Firsttimer.quote:
Je had het mij ook even kunnen laten doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:15 schreef Voorschrift het volgende:
Yup yup heb even in reeks gezet voor je, voordat de rest gaat lopen klagen, ethi is al erg genoeg.
Eventjes maar. Zodra het op jouw naam staat wil links het direct verdelen.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef eriksd het volgende:
Eigendom is een fundamentele basis voor onze samenleving en economie.
Dat dus. Zonder privaat eigendom geen welvaart.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef eriksd het volgende:
Eigendom is een fundamentele basis voor onze samenleving en economie.
Niet echt fout, maar wellicht dat een mod/admin het kon aanpassen.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
Deze, ik had ongevraagd ingegrepen, mijn fout.
Mja die zijn er nooit.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet echt fout, maar wellicht dat een mod/admin het kon aanpassen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk dat het Ajax gaat worden voor Hans *proest*
FC Lienden ja. Geen enkele prof neemt die dweepo serieus natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:35 schreef JoaC het volgende:
Het mag dan wel een debiel zijn, maar hij schijnt wel goed te kunnen coachen
Ik zie hem nog wel slagenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:41 schreef Tem het volgende:
[..]
FC Lienden ja. Geen enkele prof neemt die dweepo serieus natuurlijk.
Nee, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:59 schreef eriksd het volgende:
Wist je dat een eenverdiener met een inkomen van 40.000 euro aan het eind van de streep 82% meer belasting betaalt dan een stel tweeverdieners met in totaal 40.000 euro.
Nee, ik wist wel dat ik vanaf dit jaar mijn vriendin als fiscaal partner moet zien aangezien dat flink wat kan schelen.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:59 schreef eriksd het volgende:
Wist je dat een eenverdiener met een inkomen van 40.000 euro aan het eind van de streep 82% meer belasting betaalt dan een stel tweeverdieners met in totaal 40.000 euro.
Wist je dat een ondernemer over 1 pak melk 5x belasting/btw/accijns betaald?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:59 schreef eriksd het volgende:
Zijn alleen strengere regels voor fiscaal partners. Maar wanneer de persoon aangeduid is voor het nabestaande pensioen kan het wel dacht ik.quote:
Wist je dat je als 50.000+huishouden met huis van 300.000 procentueel minder belasting betaalt dan een 30.000 euro huishouden met huis van 200.000? (HRA)quote:Op woensdag 20 april 2011 11:59 schreef eriksd het volgende:
quote:
Kijk maar naar de secundaire arbeidsvoorwaarden.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:07 schreef eriksd het volgende:
Waar slaat die conclusie nou weer op Joac?
Ja, als ieder hondje fikkie heette dan hadden we deze discussie ook niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:10 schreef JoaC het volgende:
[..]
Kijk maar naar de secundaire arbeidsvoorwaarden.
Het zijn vaak de beter betaalde banen waar overuren geld opleveren.
Als je intellect ontbeert ben je de lul.
Fysieke en geestelijke inzet.quote:
Meest bizarre gevolgtrekking die ik de afgelopen tijd op fok heb gezien. Papierversnipperaar kan hier een puntje aan zuigen.quote:Kijk maar naar de secundaire arbeidsvoorwaarden.
Vandaar ook:quote:Op woensdag 20 april 2011 12:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar in bovenstaande stelling wordt dan alleen uitgegaan van fysieke inzet.
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Meest bizarre gevolgtrekking die ik de afgelopen tijd op fok heb gezien. Papierversnipperaar kan hier een puntje aan zuigen.
Je was toch bezig met een sticky topic? Schiet eens op, ik ben nieuwsgierig.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:10 schreef JoaC het volgende:
[..]
Kijk maar naar de secundaire arbeidsvoorwaarden.
Hoe werkt dat met die reeks?quote:
Ik weet wel weer waar die kut van een Bijsterveldt mee gaat komen.quote:Onderwijsinspectie: verband daling examencijfers en kwaliteit leraren
BINNENLAND De eindexamenresultaten van de vakken Nederlands, Engels en wiskunde zijn de afgelopen vijf jaar achteruit gegaan. Deze daling kan te maken hebben met een afnemende kwaliteit van het voortgezet onderwijs, schrijft de Inspectie van het Onderwijs in haar Onderwijsverslag.
De inspectie brengt dit vandaag met zoveel nadruk onder de aandacht omdat het gevaar bestaat dat het mis gaat in het voortgezet onderwijs. Dat zegt Annette Roeters, inspecteur-generaal van het Onderwijs, vandaag in een interview met NRC-redacteur Bart Funnekotter.
De negatieve trend bij Nederlands, Engels en wiskunde, die te zien is bij alle schooltypen, is extra pijnlijk omdat de politiek al jaren hamert op het belang van deze vakken.
Harde woorden over docentenkorps
De inspectie spreekt in haar Onderwijsverslag harde woorden over het Nederlandse docentenkorps. Uit lesobservaties van de inspectie blijkt dat een op de tien leraren in het voortgezet onderwijs geen goede instructie geeft en dat een op de vijf leraren de tijd in de les niet efficiënt gebruikt. De helft van de leraren kan het onderwijs niet afstemmen op verschillen tussen leerlingen. Daarnaast kampen juist de vakken Nederlands, Engels en wiskunde met het grootste lerarentekort.
Tevredenheid is er bij de inspectie over de afname van het aantal zwakke en zeer zwakke scholen in het basisonderwijs. Problematisch is wel dat juist de leerlingen die goed onderwijs hard nodig hebben, vaak op zwakke en zeer zwakke scholen zitten.
Streven naar hoger opgeleide bevolking komt in de knel
De inspectie noteert verder dat steeds meer leerlingen naar hogere vormen van onderwijs gaan. Scholen in het voortgezet onderwijs moeten wel spoedig verbeteringen doorvoeren, anders komt het streven naar een hoger opgeleide bevolking in de knel, schrijft de inspectie.
In een eerste reactie laat minster Van Bijsterveldt (Onderwijs, CDA) weten vol in te zetten op de verbetering van de kwaliteit van het onderwijs. Half mei presenteert ze haar plannen voor het primair en voortgezet onderwijs.
95 procent eens. Behalve dan dat jij zegt dat leraren enkel bestaan uit kneusjes en sukkels. Er zijn echt nog wel leraren die gepassioneerd hun beroep uitoefenen.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik weet wel weer waar die kut van een Bijsterveldt mee gaat komen.
1) hardere eisen. Met bonussen voorgoede
docenten die de failliete scholen zelf moeten ophoesten en dus niet worden uitbetaald al zijn die bonussen schijntjes.
2) nog meer controle en administratie
3) nog meer betutteling en wijzigingen in de manier waarop onderwijs gegeven moet worden. De zoveelste aanpassing, die t faillliet van het onderwijs niet zullen kunnen verbloemen.
Het probleem in het onderwijs is veel simpeler: De hoeveelheid bezuinigingen en reorganisaties heeft t failliet veroorzaakt. De baan in het onderwijs is veel te zwaar en onderbetaald. Alleen kneusjes, huisvrouwen en idealisten (paar %) blijven nog docent.
Daarnaast zijn door al die fusies stromen onkundige bestuurders naar binnen gestroomd die een belangrijk deel van het huidige budget afromen voor niet waarde toevoegende activiteiten.
Groot deel van alle onderwijsinstellingen balanceert op de afgrond.
Dat hebben we speciaal voor jou aangevraagd. Maar je begrijpt de hint nog steeds niet.quote:
Rechtsonder onderaan waar alle posts staan staat "mijn actieve topics". Vlak boven de pagina nummering.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:50 schreef Dutchnative het volgende:
MyAt snap er allemaal niks vanIk ga gewoon naar Fok!, klik op Forum, Politiek en kijk eens welke topics het lezen waard zijn.
Danke. Vind het maar onhandigquote:Op woensdag 20 april 2011 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rechtsonder onderaan waar alle posts staan staat "mijn actieve topics". Vlak boven de pagina nummering.
quote:Oudere werknemers zijn productiever dan hun jongere collegas, blijkt uit Duits onderzoek. Ouderen zijn weliswaar minder vlot en zwakker, ze compenseren dat met meer ervaring, en kunnen beter omgaan met fouten en problemen.
Mwah als je in meer fora post dan POL is het handig om te overzien waar gepost is.quote:
Die heb ik onder het kopje idealisten geplaatst.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
95 procent eens. Behalve dan dat jij zegt dat leraren enkel bestaan uit kneusjes en sukkels. Er zijn echt nog wel leraren die gepassioneerd hun beroep uitoefenen.
Het gaat bij bedrijven natuurlijk om iemand zijn productiviteit in verhouding tot zijn salaris.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Om de productiviteit mythe door te prikken (vanwege de discussie paar dagen eerder):
http://www.nu.nl/werk-en-(...)er-productiever.html
[..]
Andere fora op op Fok!quote:Op woensdag 20 april 2011 12:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah als je in meer fora post dan POL is het handig om te overzien waar gepost is.
Als je alleen in POL post is het een soort index inderdaad, weinig verschil.
I concur.quote:
http://www.guernicamag.com/features/2575/johnson_4_15_11/quote:Olie en diamanten in de duurste hoofdstad ter wereld
Een beetje huis kost er aan huur 26.000 dollar per maand, maar je betaalt ook zomaar 40.000 dollar per maand. Welkom in Luanda, de hoofdstad van Angola. Het Amerikaanse tijdschrift Guernica wijdt er een fascinerende reportage aan. Over een enorme olie-voorraad die een van de ergste kleptocratieën ter wereld voedt. Over de duizenden landmijnen die getuigen van de slepende burgeroorlog, tot 2002. Over de Chinezen die overal zitten, wegen aanleggen en gebouwen neerzetten in ruil voor olie, maar alles met eigen mensen willen doen. En over de vraagtekens rondom het China International Fund.
Eén detail uit het verhaal: Chinezen staan erop hun eigen mensen mee te nemen. Vaak komen die uit een uitzichtloze situatie op het verpauperde Chinese platteland en nemen ze met heel weinig genoegen. Voor mijnen zijn ze niet bang: als ze doodgaan is dat goed voor hun familie, want die krijgt dan veel geld. Soms wel 40.000 dollar, een klein fortuin op het Chinese platteland.
Niet elk hoog inkomen gaat gepaard met hoog arbeid intensiviteit.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:17 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het ook wel mooi hoor;
Hoe hoger je inkomen, des te meer HRA.
Dus arbeid loont niet
???
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er valt weinig te organiseren, K_W. Je hoeft toch geen feesttent en barinstallatie te huren ofzo
Roep gewoon een tijd en een plaats en houd eventueel bij of mensen melden of ze wel of niet komen. Lijkt mij niet zoveel tijd kosten eigenlijk. De rest zien we dan wel weer toch.
As niemand zin heeft om verder iets nuttigs te roepen dan zeg ik:
Zaterdag 28 mei.
Stairway to Heaven, Utrecht.
Dit is vlakbij het station, heeft een terras en je kunt eten en drinken.
Verzamelen op het terras of bij slecht weer binnen, vanaf 14:00 uur.
Zo. Iemand tegen?
Nee, R&P wil gewoon een "hoe verleid ik iemand op hogere leeftijd" meet houden, op dezelfde dag, zelfde stad, zelfde tijd, in dezelfde kroeg als POL.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:46 schreef 3-voud het volgende:
Nog steeds dat gezeur over die meet?
Man man man... zoek een leuk park uit en spreek een tijd af. Met zijn allen in het zonnetje een beetje op het gras loungen. Paar man ff met de auto naar de dichtstbijzijnde super om wat drank en snaaispul te halen en je hebt een mega meet.
Kan ook in dat park.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, R&P wil gewoon een "hoe verleid ik iemand op hogere leeftijd" meet houden, op dezelfde dag, zelfde stad, zelfde tijd, in dezelfde kroeg als POL.
Is ook geen probleem, maar laten we het er op houden dat de verhoudingen in dat R&P topic tussen wat "jolige" POL'lers en R&P'ers niet soepel liep, om het maar zacht uit te drukken.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan ook in dat park.
Ik zie het probleem niet.
R&P?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is ook geen probleem, maar laten we het er op houden dat de verhoudingen in dat R&P topic tussen wat "jolige" POL'lers en R&P'ers niet soepel liep, om het maar zacht uit te drukken.
God het gaat om de meet, ik ken die hele dame in kwestie niet, maar alle info staat in die post.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef Disana het volgende:
Bullshit. Mera is een prima meid die gewoon vrienden en een baan en een autootje heeft, en die het leuk vindt mensen te ontmoeten. Je kleunt ontzettend mis als je denkt haar ook wel even voor paal te kunnen zetten.
Een van de subfora.quote:
Ach, forumtaal.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is ook geen probleem, maar laten we het er op houden dat de verhoudingen in dat R&P topic tussen wat "jolige" POL'lers en R&P'ers niet soepel liep, om het maar zacht uit te drukken.
Jet os gst jr 'd sbonfdidquote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
God het gaat om de meet, ik ken die hele dame in kwestie niet, maar alle info staat in die post.
Ja van jou kunnen ze het verleiden wel leren dan.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach, forumtaal.
In real life kan dat heel anders uitpakken.
Wat mij betreft schuiven ze maar aan. Halen ze het niveau niet, druipen ze vanzelf wel af. En anderzijds moet ik nog maar afwachten of iedereen hier net zo gebekt is als op het forum.
En wat dat betreft: als er een lekker ding zit tussen die R&P bende die naar me knipoogt, duik ik de bosjes ermee in 3 meter verderop. Wat kan mij het boeien.
Dat geklooi op toiletten is ook niks
Uhu.quote:
quote:
Dat wil ik niet zeggen. Ik ben ook maar een vastgeroeste spijker van 40.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja van jou kunnen ze het verleiden wel leren dan.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:53 schreef Dutchnative het volgende:
[..]![]()
Denk dat ik mijn vingers fout had neergezet![]()
Het moet zijn: Het is dat het 's avonds is
Ja maar een goedgebekte 40'er die ze in de ogen aankijkt en eens even de harde waarheid komt vertellen is nou juist iets wat me niet succesvol lijkt. Not that I care, ik vermaak me wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zeggen. Ik ben ook maar een vastgeroeste spijker van 40.
Maar mij boeit het allemaal minder dan de 20gers van tegenwoordig. Ik lul overal over, zeg wat ik denk en laat niets aan de fantasie over. Iemand die er niet tegen kan moet maar een ander in de ogen aankijken.
Eens kijken of er dan wat meer mogelijkheden zijn. Ga ook nog op excursiequote:Op woensdag 20 april 2011 13:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Maar volgens mij is onze meet ook redelijk vroeg wel, i.v.m. reistijden ook, voor zover er al iets vast staat.
Ik ben niet uit om anderen op hun nummer te zetten omdat ze uit "R&P" komen. Zo neerbuigend ben ik ook weer niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar een goedgebekte 40'er die ze in de ogen aankijkt en eens even de harde waarheid komt vertellen is nou juist iets wat me niet succesvol lijkt. Not that I care, ik vermaak me wel.
Och je kent Fok.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ben niet uit om anderen op hun nummer te zetten omdat ze uit "R&P" komen. Zo neerbuigend ben ik ook weer niet.
Willen ze me uit de tent lokken, dan wordt het een ander verhaal.
Keines Fisiekes Contactes!quote:Op woensdag 20 april 2011 13:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ben niet uit om anderen op hun nummer te zetten omdat ze uit "R&P" komen. Zo neerbuigend ben ik ook weer niet.
Willen ze me uit de tent lokken, dan wordt het een ander verhaal.
Nee. Ik blijf wel realistisch.quote:
Er is altijd een ijsbreker.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nee. Ik blijf wel realistisch.
Zoals ik zei is het in real life totaal anders dan op een forumpje.
Kan me voorstellen dat onze POL meet er 1 wordt van aankijken en de kaken stijf dicht.
Joehoe!!quote:
?quote:
Mwah denk 't niet eigenlijk, maar zou kunnen.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat onze POL meet er 1 wordt van aankijken en de kaken stijf dicht.
Hehe, je vat in ieder geval geweldig samen waarom of Erik er i.i.g. lol gaat hebben.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
?![]()
Sorry maar ik dacht even aan een R&P-wijf met een hoog stemmetje die dat zou zeggen. Zie het eerlijk gezegd al helemaal voor me.
Als het gaat om kaken stijf dicht moet je misschien maar eens de tandarts van Betyar raadplegen.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben je dan zo mensenschuw?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:58 schreef 3-voud het volgende:
Breek me de bek niet open. Een forum geeft iedereen de kans goed na te denken over de woorden.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mwah denk 't niet eigenlijk, maar zou kunnen.
Nog nooit met een onbekende geluld in de kroeg? Het hoeft ook niet per se ergens voor te gaan.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open. Een forum geeft iedereen de kans goed na te denken over de woorden.
Ad rem reageren is eventjes wat anders. Dan vallen ze door de mand.
Ik heb het over mensen algemeen, niet over mezelf.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nog nooit met een onbekende geluld in de kroeg? Het hoeft ook niet per se ergens voor te gaan.
2 minuutjes hooguit. Dan isie al stil.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:17 schreef Voorschrift het volgende:
Met jullie twee is conversatie in ieder geval gegarandeerd.
Vanwaar die angst voor de sounds of silence?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik heb het over mensen algemeen, niet over mezelf.
Begin je dan te meppen, opa?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
2 minuutjes hooguit. Dan isie al stil.
Wat zit je dwars koos? Heb ik je ergens te pakken gehad dat je nu als een strontvlieg me achterna rent met opmerkingen van kinderniveau? Ga je nu al bewijzen wat ik in je quote zei?quote:
... zei de slappeling die niet eens komt opdagen en zich voor doet als damequote:Op woensdag 20 april 2011 14:19 schreef dotCommunism het volgende:
Wat een eigendunk heeft 3-voud zeg. Hij zal wel even de grote redder van die meet worden.
Weet niet hoor, maar volgens mij kom ik al enige tijd in POL, dus naar mijn weten huppel ik niemand achternaquote:Op woensdag 20 april 2011 14:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat zit je dwars koos? Heb ik je ergens te pakken gehad dat je nu als een strontvlieg me achterna rent met opmerkingen van kinderniveau? Ga je nu al bewijzen wat ik in je quote zei?
Oh hemeltje.
Dan zal die drang wel een tijdelijke stoornis zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar volgens mij kom ik al enige tijd in POL, dus naar mijn weten huppel ik niemand achterna
Of je geeft jezelf teveel eer, dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan zal die drang wel een tijdelijke stoornis zijn.
Hetgeen overigens de historische argumentatie vormt voor de stelling dat de Postillon de enige juiste locatie is.quote:
Ik geef mezelf nergens eer, dat is juist het domme van al je opmerkingenquote:Op woensdag 20 april 2011 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Of je geeft jezelf teveel eer, dat is natuurlijk ook een mogelijkheid.
Eensch! En dan hoeven we ook niet in die kansloze Westbroekbar te vertoeven.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Hetgeen overigens de historische argumentatie vormt voor de stelling dat de Postillon de enige juiste locatie is.
ik weet het niet hoor reyaquote:Op woensdag 20 april 2011 14:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Hetgeen overigens de historische argumentatie vormt voor de stelling dat de Postillon de enige juiste locatie is.
Lijkt me zon locatie voor partnerruil avonden.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:27 schreef Tem het volgende:
[..]
ik weet het niet hoor reya
http://www.postillonbar.nl/
Waar komt dit nou weer opeens vandaan?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef Disana het volgende:
Bullshit. Mera is een prima meid die gewoon vrienden en een baan en een autootje heeft, en die het leuk vindt mensen te ontmoeten. Je kleunt ontzettend mis als je denkt haar ook wel even voor paal te kunnen zetten.
Dan bijt je maar op je tanden. Korte broek in dit gezelschap is not done.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:01 schreef eriksd het volgende:
Overigens maar een korte broek aangetrokken. Ik weet het, Nederlanders, maar het was te warm
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan bijt je maar op je tanden. Korte broek in dit gezelschap is not done.
POL-meet 2011:quote:Op woensdag 20 april 2011 15:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan bijt je maar op je tanden. Korte broek in dit gezelschap is not done.
POL-meet 2011:quote:
quote:
Ik zie liever zoiets:quote:
Vraag ff dan. Dan hebben we duidelijkheid.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:24 schreef GSbrder het volgende:
3-voud, ik weet niet of ik van m'n ouders wel met een vreemde internetman van 40 mag afspreken hoor
Dan ga je stappen met wat maten, zogenaamd dan?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:24 schreef GSbrder het volgende:
3-voud, ik weet niet of ik van m'n ouders wel met een vreemde internetman van 40 mag afspreken hoor
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Vraag ff dan. Dan hebben we duidelijkheid.
Je maakte een grapje bedoel je?quote:
Ik denk dat jouw plaatje iets te Bourgondisch is voor de linksmens.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Ik zie liever zoiets:
[ afbeelding ]
Maar dat zal er wel niet inzitten. Veel te stijf en voorzichtig hier.
I know.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]Ik hoop echt zo erg dat dit waarheid wordt.
En wij vinden het erg dat ze wegblijven?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw plaatje iets te Bourgondisch is voor de linksmens.
Die willen zoietsquote:Op woensdag 20 april 2011 15:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw plaatje iets te Bourgondisch is voor de linksmens.
Is die linker koosvogles niet?quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de Dam uiteraard.
Oh, dit gaat van kwaad tot ergerquote:Op woensdag 20 april 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de Dam uiteraard.
Ja het is ook al zo lullig om champagne uit te delen aan slechts een tafel he.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En wij vinden het erg dat ze wegblijven?
De nadelen van selectiviteit.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja het is ook al zo lullig om champagne uit te delen aan slechts een tafel he.
Die Adam Lambert was een keer in een bar in Sydney waar ik toen zat.quote:
Jammer dat Janmaat al even dood isquote:Op woensdag 20 april 2011 15:35 schreef Friek_ het volgende:
Kunnen we niet Constant Kusters uitnodigen om een speech te geven op de POL-meeting?
Uiteraard niet, het zijn de nouveau riche die daar komen, maar er zijn wel leuke spulletjesquote:Op woensdag 20 april 2011 15:36 schreef eriksd het volgende:
Ik vind de miljonair fair nou niet echt getuigen van klasse, sorry.
Hij komt alleen op barbeque's.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:35 schreef Friek_ het volgende:
Kunnen we niet Constant Kusters uitnodigen om een speech te geven op de POL-meeting?
Dat is helemaal waar.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard niet, het zijn de nouveau riche die daar komen, maar er zijn wel leuke spulletjes
Als ik zo over hem lees lijkt het me een populistische manquote:Op woensdag 20 april 2011 15:35 schreef Friek_ het volgende:
Godsamme, laat je eindelijk een uurwerkje zien met smaak.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar.
Over leuke spulletjes gesproken, mocht iemand in een filantropische bui zijn;
http://www.wwwatches.nl/i(...)ew&id=1587&Itemid=20
Ik bied mij aan
Dat is voor de mensen met slechts geld, wij van POL hebben echter daarnaast ook nog klasse:quote:Op woensdag 20 april 2011 15:36 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Ideetje voor POL MEET #2 in December
?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als ik zo over hem lees lijkt het me een populistische man
Yes!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is voor de mensen met slechts geld, wij van POL hebben echter daarnaast ook nog klasse:
[ afbeelding ]
Ja, populistisch. Ben het met een paar standpunten van hem eens maar daar houdt het op.quote:
Thought you might like it.quote:
Enquote:Op woensdag 20 april 2011 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is voor de mensen met slechts geld, wij van POL hebben echter daarnaast ook nog klasse:
[ afbeelding ]
Populistisch is nog zeer zacht en bescheiden uitgedrukt.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als ik zo over hem lees lijkt het me een populistische man
In welke zin is hij populistisch?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, populistisch. Ben het met een paar standpunten van hem eens maar daar houdt het op.
Huur bijv. Charles Gronhuijsen in http://www.quality-bookin(...)groenhuijsen-boeken/
Op die site kan je nog meer mensen inhuren
Mais naturalement.quote:
Dat hij vooral roeptoetert.quote:
Hoezo, het is een heel aanlokkelijk schouwspel, zeker met dit weer.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:28 schreef 3-voud het volgende:
En wij vinden het erg dat ze wegblijven?
Te Bourgondisch voor je.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo, het is een heel aanlokkelijk schouwspel, zeker met dit weer.
Nodig dan een avondje Chantal Janzen uit, op toerbeurt te gebruiken door de meetquote:Op woensdag 20 april 2011 15:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, populistisch. Ben het met een paar standpunten van hem eens maar daar houdt het op.
Huur bijv. Charles Gronhuijsen in http://www.quality-bookin(...)groenhuijsen-boeken/
Op die site kan je nog meer mensen inhuren
Hij is eng, en extreemrechts, maar geen populist...quote:Op woensdag 20 april 2011 15:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat hij vooral roeptoetert.
Je kan ook Dieuwertje Blok inhuren
Dan moet Koos dat nog even de voorpagina op sluizen en dan kunnen we zelf ingehuurd wordenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nodig dan een avondje Chantal Janzen uit, op toerbeurt te gebruiken door de meet![]()
Oké, dan niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:45 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hij is eng, en extreemrechts, maar geen populist...
Ach, die 'klasse' van jou is ook allemaal spel en verder heb je geen vermoeden van hoe anderen levenquote:
Je vertelt dan ook weinigquote:Op woensdag 20 april 2011 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, die 'klasse' van jou is ook allemaal spel en verder heb je geen vermoeden van hoe anderen leven
Jij kwam niet, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo, het is een heel aanlokkelijk schouwspel, zeker met dit weer.
Gadver. Ik sla over.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nodig dan een avondje Chantal Janzen uit, op toerbeurt te gebruiken door de meet![]()
Bent.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:45 schreef GSbrder het volgende:
Natuurlijk niet, gewoon even laten zien dat je in POL wel succesvol wordt bent
Stuur je C.V. maar.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, die 'klasse' van jou is ook allemaal spel en verder heb je geen vermoeden van hoe anderen leven
Schande.quote:
Ach de linksmens is in de minderheid, we kunnen ook uit compassie Harry van Bommel of Gretta uitnodigen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Schande.Ik had graag eens met 'm gebabbeld. Martin Bosma vind ik ergens wel in dezelfde categorie vallen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gadver. Ik sla over.
Lelijk spreotentrut met chagrijnige kop.
Neem dan een Erica Terpstra als stootkussenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach de linksmens is in de minderheid, we kunnen ook uit compassie Harry van Bommel of Gretta uitnodigen natuurlijk.
Agnes Jongerius mag ook, maar die vreet alle hapjes op.
Explain. Die begrijp ik niet.quote:
Je had er toch ook een met zo'n dikkerd achter de PC?quote:
Ja maar zij is dan weer VVD'ster.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Neem dan een Erica Terpstra als stootkussen
Zo moeilijk is hij niet.quote:
Same, daarom kaart ik 'm wel aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:49 schreef eriksd het volgende:
Doe maar geen Israel discussie. Ik kan over bijna alles rationeel nadenken en even in een ander verplaatsen met dat Israelgebeuren lukt dat gewoon niet.
Jij toch ook?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar zij is dan weer VVD'ster.
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:50 schreef 3-voud het volgende:
We tonen gewoon ballen. We nodigen D. Trump uit.
Ik denk dat hij het wel kan waarderen en nog komt ook.
Never mind, een insiders-joke wanneer forum-gebruikers nogal hard commentaar hebben op relatief knappe vrouwen. Alsin; we zien wel wat voor koppie jij mee neemt en kijken dan of je daadwerkelijk van hetzelfde niveau als Chantal Janzen bent.quote:
Hij bedoeld dat ik er op lijk.quote:
Ja maar dat zijn we bijna allemaal al, zo'n meet is niet leuk als Koos de enige linkse is natuurlijk.quote:
Je neemt de grap te serieus.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat ik er op lijk.
Vooruit, ik zeg gewoon "ja".
Niveau GSbrder.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Never mind, een insiders-joke wanneer forum-gebruikers nogal hard commentaar hebben op relatief knappe vrouwen. Alsin; we zien wel wat voor koppie jij mee neemt en kijken dan of je daadwerkelijk van hetzelfde niveau als Chantal Janzen bent.
A, gaat het daarom. Je kan Marcel van Dam uitnodigen.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn we bijna allemaal al, zo'n meet is niet leuk als Koos de enige linkse is natuurlijk.
Dan moet je Chantal niet aanhalen. Hoezo water en vuur?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Never mind, een insiders-joke wanneer forum-gebruikers nogal hard commentaar hebben op relatief knappe vrouwen.
Heb je al een dekbedovertrek?quote:
Niet je type? Wat kan je wel bekoren, m'n beste?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan moet je Chantal niet aanhalen. Hoezo water en vuur?
Nee sorry, met een vrachtwagen zout erop krijg ik er nog geen dorst van.
quote:
Nee, maar heb er al wel over geschreven in m'n 'pussy' album.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, maar heb er al wel over geschreven in m'n 'pussy' album.
Daar noem je ook wel weer twee extreme figuren zeg.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach de linksmens is in de minderheid, we kunnen ook uit compassie Harry van Bommel of Gretta uitnodigen natuurlijk.
Agnes Jongerius mag ook, maar die vreet alle hapjes op.
Gilbrand Nawijnquote:Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar noem je ook wel weer twee extreme figuren zeg.![]()
Dit lijkt me ook een zeer geslaagd optreden op een POL-meet.
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Echte vrouwen. Niet van die aandachtsgeile schreeuwertjes als Chantal.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet je type? Wat kan je wel bekoren, m'n beste?
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zat letterlijk met zo'n kop:quote:
Ik ook wel. Het was zijn dieptepunt.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou er best voor betalen, die lol wil ik hebben.
Mwah, ik volg je tot zekere hoogte, maar het ligt ook aan de bedoelingen met de dame in kwestie.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Echte vrouwen. Niet van die aandachtsgeile schreeuwertjes als Chantal.
Nathalie Portman, Salma Hayek... dat soort. Vrouwen met stijl die geen aanverwante nodig hebben om het op te schroeven.
Exact.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ook wel. Het was zijn dieptepunt.
Denk dat elke politicus in zo'n situatie met lood in zijn schoenen mee had gedaan. Krampachtig nee schudden is nog slechter voor de beeldvorming.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zat letterlijk met zo'n kop:voor de televisie toen ik 't zag.
Als het maar verdoofd geslacht is!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zullen we Marianne Thieme uitnodigen voor een vleesmaaltijd?
Ja, had hij er maar niet heen moeten gaan, zo slim was de rest dan weer wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk dat elke politicus in zo'n situatie met lood in zijn schoenen mee had gedaan. Krampachtig nee schudden is nog slechter voor de beeldvorming.
Pff, ik ben er voor om Marianne Thieme onverdoofd te castreren.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als het maar verdoofd geslacht is!
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, had hij er maar niet heen moeten gaan, zo slim was de rest dan weer wel.
Owwquote:Op woensdag 20 april 2011 15:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij kwam niet, voor zover ik weet.
Dan mag je ook niks zeggen.
Wilders heeft daar een handje van.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, had hij er maar niet heen moeten gaan, zo slim was de rest dan weer wel.
Dan liever Femke Halsema. Dat mens is gruwelijk links, en niet echt bijzonder mooi.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zullen we Marianne Thieme uitnodigen voor een vleesmaaltijd?
Ik ken wel een mannetje in Somalië die dat doet.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Pff, ik ben er voor om Marianne Thieme onverdoofd te castreren.
Ik vond haar wel een redelijke politicaquote:Op woensdag 20 april 2011 15:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan liever Femke Halsema. Dat mens is gruwelijk links, en niet echt bijzonder mooi.
Maar ze heeft wel iets.
Als het gaat om "embryo's" hang je de moraalridder uit maar als iemand andere opvattingen heeft dan mag er wel even inbreuk gemaakt worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Pff, ik ben er voor om Marianne Thieme onverdoofd te castreren.
Serieus dit?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, R&P wil gewoon een "hoe verleid ik iemand op hogere leeftijd" meet houden, op dezelfde dag, zelfde stad, zelfde tijd, in dezelfde kroeg als POL.
Papierversnipperaar komt toch niet?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken wel een mannetje in Somalië die dat doet.
Dit is pure satire.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als het gaat om "embryo's" hang je de moraalridder uit maar als iemand andere opvattingen heeft dan mag er wel even inbreuk gemaakt worden.
?
Zeker niet, ik denk dat Koos meer binnenharkt dan erik en ik tezamen, dus ik geloof nergens dat linkse mensen op een houtje bijten. Ik heb mutadis mutandis ook mijn idealen niet verloochend op de momenten dat ik financieel wat krapper bij kas zat, dus geloof ook niet dat links het doet op het moment dat zijzelf welvarender zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:58 schreef Disana het volgende:
En GS, daar heb je een punt. Het is gewoon niet zo dat linkse mensen per se op een houtje bijten. Ik kan wel zeggen dat ik het mijn hele leven goed heb gehad zonder mijn idealen te verloochenen. Ik loop er alleen niet mee te koop omdat ik vind dat geluk niet slechts eigen verdienste is
Onze Gentleman Agreement is dat dat niet mag.quote:
Eens even kijkenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef GSbrder het volgende:
Hogere leeftijd is ook een nogal rekbaar begrip bij R&P
Gezien de aanmeldleeftijden zou je bijna zeggen dat 't om een pedoclub gaat inderdaad, als dat al hoog is.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef GSbrder het volgende:
Op hogere leeftijd is alles rekbaarder.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef GSbrder het volgende:
Dit dus, kan ook niet zeggen dat ik rijk ben ofzo.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker niet, ik denk dat Koos meer binnenharkt dan erik en ik tezamen, dus ik geloof nergens dat linkse mensen op een houtje bijten. Ik heb mutadis mutandis ook mijn idealen niet verloochend op de momenten dat ik financieel wat krapper bij kas zat, dus geloof ook niet dat links het doet op het moment dat zijzelf welvarender zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Ik hou ze voor me, jij hebt ze al gemaakt voor mijquote:Op woensdag 20 april 2011 16:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Op hogere leeftijd is alles rekbaarder.
En nee, houd je flauwe grappen voor je.
Dammit!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hou ze voor me, jij hebt ze al gemaakt voor mij
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit dus, kan ook niet zeggen dat ik rijk ben ofzo.Zo enig vind ik jou niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Dat staat er ook niet.quote:
Zelfde mensen?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
Die R&P meet valt dezelfde locatie/tijd/kroeg/plek/whatever als de POL meet?
Lijkt er op.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
Die R&P meet valt dezelfde locatie/tijd/kroeg/plek/whatever als de POL meet?
Rijk = enig.quote:
quote:
Jawel. Enigst is de overtreffende trap van enig.quote:
Dus verschrikkelijk enig.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:06 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jawel. Enigst is de overtreffende trap van enig.
Moest de voor.quote:
Ik ben het ookquote:
Precies, dat vind ik PHP niet echtquote:
Klopt, maar ik heb natuurlijk wel de erfenis te pakken. En't komt nog uit het tijdpark dat je er een appel en een ei voor moest betalen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Hoeft nietquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb natuurlijk wel de erfenis te pakken. En't komt nog uit het tijdpark dat je er een appel en een ei voor moest betalen.Waarvoor moest je een appel en een ei betalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
[..]
Klopt, maar ik heb natuurlijk wel de erfenis te pakken. En't komt nog uit het tijdpark dat je er een appel en een ei voor moest betalen.Dat is inderdaad je enige toekomstperspectiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Huizen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarvoor moest je een appel en een ei betalen?
Kind, je bent 16 jaar en zit op elke reactie van mij te reageren. Dus kijk maar eerst even naar jezelf voor je anderen de maat gaat nemen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat is inderdaad je enige toekomstperspectief
[..]
Klopt, maar ik heb natuurlijk wel de erfenis te pakken. En't komt nog uit het tijdpark dat je er een appel en een ei voor moest betalen.Leest het FP-bericht al: "Een 18-jarige man heeft in Niet relevant zijn ouders omgebracht"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal ook wel weer wat in gaan storten verwacht ik. Die prijzen zijn exorbitant momenteel, geen enkele correlatie met een gemiddeld inkomen meer.quote:
Een voorbeeld van ballen. Hulde.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef eriksd het volgende:
Die hele erfenis kan mij voor geen seconde boeien. Hoop dat mijn ouders alles opmaken en gewoon het maximale eruit halen, je leeft maar één keer. Ik regel mijn eigen zaken wel.
Dan gaat het naar andere erfgenamenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:11 schreef JoaC het volgende:
[..]
Leest het FP-bericht al: "Een 18-jarige man heeft in Niet relevant zijn ouders omgebracht"
Eens. Tis me serieus niet om de erfenis te doen hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef eriksd het volgende:
Die hele erfenis kan mij voor geen seconde boeien. Hoop dat mijn ouders alles opmaken en gewoon het maximale eruit halen, je leeft maar één keer. Ik regel mijn eigen zaken wel.
Goh, dit is een forum.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kind, je bent 16 jaar en zit op elke reactie van mij te reageren.
Als ik naar mijzelf kijk zie ik iemand die niet wegens wangedrag van school is gestuurd, op een VWO-opleiding zit en bereid is te werken.quote:Dus kijk maar eerst even naar jezelf voor je anderen de maat gaat nemen.
Als de belastingen eraf zijn is er meestal nog maar weinig van over.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eens. Tis me serieus niet om de erfenis te doen hoorMaar wees eerlijk, tis wel een mooie bijkomstigheid.
Nah, heb er uberhaupt niet over nagedacht. Hoop dat mijn ouders zo lang mogelijk leven.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eens. Tis me serieus niet om de erfenis te doen hoorMaar wees eerlijk, tis wel een mooie bijkomstigheid.
Niet altijd toch? Iets met dubbel erinquote:
Dat kun je eenvoudig omzeilen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als de belastingen eraf zijn is er meestal nog maar weinig van over.
?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:13 schreef JoaC het volgende:
[..]
Niet altijd toch? Iets met dubbel erin
Is toch behoorlijk dichtgetimmert door de Jager hoor, vergis je niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat kun je eenvoudig omzeilen.
Als je groot bent leg ik het je wel een keer uit.
A, ik vermoed dat ik meer uur in de week werk dan jij.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Goh, dit is een forum.
[..]
Als ik naar mijzelf kijk zie ik iemand die niet wegens wangedrag van school is gestuurd, op een VWO-opleiding zit en bereid is te werken.
Op ondubbelzinnige wijze vergevenquote:
20 procent dacht ik. Maar daar zijn wel constructies voor te bedenken hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 16:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als de belastingen eraf zijn is er meestal nog maar weinig van over.
Korte omschrijving:quote:Op woensdag 20 april 2011 16:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is toch behoorlijk dichtgetimmert door de Jager hoor, vergis je niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |