Firsttimer.quote:
Je had het mij ook even kunnen laten doen.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:15 schreef Voorschrift het volgende:
Yup yup heb even in reeks gezet voor je, voordat de rest gaat lopen klagen, ethi is al erg genoeg.
Eventjes maar. Zodra het op jouw naam staat wil links het direct verdelen.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef eriksd het volgende:
Eigendom is een fundamentele basis voor onze samenleving en economie.
Dat dus. Zonder privaat eigendom geen welvaart.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:18 schreef eriksd het volgende:
Eigendom is een fundamentele basis voor onze samenleving en economie.
Niet echt fout, maar wellicht dat een mod/admin het kon aanpassen.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
Deze, ik had ongevraagd ingegrepen, mijn fout.
Mja die zijn er nooit.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet echt fout, maar wellicht dat een mod/admin het kon aanpassen.
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk dat het Ajax gaat worden voor Hans *proest*
FC Lienden ja. Geen enkele prof neemt die dweepo serieus natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:35 schreef JoaC het volgende:
Het mag dan wel een debiel zijn, maar hij schijnt wel goed te kunnen coachen
Ik zie hem nog wel slagenquote:Op woensdag 20 april 2011 11:41 schreef Tem het volgende:
[..]
FC Lienden ja. Geen enkele prof neemt die dweepo serieus natuurlijk.
Nee, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:59 schreef eriksd het volgende:
Wist je dat een eenverdiener met een inkomen van 40.000 euro aan het eind van de streep 82% meer belasting betaalt dan een stel tweeverdieners met in totaal 40.000 euro.
Nee, ik wist wel dat ik vanaf dit jaar mijn vriendin als fiscaal partner moet zien aangezien dat flink wat kan schelen.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:59 schreef eriksd het volgende:
Wist je dat een eenverdiener met een inkomen van 40.000 euro aan het eind van de streep 82% meer belasting betaalt dan een stel tweeverdieners met in totaal 40.000 euro.
Wist je dat een ondernemer over 1 pak melk 5x belasting/btw/accijns betaald?quote:Op woensdag 20 april 2011 11:59 schreef eriksd het volgende:
Zijn alleen strengere regels voor fiscaal partners. Maar wanneer de persoon aangeduid is voor het nabestaande pensioen kan het wel dacht ik.quote:
Wist je dat je als 50.000+huishouden met huis van 300.000 procentueel minder belasting betaalt dan een 30.000 euro huishouden met huis van 200.000? (HRA)quote:Op woensdag 20 april 2011 11:59 schreef eriksd het volgende:
quote:
Kijk maar naar de secundaire arbeidsvoorwaarden.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:07 schreef eriksd het volgende:
Waar slaat die conclusie nou weer op Joac?
Ja, als ieder hondje fikkie heette dan hadden we deze discussie ook niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:10 schreef JoaC het volgende:
[..]
Kijk maar naar de secundaire arbeidsvoorwaarden.
Het zijn vaak de beter betaalde banen waar overuren geld opleveren.
Als je intellect ontbeert ben je de lul.
Fysieke en geestelijke inzet.quote:
Meest bizarre gevolgtrekking die ik de afgelopen tijd op fok heb gezien. Papierversnipperaar kan hier een puntje aan zuigen.quote:Kijk maar naar de secundaire arbeidsvoorwaarden.
Vandaar ook:quote:Op woensdag 20 april 2011 12:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Maar in bovenstaande stelling wordt dan alleen uitgegaan van fysieke inzet.
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Meest bizarre gevolgtrekking die ik de afgelopen tijd op fok heb gezien. Papierversnipperaar kan hier een puntje aan zuigen.
Je was toch bezig met een sticky topic? Schiet eens op, ik ben nieuwsgierig.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:10 schreef JoaC het volgende:
[..]
Kijk maar naar de secundaire arbeidsvoorwaarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |