Gilbrand Nawijnquote:Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar noem je ook wel weer twee extreme figuren zeg.![]()
Dit lijkt me ook een zeer geslaagd optreden op een POL-meet.
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Echte vrouwen. Niet van die aandachtsgeile schreeuwertjes als Chantal.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet je type? Wat kan je wel bekoren, m'n beste?
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zat letterlijk met zo'n kop:quote:
Ik ook wel. Het was zijn dieptepunt.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou er best voor betalen, die lol wil ik hebben.
Mwah, ik volg je tot zekere hoogte, maar het ligt ook aan de bedoelingen met de dame in kwestie.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Echte vrouwen. Niet van die aandachtsgeile schreeuwertjes als Chantal.
Nathalie Portman, Salma Hayek... dat soort. Vrouwen met stijl die geen aanverwante nodig hebben om het op te schroeven.
Exact.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ook wel. Het was zijn dieptepunt.
Denk dat elke politicus in zo'n situatie met lood in zijn schoenen mee had gedaan. Krampachtig nee schudden is nog slechter voor de beeldvorming.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zat letterlijk met zo'n kop:voor de televisie toen ik 't zag.
Als het maar verdoofd geslacht is!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zullen we Marianne Thieme uitnodigen voor een vleesmaaltijd?
Ja, had hij er maar niet heen moeten gaan, zo slim was de rest dan weer wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk dat elke politicus in zo'n situatie met lood in zijn schoenen mee had gedaan. Krampachtig nee schudden is nog slechter voor de beeldvorming.
Pff, ik ben er voor om Marianne Thieme onverdoofd te castreren.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als het maar verdoofd geslacht is!
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, had hij er maar niet heen moeten gaan, zo slim was de rest dan weer wel.
Owwquote:Op woensdag 20 april 2011 15:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij kwam niet, voor zover ik weet.
Dan mag je ook niks zeggen.
Wilders heeft daar een handje van.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, had hij er maar niet heen moeten gaan, zo slim was de rest dan weer wel.
Dan liever Femke Halsema. Dat mens is gruwelijk links, en niet echt bijzonder mooi.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zullen we Marianne Thieme uitnodigen voor een vleesmaaltijd?
Ik ken wel een mannetje in Somalië die dat doet.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Pff, ik ben er voor om Marianne Thieme onverdoofd te castreren.
Ik vond haar wel een redelijke politicaquote:Op woensdag 20 april 2011 15:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan liever Femke Halsema. Dat mens is gruwelijk links, en niet echt bijzonder mooi.
Maar ze heeft wel iets.
Als het gaat om "embryo's" hang je de moraalridder uit maar als iemand andere opvattingen heeft dan mag er wel even inbreuk gemaakt worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Pff, ik ben er voor om Marianne Thieme onverdoofd te castreren.
Serieus dit?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, R&P wil gewoon een "hoe verleid ik iemand op hogere leeftijd" meet houden, op dezelfde dag, zelfde stad, zelfde tijd, in dezelfde kroeg als POL.
Papierversnipperaar komt toch niet?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken wel een mannetje in Somalië die dat doet.
Dit is pure satire.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als het gaat om "embryo's" hang je de moraalridder uit maar als iemand andere opvattingen heeft dan mag er wel even inbreuk gemaakt worden.
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |