Echt hequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sneijder heeft robben 2x vrij voor goal gezet!!
Precies wat een vervuiling in dit topicquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:41 schreef DrDentz het volgende:
Ga anders Studio Voetbal kijken als je de WK-finale wilt analyseren.
Ach, Spanje had het voor rust al makkelijk beslist kunnen hebben. En voetballend waren ze echt een stuk beter. Dat het dan laat wordt beslist, vind ik verder niet zo relevant,quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Viel wel mee met dat zoek tikken... ze scoorden pas in extra tijd.
Als Robben gewoon z;n kansen had benut was Nederland wereldkampioen.
De humor is vandaag ook veel vileiner...dat lach of ik schiet gedoe van maandag was een beetje irritantquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Eens, had ik niet verwacht, de heren zijn in topvorm
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
3e regel ben ik het mee eens, maar het is verder vooral relevant hoe spelers op elkaar zijn ingespeeld. Vergeet niet dat nog geen jaar geleden Nederland vrij zoek getikt werd door dit Spanje.
Beide. Met Fifa versla ik Spanje altijd. Hoe onrealistisch kan een videogame toch zijn.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:42 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Heb jij die wedstrijd gekeken, of alleen op fifa gespeeld?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Iniesta lovers moeten zijn paspoort inleveren en opdonderen!!
Iniesta lovers rausquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Hij wil de anti-Hansie petitie ook telefonisch afgewerkt laten worden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef Symer het volgende:
Zei Derksen nou dat we ergens voor moesten bellen?
Gaat ie overstappen naar SBS?
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef Doublepain het volgende:
WK finale hadden we ook bijna Spanje verslagen, dus dat valt wel meequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:43 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Beide. Met Fifa versla ik Spanje altijd. Hoe onrealistisch kan een videogame toch zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |