Hoeft nietquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb natuurlijk wel de erfenis te pakken. En't komt nog uit het tijdpark dat je er een appel en een ei voor moest betalen.Waarvoor moest je een appel en een ei betalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
[..]
Klopt, maar ik heb natuurlijk wel de erfenis te pakken. En't komt nog uit het tijdpark dat je er een appel en een ei voor moest betalen.Dat is inderdaad je enige toekomstperspectiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Huizen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarvoor moest je een appel en een ei betalen?
Kind, je bent 16 jaar en zit op elke reactie van mij te reageren. Dus kijk maar eerst even naar jezelf voor je anderen de maat gaat nemen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat is inderdaad je enige toekomstperspectief
[..]
Klopt, maar ik heb natuurlijk wel de erfenis te pakken. En't komt nog uit het tijdpark dat je er een appel en een ei voor moest betalen.Leest het FP-bericht al: "Een 18-jarige man heeft in Niet relevant zijn ouders omgebracht"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal ook wel weer wat in gaan storten verwacht ik. Die prijzen zijn exorbitant momenteel, geen enkele correlatie met een gemiddeld inkomen meer.quote:
Een voorbeeld van ballen. Hulde.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef eriksd het volgende:
Die hele erfenis kan mij voor geen seconde boeien. Hoop dat mijn ouders alles opmaken en gewoon het maximale eruit halen, je leeft maar één keer. Ik regel mijn eigen zaken wel.
Dan gaat het naar andere erfgenamenquote:Op woensdag 20 april 2011 16:11 schreef JoaC het volgende:
[..]
Leest het FP-bericht al: "Een 18-jarige man heeft in Niet relevant zijn ouders omgebracht"
Eens. Tis me serieus niet om de erfenis te doen hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef eriksd het volgende:
Die hele erfenis kan mij voor geen seconde boeien. Hoop dat mijn ouders alles opmaken en gewoon het maximale eruit halen, je leeft maar één keer. Ik regel mijn eigen zaken wel.
Goh, dit is een forum.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kind, je bent 16 jaar en zit op elke reactie van mij te reageren.
Als ik naar mijzelf kijk zie ik iemand die niet wegens wangedrag van school is gestuurd, op een VWO-opleiding zit en bereid is te werken.quote:Dus kijk maar eerst even naar jezelf voor je anderen de maat gaat nemen.
Als de belastingen eraf zijn is er meestal nog maar weinig van over.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eens. Tis me serieus niet om de erfenis te doen hoorMaar wees eerlijk, tis wel een mooie bijkomstigheid.
Nah, heb er uberhaupt niet over nagedacht. Hoop dat mijn ouders zo lang mogelijk leven.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eens. Tis me serieus niet om de erfenis te doen hoorMaar wees eerlijk, tis wel een mooie bijkomstigheid.
Niet altijd toch? Iets met dubbel erinquote:
Dat kun je eenvoudig omzeilen.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als de belastingen eraf zijn is er meestal nog maar weinig van over.
?quote:Op woensdag 20 april 2011 16:13 schreef JoaC het volgende:
[..]
Niet altijd toch? Iets met dubbel erin
Is toch behoorlijk dichtgetimmert door de Jager hoor, vergis je niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:13 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat kun je eenvoudig omzeilen.
Als je groot bent leg ik het je wel een keer uit.
A, ik vermoed dat ik meer uur in de week werk dan jij.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Goh, dit is een forum.
[..]
Als ik naar mijzelf kijk zie ik iemand die niet wegens wangedrag van school is gestuurd, op een VWO-opleiding zit en bereid is te werken.
Op ondubbelzinnige wijze vergevenquote:
20 procent dacht ik. Maar daar zijn wel constructies voor te bedenken hoorquote:Op woensdag 20 april 2011 16:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als de belastingen eraf zijn is er meestal nog maar weinig van over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |