Rechtenquote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Welke studie heeft genee gedaan dan?
Rechten toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Rechten, dacht ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Rechten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Rechten meende ik.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Rechten gok ik...quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik denk... aardrijkskundequote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Rechten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
combobreaker.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:11 schreef Smoofie het volgende:
Ik word eigenlijk best wel triets als ze het steeds hebben over de ondergang van het NL voetbal. Geef...Geldschieters...noaw.
Don't fuck with Hansie. Hansie is een held.quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef voice-over het volgende:
De rust bij het programma is geloof ik wedergekeerd. Hansie-Hansie wordt echt niet gemist.
Hoe zit dat eigenlijk? Kunnen die twee elkaar uberhaupt wel luchten als de camera uit staat?quote:Op vrijdag 8 april 2011 21:12 schreef Merkie het volgende:
Vind het toch raar dat Derksen altijd zegt dat hij met Genee een puur zakelijke relatie heeft, maar dat hij wel altijd verhalen heeft alsof hij de opa is van Wilbert.
Haar-architectuurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |