Fijn dat ook niet Ajax supporters het opvalt.quote:Op maandag 25 april 2011 21:00 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Wat een nerd met z'n plekhaar.. oh oh oh wat speelt Twente goed![]()
![]()
Begin van het seizoen is geen heel seizoen hé, grappenmaker. Ajax heeft ook goeie wedstrijden gehadquote:Op maandag 25 april 2011 21:00 schreef Temlin het volgende:
[..]
Jah, of ben je het begin van het seizoen vergeten?
Begin van het seizoen was was Twente magistraal.quote:Op maandag 25 april 2011 21:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook wel grappig. Ene goeie ploegen dit jaar zijn Ado en laatste tijd Roda eigenlijk. Goed voor hun doen dan
quote:Op maandag 25 april 2011 21:01 schreef Temlin het volgende:
[..]
Begin van het seizoen was was Twente magistraal.
McClaren hield het binnen te perken zoals Preud'Homme te keer ging tijdens AZ-Twente moet je hem in een dwangbuis stoppen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:01 schreef F-Bravo het volgende:
McClaren rustiger dan Preud'homme?? Haha wat een grap. Steve ging nog veel meer tekeer. Wat ben ik blij dat wij een coach hebben die zo begaan is met het team!
Derksen praat nu echt verschrikkelijke onzin.
Toen Hamlap eruit ging, ging het inderdaad 10x beterquote:
Vanaf uitzending 1, ik ben ook altijd tegen 'wanneer komt die Jakhals weer eens' in gegaan. Je zou er nog hoofdpijn van krijgenquote:Op maandag 25 april 2011 21:01 schreef DrDentz het volgende:
Jakhals maakt er een hobby van om het tegenovergestelde van Johan te beweren
Ja, 3 doelpunten, maar dat zeggen ze niet bij VIquote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toen Hamlap eruit ging, ging het inderdaad 10x beter
Ik hoop het idd.quote:Op maandag 25 april 2011 21:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Die wordt er hopelijk niet meer ingezet dan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |