Volgens mij heeft Gijp het wel naar z'n zin met hemquote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef Masterboy het volgende:
Erik nodigen ze een tijdje niet meer uit
Dat hoopte ik een half jaar geleden al.quote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef Masterboy het volgende:
Nee dit doet hij namelijk altijd, dus een verrassing kan het niet zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef Masterboy het volgende:
Die gast moeten ze opsluiten.. . Hansie die speelt het, hij meent het.. wat een verschrikkelijke sukkel. Zit me echt MATELOOS te irriteren!quote:Op maandag 25 april 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hoopte ik een half jaar geleden al.
Ik vind het best een goede gast eigenlijk. Het hoeft niet elke week voetbalinhoudelijk te zijn.quote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef Masterboy het volgende:
Waarschijnlijk kijkt Hamlap ook tv, en als ie dat hoort is hij weer voor 4 weken geblesseerd aan zijn linkeroorquote:Op maandag 25 april 2011 21:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, 3 doelpunten, maar dat zeggen ze niet bij VI
Geen verassing.quote:
Voor de rest is hij wel tof, maar hij is niet objectief genoeg.quote:Op maandag 25 april 2011 21:05 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vind erik ook een prima gast. Jammer dat ie toch iets te fanboy is..
Onzin! McClaren ging af en toe wel degelijk als een idioot te keer. En wat heerlijk om een coach na afloop van de wedstrijd tegen AZ te horen zeggen: " ik snap de spreekkoren wel als je zo benadeeld wordt". Top!quote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
McClaren hield het binnen te perken zoals Preud'Homme te keer ging tijdens AZ-Twente moet je hem in een dwangbuis stoppen.
En dat Erik de maandag daarna weer te gast is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |