Vast voor EL.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:02 schreef GGMM het volgende:
Hij werd helemaal geen man van de wedstrijd.
Bij Eredivisie Live welquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:02 schreef GGMM het volgende:
Hij werd helemaal geen man van de wedstrijd.
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:03 schreef GGMM het volgende:
Misschien bij Eredivisie Live wel trouwens, dat weet ik niet.
Danny Hesp.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:03 schreef tong80 het volgende:
Danny Hesp brak zijn been en we kregen Frank de Boer
Je kan d'r ook maar beter niet tussen komen bij derksenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:05 schreef tong80 het volgende:
Van den Heerik doet niet mee aan de voetbaldiscussies.
Hij heeft echt geen idee.
Daarom stelde hij Ruud Gullit als trainer aanquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:05 schreef tong80 het volgende:
Wel ernstig inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:05 schreef tong80 het volgende:
Vergeleken met de andere buitenlanders bij PSV wel...quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Vergeleken met Suarez misschien.
Ken je het kaartverhaal van John de Wolf ?quote:
Geen tv boven de oven hebben.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Goh ik doe een pizza in de oven en ik mis iets...
Het lijkt er inderdaad op jaquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef HenkieVdV het volgende:
Stiekem is Derksen best wel trots op Genee.
Rechten in Groningen.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Welke studie heeft genee gedaan dan?
Rechten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Rechtenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Rechten toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Rechten, dacht ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Rechten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Rechten meende ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Rechten gok ik...quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik denk... aardrijkskundequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
combobreaker.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef Smoofie het volgende:
Ik word eigenlijk best wel triets als ze het steeds hebben over de ondergang van het NL voetbal. Geef...Geldschieters...noaw.
Don't fuck with Hansie. Hansie is een held.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef voice-over het volgende:
De rust bij het programma is geloof ik wedergekeerd. Hansie-Hansie wordt echt niet gemist.
Hoe zit dat eigenlijk? Kunnen die twee elkaar uberhaupt wel luchten als de camera uit staat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef Merkie het volgende:
Vind het toch raar dat Derksen altijd zegt dat hij met Genee een puur zakelijke relatie heeft, maar dat hij wel altijd verhalen heeft alsof hij de opa is van Wilbert.
Haar-architectuurquote:
Denk 't wel.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk? Kunnen die twee elkaar uberhaupt wel luchten als de camera uit staat?
Hij is gepromoveerd rakettechnoloog, maar de NASA houd een carriere daar om onduidelijke redenen tegen.quote:
Waar anders?quote:
Ze zijn eens samen in een auto naar locatie gereden. Hele rit geen woord gewisseld. Pas toen de camera's aangingen begon het gesprek.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk? Kunnen die twee elkaar uberhaupt wel luchten als de camera uit staat?
Ze kunnen het wel goed met elkaar vinden. Dankzij Derksen is Genee z'n carriere beter gegaan etc.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Ga dan gewoon weg, gun ons een leuke uitzending.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik haal mn pizza eruit en:
[..]
Ze doen het expres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |