Is die linker koosvogles niet?quote:
quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de Dam uiteraard.
Oh, dit gaat van kwaad tot ergerquote:Op woensdag 20 april 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de Dam uiteraard.
Ja het is ook al zo lullig om champagne uit te delen aan slechts een tafel he.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En wij vinden het erg dat ze wegblijven?
De nadelen van selectiviteit.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja het is ook al zo lullig om champagne uit te delen aan slechts een tafel he.
Die Adam Lambert was een keer in een bar in Sydney waar ik toen zat.quote:
Jammer dat Janmaat al even dood isquote:Op woensdag 20 april 2011 15:35 schreef Friek_ het volgende:
Kunnen we niet Constant Kusters uitnodigen om een speech te geven op de POL-meeting?
Uiteraard niet, het zijn de nouveau riche die daar komen, maar er zijn wel leuke spulletjesquote:Op woensdag 20 april 2011 15:36 schreef eriksd het volgende:
Ik vind de miljonair fair nou niet echt getuigen van klasse, sorry.
Hij komt alleen op barbeque's.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:35 schreef Friek_ het volgende:
Kunnen we niet Constant Kusters uitnodigen om een speech te geven op de POL-meeting?
Dat is helemaal waar.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard niet, het zijn de nouveau riche die daar komen, maar er zijn wel leuke spulletjes
Als ik zo over hem lees lijkt het me een populistische manquote:Op woensdag 20 april 2011 15:35 schreef Friek_ het volgende:
Godsamme, laat je eindelijk een uurwerkje zien met smaak.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar.
Over leuke spulletjes gesproken, mocht iemand in een filantropische bui zijn;
http://www.wwwatches.nl/i(...)ew&id=1587&Itemid=20
Ik bied mij aan
Dat is voor de mensen met slechts geld, wij van POL hebben echter daarnaast ook nog klasse:quote:Op woensdag 20 april 2011 15:36 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Ideetje voor POL MEET #2 in December
?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:39 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als ik zo over hem lees lijkt het me een populistische man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |