Nee hoor. Sport is passie en emotie. Pas als trainers geen emotie meer tonen, dan vind ik het vreemd worden.quote:Op maandag 25 april 2011 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik schat als Ajacied Twente zelfs hoger in dan Ajax. Maar zoals ie die uitbarsting van Preud'Homme goed gaat praten. Als De Boer of Rutten zoiets zou doen zegt ie dat ze gek zijn. Maar nu niet omdat het om de trainer van Twente gaat.
Huh, hoezoquote:Op maandag 25 april 2011 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent trouwens de laatst uitgesproken Feyenoorder op Fok die nog VI kijkt, hoe voelt dat nou?
Het moge duidelijk zijn dat Erik wel houdt van een beetje temprament en dat El Ham gewoon een geweldig speler is. Alsof hij niet tegen Derksen ingaat.quote:Op maandag 25 april 2011 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Hamlap daar kan zelfs Erik niks fout over zeggen daar hebben we allemaal een hekel aan.
Emotie is prima maar een tirade af steken gaat al perken te buiten dat vindt de clubleiding van Twente ook trouwens.quote:Op maandag 25 april 2011 21:12 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Nee hoor. Sport is passie en emotie. Pas als trainers geen emotie meer tonen, dan vind ik het vreemd worden.
Tja, wie anders heh. Er is niet veel wat nog betaalbaar is.quote:Op maandag 25 april 2011 21:11 schreef Veadige het volgende:
De vervanger van El Ham wordt "gewoon" Dost...
Het gaat hier niet om voetbalkwaliteiten, anders had ik Ruiz wel benoemd. Het gaat om de blik in de ogen, wanneer er afgetrapt wordt. De wil, de trots en het door het vuur willen gaan voor elkaar.quote:Op maandag 25 april 2011 21:10 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Eriksson is wel één van de beste middenvelders van de Eredivisie en ik zie hem over 2 jaar echt wel in een buitenlandse topclub spelen.
Jawel, Junker,quote:Op maandag 25 april 2011 21:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja, wie anders heh. Er is niet veel wat nog betaalbaar is.
of sigthurssonquote:Op maandag 25 april 2011 21:11 schreef Veadige het volgende:
De vervanger van El Ham wordt "gewoon" Dost...
Hij was wat opgewonden? So what? Ik weet niet wat je wil zeggen hiermee. Hij is een gepassioneerd mens. Gelukkig zelfs!quote:Op maandag 25 april 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Emotie is prima maar een tirade af steken gaat al perken te buiten dat vindt de clubleiding van Twente ook trouwens.
films op tv kijkenquote:
Die jongen is net zo belangrijk voor Ajax als Janssen voor Twente. Hij bezit de gave om een perfecte steekbal te geven. Dit is de grootste parel op de Nederlandse voetbalvelden.quote:Op maandag 25 april 2011 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe normaal Eriksen komt helaas nog niet een in de buurt, wel heeft hij de potentie om hem zelfs te overtreffen.
Ze hebben allebei geluk alleen Ajax meer dan Twente dwingen ze toch af.quote:
Dat is zonder twijfel Ruiz. En dat zul je over een jaar of 5 beamen. Of dit nu even wat minder speelt of niet, Ruiz is een waar fenomeen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Die jongen is net zo belangrijk voor Ajax als Janssen voor Twente. Hij bezit de gave om een perfecte steekbal te geven. Dit is de grootste parel op de Nederlandse voetbalvelden.
Jij vindt het Ruiz ik vind het Eriksen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:16 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Dat is zonder twijfel Ruiz. En dat zul je over een jaar of 5 beamen. Of dit nu even wat minder speelt of niet, Ruiz is een waar fenomeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |