En de rest van hun fans.quote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
Twente is zo een sympathieke ploeg maar je krijgt een hekel aan ze door die Erik.
QFTquote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
Twente is zo een sympathieke ploeg maar je krijgt een hekel aan ze door die Erik.
die heeft zaterdag ook geen fout gemaakt..quote:
twente supportersquote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
neuh, dat zijn die van ajaxquote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
twente supportersde meeste kutte supporters in de eredivisie, wat een paupers zijn dat die op de tribune zitten..
Mag ik vragen waarom? Omdat hij ervan overtuigd is dat Twente kampioen wordt? Kijk is naar een type als Janssen, Wisgerhof of Brama. Niet de voetballende kwaliteiten van deze heren (die overigens wel goed zijn) maar vooral de mentaliteit, wilskracht en uitstraling zorgen ervoor dat ze je kampioen maken. De winnaarsmentaliteit.quote:Op maandag 25 april 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
Die beginnen net zo arrogant te doen als sommige bij Ajax en PSV.quote:
Wel eens in de kuip geweest?quote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
twente supportersde meeste kutte supporters in de eredivisie, wat een paupers zijn dat die op de tribune zitten..
Jij bent trouwens de laatst uitgesproken Feyenoorder op Fok die nog VI kijkt, hoe voelt dat nou?quote:
Nee ik schat als Ajacied Twente zelfs hoger in dan Ajax. Maar zoals ie die uitbarsting van Preud'Homme goed gaat praten. Als De Boer of Rutten zoiets zou doen zegt ie dat ze gek zijn. Maar nu niet omdat het om de trainer van Twente gaat.quote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom? Omdat hij ervan overtuigd is dat Twente kampioen wordt? Kijk is naar een type als Janssen, Wisgerhof is Brama. Niet de voetballende kwaliteiten van deze heren (die overigens wel goed zijn) maar vooral de mentaliteit, wilskracht en uitstraling zorgen ervoor dat ze je kampioen maken. De winnaarsmentaliteit.
Kijk nu eens naar een ventje als Eriksson, Anita of Siempje...
Eriksson is wel één van de beste middenvelders van de Eredivisie en ik zie hem over 2 jaar echt wel in een buitenlandse topclub spelen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:08 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom? Omdat hij ervan overtuigd is dat Twente kampioen wordt? Kijk is naar een type als Janssen, Wisgerhof of Brama. Niet de voetballende kwaliteiten van deze heren (die overigens wel goed zijn) maar vooral de mentaliteit, wilskracht en uitstraling zorgen ervoor dat ze je kampioen maken. De winnaarsmentaliteit.
Kijk nu eens naar een ventje als Eriksson, Anita of Siempje...
Ja en dit Eriksen benadert bijna het niveau Theo. Bijna want hij moet het nog een heel jaar laten zien.quote:Op maandag 25 april 2011 21:10 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Eriksson is wel één van de beste middenvelders van de Eredivisie en ik zie hem over 2 jaar echt wel in een buitenlandse topclub spelen.
Hamlap daar kan zelfs Erik niks fout over zeggen daar hebben we allemaal een hekel aan.quote:Op maandag 25 april 2011 21:11 schreef FireFox1 het volgende:
Oh jee... ze gaan het straks over Hamlap hebben
Doe normaal Eriksen komt helaas nog niet een in de buurt, wel heeft hij de potentie om hem zelfs te overtreffen.quote:Op maandag 25 april 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en dit Eriksen benadert bijna het niveau Theo. Bijna want hij moet het nog een heel jaar laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |