Ruiz scoorde toch afgelopen weekend?quote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik vind Twente en Ajax allebei even slecht. Vooral nu Ruiz zo uit vorm is. En Ajax heeft net iets meer geluk de laatste paar weken.
Zowel Twente, PSV en Ajax hebben een aantal keer geluk gehad.quote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik vind Twente en Ajax allebei even slecht. Vooral nu Ruiz zo uit vorm is. En Ajax heeft net iets meer geluk de laatste paar weken.
Jammer maar helaas.quote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef Temlin het volgende:
[..]
Wie gaat hem kopen? Weer miljoen door de plee gespoeld.
Ja, El ham heeft ook nog recent gescoord.quote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef Veadige het volgende:
[..]
Ruiz scoorde toch afgelopen weekend?
Schele bamiebal dat je bent ga je in een hoek staan schamen.. Nederland wilde voetballen op de finale na, de tegenstanders als een handbal verdediging.quote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Nederland had zich dus nooit mogen kwalificeren voor het WK?
Waarom? In hemelsnaam? Het draait in voetbal maar om één ding en dat is resultaat!quote:Op maandag 25 april 2011 21:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Van de gijp zegt, anti voetbal mag gewoon niet winnen van clubs die willen voetballen, en TERECHT!
Iedereen heeft wel eens geluk gehad dit seizoen maar Ajax heeft het echt elke week.quote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zowel Twente, PSV en Ajax hebben een aantal keer geluk gehad.
Middenmoter uit Engeland of Duitsland.quote:Op maandag 25 april 2011 21:20 schreef Temlin het volgende:
[..]
Wie gaat hem kopen? Weer miljoen door de plee gespoeld.
En om de supportersquote:Op maandag 25 april 2011 21:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom? In hemelsnaam? Het draait in voetbal maar om één ding en dat is resultaat!
Dat klopt, maar hou je dat 10 jaar vol en geen hond kijkt meer naar voetbalquote:Op maandag 25 april 2011 21:21 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waarom? In hemelsnaam? Het draait in voetbal maar om één ding en dat is resultaat!
Ruiz is geblesseerd geweest, maar uit vorm als ie net gescoord heeft?quote:Op maandag 25 april 2011 21:21 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, El ham heeft ook nog recent gescoord.
Het is bamibal.quote:Op maandag 25 april 2011 21:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Schele bamiebal dat je bent ga je in een hoek staan schamen.. Nederland wilde voetballen op de finale na, de tegenstanders als een handbal verdediging.
Daarna heeft Bert besloten om iets anders te spelen en dat pakte perfect uit voor dat anti voetbal tournooi met ballen/hoogte wat gewoon niet kan..
Wat een onzinquote:Op maandag 25 april 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens geluk gehad dit seizoen maar Ajax heeft het echt elke week.
Waarom zou hij?quote:Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef napoleonfour het volgende:
heeft Johan al zijn excuses aangeboden aan ons de Feyenoord supporters?
Dat denk ik niet, hij heeft ook gefaald bij Spurs.quote:Op maandag 25 april 2011 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Middenmoter uit Engeland of Duitsland.
Ken je hem niet?quote:Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef Cynix ® het volgende:
Taco van der Velde?
Hoeveel verslaggevers heeft VI eigenlijk?
Ik heb het ook over de laatste weken zo'n beetje alles na ADO uit.quote:Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ajax heeft alleen de laatste paar weken wat geluk. Ajax heeft daarvoor alleen maar pech gehad, met als dieptepunt de onterechte rode kaart bij Excelsior.
Scorebord journalistiek ga ik niet eens op in, misschien moet je een keer de wedstrijden kijken.quote:Op maandag 25 april 2011 21:22 schreef Veadige het volgende:
[..]
Ruiz is geblesseerd geweest, maar uit vorm als ie net gescoord heeft?
Ik vind Twente meer in vorm dan Ajax... als team dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |