quote:Op donderdag 7 april 2011 22:40 schreef JaneDoe het volgende:
ik had deze nog niet gezien, die neppe frans bauer lach van johan!![]()
![]()
doe opmerking over zijn vermeende playmobile-kapsel vond hij duidelijk niet leuk
http://www.spreekverbod.nl/?p=69quote:Geforceerd, overdreven en ronduit irritant. Het tweede gastoptreden van Hansie Hansie bij Voetbal International na zijn afwezigheid was opnieuw een aanfluiting. ,,Hij wilde sneller zijn dan Genee, grappiger dan Van der Gijp en cynischer dan ik. Dat lukt je niet en dan gaat-ie zichzelf overschreeuwen. Dan komt het niet geloofwaardig over. Hij heeft een beetje een platte act opgevoerd, stelde Johan Derksen na het eerste fiasco, waarin de nerveuze en opgefokte Kraaij jr louter aan het schreeuwen en schelden was. Ook gisterenavond waren de reacties op de clowneske vertoning van Hansie Hansie weinig vleiend. Mocht RTL nog twijfelen over de toekomst van deze hinderlijke toevoeging van dit borrelpraatprogramma, dan doet Spreekverbod.nl graag een duit in het zakje. Vandaar de petitie: Geef ons VI zonder Hansie Hansie terug! Verlangt u ook terug naar de keiharde maar altijd oprechte confrontaties tussen De Snor en De Fohn? En naar de René van der Gijp die gewoon kan lachen om Manolevje in plaats van als een begeleider de losgeslagen Hansie Hansie te kalmeren. Teken dan ook de petitie en geef ons VI zonder Hansie Hansie!
Zat weer met een glimlach op m'n smoel te kijken gisteren na die samenvatting van Twente op RTL. Gijp weer te lachen over die verhalen wat Johan allemaal verteld.quote:Op vrijdag 8 april 2011 01:24 schreef DrDentz het volgende:
Johan: 'Jorien van den Herik is een echte visionair met een goede visie'![]()
Wilfred: 'Met een goede visie nog wel! Zijn er dan ook visionairs met een slechte visie?'![]()
Johan: 'Jazeker wel. Daar zit er nu een van tegenover me.'
Telegraaf-lezers is toch Hansie's doelgroep zou je zeggenquote:Op vrijdag 8 april 2011 15:05 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben het nooit eens met Telegraaf-lezers. Hans moet blijven.
Volgens mij zijn ze boos op alles en iedereen. Als de titel was 'Johan Derksen moet weg' vonden ze dat ook.quote:Op vrijdag 8 april 2011 16:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Telegraaf-lezers is toch Hansie's doelgroep zou je zeggen.
Bertje flipt niet zo snel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:22 schreef HenkieVdV het volgende:
Zit er klaar voor.Hoop dat Bertje ergens rond 3/4 flipt ofzo.
Omdat iemand even een inhoudelijk verhaal verteld?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me af of ik dit leuk ga vinden, heb zo mijn twijfels, het lijkt nu wel erg op studio voetbal.
Klopt, toen Vd Herik begon over haar föhnen, had Genee hem in moeten koppen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vraag me af of ik dit leuk ga vinden, heb zo mijn twijfels, het lijkt nu wel erg op studio voetbal.
Mwah, maandag was er genoeg onderbroekenlol toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat. Kracht van dit programma is juist dat het de ene keer inhoudelijk is en de andere keer helemaal niet.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:33 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mwah, maandag was er genoeg onderbroekenlol toch?
Oh, ze gaan het uitleggen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:33 schreef pberends het volgende:
Waarom zit Van Marwijk eigenlijk samen met Jorien? Durven ze niet alleen?
Ja vi is koffietijd voor mannenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:33 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Omdat iemand even een inhoudelijk verhaal verteld?
Daar hoef je geen profeet voor te zijn, Van Marwijk is een droogkloot pur sang.quote:
Mijn gedachte.quote:
Goed verhaal over Ozil.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:38 schreef tong80 het volgende:
Mooi van der Gijp. Een echte genieter en liefhebber.
Precies, gewoon dikke oprotpremie opstrijken en de rest van het jaar lekker beetje chillen. Is toch heerlijk manquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:42 schreef HenkieVdV het volgende:
Huubke keert terug met een mooie zak geld.
Sjek kan nog wat leren als ie kijkt...quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
een uitzending met veel voetbalinhoud en een vleugje humor
quote:
Precies.quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
een uitzending met veel voetbalinhoud en een vleugje humor
Hopelijk gaat Joling straks weer zingenquote:Op vrijdag 8 april 2011 20:55 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Gijpie is altijd stil als het echt inhoudelijk wordt
"Gijp wat vind jij ervan"quote:Op vrijdag 8 april 2011 20:56 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Inderdaad, Genee moet even Gijp bij het gesprek betrekken.
als het niet over het spelletje gaat bedoel jequote:Op vrijdag 8 april 2011 20:55 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Gijpie is altijd stil als het echt inhoudelijk wordt
Vast voor EL.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:02 schreef GGMM het volgende:
Hij werd helemaal geen man van de wedstrijd.
Bij Eredivisie Live welquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:02 schreef GGMM het volgende:
Hij werd helemaal geen man van de wedstrijd.
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:03 schreef GGMM het volgende:
Misschien bij Eredivisie Live wel trouwens, dat weet ik niet.
Danny Hesp.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:03 schreef tong80 het volgende:
Danny Hesp brak zijn been en we kregen Frank de Boer
Je kan d'r ook maar beter niet tussen komen bij derksenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:05 schreef tong80 het volgende:
Van den Heerik doet niet mee aan de voetbaldiscussies.
Hij heeft echt geen idee.
Daarom stelde hij Ruud Gullit als trainer aanquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:05 schreef tong80 het volgende:
Wel ernstig inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:05 schreef tong80 het volgende:
Vergeleken met de andere buitenlanders bij PSV wel...quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Vergeleken met Suarez misschien.
Ken je het kaartverhaal van John de Wolf ?quote:
Geen tv boven de oven hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goh ik doe een pizza in de oven en ik mis iets...
Het lijkt er inderdaad op jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef HenkieVdV het volgende:
Stiekem is Derksen best wel trots op Genee.
Rechten in Groningen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Welke studie heeft genee gedaan dan?
Rechten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Rechtenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Rechten toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Rechten, dacht ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Rechten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Rechten meende ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Rechten gok ik...quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik denk... aardrijkskundequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
combobreaker.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef Smoofie het volgende:
Ik word eigenlijk best wel triets als ze het steeds hebben over de ondergang van het NL voetbal. Geef...Geldschieters...noaw.
Don't fuck with Hansie. Hansie is een held.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef voice-over het volgende:
De rust bij het programma is geloof ik wedergekeerd. Hansie-Hansie wordt echt niet gemist.
Hoe zit dat eigenlijk? Kunnen die twee elkaar uberhaupt wel luchten als de camera uit staat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef Merkie het volgende:
Vind het toch raar dat Derksen altijd zegt dat hij met Genee een puur zakelijke relatie heeft, maar dat hij wel altijd verhalen heeft alsof hij de opa is van Wilbert.
Haar-architectuurquote:
Denk 't wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk? Kunnen die twee elkaar uberhaupt wel luchten als de camera uit staat?
Hij is gepromoveerd rakettechnoloog, maar de NASA houd een carriere daar om onduidelijke redenen tegen.quote:
Waar anders?quote:
Ze zijn eens samen in een auto naar locatie gereden. Hele rit geen woord gewisseld. Pas toen de camera's aangingen begon het gesprek.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk? Kunnen die twee elkaar uberhaupt wel luchten als de camera uit staat?
Ze kunnen het wel goed met elkaar vinden. Dankzij Derksen is Genee z'n carriere beter gegaan etc.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ga dan gewoon weg, gun ons een leuke uitzending.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik haal mn pizza eruit en:
[..]
Ze doen het expres
Hij heeft ook alleen maar toegezegd te komenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Bertje is nog niet veel aan het woord geweest...
Nee klopt en ik snap wel waarom hij vd Herik heeft meegenomen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Bertus is natuurlijk sowieso niet de grootste prater.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je Hugo Borst naast hem zet, komt ie wel los trouwens.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:26 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Bertus is natuurlijk sowieso niet de grootste prater.
"De hoven"? Ik dacht dat Bertje uit de Worp komt?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Check snel RTL-teletext pagina 602!
Lol.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Check snel RTL-teletext pagina 602!
Ja ok, omdat hij zichzelf dan moet verdedigen. Maar echt uit eigen beweging zul je denk ik niet snel hele verhalen van hem horen. In ieder geval niet op tv.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:27 schreef BB-King het volgende:
[..]
Als je Hugo Borst naast hem zet, komt ie wel los trouwens.
Mail ff naar Wilfred.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
"De hoven"? Ik dacht dat Bertje uit de Worp komt?
Weet jij iets van een van Marwijk in de WK finalequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:28 schreef Doublepain het volgende:
Feyenoord international!! Wisten jullie dat cl en el was deze week??
Iniestaquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weet jij iets van een van Marwijk in de WK finale
Bert van Marwijk betrapt op smokkel van overrijpe sinaasappels.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:29 schreef DrDentz het volgende:
Wat staat er op die teletekst pagina? Ik snap niet hoe dat werkt.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:33 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Over 5 jaar misschien als Xavi 36 is.
Spanjequote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:33 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Over 5 jaar misschien als Xavi 36 is.
PI.quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef Ausputzert het volgende:
Haten op een land waar Iniesta voor speelt.
Sneijder > Xaxiquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef Ausputzert het volgende:
De Hoven-roots bedoel jequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef DrDentz het volgende:
Daar liet Bert heel even zijn De Worp-roots zien.
Ik ben catalonie helemaal vergeten... Cataloniequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef Ausputzert het volgende:
Dat was wel het meest ernstige inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Gelukkig is hij zelf ook altijd de enige die moet lachen
3e regel ben ik het mee eens, maar het is verder vooral relevant hoe spelers op elkaar zijn ingespeeld. Vergeet niet dat nog geen jaar geleden Nederland vrij zoek getikt werd door dit Spanje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sneijder > Xaxi
Robben > Iniesta
van Persie > Villa
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
3e regel ben ik het mee eens, maar het is verder vooral relevant hoe spelers op elkaar zijn ingespeeld. Vergeet niet dat nog geen jaar geleden Nederland vrij zoek getikt werd door dit Spanje.
Viel wel mee met dat zoek tikken... ze scoorden pas in extra tijd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
3e regel ben ik het mee eens, maar het is verder vooral relevant hoe spelers op elkaar zijn ingespeeld. Vergeet niet dat nog geen jaar geleden Nederland vrij zoek getikt werd door dit Spanje.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Viel wel mee met dat zoek tikken... ze scoorden pas in extra tijd.
Als Robben gewoon z;n kansen had benut was Nederland wereldkampioen.
Sneijder heeft robben 2x vrij voor goal gezet!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef Eenskijken het volgende:
in de wk finale speelden xavi en iniesta een veel belangrijkere rol dan sneijder en robben en v persie
Echt hequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sneijder heeft robben 2x vrij voor goal gezet!!
Precies wat een vervuiling in dit topicquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:41 schreef DrDentz het volgende:
Ga anders Studio Voetbal kijken als je de WK-finale wilt analyseren.
Ach, Spanje had het voor rust al makkelijk beslist kunnen hebben. En voetballend waren ze echt een stuk beter. Dat het dan laat wordt beslist, vind ik verder niet zo relevant,quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Viel wel mee met dat zoek tikken... ze scoorden pas in extra tijd.
Als Robben gewoon z;n kansen had benut was Nederland wereldkampioen.
De humor is vandaag ook veel vileiner...dat lach of ik schiet gedoe van maandag was een beetje irritantquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Eens, had ik niet verwacht, de heren zijn in topvorm
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Beide. Met Fifa versla ik Spanje altijd. Hoe onrealistisch kan een videogame toch zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Heb jij die wedstrijd gekeken, of alleen op fifa gespeeld?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Iniesta lovers moeten zijn paspoort inleveren en opdonderen!!
Iniesta lovers rausquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Hij wil de anti-Hansie petitie ook telefonisch afgewerkt laten worden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef Symer het volgende:
Zei Derksen nou dat we ergens voor moesten bellen?
Gaat ie overstappen naar SBS?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef Doublepain het volgende:
WK finale hadden we ook bijna Spanje verslagen, dus dat valt wel meequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Beide. Met Fifa versla ik Spanje altijd. Hoe onrealistisch kan een videogame toch zijn.
Iniestaquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |