Gilbrand Nawijnquote:Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar noem je ook wel weer twee extreme figuren zeg.![]()
Dit lijkt me ook een zeer geslaagd optreden op een POL-meet.
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Echte vrouwen. Niet van die aandachtsgeile schreeuwertjes als Chantal.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet je type? Wat kan je wel bekoren, m'n beste?
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zat letterlijk met zo'n kop:quote:
Ik ook wel. Het was zijn dieptepunt.quote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zou er best voor betalen, die lol wil ik hebben.
Mwah, ik volg je tot zekere hoogte, maar het ligt ook aan de bedoelingen met de dame in kwestie.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Echte vrouwen. Niet van die aandachtsgeile schreeuwertjes als Chantal.
Nathalie Portman, Salma Hayek... dat soort. Vrouwen met stijl die geen aanverwante nodig hebben om het op te schroeven.
Exact.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik ook wel. Het was zijn dieptepunt.
Denk dat elke politicus in zo'n situatie met lood in zijn schoenen mee had gedaan. Krampachtig nee schudden is nog slechter voor de beeldvorming.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zat letterlijk met zo'n kop:voor de televisie toen ik 't zag.
Als het maar verdoofd geslacht is!quote:Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zullen we Marianne Thieme uitnodigen voor een vleesmaaltijd?
Ja, had hij er maar niet heen moeten gaan, zo slim was de rest dan weer wel.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk dat elke politicus in zo'n situatie met lood in zijn schoenen mee had gedaan. Krampachtig nee schudden is nog slechter voor de beeldvorming.
Pff, ik ben er voor om Marianne Thieme onverdoofd te castreren.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als het maar verdoofd geslacht is!
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, had hij er maar niet heen moeten gaan, zo slim was de rest dan weer wel.
Owwquote:Op woensdag 20 april 2011 15:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij kwam niet, voor zover ik weet.
Dan mag je ook niks zeggen.
Wilders heeft daar een handje van.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, had hij er maar niet heen moeten gaan, zo slim was de rest dan weer wel.
Dan liever Femke Halsema. Dat mens is gruwelijk links, en niet echt bijzonder mooi.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:56 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Zullen we Marianne Thieme uitnodigen voor een vleesmaaltijd?
Ik ken wel een mannetje in Somalië die dat doet.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Pff, ik ben er voor om Marianne Thieme onverdoofd te castreren.
Ik vond haar wel een redelijke politicaquote:Op woensdag 20 april 2011 15:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan liever Femke Halsema. Dat mens is gruwelijk links, en niet echt bijzonder mooi.
Maar ze heeft wel iets.
Als het gaat om "embryo's" hang je de moraalridder uit maar als iemand andere opvattingen heeft dan mag er wel even inbreuk gemaakt worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:57 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Pff, ik ben er voor om Marianne Thieme onverdoofd te castreren.
Serieus dit?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, R&P wil gewoon een "hoe verleid ik iemand op hogere leeftijd" meet houden, op dezelfde dag, zelfde stad, zelfde tijd, in dezelfde kroeg als POL.
Papierversnipperaar komt toch niet?quote:Op woensdag 20 april 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ken wel een mannetje in Somalië die dat doet.
Dit is pure satire.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als het gaat om "embryo's" hang je de moraalridder uit maar als iemand andere opvattingen heeft dan mag er wel even inbreuk gemaakt worden.
?
Zeker niet, ik denk dat Koos meer binnenharkt dan erik en ik tezamen, dus ik geloof nergens dat linkse mensen op een houtje bijten. Ik heb mutadis mutandis ook mijn idealen niet verloochend op de momenten dat ik financieel wat krapper bij kas zat, dus geloof ook niet dat links het doet op het moment dat zijzelf welvarender zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 15:58 schreef Disana het volgende:
En GS, daar heb je een punt. Het is gewoon niet zo dat linkse mensen per se op een houtje bijten. Ik kan wel zeggen dat ik het mijn hele leven goed heb gehad zonder mijn idealen te verloochenen. Ik loop er alleen niet mee te koop omdat ik vind dat geluk niet slechts eigen verdienste is
Onze Gentleman Agreement is dat dat niet mag.quote:
Eens even kijkenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef GSbrder het volgende:
Hogere leeftijd is ook een nogal rekbaar begrip bij R&P
Gezien de aanmeldleeftijden zou je bijna zeggen dat 't om een pedoclub gaat inderdaad, als dat al hoog is.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef GSbrder het volgende:
Op hogere leeftijd is alles rekbaarder.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:01 schreef GSbrder het volgende:
Dit dus, kan ook niet zeggen dat ik rijk ben ofzo.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker niet, ik denk dat Koos meer binnenharkt dan erik en ik tezamen, dus ik geloof nergens dat linkse mensen op een houtje bijten. Ik heb mutadis mutandis ook mijn idealen niet verloochend op de momenten dat ik financieel wat krapper bij kas zat, dus geloof ook niet dat links het doet op het moment dat zijzelf welvarender zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Ik hou ze voor me, jij hebt ze al gemaakt voor mijquote:Op woensdag 20 april 2011 16:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Op hogere leeftijd is alles rekbaarder.
En nee, houd je flauwe grappen voor je.
Dammit!quote:Op woensdag 20 april 2011 16:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hou ze voor me, jij hebt ze al gemaakt voor mij
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dit dus, kan ook niet zeggen dat ik rijk ben ofzo.Zo enig vind ik jou niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Dat staat er ook niet.quote:
Zelfde mensen?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
Die R&P meet valt dezelfde locatie/tijd/kroeg/plek/whatever als de POL meet?
Lijkt er op.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
Die R&P meet valt dezelfde locatie/tijd/kroeg/plek/whatever als de POL meet?
Rijk = enig.quote:
quote:
Jawel. Enigst is de overtreffende trap van enig.quote:
Dus verschrikkelijk enig.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:06 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jawel. Enigst is de overtreffende trap van enig.
Moest de voor.quote:
Ik ben het ookquote:
Precies, dat vind ik PHP niet echtquote:
Klopt, maar ik heb natuurlijk wel de erfenis te pakken. En't komt nog uit het tijdpark dat je er een appel en een ei voor moest betalen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Hoeft nietquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb natuurlijk wel de erfenis te pakken. En't komt nog uit het tijdpark dat je er een appel en een ei voor moest betalen.Waarvoor moest je een appel en een ei betalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
[..]
Klopt, maar ik heb natuurlijk wel de erfenis te pakken. En't komt nog uit het tijdpark dat je er een appel en een ei voor moest betalen.Dat is inderdaad je enige toekomstperspectiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Huizen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarvoor moest je een appel en een ei betalen?
Kind, je bent 16 jaar en zit op elke reactie van mij te reageren. Dus kijk maar eerst even naar jezelf voor je anderen de maat gaat nemen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat is inderdaad je enige toekomstperspectief
[..]
Klopt, maar ik heb natuurlijk wel de erfenis te pakken. En't komt nog uit het tijdpark dat je er een appel en een ei voor moest betalen.Leest het FP-bericht al: "Een 18-jarige man heeft in Niet relevant zijn ouders omgebracht"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal ook wel weer wat in gaan storten verwacht ik. Die prijzen zijn exorbitant momenteel, geen enkele correlatie met een gemiddeld inkomen meer.quote:
Een voorbeeld van ballen. Hulde.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef eriksd het volgende:
Die hele erfenis kan mij voor geen seconde boeien. Hoop dat mijn ouders alles opmaken en gewoon het maximale eruit halen, je leeft maar één keer. Ik regel mijn eigen zaken wel.
Dan gaat het naar andere erfgenamenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:11 schreef JoaC het volgende:
[..]
Leest het FP-bericht al: "Een 18-jarige man heeft in Niet relevant zijn ouders omgebracht"
Eens. Tis me serieus niet om de erfenis te doen hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef eriksd het volgende:
Die hele erfenis kan mij voor geen seconde boeien. Hoop dat mijn ouders alles opmaken en gewoon het maximale eruit halen, je leeft maar één keer. Ik regel mijn eigen zaken wel.
Goh, dit is een forum.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kind, je bent 16 jaar en zit op elke reactie van mij te reageren.
Als ik naar mijzelf kijk zie ik iemand die niet wegens wangedrag van school is gestuurd, op een VWO-opleiding zit en bereid is te werken.quote:Dus kijk maar eerst even naar jezelf voor je anderen de maat gaat nemen.
Als de belastingen eraf zijn is er meestal nog maar weinig van over.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eens. Tis me serieus niet om de erfenis te doen hoorMaar wees eerlijk, tis wel een mooie bijkomstigheid.
Nah, heb er uberhaupt niet over nagedacht. Hoop dat mijn ouders zo lang mogelijk leven.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eens. Tis me serieus niet om de erfenis te doen hoorMaar wees eerlijk, tis wel een mooie bijkomstigheid.
Niet altijd toch? Iets met dubbel erinquote:
Dat kun je eenvoudig omzeilen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als de belastingen eraf zijn is er meestal nog maar weinig van over.
?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:13 schreef JoaC het volgende:
[..]
Niet altijd toch? Iets met dubbel erin
Is toch behoorlijk dichtgetimmert door de Jager hoor, vergis je niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat kun je eenvoudig omzeilen.
Als je groot bent leg ik het je wel een keer uit.
A, ik vermoed dat ik meer uur in de week werk dan jij.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Goh, dit is een forum.
[..]
Als ik naar mijzelf kijk zie ik iemand die niet wegens wangedrag van school is gestuurd, op een VWO-opleiding zit en bereid is te werken.
Op ondubbelzinnige wijze vergevenquote:
20 procent dacht ik. Maar daar zijn wel constructies voor te bedenken hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 16:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als de belastingen eraf zijn is er meestal nog maar weinig van over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |