Yes!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is voor de mensen met slechts geld, wij van POL hebben echter daarnaast ook nog klasse:
[ afbeelding ]
Ja, populistisch. Ben het met een paar standpunten van hem eens maar daar houdt het op.quote:
Thought you might like it.quote:
Enquote:Op woensdag 20 april 2011 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is voor de mensen met slechts geld, wij van POL hebben echter daarnaast ook nog klasse:
[ afbeelding ]
Populistisch is nog zeer zacht en bescheiden uitgedrukt.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als ik zo over hem lees lijkt het me een populistische man
In welke zin is hij populistisch?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, populistisch. Ben het met een paar standpunten van hem eens maar daar houdt het op.
Huur bijv. Charles Gronhuijsen in http://www.quality-bookin(...)groenhuijsen-boeken/
Op die site kan je nog meer mensen inhuren
Mais naturalement.quote:
Dat hij vooral roeptoetert.quote:
Hoezo, het is een heel aanlokkelijk schouwspel, zeker met dit weer.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:28 schreef 3-voud het volgende:
En wij vinden het erg dat ze wegblijven?
Te Bourgondisch voor je.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo, het is een heel aanlokkelijk schouwspel, zeker met dit weer.
Nodig dan een avondje Chantal Janzen uit, op toerbeurt te gebruiken door de meetquote:Op woensdag 20 april 2011 15:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, populistisch. Ben het met een paar standpunten van hem eens maar daar houdt het op.
Huur bijv. Charles Gronhuijsen in http://www.quality-bookin(...)groenhuijsen-boeken/
Op die site kan je nog meer mensen inhuren
Hij is eng, en extreemrechts, maar geen populist...quote:Op woensdag 20 april 2011 15:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat hij vooral roeptoetert.
Je kan ook Dieuwertje Blok inhuren
Dan moet Koos dat nog even de voorpagina op sluizen en dan kunnen we zelf ingehuurd wordenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nodig dan een avondje Chantal Janzen uit, op toerbeurt te gebruiken door de meet![]()
Oké, dan niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:45 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hij is eng, en extreemrechts, maar geen populist...
Ach, die 'klasse' van jou is ook allemaal spel en verder heb je geen vermoeden van hoe anderen levenquote:
Je vertelt dan ook weinigquote:Op woensdag 20 april 2011 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, die 'klasse' van jou is ook allemaal spel en verder heb je geen vermoeden van hoe anderen leven
Jij kwam niet, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo, het is een heel aanlokkelijk schouwspel, zeker met dit weer.
Gadver. Ik sla over.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nodig dan een avondje Chantal Janzen uit, op toerbeurt te gebruiken door de meet![]()
Bent.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:45 schreef GSbrder het volgende:
Natuurlijk niet, gewoon even laten zien dat je in POL wel succesvol wordt bent
Stuur je C.V. maar.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, die 'klasse' van jou is ook allemaal spel en verder heb je geen vermoeden van hoe anderen leven
Schande.quote:
Ach de linksmens is in de minderheid, we kunnen ook uit compassie Harry van Bommel of Gretta uitnodigen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Schande.Ik had graag eens met 'm gebabbeld. Martin Bosma vind ik ergens wel in dezelfde categorie vallen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gadver. Ik sla over.
Lelijk spreotentrut met chagrijnige kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |