje niet meer serieus
AFGELOPEN.. 5 JAAR, AJAX..quote:
Welke looplijnen? Hamlap draait standaard de verkeerde kant opquote:Op maandag 25 april 2011 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een spits met zijn looplijnen zul je niet meer vinden. Maar een betaalbare typische punt spits in de traditie van Kluivert/Tristan/Zlatan is onvindbaar.˛
Okee Ajax heeft de afgelopen vijf jaar ontiegelijk veel geluk gehad kom eens met een voorbeeld.quote:Op maandag 25 april 2011 21:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
AFGELOPEN.. 5 JAAR, AJAX..we hebben het niet over andere clubs, waarom altijd over een andere club beginnen?
Ach, daar kan je wel over door blijven lullen. Maar de meeste psvers willen ook niet inzien dat jullie ongelofelijk geluk hebben gehad begin dit seizoen of Toivonen die de lul uit hangt. Maar 5 jaar consequent de meest lucky ploeg zijn kan gewoon nietquote:Op maandag 25 april 2011 21:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Misschien omdat andere clubs net zoveel geluk hebben?quote:Op maandag 25 april 2011 21:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
AFGELOPEN.. 5 JAAR, AJAX..we hebben het niet over andere clubs, waarom altijd over een andere club beginnen?
je bedoeld de 3 keren dat Ajax op de valreep kampioenschap miste?quote:Op maandag 25 april 2011 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee Ajax heeft de afgelopen vijf jaar ontiegelijk veel geluk gehad kom eens met een voorbeeld.
quote:Op maandag 25 april 2011 21:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, daar kan je wel over door blijven lullen. Maar de meeste psvers willen ook niet inzien dat jullie ongelofelijk geluk hebben gehad begin dit seizoen of Toivonen die de lul uit hangt. Maar 5 jaar consequent de meest lucky ploeg zijn kan gewoon niet. Er zullen vast wel seizoenen tussen hebben gezeten.
Die burgzorg scoort ook elke week trouwens.
Ik beoordeel hem over zijn hele loopbaan, jij beoordeelt hem enkel over de laatste wedstrijden (na de winterstop) waar hij vreselijk uit vorm is. Niet rechtvaardig.quote:Op maandag 25 april 2011 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Welke looplijnen? Hamlap draait standaard de verkeerde kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |