Ik ben catalonie helemaal vergeten... Cataloniequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef Ausputzert het volgende:
Haten op een land waar Iniesta voor speelt.
Dat was wel het meest ernstige inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Gelukkig is hij zelf ook altijd de enige die moet lachen
3e regel ben ik het mee eens, maar het is verder vooral relevant hoe spelers op elkaar zijn ingespeeld. Vergeet niet dat nog geen jaar geleden Nederland vrij zoek getikt werd door dit Spanje.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sneijder > Xaxi
Robben > Iniesta
van Persie > Villa
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
3e regel ben ik het mee eens, maar het is verder vooral relevant hoe spelers op elkaar zijn ingespeeld. Vergeet niet dat nog geen jaar geleden Nederland vrij zoek getikt werd door dit Spanje.
Viel wel mee met dat zoek tikken... ze scoorden pas in extra tijd.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:38 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
3e regel ben ik het mee eens, maar het is verder vooral relevant hoe spelers op elkaar zijn ingespeeld. Vergeet niet dat nog geen jaar geleden Nederland vrij zoek getikt werd door dit Spanje.
quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:40 schreef BB-King het volgende:
[..]
Viel wel mee met dat zoek tikken... ze scoorden pas in extra tijd.
Als Robben gewoon z;n kansen had benut was Nederland wereldkampioen.
Sneijder heeft robben 2x vrij voor goal gezet!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:39 schreef Eenskijken het volgende:
in de wk finale speelden xavi en iniesta een veel belangrijkere rol dan sneijder en robben en v persie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |