quote:Op donderdag 7 april 2011 21:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Gvd ik ben uit mijn 29 waist Nudie gegroeid, door de velen terrasjes in Amsterdam met huisgenoten.
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:03 schreef Sinji het volgende:
Zo zo toe maar weer, meer dan 29!! PAPZAK
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:13 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jij lijdt aan waanbeelden, over jezelf.
schizofreen
quote:
Ja, niemand ging een nieuw topic aanmaken, dus toen heb ik die gisteravond maar even snel aangemaakt, inclusief een topictitel, de oude delen in de OP en een wat duidelijkere opzet.quote:
Ik dacht dat jij meer van de skinny fit was?quote:Op vrijdag 8 april 2011 14:24 schreef Seam het volgende:
SS was trouwens een geweldig model zegMijn allereerste Nudie
wat belachelijk! en hoe reageerde jij? heel raar dat ze 'm wassen zonder dat je dat gevraagd hebt... ik zou er zeker wat van gezegd hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:26 schreef stef040 het volgende:
Heb van de week mijn Organic dry slim jim naar de kleermaakster gebracht om de crotchrip te laten repareren, haal ik hem vandaag op; is de broek gewassen...![]()
Hij was van week 22 vorig jaar en heb hem ongeveer 6 maanden gedragen.
Ziet er opzich wel cool uit nu (mooie kleur) maar het resultaat had natuurlijk veel mooier kunnen zijn.
Klopt, maar toentertijd nog nietquote:Op vrijdag 8 april 2011 22:31 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van de skinny fit was?
We praten nu toch over de straight sven?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:14 schreef bokkepoot het volgende:
En ik zou gewoon vergoeding gaan vragen aan de kleermaakster..Je hebt er toch geld en tijd ingestopt..
quote:Op vrijdag 8 april 2011 23:13 schreef LSDreamer het volgende:
wat belachelijk! en hoe reageerde jij? heel raar dat ze 'm wassen zonder dat je dat gevraagd hebt... ik zou er zeker wat van gezegd hebben
Hoezo, ik redeneer de verkeerde kant op.quote:Op zaterdag 9 april 2011 02:35 schreef rycemasta het volgende:
[..]
[..]
![]()
Erg zeg.. De kleermaakster heeft met haar onwetendheid op het gebied van dry denim dat ding gewassen als aanvullende service. Doe even normaal. Het is vervelend, maar je had dan maar uit voorzorg moeten vermelden dat de broek niet gewassen mag worden.
De SJ is er helaas berucht om en als je het een kleine beetje lager draagt of veel fietst kan het snel gaan.quote:Op vrijdag 8 april 2011 22:12 schreef Seam het volgende:
Hoe haal je in hemelsnaam een crotchrip binnen zes maanden?
Eerste (en enige) die ik ooit gehad heb was na anderhalf jaar en twee keer wassen.
oh ok dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De SJ is er helaas berucht om en als je het een kleine beetje lager draagt of veel fietst kan het snel gaan.
dit is bijna altijd bij nudiequote:Op woensdag 13 april 2011 11:24 schreef japieapieh het volgende:
Ja die eerste foto is idd gek, is dit inmiddels al verandert?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |