In welke zin is hij populistisch?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, populistisch. Ben het met een paar standpunten van hem eens maar daar houdt het op.
Huur bijv. Charles Gronhuijsen in http://www.quality-bookin(...)groenhuijsen-boeken/
Op die site kan je nog meer mensen inhuren
Mais naturalement.quote:
Dat hij vooral roeptoetert.quote:
Hoezo, het is een heel aanlokkelijk schouwspel, zeker met dit weer.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:28 schreef 3-voud het volgende:
En wij vinden het erg dat ze wegblijven?
Te Bourgondisch voor je.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo, het is een heel aanlokkelijk schouwspel, zeker met dit weer.
Nodig dan een avondje Chantal Janzen uit, op toerbeurt te gebruiken door de meetquote:Op woensdag 20 april 2011 15:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ja, populistisch. Ben het met een paar standpunten van hem eens maar daar houdt het op.
Huur bijv. Charles Gronhuijsen in http://www.quality-bookin(...)groenhuijsen-boeken/
Op die site kan je nog meer mensen inhuren
Hij is eng, en extreemrechts, maar geen populist...quote:Op woensdag 20 april 2011 15:43 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat hij vooral roeptoetert.
Je kan ook Dieuwertje Blok inhuren
Dan moet Koos dat nog even de voorpagina op sluizen en dan kunnen we zelf ingehuurd wordenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nodig dan een avondje Chantal Janzen uit, op toerbeurt te gebruiken door de meet![]()
Oké, dan niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:45 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hij is eng, en extreemrechts, maar geen populist...
Ach, die 'klasse' van jou is ook allemaal spel en verder heb je geen vermoeden van hoe anderen levenquote:
Je vertelt dan ook weinigquote:Op woensdag 20 april 2011 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, die 'klasse' van jou is ook allemaal spel en verder heb je geen vermoeden van hoe anderen leven
Jij kwam niet, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo, het is een heel aanlokkelijk schouwspel, zeker met dit weer.
Gadver. Ik sla over.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nodig dan een avondje Chantal Janzen uit, op toerbeurt te gebruiken door de meet![]()
Bent.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:45 schreef GSbrder het volgende:
Natuurlijk niet, gewoon even laten zien dat je in POL wel succesvol wordt bent
Stuur je C.V. maar.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, die 'klasse' van jou is ook allemaal spel en verder heb je geen vermoeden van hoe anderen leven
Schande.quote:
Ach de linksmens is in de minderheid, we kunnen ook uit compassie Harry van Bommel of Gretta uitnodigen natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Schande.Ik had graag eens met 'm gebabbeld. Martin Bosma vind ik ergens wel in dezelfde categorie vallen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gadver. Ik sla over.
Lelijk spreotentrut met chagrijnige kop.
Neem dan een Erica Terpstra als stootkussenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach de linksmens is in de minderheid, we kunnen ook uit compassie Harry van Bommel of Gretta uitnodigen natuurlijk.
Agnes Jongerius mag ook, maar die vreet alle hapjes op.
Explain. Die begrijp ik niet.quote:
Je had er toch ook een met zo'n dikkerd achter de PC?quote:
Ja maar zij is dan weer VVD'ster.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:49 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Neem dan een Erica Terpstra als stootkussen
Zo moeilijk is hij niet.quote:
Same, daarom kaart ik 'm wel aan.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:49 schreef eriksd het volgende:
Doe maar geen Israel discussie. Ik kan over bijna alles rationeel nadenken en even in een ander verplaatsen met dat Israelgebeuren lukt dat gewoon niet.
Jij toch ook?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar zij is dan weer VVD'ster.
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:50 schreef 3-voud het volgende:
We tonen gewoon ballen. We nodigen D. Trump uit.
Ik denk dat hij het wel kan waarderen en nog komt ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |